hoe kies je tussen grootouders mbt logeren oppassen etc
+16
Manderijn
Sanne
kwak
Tania
Happydobby
tweeling
Happinaz
Alex
Coco
nillis
*Lookie*
Parisienne
Susan
moepie
Floor
Flower_L
20 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: hoe kies je tussen grootouders mbt logeren oppassen etc
D is nog nooit uit logeren geweest en dat zal ook niet snel gebeuren. Mijn schoonmoeder heeft de mogelijkheden niet en mijn vader woont 100 km verderop.
Wij plannen het zo dat we altijd zelf thuis zijn of dat D mee kan.
Wij plannen het zo dat we altijd zelf thuis zijn of dat D mee kan.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10
Uit logeren gebeurd niet zo vaak, maar meestal bij mijn ouders. Dit voornamelijk uit praktische overwegingen want die wonen dichterbij. Mijn schoonmoeder past elke maandag overdag op.
Als we zoals laatst een feestje van mijn familie hebben waar mijn ouders dus ook naar toe moeten dan gaat ze bij mijn schoonouders logeren. Dat is alleen ruim 45 min rijden vanaf hier dus veel meer gedoe.
Ik probeer wel een beetje om en om te doen omdat ze het allemaal leuk vinden als D komt logeren. Omdat mijn schoonmoeder elke week al oppast en dus veel quality time met D heeft vind ik het dan wel eerlijk als D vaker bij mijn ouders gaat logeren. Mocht ze niet oppassen dan zou ik het misschien om en om doen, meer ook omdat ik het belangrijk/fijn vind als ze met allebei de grootouders een goede band heeft.
Als we zoals laatst een feestje van mijn familie hebben waar mijn ouders dus ook naar toe moeten dan gaat ze bij mijn schoonouders logeren. Dat is alleen ruim 45 min rijden vanaf hier dus veel meer gedoe.
Ik probeer wel een beetje om en om te doen omdat ze het allemaal leuk vinden als D komt logeren. Omdat mijn schoonmoeder elke week al oppast en dus veel quality time met D heeft vind ik het dan wel eerlijk als D vaker bij mijn ouders gaat logeren. Mocht ze niet oppassen dan zou ik het misschien om en om doen, meer ook omdat ik het belangrijk/fijn vind als ze met allebei de grootouders een goede band heeft.
Vancity_girl- Prater
- Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Wij hebben geen voorkeur, hij heeft nu 1 x bij schoonouders geslapen en dat ging goed. Vanavond logeert hij daar ook. Mijn moeder past 1 x per week op, daar is hij ook vertrouwt en heeft daar ook wel eens gelogeerd.
Fiebje- Prater
- Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Het contact met beide is goed hier. Alleen wonen mijn ouders dichtbij en schoonouders niet, dus dan zal de keus waarschijnlijk sneller op mijn ouders vallen indien het nodig is.
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» NAV Grootouders in WO2
» Baby en grootouders
» Hebben grootouders rechten?
» Uit logeren...
» Kinderen vernoemen naar grootouders?
» Baby en grootouders