Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

winter 2012/2013 mama's!

+30
Jelin
Printje
Juutjepetuutje
NoName88
superwoman
Dikkie Dik
Coco
Ella
kwak
Flip Fluitketel
Lejow
Mama Titty
bolus26
Bimbam
Shopaholic
Jezzie
Steep
tweeling
Susan
Muppetje
Paper Crown
koNijntje
Pien
Creabea_28
Highway
Roos
Travelgurly
Pinkel
Snoes
pippeloentje
34 plaatsers

Pagina 4 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 4 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Flower_L di 11 dec 2012 - 19:55

Haha, wat een smaakmakend topic wordt dit.


Hier minder smakelijke ochtend. Verlies sinds gister veel slijm en nu ook bloed erbij. Ben benieuwd...bij l verloor ik ook bloederig slijm op ochtend voor bevalling...maar ook al met 35wkn. Dus tja....
Vandaag zou niet zo leuk zijn, mijn vader is ook jarig. Dan liever vrijdag smile


Edit: zie nu dat het 12-12-12 is vandaag....misschien toch een leuke datum smile
Of wellicht voor een andere yesbaby....wie wil? Laughing


Ik gasnel door het huis en dan nog even bed in. Wilde poging doen om naar de stad te fietsen, maar het is mij veel te glad....



Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 4 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Jelin di 11 dec 2012 - 19:59

Spannend Flower. Zou je slijmprop kunnen zijn? Hier die toen ook verloren maar toen had ik al weeen haha..

Ik ga hier mijn dochter naar school brengen en dan bloedprikken. Ik ben dan toch in de buurt.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 4 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Gast di 11 dec 2012 - 20:43

Heeey wat doen jullie me aan!!! Evil or Very Mad Laughing al die verhalen over lekker eten....

Ik heb vanochtend al een tijdje last van krampen in mijn buik, maar 12-12-12 gaat niet mijn datum worden hoor denk ik...

Oh toch wel spannend Flower!

Ventje was wel heel vroeg wakker vanmorgen, maar heeft gelukkig wel doorgeslapen vannacht. Hopelijk een rustig dagje vandaag. De eerste strijk is al weggewerkt en ik wil eigenlijk straks nog even de babykamer soppen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 4 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Flip Fluitketel di 11 dec 2012 - 20:44

Jelin Succes met bloedprikken! En zal vast een positieve uitslag zijn....

Flower Wel een orginele datum om evt te bevallen! Zo idd je slijmprop kunnen zijn toen ik die verloor is het bij mij wel gaan rommelen.

Ella Dat worden geen chocoladeletters meer voor je dan...

Mamatitty We zullen het over een paar weken zien...

Bimbam Een schnitzel om 22.30 pfff waar je trek in heb!

Printje Lekker z'on grote wasmachine. Wij hebben ook z'on grote inhoud...ideaal!

Pinkel Succes bij de gyn!

Kwak Fijn dat je geslaagd ben voor het 1e pakje! Fijn dat alles goed was bij de vk!

Jetje Spannend volgende week en evt datum voor inleiding! Je bent al goed bezig op de vroege morgen! Zo snel zijn wij hier nooit.

Rare eetgewoontes... Hmmm ben altijd al gek van chocolde en cola, maar nu nog extra. En dat ze nu al die letters en kransen ivm feestdagen verkopen is niet zo best. Ik neem telkens wel iets mee als ik boodschappen doe en maar klagen over maagzuur als ik het allemaal weer eens gesmikkeld ervan heb. Tsjaaaaa...eigen schuld!

Naar bed...meestal tussen 22.30 en 23.00 soms later soms vroeger...

Pijnstilling Bij de 1e heb ik door complicaties een ruggeprik gekregen en hier was ik achteraf erg blij mee! Nu besproken met de vk dat we het hetzelfde doen als bij de 1e. Pijnstilling mits noodzakelijk!

1e pakje.... Hier ben ik gaan twijfelen over het 1e pakje/shirtje. Wil nu iets met flockfolie doen op een shirt. Vanmiddag maar eens aan de slag!
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 4 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Limburg85 di 11 dec 2012 - 21:40

Flower ben benieuwd! Zelfde termijn als dat ik bevallen ben :-)

Jetje spannend! Ben benieuwd of de krampen doorgaan zetten.

En al dat lekkere eten jammie! Zou na de bevalling gezonder eten maar lukt nog niet heel erg. Binnenkort wel echt voorgaan ondanks dat ik onder m'n gewicht zit voor de bevalling moet er toch nog een paar kg af :-(
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 4 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Jelin di 11 dec 2012 - 22:19

@ Jetje.. Spannend, misschien dat de krampen toch doorzetten, maar misschien zijn het ook voorweeën.

@ Rare eetgewoontes.. Hier gelukkig nog niet haha. Behalve de chocolade musketkransjes haha. Dat zakje eet ik zo in een keer op. Gelukkig geen maagzuur hier.

Heb weer bloed weer prikken. Gelukkig was ik snel aan de beurt en kon ik snel naar huis. Nu afwachten wat de uitslag gaat doen haha. Zal ik 24 december wel horen als ik weer controle heb bij de vk.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 4 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Juutjepetuutje di 11 dec 2012 - 22:37

he meiden

bim bam, wat een vervelend nieuws! sterkte morgen!

jetje, wat fijn dat je suiker nog goed was. komt nu zeker dicht bij! spannend hoor!
fijn dat J goed geslapen heeft. en jij ook al krampen. spannend!

flower, ik heb eigenlijk niet over pijnstilling na gedacht. ik wil het in principe zonder proberen. zal me er nog eens in verdiepen.
wat spannend, slijm en bloed, zou wel een mooie datum zijn vandaag!

pinkel, hoe was je controle? nog steeds last van je gespannen buik?

naar bed gaan: ik ga meestal al heel vroeg, heb echt veel slaap nodig. meestal lig ik er voor 22.00 in, soms 23.00 uur maar dan ben ik de volgende dag brak. ik val ook echt in slaap op de bank anders. Embarassed

snaaien: ik snaai altijd al veel maar nu is het hlemaal erg. heb ook niet voorkeur voor iets, als het maar lekker is! winter 2012/2013 mama's! - Pagina 4 253468018 in januari maar weer beginnen met de lijn haha.


hier echt een beroerde nacht gehad, constant wakker van de pijn in mijn bekken en voorweeen! ik dacht even dat het begonnen was.
vanmorgen naar de gynaecoloog geweest, wat een verschil met de verloskundige Cry zo ontzettend zakelijk. en dan vooral de assistentes eigenlijk, wat een horken Embarassed
alles zag er goed uit. kindje lag er alleen niet zo goed voor om gemeten te worden, hoofdje leek daarom wat groter dan gemiddeld maar dat kon ook prima door de ligging komen, buikje daar en tegen liep wat achter. al met al geen groot kindje, wordt nu geschat op 2600 gram.
inleiden doen ze hier in principe niet ivm vorige keizersnee. als hij niet vanzelf komt wordt er met 41 weken een ks gepland dus langer dan dat loop ik iig niet rond.
verder weinig bijzonderheden eigenlijk. gister het wiegje afgemaakt, vandaag nog even het hemeltje strijken en dan kan ik dat nog ophangen en het wiegje opmaken!
ook nog wat laatste dingetjes gekocht, denk dat ik alles nu wel in huis heb

vandaag weinig op de planning.

fijne dag allemaal!
Juutjepetuutje
Juutjepetuutje
Prater
Prater

Aantal berichten : 662
Punten : 693
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 4 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Travelgurly di 11 dec 2012 - 23:03

chocolade chocolade chocolade! heb er elke dag, elke moment van de dag trek in! Chocolade sinten waren om op te eten. De chocolade letters....(die nu overal in de aanbieding zijn grrrr) . En verder gewoon trek in vet eten hahaha. Probeer me echt in te houden en het alleen tot de weekenden te beperkenwinter 2012/2013 mama's! - Pagina 4 2474380249 alhoewel ik nu aan de chocoladevla op mijn werk zit...weet niet of dat echt meetelt hahaha. Ow en dan die kerstboekjes van alle supermarkten.....ai ai ai! ALLES wat erin staat is LEKKER!!

Bimbam : heel veel sterkte, altijd naar zoiets.

Jetje: zooo fijn dat je suiker goed was!

Ik ga ook vroeg naar bed. Meestal tussen 21 en 22 uur.Komt ook omdat vriendlief vroeg eruit moet en we altijd tergelijk naar bed gaan.

Gister naar de kaarsjesavond in Gouda geweest, nou....stukje gewandeld en dan merk ik nu toch wel de zwaarte van mijn buik. Ben er 2uurtjes geweest toen vond ik het leuk geweest. ( Trouwens wel een appelbeignet en warme choco op!!)

fijne dag allemaal! ben benieuwd wie de volgende is met bevallen.
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 4 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Bimbam wo 12 dec 2012 - 0:43

Flower_L schreef:Edit: zie nu dat het 12-12-12 is vandaag....misschien toch een leuke datum winter 2012/2013 mama's! - Pagina 4 561177
Of wellicht voor een andere yesbaby....wie wil? Laughing

Ik, heel graag! Er gebeurt alleen nog niks... winter 2012/2013 mama's! - Pagina 4 1270000679

Ik heb trouwens vannacht over je gedroomd. Ik droomde dat je een meisje kreeg en dat ze dezelfde mond heeft als je zoontje. Je woonde in mijn droom trouwens in Bellingwolde Laughing
Bimbam
Bimbam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 4 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Flower_L wo 12 dec 2012 - 1:03

Whahahahaha....waar ligt dat in vredesnaam Laughing lol!

Of het een meisje wordt met zelfde mond als mn zoon...denk niet dat ik het je vandaag of morgen kan vertellen...het is hier ook erg rustig :nopompom:
Had stiekem toch niet erg gevonden wanneer er iets was gebeurd...

Voor zekerheid gaan de vluchttas en maxicoxi vanavond wel mee naar verjaardag. Is 35-40min rijden, dus toch maar even. Mn vriend wilde overigens dat ik plastic klaar ging leggen...hebben dus net andere auto en hij is bang voor de bekleding haha. Bij l nooit aan gedacht dat de vliezen ergens konden breken...had alleen in bed een speciale hoes. Dus ik duik zo even mn kraampakket in...anders mag ik vanavond vast niet mee smile

Wanneer moet je weer op controle bimbam?

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 4 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Ella wo 12 dec 2012 - 1:37

Jeetje spannend bij de mensen die wat krampen hebben. Zou het doorzetten?

Ff: dat maagzuur houd me niet tegen hoor met chocola haha

juutjepetuutje: waarom krijg jij gelijk een keizersnede en leiden ze je niet in als je 41 weken bent?
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 4 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Juutjepetuutje wo 12 dec 2012 - 1:54

haha we zijn wel lekker aan het dromen over elkaar, ik had over jou gedroomd bim bam (ken je verder helemaal niet maar je naam kwam telkens voorbij)
weet alleen niet meer waar het over ging, iets met lakentjes en dekentjes voor een wiegje!

ella: omdat ik vorige keer een ks heb gehad willen ze niet meer inleiden. de natuur moet zeg maar zelf z'n werk doen en alles moet vlotjes verlopen omdat het litteken toch een zwakke plek is, zo vertelde de gyneacoloog het iig. Als ik aan het bevallen ben en het gaat allemaal goed alleen mijn lichaam heeft bijv nog een laatste zetje nodig dan willen ze nog wel eens een ballonkatheter inbrengen, maar liever hebben ze de handen op de rug. dus ik vroeg wat er dan gebeurt als ik niet spontaan beval.. toen vertelde hij dat ze zo lang mogelijk wachten maar uiteindelijk met 41 weken een ks plannen.
ik ben echt heel benieuwd! hoop zo dat ik via de natuurlijke weg kan bevallen!
Juutjepetuutje
Juutjepetuutje
Prater
Prater

Aantal berichten : 662
Punten : 693
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 4 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Bimbam wo 12 dec 2012 - 2:06

Flower, Bellingwolde ligt in Oost-Groningen, zo'n beetje tegen de grens met Duitsland. Ongeveer ter hoogte van Papenburg. Wonen zo'n 2500 mensen (heb ik net ff opgezocht) dus ik kan me heel goed voorstellen dat je het niet kent.

Mijn schoonouders wonen in Duitsland, we waren daar afgelopen zaterdag ivm verjaardag schoonvader en op de terugweg zag ik deze plaats op een bord langs de snelweg staan. Heeft blijkbaar nogal indruk gemaakt aangezien ik daar dus vannacht over gedroomd heb winter 2012/2013 mama's! - Pagina 4 394967
We wonen daar zelf trouwens helemaal niet in de buurt, wonen in Friesland namelijk.

Ik mag morgen weer op controle bij de vk trouwens.

Ik heb sinds een week ofzo ook zo'n matje uit het kraampakket in de auto liggen. De vk zei dat als mijn vliezen in de supermarkt ofzo zouden breken, ik dan nog wel rustig naar huis mocht (kleine was/is nog niet helemaal ingedaald dus ik moet liggen als de vliezen breken). Dus toen dacht ik, hmm, toch maar ff wat in de auto leggen.

Ella, ik heb gister ook 2 chocoladeletters opgegeten (van die kleintjes, maar toch) maar had er vannacht toch wel spijt van want ik had weer behoorlijk last van maagzuur winter 2012/2013 mama's! - Pagina 4 1270000679
Bimbam
Bimbam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 4 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Bimbam wo 12 dec 2012 - 2:08

Haha Juutje, wat grappig. Ik ken Flower trouwens ook niet hoor.

Ik heb trouwens gister het wiegje opgemaakt, toevallig. Het dekentje dat ik zelf aan het maken ben is nog niet helemaal af, maar ik ben bang dat ik te weinig katoen heb (een lullig klein beetje te weinig, dus dat is balen). Heb geen auto bij huis dus nieuwe halen wordt hem vandaag niet winter 2012/2013 mama's! - Pagina 4 1371890812
Bimbam
Bimbam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 4 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Gast wo 12 dec 2012 - 4:55

FF: en nog wat leuks gemaakt als eerste pakje?

Limburg: hoeveel moet er nog af dan voor je eigen gevoel?

Jelin: wanneer krijg je de uitslag?

Juutjepetuutje: ik verbaas me er echt over wat een verschillende verhalen je hoort over een tweede bevalling na een keizersnede. Bij mij willen ze dus wel inleiden. Wel fijn dat je zeker weet dat je niet over de 41 weken gaat.

Oooooh TG wat ben jij erg!! Ik wil dat ook eten! Haha

Haha Flower en anders gewoon op een vuilniszak gaan zitten Wink

Bimbam: succes morgen!

Ik heb heel lang met de huisarts gepraat over mijn bevallingsangsten. Hij vindt dat ik naar mijn gevoel moet luisteren en mijn gevoel zegt een geplande keizersnede. Maar hoe hard kan ik dat eisen? Heb er een topic over geopend. Volgende week woensdag heb ik een gesprek met de verloskundige (niet de gyn). Ik durf gewoon echt niet natuurlijk te bevallen en zit al bijna de hele middag te janken van de hormonen en de stress die het oplevert. Ik ga het volgende week maar even uitgebreid met haar bespreken. Als het goed is kan ze op dat moment telefonisch overleggen met de gyn. Ik hoop echt dat ik toch een keizersnede mag hebben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 4 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Printje wo 12 dec 2012 - 4:58

Jetje; wat ontzettend vervelend meis dat je er zo bang voor bent. Wij kunnen wel zeggen een bevalling is nooit hetzelfde maar ik snap je gevoel goed. Ik zou het echt eens bij de gyn aankaarten want een vriendin van mij heeft ook een keizersnee gekregen omdat ze zo bang was.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 4 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Jelin wo 12 dec 2012 - 5:14

Printje schreef:Jetje; wat ontzettend vervelend meis dat je er zo bang voor bent. Wij kunnen wel zeggen een bevalling is nooit hetzelfde maar ik snap je gevoel goed. Ik zou het echt eens bij de gyn aankaarten want een vriendin van mij heeft ook een keizersnee gekregen omdat ze zo bang was.

Hier mee eens en ik snap je gevoel heel goed. Heb een zelfde bevalling gehad waarbij J. niet pastte wn wen sterrenkijker was. Helaas sta ik over een paar weken in dezelfde situatie helaas en ik ben ook enorm bang.

heb net mijn kraampakket binnen gehad. Jeej van mij mag ie weer mee haha die inmense kraamverbanden, maar helaas wel nodig haha.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 4 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Ella wo 12 dec 2012 - 5:45

Bimbam: das wel een slimme tip om een matje in de auto te leggen. Ga ik ook maar doen.

Juutjepetuutje: bedankt voor je uitleg. Ik snap hem ;-)

Jetje: jeetje wat vervelend dat je zo bang bent nu. Kan je geen gesprek met de gyn krijgen?
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 4 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Gast wo 12 dec 2012 - 20:49

Haha Jelin erg he die kraamverbanden... :O

Ik heb vanmorgen de poli gebeld en heb morgenmiddag een afspraak met de gynaecoloog. Het is een beetje mijn 'favoriete' gyn, maar aan de andere kant was hij de vorige keer ook het stelligst qua natuurlijke bevalling enz. Maar ja toen was ik pas halverwege en wisten we nog niet dat ik suiker heb. Ik ben wel heel zenuwachtig, maar ga straks even al mijn angsten en gevoelens op papier zetten. Hopelijk kom ik dan morgen duidelijk en zeker uit mijn woorden... wish me luck...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 4 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Juutjepetuutje wo 12 dec 2012 - 21:00

Goed dat je gebeld heb jetje! Kan je man met je mee? Of anders evt iemand anders, moeder, schoonmoeder, vriendin.. zodat je je misschien wat zekerder voelt..

Wel raar he dat ze zo verschillend denken over inleiden, las in je topic dat er dus meerdere ziekenhuizen zijn die het niet doen. Dat zou mij ook nog onzekerder maken.
Juutjepetuutje
Juutjepetuutje
Prater
Prater

Aantal berichten : 662
Punten : 693
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 4 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Jelin wo 12 dec 2012 - 21:02

Jetje schreef:Haha Jelin erg he die kraamverbanden... :O

Ik heb vanmorgen de poli gebeld en heb morgenmiddag een afspraak met de gynaecoloog. Het is een beetje mijn 'favoriete' gyn, maar aan de andere kant was hij de vorige keer ook het stelligst qua natuurlijke bevalling enz. Maar ja toen was ik pas halverwege en wisten we nog niet dat ik suiker heb. Ik ben wel heel zenuwachtig, maar ga straks even al mijn angsten en gevoelens op papier zetten. Hopelijk kom ik dan morgen duidelijk en zeker uit mijn woorden... wish me luck...

Goed dat je gebeld hebt en fijn dat je zo snel terecht kan. Hopelijk komt er iets positiefs uit het gesprek. Ik snap het echt heel goed. Ik ben nu al bang voor een normale bevalling en hier duurt het nog wel even voordat ik de groei echo's krijg en een gesprek met de gyn.

Ja die verbanden zijn echt erg, maar heb zo nog liggen van bij J. En heb ze helaas nodig gehad bij gebrek aan normaal maandverband haha.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 4 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Ella wo 12 dec 2012 - 21:17

Goed dat je gebeld heb Jetje!!! Neem iemand mee.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 4 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  kwak wo 12 dec 2012 - 21:33

ik hoop dat er iets positiefs uit komt Jetje! want zo bang zijn vlak voor de bevalling is ook niet leuk!
succes!!
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 4 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Flower_L wo 12 dec 2012 - 22:03

Nou...ik kan mij vergissen maar hier zijn waarschijnlijk de vliezen gebroken. Stond vanochtend op met natte onderbroek en pyamabroek, maar geen nat bed. Vk gebeld en moest verbandje indoen. En net druppelde alles langs benen...geen harde plens...daarom twijfel ik...bij l zijn ze niet spontaan gebroken dus geen vergelijking.

Bel zo vk weer op. Vriend moest nog even werk afronden, en daarna moet hij eerst huis even snel opruimen haha

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 4 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Flower_L wo 12 dec 2012 - 22:05

Succes morgen jetje! Hopelijk kun je er goed over praten en idd...man mee en schrijf alles op!

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 4 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum