Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Er compleet doorheen zitten

+9
Twellie
SoGood
frolic
Jordana
Marin
Minx
Monte
Susan
Sarah1985
13 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Er compleet doorheen zitten  Empty Er compleet doorheen zitten

Bericht  Sarah1985 do 22 maa 2012 - 7:38

Op dit moment zit ik er echt compleet doorheen.

Voor mij was de druppen toen ik eind vorig jaar een miskraam kreeg en paar dagen later kregen we te horen dat de broer van mijn man een kind krijgt. Ik zou dan ongeveer even lang zwanger zijn. Dus wij worden steeds geconfronteerd met hun zwangerschap. Als ik er alleen al aan denk dat hun straks een kind hebben kan ik wel huilen, is niet dat ik het hun niet gun. Maar wij wachten al zo lang op een kindje. Ook merk ik aan mijzelf dat ik gewoon wraak gevoelens krijg na baby's en kinderen en zo ben ik niet. Ik vind baby's en kinderen lief en wil niet als ik ze zie denken van die wil ik slaan Embarassed of als ik een zwangere vrouw zie denk ik ook de meest rare dingen.

Ik heb de afgelopen 2 jaar veel meegemaakt mijn vader heeft een beroerte gehad en is daardoor een hele andere vader geworden en momenteel is hij heel erg anders dan dat die was. Ik zou zo graag willen dat het 2 jaar geleden was dat hij nog de normale vader was zoals altijd.

Ook hebben we veel tegenslag met het bedrijf van mijn man. Hij heeft dit jaar maar 4 weken gewerkt en dat geld nog nooit binnen gekregen omdat je wachtweken hebt. Dus alleen mijn inkomen van ongeveer 600 euro krijgen we maar. Daar moeten we van leven en alles van betalen, wat natuurlijk niet lukt. Dit is alleen maar extra stress, waar ik echt helemaal gek van word.

Wat ik ook zo vervelend vind ik mensen vragen mij heeft je man al werk, en hoe is het met je vader. Ze vragen niet hoe het met mij is. Ben in december geopereerd maar niemand die er naar vraagt. Niet dat mensen mij altijd moeten vragen hoe het is.

Al die situaties bij elkaar zorgt ervoor dat ik momenteel gewoon een wrak ben. Ik werk zodat we in ieder geval iets van inkomen krijgen. Maar ben kapot van een dag werken. Ik ken mezelf zo helemaal niet. Het liefste pak ik nu mijn koffer en ga ergens heen ver weg van hier, maar ja dat lost natuurlijk niks op.

Is een heel verhaal geworden, maar moet het gewoon kwijt, in ieder geval bedankt voor het lezen
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Er compleet doorheen zitten  Empty Re: Er compleet doorheen zitten

Bericht  Susan do 22 maa 2012 - 7:45

Ik herken op zich wel dat het confronterend is als je andere mensen ziet hebben wat jij niet hebt en zo graag had willen hebben, dat doet soms gewoon pijn en soms kun je het er net even niet bij hebben en veroorzaakt het een rothumeur of een huilbui. Dat is denk ik wel normaal. Op het moment dat het echt woede, wraakgevoelens en nare gedachten bij je gaat oproepen, als je de drang voelt om anderen iets aan te doen en sowieso als je jezelf zo slecht voelt dat je haast niet meer weet wat je met jezelf aan moet, dan denk ik dat je er wel echt actief aan moet gaan werken, desnoods met een professionele hulpverlener. Ik denk dat je problemen dan te diep zitten om er hier op een forum echt goed advies over te geven.

Sterkte in ieder geval, ik hoop dat je snel weer een beetje wind mee hebt in je leven en beter in je vel zit.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Er compleet doorheen zitten  Empty Re: Er compleet doorheen zitten

Bericht  Monte do 22 maa 2012 - 7:46

Jeetje meid wat naar om te moeten horen dat je je zo voelt. Dat van het kindje en je zwager wist ik wel dat je het heel erg moeilijk mee had en ik kan me voorstellen dat het elke keer pijn doet. Maar dat je verder ook in de put zit(ook met je mans werk) vind ik vreselijk naar te moeten horen. Is het geen optie om er even tussenuit te gaan? Ik weet dat jullie misschien geldzorgen hebben, maar het kan je wel weer even een boost geven en voorkomen dat je instort/een burnout krijgt. Ik hoop dat het allemaal beter zal gaan(en dat er voor jullie ook nog een kindje mag komen), maar voor nu heel veel sterkte en knuffels(dat verdien je zeker) hug
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Er compleet doorheen zitten  Empty Re: Er compleet doorheen zitten

Bericht  Minx do 22 maa 2012 - 8:04

Als ik jou was zou ik jezelf per direct ziek melden en een afspraak met de huisarts maken om een vervolgplan op te stellen. Dit ga je zo niet lang volhouden. Het is een opeenstapeling van dingen die je moet zien te verwerken. Nu voor jezelf kiezen is niet zwak het is juist een sterke beslissing om te zien dat je verkeerd bezig bent. Wil je in ieder geval veel sterkte wensen.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Er compleet doorheen zitten  Empty Re: Er compleet doorheen zitten

Bericht  Marin do 22 maa 2012 - 22:23

Wat naar om te lezen Sarah. Ik zou inderdaad ook externe hulp gaan zoeken om het te verwerken. Dat is helemaal niet erg, en kan je net even weer de juiste draai aan je leven geven. Anders blijf je misschien met onverwerkte dingen zitten, en kan dat blijven terug komen. Sterkte en ik hoop dat er weer goede dingen op je pad komen, waardoor je weer wat positiever wordt!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Er compleet doorheen zitten  Empty Re: Er compleet doorheen zitten

Bericht  Jordana vr 23 maa 2012 - 1:27

Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen maar ik wil je gewoon een hele dikke knuffel geven"Er compleet doorheen zitten  699888
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Er compleet doorheen zitten  Empty Re: Er compleet doorheen zitten

Bericht  frolic vr 23 maa 2012 - 1:37

Eens met het stuk van susan.

Ik herken veel van de situatie waarin je zit, buiten het baby stuk dan herken wel dat soms alles wat tegen kan zitten ook daadwerkelijk tegenzit.Maar lees wel dingen waar actief iets mee gedaan kan worden. Waarom heeft je vriend-man(?) maar 4 weken gewerkt is dat door eigen bedrijf ? Is er dan geen mogelijkheid dat hij in loondienst gaat? Van 600 euro doe je ook niet veel natuurlijk.

Wat betreft je vader 's situatie denk ik dat dat een stuk acceptatie en verwerking is,je kan daarin blijven "hangen" maar daar schiet niemand iets mee op .

Begrijp me niet verkeerd,weet absoluut echt hoe je je voelt maar met wegzakken in ellende komt het niet goed!Er compleet doorheen zitten  699888

frolic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 498
Punten : 632
Registratiedatum : 04-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Er compleet doorheen zitten  Empty Re: Er compleet doorheen zitten

Bericht  Sarah1985 vr 23 maa 2012 - 2:04

dank jullie voor de reacties ,
frolic mijn man heeft maar zo kort gewerkt hij heeft een eigen bedrijf en door de winter was er gewoon geen werk. Hij wil nu wel stoppen en op zoek naar een gewone baan maar er is gewoon niks te vinden helaas. Nu werk die wel weer gelukkig.

Door jullie reacties en net dikke huilbui in de auto heb ik zojuist de huisarts gebeld en moet daar woensdag heen. Bah vind het nu al doodeng. Wat moet ik dan zeggen
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Er compleet doorheen zitten  Empty Re: Er compleet doorheen zitten

Bericht  frolic vr 23 maa 2012 - 2:08

Goed dat je gebeld heb ! En wat je moet zeggen? gewoon de waarheid ! Ik zou mijn man wel blijven aanmoedigen om werk te zoeken ondanks dat hij nu werkt.het zijn nu hele onzekere tijden en gezien de situatie waarin je je bevind lijkt me dat het slimste. Zeker als je zwanger word. Het geeft dan al zoveel meer rust in je leven.

frolic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 498
Punten : 632
Registratiedatum : 04-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Er compleet doorheen zitten  Empty Re: Er compleet doorheen zitten

Bericht  SoGood vr 23 maa 2012 - 2:09

Daar zou ik me geen zorgen over maken, de huisarts zal je vragen stellen waar je op kan antwoorden. Ik kan me goed voorstellen dat je het even niet meer ziet zitten. Goed dat je hulp zoekt. smile

Sterkte.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Er compleet doorheen zitten  Empty Re: Er compleet doorheen zitten

Bericht  Sarah1985 vr 23 maa 2012 - 2:12

o mijn man zoekt ook zeker wel naar werk hoor, hij heeft al 10 brieven gestuurd en allemaal of niks gehoord of werd niks. Dus hij blijft doorzoeken
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Er compleet doorheen zitten  Empty Re: Er compleet doorheen zitten

Bericht  Twellie vr 23 maa 2012 - 3:26

Goed dat je de huisarts hebt gebeld en vertel hem gewoon wat je hierboven ook in je eerste stukje hebt geschreven. Hopelijk komt er dan snel wat hulp voor je op gang, want je hebt het erg moeilijk (gehad). Heel veel sterkte ermee, ik hoop dat je je snel in elk geval iets beter zult voelen.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Er compleet doorheen zitten  Empty Re: Er compleet doorheen zitten

Bericht  Gast vr 23 maa 2012 - 4:48

Bah wat een tegenslagen voor jullie zeg. Helemaal voor jou vanwege je miskraam dat heeft sowieso een impact. Is het niet mogelijk om er met iemand over te praten want de boze gefrusteerde gevoelens die je hebt, heeft dat niet met jouw verwerkingsproces te maken? Sterkte hoor! Er compleet doorheen zitten  699888

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Er compleet doorheen zitten  Empty Re: Er compleet doorheen zitten

Bericht  Pandora vr 23 maa 2012 - 21:20

Wat naar om te lezen dat je er zo doorheen zit, goed dat je de stap hebt genomen om een afspraak bij de HA te maken!
Verder weet ik niet zo goed wat ik moet zeggen.... ik hoop alleen dat je je gauw weer wat beter mag gaan voelen en dat het jullie allemaal voor de wind mag gaan en jullie ook gauw een kindje mogen krijgen! Er compleet doorheen zitten  699888
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Er compleet doorheen zitten  Empty Re: Er compleet doorheen zitten

Bericht  Sarah1985 di 27 maa 2012 - 19:57

Ben net bij de huisarts geweest barste in tranen uit. En hij heeft mijn verhaal geluisterd en vond het veel dingen. En heeft me door verwezen naar maatschappelijk werk.
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Er compleet doorheen zitten  Empty Re: Er compleet doorheen zitten

Bericht  Lejow di 27 maa 2012 - 20:00

Zei hij nog wat over je werk?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Er compleet doorheen zitten  Empty Re: Er compleet doorheen zitten

Bericht  Gast di 27 maa 2012 - 20:00

Ow Sarah wat rot allemaal, hopelijk kun je bij de MD wel je verhaal kwijt. Er compleet doorheen zitten  699888

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Er compleet doorheen zitten  Empty Re: Er compleet doorheen zitten

Bericht  Sarah1985 di 27 maa 2012 - 23:35

nou 11 april intake gesprek. Ben benieuwd wat ik er van moet verwachten.

Over mijn werk heb ik het niet gehad omdat het gewoon geen optie is om te stoppen met werken dan krijg ik geen inkomen
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Er compleet doorheen zitten  Empty Re: Er compleet doorheen zitten

Bericht  Gast di 27 maa 2012 - 23:51

maar je hoeft ook niet te stoppen, meld jezelf ziek dan krijg je toch ook gewoon loon of 70% van je loon. Of heb je een 0uren contract dan is het wat anders. Maar je moet nu ook aan jezelf denken he meid hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Er compleet doorheen zitten  Empty Re: Er compleet doorheen zitten

Bericht  Pandora di 27 maa 2012 - 23:53

Ja, je zou eens kunnen kijken of je niet een tijdje in de ziektewet kunt. Gewoon even lekker bijkomen en bijtanken, daar knap een mens soms echt van op...

Hebben jullie het ook nog gehad over jullie kinderwens? Is het misschien een idee om daar eens verder in te voorzien? ik wil je absoluut niets aanpraten/pushen maar volgens mij zijn jullie al een poosje bezig

Ik wil je in iedergeval heel veel sterkte wensen, ik weet helaas hoe het is om zo diep in de put te zitten.... Hoop dat je je gauw wat beter voelt meis! Er compleet doorheen zitten  699888
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Er compleet doorheen zitten  Empty Re: Er compleet doorheen zitten

Bericht  Sarah1985 wo 28 maa 2012 - 0:08

ik heb idd een 0 uren contract,

En over de kinderwens, Wij zijn al bij het ziekenhuis. Alleen moet mijn man nog een keer onderzocht worden. En dat komt er eigenlijk niet van. En wij vinden die stap voor ivf of andere behandelingen veel te groot nog. Dus dat staat allemaal op een laag pitje
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Er compleet doorheen zitten  Empty Re: Er compleet doorheen zitten

Bericht  Chocoholic wo 28 maa 2012 - 0:26

Ik vind 't allemaal heel vervelend voor je Sarah, en ik wil even zeggen dat ik 't heel knap van je vind dat je de (vaak hele grote) stap hebt genomen om hulp te gaan zoeken. Ik hoop dat 't je zal helpen!
Chocoholic
Chocoholic
Prater
Prater

Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Er compleet doorheen zitten  Empty Re: Er compleet doorheen zitten

Bericht  ShallY zo 1 apr 2012 - 5:03

Wat naar dat je je zo voelt Sarah. Wel knap dat je er werk van gemaakt heb.
Ik ben verder al een hele tijd benieuwd naar je, hoe het herstel is gegaan met je hand? Kan je je hand weer volledig gebruiken?

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Er compleet doorheen zitten  Empty Re: Er compleet doorheen zitten

Bericht  Sarah1985 ma 2 apr 2012 - 7:04

Mijn hand. tja die ging goed. Tot de laatste tijd mijn wijsvinger ineens heel stijf is en snachts het gevoel af en toe terug is Sad. Zit nu te twijfelen om ik moet bellen naar de arts van het ziekenhuis. En hoe is het met jou hand ?
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Er compleet doorheen zitten  Empty Re: Er compleet doorheen zitten

Bericht  ShallY ma 2 apr 2012 - 7:58

Sarah1985 schreef:Mijn hand. tja die ging goed. Tot de laatste tijd mijn wijsvinger ineens heel stijf is en snachts het gevoel af en toe terug is Sad. Zit nu te twijfelen om ik moet bellen naar de arts van het ziekenhuis. En hoe is het met jou hand ?



Hmm dat klopt niet, zou ik toch ff laten checken.

Met mijn hand gaat het goed! Heb eigenlijk nergens geen last meer van, tenzij in echt iets zwaars moet tillen dan voel ik het nog maar verder mag ik niet klagen. Helaas moet ik binnenkort wel aan mijn andere hand geholpen worden.

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Er compleet doorheen zitten  Empty Re: Er compleet doorheen zitten

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum