Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

winter 2012/2013 mama's!

+30
Jelin
Printje
Juutjepetuutje
NoName88
superwoman
Dikkie Dik
Coco
Ella
kwak
Flip Fluitketel
Lejow
Mama Titty
bolus26
Bimbam
Shopaholic
Jezzie
Steep
tweeling
Susan
Muppetje
Paper Crown
koNijntje
Pien
Creabea_28
Highway
Roos
Travelgurly
Pinkel
Snoes
pippeloentje
34 plaatsers

Pagina 22 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 22 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Ella zo 23 dec 2012 - 22:39

Pinkel: spannend meid, het gaat gebeuren!

Jelin: succes bij de VK!

FF: succes met de laatste boodschappen, zal wel vreselijk druk zijn.

Nou ik heb vanacht meer niet dan wel geslapen. Ik kan op links het beste slapen, maar het doet nu al 2 nachten zo'n pijn in mijnn buik. Links boven zit, en kan daardoor gewoon niet liggen. Heb ook zo'n last van maagzuur gehad dus misschien zit het kindje daar wel heel erg te trappen.

Gisteren was ik 37 weken, mooie grens Very Happy
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 22 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Jelin ma 24 dec 2012 - 0:06

Zo weer terug van boodschappen doen en de vk. Weer helemaal goed gekeurd. Bloeddruk was 117/68. Dus weer goed. Kindje was goed gegroeid en lag met het hoofdje naar beneden en rechts met heg ruggetje en dat kan wel kloppen want voel altijd links getrappel. En rechts bij mijn ribben dus der billen haha. Kan daar ook mijn hand niet neerleggen zonder reactie.

Bloeduitslagen waren ook goed en de resus ook. En wordt gebeld door de poli voor de groeiecho.

@ Ella.. vervelend dat je zo slecht geslapen hebt.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 22 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Snoes ma 24 dec 2012 - 0:13

Ella, vervelend dat je zo slecht geslapen hebt.

Jelin, fijn dat je weer goedgekeurd bent!

Flip, ik ga met deze dagen ook liever niet naar de winkel om boodschappen te halen, vreselijke drukte.

Pinkel, nogmaals heel veel succes, vandaag of morgen ben je eindelijk mama!


Fijne feestdagen iedereen!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 22 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Ella ma 24 dec 2012 - 0:20

Jelin: fijn dat alles weer goed was!

Snoes: hoe gaat het nu met de kleine? Ben je al bij de osteopaat geweest?
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 22 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Mama Titty ma 24 dec 2012 - 0:23

Ella Vervelend dat je zo slecht geslapen hebt, hopelijk kun je toch nog wat rust pakken.

FF Succes met boodschappen doen, ik was er om 8.15 uur en was rustig, tenminste, er was wel bedrijvigheid maar niet extreem.

Jelin wat fijn dat alles goed was bij de vk.

Pinkel heel veel succes vandaag! Hopelijk heb je de kleine vandaag nog in je armen.

Hier al rozijnenbrood gebakken en cupcakes. Vanavond of morgen nog met de kids kerstkoekjes bakken en ik straks nog appelflappen maken.
Lekker even wat afleiding.
Voor iedereen hier alvast fijne feestdagen.
Uiteraard zal ik wel paar keer komen kijken of pinkel is bevallen, maar weet niet of ik altijd kan reageren.
Op mijn telefoon kan dat niet, geen idee waarom die het niet doet, kan daar niet inloggen alleen lezen.
En ja , manlief heeft nu vaak laptop nodig voor solliciteren, alles in orde maken enz.

Mama Titty
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 472
Punten : 517
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 22 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Ella ma 24 dec 2012 - 0:26

Mama Titty: staat op je telefoon de mobiele versie van het forum als pagina ingesteld? Daarop kan ik ook niet inloggen. Ik klik dan rechts onderin de gewone versie aan. (die je op de laptop enzo ook hebt) en dan kan ik wel gewoon inloggen.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 22 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Snoes ma 24 dec 2012 - 0:34

Ella schreef:
Snoes: hoe gaat het nu met de kleine? Ben je al bij de osteopaat geweest?
Nee, die afspraak staat woensdag. Het gaat nog niet goed met hem, veel wenen van de pijn en veel eten teruggeven. Hij moet ook nog steeds veel moeite doen om stoelgang te maken. Het is hem gisterenochtend Ă©Ă©n keer gelukt, maar daarna niet meer. Terwijl hij gewoon alle moeite van de wereld doet, zo zielig om te zien Sad

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 22 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Ella ma 24 dec 2012 - 0:37

Snoes schreef:
Ella schreef:
Snoes: hoe gaat het nu met de kleine? Ben je al bij de osteopaat geweest?
Nee, die afspraak staat woensdag. Het gaat nog niet goed met hem, veel wenen van de pijn en veel eten teruggeven. Hij moet ook nog steeds veel moeite doen om stoelgang te maken. Het is hem gisterenochtend Ă©Ă©n keer gelukt, maar daarna niet meer. Terwijl hij gewoon alle moeite van de wereld doet, zo zielig om te zien winter 2012/2013 mama's! - Pagina 22 1371890812

Woensdag? op 2de kerstdag? Ahhh wat vervelend dat het nog niet goed gaat. Ik hoop echt dat het snel beter gaat met hem. Dit is zeker zielig om te zien bij je eigen kindje.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 22 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Snoes ma 24 dec 2012 - 0:38

Ja, tweede kerstdag is hier in België geen feestdag, vandaar smile.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 22 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Bimbam ma 24 dec 2012 - 1:02

Zo, ik ben weer een beetje in staat om te reageren! Ik heb een zware bevalling gehad, die krampen van maandag op dinsdagnacht waren idd het begin. Dinsdagmiddag nadat ik uit bed was kwamen ze om het kwartier ongeveer. Half 5 heb ik mijn vriend gebeld dat ie thuis moest komen. S avonds om 10 uur kwam de vk, toen had ik 4 cm. Om 1 uur was ze er weer, toen had ik 7cm. Toen heeft ze de vliezen gebroken en daarna had ik helaas nog maar 5 cm. Om kwart voor 3 had ik nog steeds maar 5 cm dus toen vroeg ze wat ik wilde. Ik wilde naar t ziekenhuis, pijn was niet te doen en er gebeurde niks. In t ziekenhuis pijn bestrijding gehad en weeen opwekkers en om 10 uur mocht ik eindelijk persen. Ging helaas niet goed en om 10 over 11 kwam de gyn met de vacuĂĽmpomp. Om 11.33 uur is T eindelijk geboren! Ik heb veel bloed verloren, mijn hb is erg laag (4.Cool en ik heb nog aardig last van de knip. T had het een beetje moeilijk na de geboorte, hij heeft nog een nachtje op de kinderafdeling gelegen. Eerst ff in de couveuse maar s avonds mocht ie al in de wieg. Vrijdagmiddag mochten we eindelijk lekker naar huis! Zaterdag was moeilijk, ik had heel veel pijn aan de knip maar sinds gister is het echt genieten, borstvoeding gaat goed en meneer zit nog maar 5 gram onder zijn geboorte gewicht!

Pinkel, succes vandaag! Mooie datum om te bevalen

Bimbam
Bimbam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 22 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Flip Fluitketel ma 24 dec 2012 - 1:15

Bimbam Fijn dat jullie weer thuis zijn en dat de kleine man het ook goed doet!

Snoes Hopelijk zien jullie na woensdag verbetering!

Mamatitty Idd is het zoals Ella zegt wat jij ziet de mobiele versie en moet je naar beneden scrollen voor het 'normale' forum. Lekker aan het bakken zo te lezen!

Jelin Fijn dat alles weer goed was bij de VK!

Ella Ik heb wat jij beschrijft verleden week last van gehad. Alleen had ik het als ik op mijn rechterzij lag gelukkig trok het na verloop van tijd weg, maar was geen fijn gevoel. En ook alweer de 37wkn grens bereikt...

Vanmorgen (voor mij doen) al redelijk vroeg op pad pffff. Toen ik aan kwam rijden was het best wel druk met auto's, mensen e.d. maar in de winkels viel het gelukkig mee. Moest alleen maar echt het hoognodige gelukkig want had afgelopen vrijdag al met mijn man de grote boodschappen gedaan.

En nu lekker even op de bank liggen en dan zo maar eens wat doen.....

In ieder geval alvast fijne kerstdagen....
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 22 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  NoName88 ma 24 dec 2012 - 1:39

Zo het hier bijhouden valt nog niet echt mee... Om de 3 uur voeden valt echt tegen! Voor mijn gevoel ben ik echt de hele dag met K. bezig smile

Snoes, ik dacht dat jij vorige week woensdag al naar de osteopaat moest. Hopelijk kunnen ze wat voor je betekenen! Is inderdaad echt niet luek om te zien dat je kleine pijn heeft. Hier is hij gisteren en vandaag ook wat onrustig, maar kan niet echt zien/merken dat hij ergens last van heeft. Waarschijnlijk heeft hij gewoon zijn dag niet smile

Pinkel, als je dit nog leest; heel veel succes!!

Bimbam, dat heeft een hele poos geduurd bij jou! Hoe kan het dat je na het breken van de vliezen weer minder ontsluiting had? Voor mij best vreemd om te lezen; bij mij was er alleen maar een vk toen ik 10 cm had en volledige persdrang, ik heb geen tussenstanden van de ontsluiting...
Fijn dat het nu goed met je zoontje gaat. Heb je nog kraamhulp?

Hier gaat alles z'n gangetje. Zoals ik al zei, vind zelf dat ik wel erg druk met K. ben.... Maar ja, dat hoort erbij. Ben blij als ik de afwas en de was een beetje weg heb, eten koken en veel verderkom ik niet in het huishouden! Maar ja, dat komt vanzelf wel weer!
K. drinkt nu redelijk goed. Heeft inmiddels een paar keer de hele fles met 100 leeggedronken. Verder drinkt hij een beetje verschillend, soms 50 andere keer weer 80. Vanochtend zou de wijkverpleegkundige komen, maar die lag in het zh met een gebroken heup. Nu komt er vanmiddag een collega. Ben wel heel benieuwd wat hij nu weegt en wat ze zegt over de voedingen. We zullen het wel horen.

Iedereen hele fijne feestdagen! Wij gaan lekker beide dagen naar de families toe, dus ik hoef geen boodschappen te doen Wink
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 22 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Ella ma 24 dec 2012 - 3:07

Snoes: haha nooit geweten dat 2de kerstdag in Belgie geen feestdag is. Fijn voor jullie dat jullie dan woensdag terecht kunnen!

BimBam: fijn dat jullie thuis zijn en de kleine het goed doet.

FF: nou dan hoop ik maar dat het bij mij ook wegtrekt, en weer een beetje normaal kan slapen. Zou wel lekker zijn.

NoName: Ik denk dat je vanzelf in een ritme komt, en dan weer wat tijd hebt voor andere dingen. Het is logisch denk ik dat je dat nu nog niet hebt. Geef het de tijd, komt vast vanzelf goed Wink

Ik wil jullie ook alvast hele fijne feestdagen toe wensen, en jullie bedanken voor jullie steun, adviezen of wat nog meer dan ook. Heb dit als heel prettig ervaren, en hoop dat we in 2013 lekker door schrijven hier;)
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 22 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Mama Titty ma 24 dec 2012 - 3:27

Ella ik weet dat ook pas sinds 2005 dat in België geen 2e kerstdag was, want toen gingen we met de ouders van mijn ex winkelen in Antwerpen.

Snoes hebben jullie dan vandaag als feestdag zoals in Duitsland dan wel is??

FF en Ella thx voor de tip, ga straks gelijk eens kijken met mijn telefoon.

Het salaris van mijn man is gestort! Hele last van mijn schouders. Net nog even visite gekregen van kennissen.
Waar ik wel aan moet wennen is dat mijn man nog helemaal niks aan zijn familie heeft gezegd qua werkeloos zijn.
Net nog wel gevraagd of het met trots te maken heeft ofzo.
En idd trots en geen zin in gezeur erbij.
Voordeel is dat ze ruim 2 uur hier vandaan wonen en we ze pas na de bevalling zullen zien, dus wie weet heeft hij snel wat anders hihi.
Nu kindjes ophalen van de opvang en dan straks All You Need... kijken.

Mama Titty
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 472
Punten : 517
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 22 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Snoes ma 24 dec 2012 - 4:28

Bimbam, wat raar dat je eerst 7 cm had en daarna maar 5 cm, kan dat dan? Of had ze die keer dat ze dacht dat je 7 cm had verkeerd gevoeld? Wel fijn dat het nu lekker genieten is en dat de borstvoeding goed gaat!

Flip, ik ben vandaag de deur niet uitgeweest, is me veel te druk in de winkels haha

NoName, ik herken het wel hoor. Ik heb - als ik alleen thuis ben met R. - ook vaak het idee dat ik zowat de hele tijd met hem bezig ben. Ik kom ook niet verder dan de afwas, de was en koken haha. Wat drinkt K. al goed inderdaad zeg! Bij R. gaan er maximaal 6 flessen van 60 ml in, meer wil hij niet hebben. Spannend hoeveel hij altijd weegt he Very Happy

Ella, wat lief! Ik ben ook heel erg blij met dit topic (het forum in het algemeen wel) en de leuke babbel die we hier altijd met z'n allen hebben.

Mama Titty, nee ook vandaag is hier geen feestdag haha, al vieren we vanavond ook wel gewoon kerstavond. Wij hebben alleen maar de 25ste als feestdag. Fijn dat het salaris van je man gestort is.


All, zoals Ella het al leuk omschreef: Fijne feestdagen voor iedereen en ik hoop dat we in 2013 hier lekker met z'n allen door blijven kletsen. Ik vind jullie echt een hele gezellige groep meiden bij elkaar en wie weet kunnen we in 2013 wel een winter 2012/2013 mama's meeting organiseren!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 22 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Bimbam ma 24 dec 2012 - 4:51

Snoes, ze had het wel goed gevoeld. Kwam doordat de vliezen drukken op de baarmoedermond, dat zirgt voor ontsluiting. Als de vliezen gebroken zijn neemt t hoofdje dat over, maar dat gebeurde hier dus niet. Komt waarschijnlijk omdat T niet volledig ingedaald was en toen ook niet verder indaalde. Komt niet vaak voor volgens de vk. Beetje jammer dan dat het bij mij wel gebeurde... Cry
Bimbam
Bimbam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 22 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  kwak ma 24 dec 2012 - 5:09

zo.. ik kan weer posten! Ik kon de hele dag niet posten!

kerstdrukte, Ik heb expres vrijdag al boodschappen gedaan!Ik vind het altijd zo verschrikkelijk dat iedereen voor de feestdagen boodschappen gaat doen want iedereen denk dan volgens mij dat er hongersnood komt, ik probeer er altijd voor te zijn.

pinkel, succes!! ben heel benieuwd naar de naam hoor!

snoes, dus er is gewoon niemand die vrij is 2de kerstdag in belgie? het is een gewone werkdag voor iedereen? word dan kerstavond wel uitgebreid gevierd?
Hier vieren we kerstavond niet, het is hier gewoon een normale avond maar volgens mij verschilt dat per familie. Ik ga wel eens met kerstavond naar een kerkdienst, vanavond niet heb last van m'n rug en m'n buik Wink

baby & huishouden, haha het klinkt zo bekend! man de eerste dag met D. alleen heb ik maar 1 broodje gegeten over de hele dag en zat ik echt de halve dag in pyjamma omdat ik zo druk was met D.! haha
wordt vanzelf beter...

mama titty, fijn dat het geld binnen is! hopelijk heeft je man snel weer een baan!

noname, hoe was het met de wijk verpleegkundige? is K. goed gekeurd?

Ella, hopelijk slaap je vannacht wel goed! hier gaat het slapen ook op en af, de ene nacht slaap ik goed en de andere nacht slaap ik echt zo slecht! Ben nu weer redelijk goed bij getankt want D. sliep tot half 10 vanmorgen en ik lag er om 10u al in.

namen: vinden jullie het niet spannend als er weer een baby hier word geboren welke naam die heeft. Ben elke keer weer opgelucht dat alle jongentjes tot nu toe een andere naam hebben gekregen als onze bellyboy Wink!

Ik ben vandaag ook weer goed gekeurd bij de VK! Ik heb zelfs een echo gekregen omdat ik bij D. een verkalkte placenta had en ik vind het nu ook wel heel spannend en toen wou ze wel even kijken hoe de placenta was, die was helemaal goed gelukkig!Baby word met 40 week geschat op 6-7 pond, ben heel benieuwd omdat D. 8 pond was.
ik word waarschijnlijk met 39 week gestript als ik dat wil, dus nog 2 week!spannend vind ik het!

Fijne kerst iedereen!!speciaal voor alle mama's die net mama zijn geworden en spannend voor alle hoogzwangere dames! Ik hoop toch niet dat baby met kerst word geboren;)!
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 22 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Ella ma 24 dec 2012 - 5:28

Mama Titty: fijn dat het salaris gestort is zeg! Een zorg minder!

Kwak: dat qua namen heb ik minder. Maar dat komt misschien omdat wij niet weten of wij een jongetje of meisje krijgen. Leuk dat je nog een echo gehad hebt! En fijn dat de placenta goed was.

Zoals Snoes voorstelde ben ik wel voor een meeting volgend jaar, ben benieuwd naar jullie.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 22 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  kwak ma 24 dec 2012 - 5:32

ik stel mijn huis wel ter beschikking hoor voor de meeting, haha Wink!

Waar wonen jullie allemaal dan? volgens mij allemaal in het zuiden ofzo. Ik woon in het oosten.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 22 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Printje ma 24 dec 2012 - 5:36

Ja leuk een meeting! Ik woon in het zuiden des lands. Ik kom hier snel weer bijkletsen maar alles gaat hier nog steeds prima. Af en toe vage kraampjes al wat dagen maar ik denk niet dat er echt iets gebeurd.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 22 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  bolus26 ma 24 dec 2012 - 5:43

Even snel,! Allemaal hele fijne feestdagen en voor de mensen die al bevallen zijn geniet van je eerste kerst met je kindje! Ik vind t echt heel leuk dat we nu echt een gezin zijn!

Het lukt me nog niet echt om t bij te houden, druk met ons meisje maar vooral met bezoek e.d. In 2013 hoop ik nog met jullie verder te typen! En een meeting lijkt me ook erg leuk!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 22 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Bimbam ma 24 dec 2012 - 5:44

Nee hoor kwak, ik woon in het noorden. Meeting lijkt mij leuk, ben erg beniewd naar jullie!
Bimbam
Bimbam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 22 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Mama Titty ma 24 dec 2012 - 5:50

Namen Bij L. Kwam toen iemand voorbij die bijna dezelfde naam had en 2 dagen voor mij beviel vrouw van frans bauer met dezelfde naam en woonde 15min Bij ons vandaan, dus toen gehoortest kwam was het: ook al een L. Zeker vernoemd naar L. Van Bauer.
Uhm nee wij hadden die naam voordat we zwanger waren!
Was pissed dat die ook die naam hadden.

Nu is onze naam ook afgelopen weken ergens grotendeels langs gekomen, maar vind dat nu niet meer erg.
We hadden eerst jongensnaam en collega bleek dezelfde combinatie te hebben , was ook L.ucas en J.oris , ook al ga ik naar een ander filiaal volgend jr wilden we dit niet.

Ik kan nu idd met telefoon op forum, super bedankt voor de tip!
Rozijnenbrood is al bijna helemaal opgegeten door kids en mij.
Voor de eerste keer is t extreem goed gelukt en super lekker.

Mama Titty
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 472
Punten : 517
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 22 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Ella ma 24 dec 2012 - 6:38

Ik woon in ......

mama titty: fijn dat je nu met je mobiel op het forum kan. Is lekker makkelijk


Laatst aangepast door Ella op wo 26 dec 2012 - 4:35; in totaal 1 keer bewerkt
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 22 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Flip Fluitketel ma 24 dec 2012 - 8:38

Meeting; Ben ik altijd voor in! Als er een datum vaststaat ergens in 2013 zal ik eens kijken of ik ook kan komen met de kids. Ik woon trouwens op de grens van Gelderland/Brabant.

Namen; Nee, ben niet echt bang dat de naam ook aan een ander kind word gegeven in onze nabije omgeving. Het is niet echt een naam die je heel vaak hoort namelijk.

Kwak Fijn dat je weer goedgekeurd bent en 'leuk' dat er een nog een echo is gemaakt.

Mamatitty Fijn dat het salaris in ieder geval voor de feestdagen is gestort.

Noname Het ritme komt vanzelf naarmate het allemaal een beetje loopt. Het is allemaal even zoelen hoe en wat!

Hier af en toe een wat onrustige buik, maar zakt steeds weg. De baby mag nog even warm in de buik blijven van me de komende dagen Wink. En nu lekker naar All you need is love kijken..
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 22 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 22 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum