Is jullie gezin compleet?
+71
Thunder
Charles
Pompoen
Printje
ekjir@M
Theeleut
Lejow
kwak
Amber-
Aagje!
_Lana_
Jezzie
Aimee
studiebol
Dani
Muppetje
Puggle
CCC
Nijntje
Flip Fluitketel
Monnie
PapillonRose
Annie24
MamaJ&R
Mida4you
Twellie
Fiwen
PiP
Laced
SarahKey
Mademoiselle_
Mama Titty
Shopaholic
strawberry
Susan
Roodkapje
Roos
Alex
Happinaz
Linda
Clapperdie
Happydobby
Floor
Pussycat
Bloem86
Coco
Dora
Bruintje Beer
Tania
maiadebij
Steep
Bloempjuh23
Liadan
Jasmine
smooch
Mamsie
M@niek
Parisienne
Manderijn
Fiebje
Parel
Tiara
nillis
Annemie
Sterrin_
liesje
Kat1980
woezel
Snoes
Flower_L
Catwoman79
75 plaatsers
Pagina 1 van 4
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Is jullie gezin compleet?
En hoe wisten jullie dat?
Had je altijd al een beeld voor je dat je bijv. echt maar 2 kinderen zou willen. Of toen pas toen je bijv. 2 kinderen had en dacht klaar te zijn maar het toch nog niet af vond zonder een derde kindje?
Had je altijd al een beeld voor je dat je bijv. echt maar 2 kinderen zou willen. Of toen pas toen je bijv. 2 kinderen had en dacht klaar te zijn maar het toch nog niet af vond zonder een derde kindje?
Gast- Gast
Re: Is jullie gezin compleet?
Ik had altijd in mijn hoofd dat ik 2 kinderen wou.
Maar nu met 1 is ons gezin al compleet.
Maar nu met 1 is ons gezin al compleet.
Catwoman79- Prater
- Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10
3 zou het voor mij zijn (eigenlijk 5 maar dan moet ik eersr een rijke man vinden en trouwen)
vriend zegt nu 2
vriend zegt nu 2
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
volmondig ja. Ik heb het gevoel compleet te zijn en na de eerste niet. Toen stond de optie voor een tweede open, de optie voor een derde zit potdicht.
Gast- Gast
Nee. Wij hebben altijd gezegd 2 kinderen te willen en ik wil nog steeds graag een kindje erbij over een paar jaar. Al begin ik nu zelf meer en meer te twijfelen of ik er 2 wil of misschien toch 3.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Ik had altijd 3 of 4 kinderen in gedachten en mijn man 3.
Maar hier voelt het met 3 nu ook voor mij compleet.
Maar hier voelt het met 3 nu ook voor mij compleet.
woezel- Prater
- Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11
Nee, wij hebben altijd 3 gezegd en die 3de komt er ook als het ons gegund is.
Gast- Gast
Voorheen zei ik altijd dat het gezin compleet zou zijn met 2 kinderen en dat vond mijn vriend ook.
Ik heb na de geboorte van de tweede nog een tijd gehad dat ik heel graag een derde wilde, maar de laatste tijd voelt het zo toch wel heel compleet. Hoewel ik nooit nooit zeg, want wie weet verander ik wel weer van mening als ik over een paar maandjes mijn kleine neefje een keer vast mag houden
Ik heb na de geboorte van de tweede nog een tijd gehad dat ik heel graag een derde wilde, maar de laatste tijd voelt het zo toch wel heel compleet. Hoewel ik nooit nooit zeg, want wie weet verander ik wel weer van mening als ik over een paar maandjes mijn kleine neefje een keer vast mag houden
Kat1980- Kletskop
- Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
mijn man wilde graag 2 kindjes en ik 3 maar nu we 2 gezonde kindjes hebben voelt het compleet en komt er geen derde meer.
liesje- Prater
- Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Wij wilden altijd 4 kinderen, die hebben we, maar toch blijft het kriebelen. Ik weet het dus niet. Voor nu vind ik het prima, maar zeg nooit nooit. Nu vind ik het druk genoeg, maar wie weet als de jongste 2 iets ouder zijn, hoe we er dan over denken.
Sterrin_- Prater
- Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12
Nee, wij willen dolgraag een tweede en ik heb altijd gezegd dat ik 3 kindjes zou willen, maar mijn vriend wil er maar 2. De tijd zal het leren, eerst maar eens kijken of er een tweede komt.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Hier willen we heel graag nog een tweede kindje en we zouden graag drie kindjes willen, maar we zien wel hoe het loopt.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
Wij zouden nog graag een tweede kindje willen, maar ik heb niet het gevoel dat ik nu niet compleet ben.
Tiara- Kletskop
- Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Nee, het voelt voor nu 'goed' zo, maar we weten beiden dat de deur naar een 2de wagenwijd open staat, en als het ons gegund is komt hij/zij er ook wel binnen nu en 5 jaar. Of de deur voor een derde dan ook nog open staat, denk ik niet.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Voor nu voelt het nog niet compleet. We hebben beide niet zoiets van ik wil een x aantal kinderen. We zien wel hoe het loopt.
Fiebje- Prater
- Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
De ene dag wel en de andere dag niet.
Ik zou heel graag een derde willen, maar betrap mezelf er ook regelmatig op dat ik het ook goed zou vinden als het bij deze 2 blijft. Dus ik heb voor nu eigenlijk geen idee. Wel zien halverwege volgend jaar wel weer, eerder dan die tijd denk ik nergens over na. Nog geen ruimte voor een eventuele derde ook.
Ik zou heel graag een derde willen, maar betrap mezelf er ook regelmatig op dat ik het ook goed zou vinden als het bij deze 2 blijft. Dus ik heb voor nu eigenlijk geen idee. Wel zien halverwege volgend jaar wel weer, eerder dan die tijd denk ik nergens over na. Nog geen ruimte voor een eventuele derde ook.
Manderijn- Kletskop
- Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Nee, wij zijn nog niet compleet. We zouden sowieso ooit nog graag een tweede kindje willen, misschien zelfs een derde.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ik ben er nog niet over uit haha
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Jep wij zijn compleet. Na 2 kinderen voelde het op 1 of andere manier niet af. Ik verlangde naar nog een kindje en als ik zwangere vrouwen zag wilde ik dat ook.
Nu voelt het af en denk ik echt "nooooo geen baby meer voor mij" en als ik zwangere vrouwen zie dan denk ik eigenlijk alleen maar "ik ben blij dat ik niet meer hoef".
Nu voelt het af en denk ik echt "nooooo geen baby meer voor mij" en als ik zwangere vrouwen zie dan denk ik eigenlijk alleen maar "ik ben blij dat ik niet meer hoef".
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Nee, wij willen graag nog meer kinderen.
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Nee, wij zijn nog niet compleet.
We willen heel graag een tweede kindje, hoop ook echt dat het dit keer wel goed gaat. Een derde gaat er hier nooit komen. Man wil het niet en ik durf het niet. Ik ga niet vrijwillig nog eens al die onzekerheid aan. Niet als ik me met twee kindjes ook compleet kan voelen.
We willen heel graag een tweede kindje, hoop ook echt dat het dit keer wel goed gaat. Een derde gaat er hier nooit komen. Man wil het niet en ik durf het niet. Ik ga niet vrijwillig nog eens al die onzekerheid aan. Niet als ik me met twee kindjes ook compleet kan voelen.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Ik zou graag nog een derde willen over een paar jaar, mijn man vindt het goed zo met 2 kinderen.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Nee, nog niet. Het voelt voor mij nog niet 'af' Mijn man vindt het wel genoeg zo dus hebben we besloten om tot de 1e verjaardag van de jongste het er iig niet meer over te hebben. Daarna zien we wel weer.
Bloempjuh23- Fluisteraar
- Aantal berichten : 167
Punten : 193
Registratiedatum : 21-11-10
Nee, hier willen we er nog 1 a 2 kinderen bij (man wil er misschien nog 1 meer bij, dus dat we in totaal 4 kinderen hebben).
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» n.a.v hoeveel kindjes. Wat als je gezin compleet is?
» Waar doen jullie het van? (versie gezin :))
» Goedkoop en compleet (scrapbook)
» Er compleet doorheen zitten
» Een compleet ander kind
» Waar doen jullie het van? (versie gezin :))
» Goedkoop en compleet (scrapbook)
» Er compleet doorheen zitten
» Een compleet ander kind
Pagina 1 van 4
Permissies van dit forum: