Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat heeft een gemiddeld gezin te besteden?

+48
Bacio
Star007
Punk'd
Taeda
Reeza
Catwoman79
Aagje!
Fortissimo
JD
Happydobby
Stuiterbal
Lejow
Mamsie
Arwyn
_Lana_
Shisha
xxjojootjexx
Theeleut
rianne287
ellibre
PapillonRose
Tania
Aziraphale
Thunder
Annie24
Linda
Annemie
Paper Crown
Sterrin_
Mint
Mademoiselle_
Parel
Slakje
Coco
rapa nui
SarahKey
Exogenesis
Atelier Madame
Caroow
Océane
Alex
Happinaz
Mari
Susan
Marin
Elliot
Rovine
Rush
52 plaatsers

Pagina 6 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Ga naar beneden

Wat heeft een gemiddeld gezin te besteden? - Pagina 6 Empty Re: Wat heeft een gemiddeld gezin te besteden?

Bericht  Arwyn ma 25 maa 2013 - 7:59

Rush: Ik weet niet of je het inmiddels verteld had (niet het hele topic
gelezen), maar wat is nou het bedrag dat een arbeider verdient op z'n 35e?
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heeft een gemiddeld gezin te besteden? - Pagina 6 Empty Re: Wat heeft een gemiddeld gezin te besteden?

Bericht  Bacio ma 25 maa 2013 - 8:10

Mijn god ik ben echt ZO verwend als ik dit lees...! Ik vind t echt knap dat mensen met kids van zo'n bedrag kunnen rondkomen.

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heeft een gemiddeld gezin te besteden? - Pagina 6 Empty Re: Wat heeft een gemiddeld gezin te besteden?

Bericht  Bacio ma 25 maa 2013 - 8:11

Indigo schreef:Wij verdienen samen (ik net afgestudeerd hbo-er, 40 uur mbo functie), en mijn vriend (student hbo, 24 uur mbo functie) €2800/€2900 bruto.

Ik hoop toch wel dat wij op een bepaald moment samen €4000/€4500 kunnen binnenhalen Wat heeft een gemiddeld gezin te besteden? - Pagina 6 253468018. In de sector waarin mijn vriend een opleiding volgt schreeuwen ze om mensen en zijn de lonen niet vies Wat heeft een gemiddeld gezin te besteden? - Pagina 6 3079029344 .. En ik lekker profiteren en mijn eigen bedrijfje starten hahaha. Prima.

Edit: Al zou ik ook gelukkig zijn met €3500 hoor. Wat we nu samen hebben vind ik te weinig.
Volgens mij zijn de overige bedragen netto.

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heeft een gemiddeld gezin te besteden? - Pagina 6 Empty Re: Wat heeft een gemiddeld gezin te besteden?

Bericht  Taeda ma 25 maa 2013 - 8:15

Bacio schreef:
Indigo schreef:Wij verdienen samen (ik net afgestudeerd hbo-er, 40 uur mbo functie), en mijn vriend (student hbo, 24 uur mbo functie) €2800/€2900 bruto.

Ik hoop toch wel dat wij op een bepaald moment samen €4000/€4500 kunnen binnenhalen Wat heeft een gemiddeld gezin te besteden? - Pagina 6 253468018. In de sector waarin mijn vriend een opleiding volgt schreeuwen ze om mensen en zijn de lonen niet vies Wat heeft een gemiddeld gezin te besteden? - Pagina 6 3079029344 .. En ik lekker profiteren en mijn eigen bedrijfje starten hahaha. Prima.

Edit: Al zou ik ook gelukkig zijn met €3500 hoor. Wat we nu samen hebben vind ik te weinig.
Volgens mij zijn de overige bedragen netto.

Dus?
Taeda
Taeda
Prater
Prater

Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heeft een gemiddeld gezin te besteden? - Pagina 6 Empty Re: Wat heeft een gemiddeld gezin te besteden?

Bericht  Bacio ma 25 maa 2013 - 8:18

Taeda schreef:
Bacio schreef:
Indigo schreef:Wij verdienen samen (ik net afgestudeerd hbo-er, 40 uur mbo functie), en mijn vriend (student hbo, 24 uur mbo functie) €2800/€2900 bruto.

Ik hoop toch wel dat wij op een bepaald moment samen €4000/€4500 kunnen binnenhalen Wat heeft een gemiddeld gezin te besteden? - Pagina 6 253468018. In de sector waarin mijn vriend een opleiding volgt schreeuwen ze om mensen en zijn de lonen niet vies Wat heeft een gemiddeld gezin te besteden? - Pagina 6 3079029344 .. En ik lekker profiteren en mijn eigen bedrijfje starten hahaha. Prima.

Edit: Al zou ik ook gelukkig zijn met €3500 hoor. Wat we nu samen hebben vind ik te weinig.
Volgens mij zijn de overige bedragen netto.

Dus?
Dus, dat is een andere vergelijking. Misschien had ze dat niet gezien. Van 4000 bruto houd je niet zoveel over als je denkt kan ik je vertellen.

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heeft een gemiddeld gezin te besteden? - Pagina 6 Empty Re: Wat heeft een gemiddeld gezin te besteden?

Bericht  Taeda ma 25 maa 2013 - 8:20

Ow oke, ik zie niet echt dat ze een vergelijking trekt. Dus vroeg me af waarom je Indigo quotte. Ik had ook een bruto bedrag neergezet.
Taeda
Taeda
Prater
Prater

Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heeft een gemiddeld gezin te besteden? - Pagina 6 Empty Re: Wat heeft een gemiddeld gezin te besteden?

Bericht  Punk'd ma 25 maa 2013 - 8:25

Volgens de bruto/netto check jou je van €4500 bruto ongeveer €2950 netto over. Belachelijk eigenlijk haha.

Natuurlijk zou ik meer dan dat willen verdienen, maar het moet wel haalbaar blijven. Aangezien ik voor mijzelf wil beginnen en ik daar geen uitspraken over eventuele verdiensten kan doen, zou ik het goed van ons beide vinden als wij €4500,- bruto per maand zouden kunnen verdienen.

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heeft een gemiddeld gezin te besteden? - Pagina 6 Empty Re: Wat heeft een gemiddeld gezin te besteden?

Bericht  Bacio ma 25 maa 2013 - 8:28

Ja zonde he? Als je een eigen bedrijf hebt betaal je op een andere manier belasting, dus wie weet hou je dan meer over. Wel stoer dat je je eigen bedrijf gaat beginnen!

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heeft een gemiddeld gezin te besteden? - Pagina 6 Empty Re: Wat heeft een gemiddeld gezin te besteden?

Bericht  Punk'd ma 25 maa 2013 - 8:33

Ja ik ben er ook wel trots op haha. Ik wilde eigenlijk eerst werk/levens ervaring opdoen, maar ik werk nu 2 maanden in een kantoorfunctie en ik vind het maar niets. Nu moet ik ook wel zeggen dat ik echt een suffe baan heb waar je geen hersens voor hoeft te hebben dus dat werkt niet echt mee. Maar elke dag denk ik weer 'begin nou voor jezelf, dat wil je al 3 jaar!' . Nu ben ik dus op zoek naar functie (in de omgeving) voor 24 uur (puur voor een standaard inkomen) en dan kan ik zelf die andere 2 dagen in mijn eigen bedrijf stoppen. Vorige week heb ik echt besloten het te gaan doen. Heb het van het weekend ook besproken met mijn ouders en die vinden het echt heel leuk en staan achter mij (heel erg leuk, mijn vader heeft ook echt een ondernemende instelling). Ik spaar nu ook al mijn salaris op om te investeren. Ik voel mezelf ineens zo volwassen. Omdat ik het helemaal zelf wil doen Wat heeft een gemiddeld gezin te besteden? - Pagina 6 561177.

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heeft een gemiddeld gezin te besteden? - Pagina 6 Empty Re: Wat heeft een gemiddeld gezin te besteden?

Bericht  Poubelle ma 25 maa 2013 - 8:37

Leuk om te lezen, Indigo, stoer dat je het gaat doen!
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heeft een gemiddeld gezin te besteden? - Pagina 6 Empty Re: Wat heeft een gemiddeld gezin te besteden?

Bericht  Bacio ma 25 maa 2013 - 8:37

Stoer hoor! Wat voor bedrijf wil je starten? Zou t ook wel graag willen, maar zou niet weten waar te beginnen!

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heeft een gemiddeld gezin te besteden? - Pagina 6 Empty Re: Wat heeft een gemiddeld gezin te besteden?

Bericht  Punk'd ma 25 maa 2013 - 8:42

Interieurvormgeving en accessoires. Het leukste vind ik het opknappen van oude meubels, dat wil ik ook wel echt het meeste gaan doen. Daarnaast wil ik zelf accessoires gaan ontwerpen en naarmate het wat succesvoller wordt en ik meer geld heb ook meubels gaan ontwerpen en deze bij een andere (startende ondernemer) laten produceren.

Ik weet nog niet of ik ook daadwerkelijke interieurplannen wil gaan ontwerpen, dat spreekt mij wat minder aan. Maar mocht ik dat nou wel willen, dan sluit dat opzich prima aan bij de rest van het bedrijf. Ik ga trouwens beginnen vanuit mijn eigen kelder haha. Ga de hele ruimte opknappen, kleurtje op de muur en zorgen dat er elektra komt zodat ik daar kan gaan werken.

Verder wil ik een eigen website waarop ik foto's plaats, aan de hand daarvan kunnen mensen contact met mij opnemen om te komen kijken of hun wensen door te geven.

Zo wil ik puur starten. Dat is wat ik echt heel erg leuk vind.

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heeft een gemiddeld gezin te besteden? - Pagina 6 Empty Re: Wat heeft een gemiddeld gezin te besteden?

Bericht  Viva di 26 maa 2013 - 1:54

Netto krijgen wij rond de 2000 pm binnen geloof ik. We hebben een koophuis, met een lage hypotheek, en 2 kindjes.
We komen prima rond, doen best wel af en toe leuke dingen met z'n allen.
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heeft een gemiddeld gezin te besteden? - Pagina 6 Empty Re: Wat heeft een gemiddeld gezin te besteden?

Bericht  Gast di 26 maa 2013 - 8:15

Wij hebben tussen de 3500 en 4000 netto te besteden. Wij kunnen hier meer dan ruim van rondkomen. Grootste uitgave per maand is trouwens kinderopvang, daar betalen we ruim 600 euro netto aan (bijna 1000 euro bruto).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heeft een gemiddeld gezin te besteden? - Pagina 6 Empty Re: Wat heeft een gemiddeld gezin te besteden?

Bericht  MamaCa wo 27 maa 2013 - 8:00

Bij ons komt er aan loon maandelijks 2500/2600 euro netto binnen. Hier redden we het mee. Soms wel krap. Straks als we van 2 naar 4 kids gaan hoop ik het nog allemaal te kunnen betalen..! denk dat het zuinig leven wordt voor ons.
MamaCa
MamaCa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 264
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heeft een gemiddeld gezin te besteden? - Pagina 6 Empty Re: Wat heeft een gemiddeld gezin te besteden?

Bericht  Sophiee wo 27 maa 2013 - 8:08

Wij hebben rond de 3000 euro netto te besteden. We kunnen hier ruim van leven en goed van sparen. Grootste uitgave op dit moment zijn de energiekosten van bijna 400 euro per maand (en uiteraard de huur). In de zomer gaan we verhuizen naar ons eerste koophuis en dan zal de hypotheek de grootste kostenpost worden. We hebben trouwens 1 kindje.
Sophiee
Sophiee
Prater
Prater

Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heeft een gemiddeld gezin te besteden? - Pagina 6 Empty Re: Wat heeft een gemiddeld gezin te besteden?

Bericht  Gast wo 27 maa 2013 - 20:12

Wij hebben zo'n 2800 euro per maand te besteden nu. Wij hebben de hypotheekrente aftrek nu maar heel laag staan waardoor we een spaarpotje hebben van de belasting.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heeft een gemiddeld gezin te besteden? - Pagina 6 Empty Re: Wat heeft een gemiddeld gezin te besteden?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 6 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum