Is jullie gezin compleet?
+71
Thunder
Charles
Pompoen
Printje
ekjir@M
Theeleut
Lejow
kwak
Amber-
Aagje!
_Lana_
Jezzie
Aimee
studiebol
Dani
Muppetje
Puggle
CCC
Nijntje
Flip Fluitketel
Monnie
PapillonRose
Annie24
MamaJ&R
Mida4you
Twellie
Fiwen
PiP
Laced
SarahKey
Mademoiselle_
Mama Titty
Shopaholic
strawberry
Susan
Roodkapje
Roos
Alex
Happinaz
Linda
Clapperdie
Happydobby
Floor
Pussycat
Bloem86
Coco
Dora
Bruintje Beer
Tania
maiadebij
Steep
Bloempjuh23
Liadan
Jasmine
smooch
Mamsie
M@niek
Parisienne
Manderijn
Fiebje
Parel
Tiara
nillis
Annemie
Sterrin_
liesje
Kat1980
woezel
Snoes
Flower_L
Catwoman79
75 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Is jullie gezin compleet?
Voor nu voelt het helemaal compleet!
Wel hebben we gezegd dat wanneer mijn spiraaltje eruit gaat (over 2a3 jaar) we gaan bespreken hoe we er dan voor staan.. Nog 1 keer een zwangerschap en zo'n klein frummeltje, 1 keer leren lopen, 1 keer eerste woordjes *vergeet even het huilen,krampjes,slapeloze nachten*
Ben bij mijn vorige zwangerschap ook niet bewust bezig geweest met dit is misschien wel de laatste keer en mijn man wilde ook nog graag een 3e.. maar nu eenmaal met 2 voelt het genoeg! Voor nu.. dus we zien wel
Financieël is het wel te doen, altans je moet keuzes maken en het ene wel doen maar het andere laten.. wij gaan nu nog regelmatig uit eten, kopen vaak dure kleding en gaan ook altijd nog 2 of 3 keer per jaar op vakantie en dat zal dan misschien wat anders en minder moeten!
Bij ons scheelt de opvang ook onwijs.. We hebben ze een paar maand samen op het kinderdag verblijf gehad en was blij dat D.ylan lekker naar school ging en die heeft geen bso nodig en dat scheelt een hoop! Nu hebben we L.ynn er nog wel op maar wanneer we echt moeten bezuinigen willen mijn ouders de opvang ook wel verzorgen dus dat is altijd nog een optie..
Wel hebben we gezegd dat wanneer mijn spiraaltje eruit gaat (over 2a3 jaar) we gaan bespreken hoe we er dan voor staan.. Nog 1 keer een zwangerschap en zo'n klein frummeltje, 1 keer leren lopen, 1 keer eerste woordjes *vergeet even het huilen,krampjes,slapeloze nachten*
Ben bij mijn vorige zwangerschap ook niet bewust bezig geweest met dit is misschien wel de laatste keer en mijn man wilde ook nog graag een 3e.. maar nu eenmaal met 2 voelt het genoeg! Voor nu.. dus we zien wel
Financieël is het wel te doen, altans je moet keuzes maken en het ene wel doen maar het andere laten.. wij gaan nu nog regelmatig uit eten, kopen vaak dure kleding en gaan ook altijd nog 2 of 3 keer per jaar op vakantie en dat zal dan misschien wat anders en minder moeten!
Bij ons scheelt de opvang ook onwijs.. We hebben ze een paar maand samen op het kinderdag verblijf gehad en was blij dat D.ylan lekker naar school ging en die heeft geen bso nodig en dat scheelt een hoop! Nu hebben we L.ynn er nog wel op maar wanneer we echt moeten bezuinigen willen mijn ouders de opvang ook wel verzorgen dus dat is altijd nog een optie..
Gast- Gast
Nee, ons gezin is zeker nog niet compleet. Sowieso zouden wij beide graag nog 1 kindje erbij willen, ik misschien zelfs wel 2, maar dat zien we tzt wel.
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Wij zouden wel graag 3 kinderen willen. Maar wie weet vinden we het na 2 ook wel compleet. We zien wel hoe het allemaal loopt. Sowieso wachten we wel tot L. een jaar of twee is.
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Aan de ene kant voelt het gezin wel heel compleet met 2 gezonde kindjes.
En als ik mijn verstand volg, dan is het ook wel goed zo.
Maar het kriebelt zo enorm!! En de gedachte dat ik nooit meer zwanger zal zijn en nooit meer een klein baby'tje krijg, vind ik echt een nare gedachte.
We laten het voorlopig nog maar even open.
Maar het kriebelt zo enorm!! En de gedachte dat ik nooit meer zwanger zal zijn en nooit meer een klein baby'tje krijg, vind ik echt een nare gedachte.
We laten het voorlopig nog maar even open.
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Precies mijn gevoel!_Lana_ schreef:Aan de ene kant voelt het gezin wel heel compleet met 2 gezonde kindjes.
Gast- Gast
Mijn gezin is niet compleet. We willen er alletwee graag nog een kindje bij.
Mochten we het financieel beter hebben gehad (zit er niet in in de toekomst denk ik, zoals het er nu uit ziet) dan wil ik er wel 3 of 4. Maar zoals hier al vaker voorbij komt, vind ik het nu ook duur allemaal. en dan hebben we er nog maar 1.
Als de opvang weg zou vallen scheelt dat bij ons 150 euro.
Mochten we het financieel beter hebben gehad (zit er niet in in de toekomst denk ik, zoals het er nu uit ziet) dan wil ik er wel 3 of 4. Maar zoals hier al vaker voorbij komt, vind ik het nu ook duur allemaal. en dan hebben we er nog maar 1.
Als de opvang weg zou vallen scheelt dat bij ons 150 euro.
Aagje!- Kletskop
- Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11
Nee, wij willen beide nog heel graag een tweede kindje.
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb altijd gezegd dat ik wel 3,4,5 kinderen wil.
Nu met deze zwangerschap weet ik het niet meer. Ik wacht onze bellyboy wel af en mocht er een derde bijkomen dan is het wel over ruim 2,3 jaar hoe we er nu over denken.
Nu met deze zwangerschap weet ik het niet meer. Ik wacht onze bellyboy wel af en mocht er een derde bijkomen dan is het wel over ruim 2,3 jaar hoe we er nu over denken.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Voor nu zeg ik absoluut ja, maar ik zeg nooit nooit. Komen er kriebels voor een tweede is het prima, zo niet, is het ook prima.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Wij zijn compleet. Ik wil echt nooooooooit meer zwanger zijn, ik beval liever dan dat ik zwanger ben.
Mijn man is vorige maand gesteriliseerd dus definitief geen uitbreiding meer en ook geen 'oeps, zou het per ongeluk verkeerd gegaan zijn' troubles.
Heerlijk!
Mijn man is vorige maand gesteriliseerd dus definitief geen uitbreiding meer en ook geen 'oeps, zou het per ongeluk verkeerd gegaan zijn' troubles.
Heerlijk!
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
Ik zou best nog een derde of zelfs een vierde willen maar mochten die er niet komen omdat m'n vriend het zo goed vind oid dan ben ik met 2 ook tevreden.
ekjir@M- Prater
- Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10
Ik denk het wel, vooral puur vanuit financiële dingen ook, die babykriebels die hier weleens voorbij komen heb ik nooit gehad. Ik wilde heel graag kinderen maar niet van die enorme kriebels die ik hier wel eens lees.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Ik denk dat we binnenkort met twee kindjes compleet zijn. Ik heb altijd twee kindjes gewild.
Gast- Gast
Ik ben nog niet eens bevallen dus op dit moment is ons gezin sowieso nog niet compleet, maar we laten het vooral van ons gevoel afhangen. Mijn man is ouder, ziek bovendien nu en hij heeft al 2 (oudere) kinderen. Hij wilde eerst ook geen kinderen meer. Ik heb altijd gezegd dat ik een groot gezin wilde, maar heb een tijd terug al besloten dat dat niet verstandig is, ook omdat ik toch al een chaoot met weinig energie ben. In mijn hoofd besloten dat ik ook gelukkig kan worden met 1 kindje.
Haha en nu begint mijn man steeds over de volgende en dat hij er nog wel eentje wil maken enzo.
Ik ben dus heel benieuwd waar we op uit komen! Maar we beginnen gewoon met eentje.
Haha en nu begint mijn man steeds over de volgende en dat hij er nog wel eentje wil maken enzo.
Ik ben dus heel benieuwd waar we op uit komen! Maar we beginnen gewoon met eentje.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Volgens mij zijn wij wel compleet, ja. Ben zo dankbaar en gelukkig dat ik 2 gezonde kindjes heb. Zou voelen als het lot tarten mochten we er nog een keer voor gaan.
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Nee, ik zou heel graag een derde krijgen. Helaas weet ik niet of die er ooit komt.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Ja.
Wij zijn blij en compleet met onze 2 gezonde kinderen.
Als mijn man wat jonger was geweest, was er misschien nog wel een derde gekomen.
Wij zijn blij en compleet met onze 2 gezonde kinderen.
Als mijn man wat jonger was geweest, was er misschien nog wel een derde gekomen.
Gast- Gast
Nee, wij willen nog graag een tweede. Maar pas over 3/4 jaren.
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
Nee, wij willen graag nog een tweede. Het liefst ook met weinig leeftijdschil.
Sophiee- Prater
- Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11
Rataplan schreef:Nee, ik zou heel graag een derde krijgen. Helaas weet ik niet of die er ooit komt.
Hier ook. Maar ik weet ook niet altijd zeker van mezelf waarom ik nou nog zo graag een derde kind zou willen en of daar niet (ook) redenen achter zitten die anders zijn dan het daadwerkelijk hebben van drie kinderen. Daar kan ik nog niet helemaal de vinger op leggen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Susan schreef:Rataplan schreef:Nee, ik zou heel graag een derde krijgen. Helaas weet ik niet of die er ooit komt.
Hier ook. Maar ik weet ook niet altijd zeker van mezelf waarom ik nou nog zo graag een derde kind zou willen en of daar niet (ook) redenen achter zitten die anders zijn dan het daadwerkelijk hebben van drie kinderen. Daar kan ik nog niet helemaal de vinger op leggen.
Ik heb altijd drie gezegd, al voordat we wisten dat s. anders was. Maar idd vraag ik me soms af of ik er nu nog zo overdenk. Of dat dat komt door... Ik weet het ook niet meer.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Rataplan schreef:Susan schreef:Rataplan schreef:Nee, ik zou heel graag een derde krijgen. Helaas weet ik niet of die er ooit komt.
Ik heb altijd drie gezegd, al voordat we wisten dat s. anders was. Maar idd vraag ik me soms af of ik er nu nog zo overdenk. Of dat dat komt door... Ik weet het ook niet meer.
Ja, ik ook, hoor. Ik droomde zelfs van vier. Maar dat verlangen dat ik nu heb, ik weet niet of dat op hetzelfde gebaseerd is als dat verlangen dat ik toen had.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Het voelt nog niet compleet, mijn vriend en ik willen graag nog een 2de kindje in de toekomst.
Aggi- Prater
- Aantal berichten : 535
Punten : 576
Registratiedatum : 23-11-10
Ik zei eerst altijd geen kinderen te willen, dat is sinds een paar jaar veranderd naar 1 kind en de kleine is nu 11 dagen. Maar nu ik het allemaal mee heb gemaakt, denk ik toch dat er ooit wel een 2e komt. Dus nee ons gezin is (denk ik) nog niet compleet.
M-G- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» n.a.v hoeveel kindjes. Wat als je gezin compleet is?
» Waar doen jullie het van? (versie gezin :))
» Goedkoop en compleet (scrapbook)
» Er compleet doorheen zitten
» Een compleet ander kind
» Waar doen jullie het van? (versie gezin :))
» Goedkoop en compleet (scrapbook)
» Er compleet doorheen zitten
» Een compleet ander kind
Pagina 4 van 4
Permissies van dit forum: