Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Is jullie gezin compleet?

+71
Thunder
Charles
Pompoen
Printje
ekjir@M
Theeleut
Lejow
kwak
Amber-
Aagje!
_Lana_
Jezzie
Aimee
studiebol
Dani
Muppetje
Puggle
CCC
Nijntje
Flip Fluitketel
Monnie
PapillonRose
Annie24
MamaJ&R
Mida4you
Twellie
Fiwen
PiP
Laced
SarahKey
Mademoiselle_
Mama Titty
Shopaholic
strawberry
Susan
Roodkapje
Roos
Alex
Happinaz
Linda
Clapperdie
Happydobby
Floor
Pussycat
Bloem86
Coco
Dora
Bruintje Beer
Tania
maiadebij
Steep
Bloempjuh23
Liadan
Jasmine
smooch
Mamsie
M@niek
Parisienne
Manderijn
Fiebje
Parel
Tiara
nillis
Annemie
Sterrin_
liesje
Kat1980
woezel
Snoes
Flower_L
Catwoman79
75 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Is jullie gezin compleet? - Pagina 2 Empty Re: Is jullie gezin compleet?

Bericht  maiadebij vr 14 dec 2012 - 2:47

Ik hoop en denk dat het na de geboorte van ons derde kindje compleet zal zijn en voelen. Mijn man vond 2 eigenlijk wel prima, maar kijkt nu ook erg naar nr 3 uit. Een 4e zal hier sowieso niet komen.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Tania vr 14 dec 2012 - 2:48

Ja ons gezin is compleet. Na de eerste was het nog niet af voor mijn gevoel, mijn man twijfelde wel heel erg of hij nog een tweede wilde. Uiteindelijk is die tweede er dus toch gekomen en vanaf het moment dat ze er is voelt het goed zo.
Laatst was ik flink overtijd en had ik echt zo'n rotgevoel. Ik wilde gewoon echt niet zwanger zijn, toen werd wel echt duidelijk dat het zo klaar is.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 14 dec 2012 - 2:51

Ponyo schreef:Nee, wij hebben altijd 3 gezegd en die 3de komt er ook als het ons gegund is.
+1

Gast
Gast

Bericht  Bruintje Beer vr 14 dec 2012 - 2:52

Voor nu is ons gezin compleet. Maar een 3e kind sluiten we niet uit als het ons gegund is.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Dora vr 14 dec 2012 - 2:53

Nee... We hebben er nu 2 maar nummer 3 en 4 zijn hier van harte welkom!
Alleen door omstandigheden zullen die er niet (meer) komen.
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121

Bericht  Coco vr 14 dec 2012 - 3:02

Nee, wij zijn zeker nog niet klaar. Wij wilden er 6 maar of dat nog gaat gebeuren betwijfel ik. Maar een derde zal er zeker nog wel komen als het ons gegund is. En daarna als mijn buik het aankan na de correctie nog een vierde.
Het kriebelt al zeker een jaar weer en toen ik vanacht de hele nacht boven de wc hing te spugen dacht mijn man dat het al zover was dat er een derde op komst was. Lastig hoor want daardoor twijfel ik steeds weer om er nu al voor te gaan ipv als de tweeling naar school gaat. Maar dat is gewoon echt niet praktisch.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  Tania vr 14 dec 2012 - 3:04

Coco schreef:Nee, wij zijn zeker nog niet klaar. Wij wilden er 6 maar of dat nog gaat gebeuren betwijfel ik. Maar een derde zal er zeker nog wel komen als het ons gegund is. En daarna als mijn buik het aankan na de correctie nog een vierde.
Het kriebelt al zeker een jaar weer en toen ik vanacht de hele nacht boven de wc hing te spugen dacht mijn man dat het al zover was dat er een derde op komst was. Lastig hoor want daardoor twijfel ik steeds weer om er nu al voor te gaan ipv als de tweeling naar school gaat. Maar dat is gewoon echt niet praktisch.

Mijn zoontje ging doorslapen toen M. werd geboren. Als jullie kinderen dat nou ook doen zou ik er meteen voor gaan Laughing

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503

Bericht  Bloem86 vr 14 dec 2012 - 3:06

Ik twijfel! Ik wilde altijd graag 3 kinderen. Maar heb nu vaak ook wel zoiets van: we hebben 2 prachtige, gezonde meiden. Het is goed zo!
Maar als ik dan kleine babytjes en zwangere vrouwen zie, kan ik me niet voorstellen dat nooit meer mee te mogen maken!
Voorlopig blijft t bij de 2 meisjes, maar ik zeg zeker niet nooit!
Bloem86
Bloem86
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 907

Bericht  Pussycat vr 14 dec 2012 - 3:12

Na E hebben man en ik beiden niet het idee dat het bij 1 bleef.
En nu nummer 2 in aantocht is.... geen idee of we compleet zijn met 2.
Ik twijfel daar nog erg over. Mij lijkt een groot gezin super leuk, maar ja geld hé.

Mijn man lijkt het ook geweldig, maar hij is nog erger op het geld dan ik. Dus misschien dat hij na de tweede al zegt nu is het klaar. Misschien ook niet... de tijd zal het leren. Op dit moment staat hij wel open voor een derde, maar hij zal geen beloftes doen. Mijn man wil voorkomen dat we straks 4 of 5 kinderen hebben, maar stel dat we ze niet alles kunnen geven wat wij zouden willen dan wil hij daar niet voor kiezen. Daar ben ik het mee eens alleen mijn gevoel is soms sterker dan verstand Wink

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Floor vr 14 dec 2012 - 3:26

Wij zitten niet op 1 lijn. Ik vind het zo goed, mijn man niet, die heeft het bijna dagelijks over een tweede.
ik denk dat ik hem binnenkort toch ga uitleggen dat het best storend is dat hij er het er zo vaak over heeft. Ik voel me niet serieus genomen in mijn gevoel dat ik echt niet nog een keer wil bevallen, dat ik het echt een vreselijke ervaring vond om nog maar niet over het herstel te spreken.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754

Bericht  Gast vr 14 dec 2012 - 3:29

Ik wilde altijd 3 kindjes en mijn man ook. Maar ik wil, na 2 kindjes, niet meer zwanger zijn en ben erg bang dat het weer zo zal gaan als bij onze 2e na de geboorte. Dus waarschijnlijk blijft het hier bij 2.

Gast
Gast

Bericht  Coco vr 14 dec 2012 - 3:37

Tania schreef:

Mijn zoontje ging doorslapen toen M. werd geboren. Als jullie kinderen dat nou ook doen zou ik er meteen voor gaan Laughing

Laughing Als dat zou kunnen!
Maar dan nog durf ik het niet aan omdat we geen opa's en oma's dichtbij hebben die zouden kunnen oppassen als mijn zwangerschap weer zo'n hel zou zijn.Dan zou ik echt niet twee kinderen hele dagen om mij heen kunnen verdragen,vooral geen peuterpubers Is jullie gezin compleet? - Pagina 2 1578173417

Ze hebben vanacht wel wonderbaarlijk goed geslapen, gisteren viel N al om 17.50 op het speelkleed in slaap en I om 19.00 en N maakte ons om 9.00 wakker vanmorgen. Allebei maar 1 keer wakker geweest :O en uitgerekend deze nacht deed ik door de misselijkheid tot een uur of 5 geen oog dicht.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  Happydobby vr 14 dec 2012 - 3:42

Nee wij zijn niet compleet.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320

Bericht  Clapperdie vr 14 dec 2012 - 3:51

Flower_L schreef:3 zou het voor mij zijn (eigenlijk 5 maar dan moet ik eersr een rijke man vinden en trouwen)
vriend zegt nu 2

Is jullie gezin compleet? - Pagina 2 2474380249 Of zelf een carriereswitch maken en veel geld verdienen.. Hoeft niet altijd vanuit de man te komen dat geld.
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Linda vr 14 dec 2012 - 4:04

Ik denk dat ons gezin straks met 2 kinderen compleet is. Mijn man is daar heel zeker van, ik twijfel nog een beetje. Hoewel het financieel gezien beter is als we het bij 2 laten. Dat is voor mijn man dan ook de grootste reden.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577

Bericht  Flower_L vr 14 dec 2012 - 4:04

Maar iemand moet op die 5 kids letten Cool

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Happinaz vr 14 dec 2012 - 4:07

Ik wil er nog wel eentje bij. Gewoon eentje die gelijk bij geboorte al 4 is. Zal dan wellicht een beetje pijn doen. Is jullie gezin compleet? - Pagina 2 394967

Wij wilden altijd 2 kinderen, maar toen kwamen er ineens 2 in 1x! Dat was niet de afspraak! Nu weeg ik constant af of ik echt 3 kinderen wil of dat het alleen verhaal is waarbij ik de lusten van een kleine baby mis. Het tutten, knuffelen de warmte. Want het huilen en de slapeloze nachten mis ik zeker niet!
Ook praktisch gezien kan het NU nog niet hoor!
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892

Bericht  Alex vr 14 dec 2012 - 4:28

Wij willen heel graag een tweede kindje, ons gezin voelt nog niet compleet. Ik heb altijd gezegd dat ik twee kinderen wil, dat is dus nog steeds het geval. Als die tweede er ooit komt zien we daarna wel verder, hoewel ik vrijwel zeker weet dat mijn man na de tweede zorgt dat er geen derde kan komen.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Bericht  Roos vr 14 dec 2012 - 4:32

Ik wil nog graag een derde, mijn man twijfelt. Ach eerst genieten van nummer 2 die in aantocht is.

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931

Bericht  Roodkapje vr 14 dec 2012 - 4:51

Clapperdie schreef:
Flower_L schreef:3 zou het voor mij zijn (eigenlijk 5 maar dan moet ik eersr een rijke man vinden en trouwen)
vriend zegt nu 2

Is jullie gezin compleet? - Pagina 2 2474380249 Of zelf een carriereswitch maken en veel geld verdienen.. Hoeft niet altijd vanuit de man te komen dat geld.

Ik heb echt geen topbaan, ik heb "geluk" dat ik mijn toeslagen krijg door de nacht maar anders is het gewoon het minimumsalaris, mijn man werkt in de cultuursector daar verdien je ook niet top.. Ik hou met 2 of 4 kinderen hetzelfde over van ons salaris.. Je leeft naar wat je hebt... Toen we er 2 hadden leefden we gewoon wat luxer. Kocht ik nooit iets van marktplaats, gingen we duurder op vakantie( altijd per vliegtuig), kocht ik alles bij AH ( nu nog steeds te vaak, daar moet ik nog eens op bezuinigen) etc.

Ontopic: Ja we zijn compleet! Het is gewoon een gevoel, een beetje als wat Mamsie zegt. Ik heb alleen niet dat ik denk : ik gelukkig niet meer. Ik vond het zwanger zijn heerlijk en zou het nog 20x willen doen.. alleen geen kind erbij dan..dat zou echt te druk zijn. Ik mag niet meer zwanger zijn anders had ik wellicht nog eens draagmoederschap overwogen.
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Bericht  Susan vr 14 dec 2012 - 4:54

Ik vind het nu al zo duur, met twee kinderen, en wij hebben geen slecht inkomen of zo. Ik had best nog wel een derde en ook vierde kind gewild (wat toch niet kan in onze huidige situatie, dat zou veel te zwaar worden en niet eerlijk zijn tegenover de kinderen die we al hebben), maar volgens mij zouden we dan failliet gaan. Al zeg ik wel eens tegen mijn man dat ik het idee heb dat de auto maandelijks meer geld kost dan de kinderen.

We zouden wel een stuk zuiniger kunnen leven, dat is wel waar. Ik ben niet goed in zuinig boodschappen doen en ik koop ook best veel speelgoed.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  strawberry vr 14 dec 2012 - 5:12

Wij zijn nog niet compleet en willen graag nog een 3e.
Ik zou zelfs nog wel een 4e willen maar daar zal mijn vriend echt niet intrappen smile
strawberry
strawberry
Prater
Prater

Aantal berichten : 527
Punten : 670
Registratiedatum : 19-08-12

Bericht  Roodkapje vr 14 dec 2012 - 5:29

strawberry schreef:Wij zijn nog niet compleet en willen graag nog een 3e.
Ik zou zelfs nog wel een 4e willen maar daar zal mijn vriend echt niet intrappen smile
Dat dacht ik ook altijd Wink Die van mij vond 2 meer dan genoeg.... haha.. en kijk nu!
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Bericht  Shopaholic vr 14 dec 2012 - 5:52

Bloem86 schreef:Ik twijfel! Ik wilde altijd graag 3 kinderen. Maar heb nu vaak ook wel zoiets van: we hebben 2 prachtige, gezonde meiden. Het is goed zo!
Maar als ik dan kleine babytjes en zwangere vrouwen zie, kan ik me niet voorstellen dat nooit meer mee te mogen maken!
Voorlopig blijft t bij de 2 meisjes, maar ik zeg zeker niet nooit!

+1
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Bericht  Mama Titty vr 14 dec 2012 - 5:56

Hier was het altijd de wens voor 2 of 3 kids. Mijn man was altijd stellig dat hij 2 kids wilde.
Bij de bevalling van de tweede heb ik ook gezeten: dit is de laatste keer, dit is de laatste keer.
Totdat R. 6-7 maanden was begon het te kriebelen voor een derde en na 3 miskramen is het ons gegund om een derde te mogen krijgen.
Qua financiën zal het 100-150 euro meer zijn per maand dan nu, sportschool is in januari klaar(we gingen nooit) en daar besparen we weer 110 euro mee, dus echt veel op 'achteruit' gaan we nu nog niet.
Straks als ze ouder zijn heb je wel wat meer kosten, maar goed dat zien we dan tzt wel.

Mama Titty
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 472
Punten : 517

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: