Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

winter 2012/2013 mama's!

+30
Jelin
Printje
Juutjepetuutje
NoName88
superwoman
Dikkie Dik
Coco
Ella
kwak
Flip Fluitketel
Lejow
Mama Titty
bolus26
Bimbam
Shopaholic
Jezzie
Steep
tweeling
Susan
Muppetje
Paper Crown
koNijntje
Pien
Creabea_28
Highway
Roos
Travelgurly
Pinkel
Snoes
pippeloentje
34 plaatsers

Pagina 2 van 40 Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 2 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Pinkel ma 10 dec 2012 - 10:07

Ella schreef:

Pinkel: ik waggel ook Neutral ik heb als ik een tijdje gezeten heb en dan opsta de meeste klachten, als ik dan even loop gaat het wel weer. Gelukkig was het loos alarm bij je.

Het lijkt me zo raar als dalijk inees plotseling de weeen beginnen. Zo onverwachts. Kan me er echt nog even niets bij voorstellen

"Fijn" een mede-eendje!! winter 2012/2013 mama's! - Pagina 2 1578173417
Ik heb het idd ook als ik een tijdje in dezelfde houding heb gezeten of
gelegen dat verplaatsen erg moeizaam en pijnlijk gaat. Als ik weer een
beetje op gang ben, gaat het wel redelijk.

Ik kan me er ook nog
niks bij voorstellen hoor dat ik straks echte weeën heb! Ik kan me zelfs
niet eens voorstellen dat straks ons baby'tje in het net opgemaakte
wiegje zal liggen. Echt heel bizar!!
Pinkel
Pinkel
Prater
Prater

Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 2 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Bimbam ma 10 dec 2012 - 10:38

Haha Pinkel, hier nog een eendje, ik waggel soms ook flink. Hoort erbij denk ik dan maar Cool

Kwak, leuk die kerstboom zo, vooral in het donker!
Bimbam
Bimbam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 2 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Jelin ma 10 dec 2012 - 10:52

Bij deze wilde ik mijn kerstboom showen;

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 2 20121209154624

En de schouw;

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 2 20121209154656

@ Pinkel.. Hier ook nog een mede-eendje (nu al) haha.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 2 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Flip Fluitketel ma 10 dec 2012 - 20:09

Jelin Ook al zo in de kerstsfeer!

Pinkel Hier ook al een aardig aantal weken een waggeleendje! Dus sluit me aan bij jullie.... Gelukkig was alles goed in het zkh!

Ella Als je echte weeen hebt merk je het echt wel. Hoe onverwachts ze misschien beginnen, hoe oonverwacht en snel je de kleine in je armen mag sluiten.

Snoes Heb je bevallingsverhaal gelezen! Fijn dat jullie nu weer met z'n allen thuis zijn! Hoelang heeft je vriend vrij?

Kwak Succes bij de VK!

Hier is het gisteren weer in mijn bil geschoten. Wilde gisteravond nog even de keuken soppen. Hmmm beter niet kunnen doen. Vannacht gelijk weer slecht geslapen.

Mijn man heeft gisteren de kerstspullen beneden klaargezet denk dat ik daar vandaag maar eens rustig een beginnentje meemaakt.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 2 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Limburg85 ma 10 dec 2012 - 20:17

Snoes schreef:Ella, dat leek mij ook erg raar, het idee dat de weeën elk moment kunnen beginnen. Maar het ging echt heel geleidelijk aan, 't is niet dat je gelijk in een weeënstorm terecht komt en niets meer kan (bij een 'normale' bevalling toch niet haha). Komt goed meis!

Hier was dat helaas wel het geval, ik had direct de eind weeën maar dat is eigenlijk een uitzondering ;-). Mijn eerste bevalling begon wel geleidelijk (gelukkig).
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 2 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Juutjepetuutje ma 10 dec 2012 - 21:09

Flower, wat een schattig kamertje!! Leuk!

Jetje, succes vandaag bij de verpleegkundige en hopelijk is je suiker nog steeds goed

Kwak, wat leuk, je geknutselde boom. Ziet er gezellig uit

Ff, heerlijk he zon drukke baby, ik ben ook erg blij dat ik hem goed voel hoor, maar af en toe...
Vervelend he die nesteldrang, je doet vaak net ff te veel :s vandaag maar rustig aan met je kerstboom Wink

Pinkel, gelukkig was het loos alarm, je maakt het wel spannend!
Lekker dat alles nu klaar is

Jelin, leuke versiering! Al meer duidelijkheid over je werk?


Zo, ik lig lekker met een plaidje op de bank Embarassed man heeft net zoon naar kdv gebracht en ik neem vandaag eens een chilldagje, ben zo moe de laatste dagen, doe ook eigenlijk net ff te veel, heb ik een lijstje met dingen die ik nog graag wil doen en dan moet dat van mezelf allemaal meteen klaar.. vermoeiend hoor haha
Morgen naar de gynaecoloog voor t eerst, volgens mij ook liggingsecho.

Verder waggel ik ook behoorlijk Neutral sinds hij is ingedaald juist meer last van mn bekken
Juutjepetuutje
Juutjepetuutje
Prater
Prater

Aantal berichten : 662
Punten : 693
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 2 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Printje ma 10 dec 2012 - 21:23

Goedemorgen allemaal

Hier eigenlijk geen bijzondere dingen te melden. Alles gaat prima, nog maar 1.5 weekje werken en dan al verlof (nu nog met tegenzin Embarassed ) Op school heb ik het nog erg druk met alles afronden en klaarleggen voor de vervangster maar inmiddels ben ik zo goed als klaar. Volgende week donderdag officiële laatste dag en vrijdag kom ik gewoon voor de viering etc.
As donderdag heb ik de liggingsecho dus ben erg benieuwd.

Snoes; wat een knap ventje hebben jullie gekregen zeg!
Juutje; fijne relaxdag vandaag! Heerlijk een beetje tv kijken vandaag.
Jelin; mooie kerstboom!
Ella; ik was er ook bang voor dat ik echte weeen niet zou herkennen, ik vond het bij R allemaal zo meevallen dat ik pas laat de vk durfde te bellen. Het was s'nachts en wilde haar niet zomaar wakker bellen, toen bleek dat ik al ruim 4-5 cm ontsluiting had.
Flip; veel plezier met de boom zetten, doe je wel rustig aan als het al in je bil geschoten is?


Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 2 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Jelin ma 10 dec 2012 - 21:44

Goedemorgen,

@ Ella.. Nee ik werk bij een groot fastfoodrestaurant.. Maar wij hebben beiden nog nooit lang in de ziektewet gezeten en nu zitten we er allebei gedeeltelijk in haha.. Echte weeën herken je wel hoor. Hier begon het 's nachts na een feestje van mijn ouders. Ik had wat rugpijn, dus ik een kruik klaar gemaakt voor de nacht. Ik heb die heel ff gebruikt en toen kon ik niet slapen van de rugweeën haha.. Ben van half 2 's nachts tot 11 uur alleen geweest omdat ik mijn man niet wilde wakker maken en de weeën niet regelmatige genoeg waren voor mijn gevoel. Toen de vk kwam had ik al 5 cm en zal de rest van het verhaal maar niet vertellen haha..

@ FF.. De laatste tijd ging het contact eigenlijk wel goed. Toen ik een puber was, ging het wat minder. Maar dat is wel bij getrokken toen ik samen ging wonen met mijn man. Helaas ben ik niet het enige slachtoffer daarin, want mijn broertje heeft er nu ook duidelijk problemen mee en zegt vrijwel hetzelfde als wat ik zeg mbt kerst en dagelijks leven. Overigens heb ik ook nog een zusje en zij is een zorgenkind en daardoor krijgt ze alle aandacht van mijn ouders en vallen wij (mijn broertje en ik) altijd buiten de boot. Als wij iets positiefs te vertellen hebben dan krijg je standaard erna, maar zusje heeft dit en dit gedaan..

@ Juutje.. Nee nog niet echt duidelijkheid op het werk. Afgelopen week heb ik alle dagen 3 uur gewerkt en dit ging eigenlijk wel redelijk. Moet vandaag weer bellen om deze week te bespreken, maar ik denk dat het beste is om 3 uur te blijven werken voorlopig.

Deze week moet ik bloed prikken ivm resusfactor en dan gelijk ook de hb. En moet bellen voor een afspraak voor de liggingsecho voor over 5 weken al. Pff komt wel dichtbij nu. Ben ook wel toe aan een beslissing mbt bevalling. Nu weet ik niets en begint nu aan me te knagen merk ik.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 2 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Pinkel ma 10 dec 2012 - 22:21

Goedemorgen meiden,

Ik ga vandaag ook maar eens een relaxdagje houden!! Ik heb gisteravond al de adressen getypt die ik uit mijn hoofd wist, straks alleen nog even een aantal opzoeken en aanvullen, dan zijn de etiketten alvast klaar!!
Verder nog even op internet neuzen voor een leuke tekst voor op het geboortekaartje. Het geboortekaartje zelf hebben we gister definitief uitgekozen. Vanmiddag weer lekker even in bed lezen, want morgen ook weer een drukke dag! Dus dan kan ik beter nu mijn lichaam even wat rust gunnen.

Fijne dag al!!
Pinkel
Pinkel
Prater
Prater

Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 2 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Ella ma 10 dec 2012 - 22:32

Pinkel: haha een mede eendje, die ga ik onthouden Wink

Jelin: leuk de foto's, lekker hoor al in de kerstsfeer.

FF: oh ik hoop zo dat jij gelijk hebt met zo onverwachts en snel je de kleine in je armen hebt. Vervelend dat het in je bil is geschoten.

Juutjepetuutje: succes morgen bij de gyn!

Zo dit is mijn laatste week werken, heerlijk ik kijk er naar uit. Weer iets afgerond en weer een stapje dichterbij
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 2 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  kwak ma 10 dec 2012 - 23:21

Na een hele berg chocola en gister een hele zak met merci ben ik in 2 week tijd geen kilo aangekomen, sterker nog er is een halve kilo af dus ik eet vrolijk verder winter 2012/2013 mama's! - Pagina 2 281626781
verder ben ik weer goed gekeurd en ligt bellyboy vast in m'n bekken, dat verklaard dus mijn ongemakjes afgelopen avonden winter 2012/2013 mama's! - Pagina 2 281626781
Ook ik houd een relaxdagje, D. is naar de gastouder, man aan het werk en ik duik zo mijn bed in want ik heb weer slecht geslapen vannacht.

Wat doen jullie al eerst pakje? Ik kan toch niks leuks vinden en alles wat ik leuk vind is niet in de goede maat of is harstikke duur.
Mijn man vind het onzin maar bij D. heb ik daar ook veel aandacht aanbesteed dus ik vind gewoon niet dat bellyboy in een "afdankertje" van D. kan als eerste pakje.
of ben ik gewoon te kieskeurig?

FF, succes met de boom en doe rustig aan!

Ella, haha... nou ik herkende de weeen niet hoor, ik dacht dat het voorweeen waren en dat klopte eerst ook want na 3 kwartier weeen om de 3 minuten stopte het weer voor een uurtje of 2 waarna het toen weer terug kwam, direct om de 3 minuten en hielden ongv 1 minuut aan. Dit heb ik de hele bevalling gehad en binnen 4 uurtjes was D. er al.
Komt helemaal goed meid! en tja.. van de meeste vrouwen zou bevallen nooit een hobby worden want het doet gewoon pijn, heel simpel. Maar echt hoe cliché het is het echt helemaal waard.

fijne relaxdag meiden!
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 2 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Ella ma 10 dec 2012 - 23:26

Kwak: hoe doe je dat met die berg chocola....... en gewoon niet aankomen??? deze maand is echt killing met al het lekkers in de supermarkt. Ik hou me maar voor dat ik na de feestdagen sneller afval als ieder ander Wink (moet ik wel NA de feestdagen bevallen haha) Fijn dat je kleine vast ligt.

Qua pakje hebben wij een neutraal pakje van Nijntje. Wij weten niet of het ene jongen of meisje is. Ik kan me jouw gevoel wel voorstellen dat je niet wil dat het eerste pakje al een pakje is wat D aan heeft gehad.

Jouw vorige bevalling klinkt heerlijk. Lekker snel Very Happy. En tja pijn zal het zeker doen.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 2 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  kwak ma 10 dec 2012 - 23:34

Ella schreef:Kwak: hoe doe je dat met die berg chocola....... en gewoon niet aankomen??? deze maand is echt killing met al het lekkers in de supermarkt. Ik hou me maar voor dat ik na de feestdagen sneller afval als ieder ander Wink (moet ik wel NA de feestdagen bevallen haha) Fijn dat je kleine vast ligt.

Qua pakje hebben wij een neutraal pakje van Nijntje. Wij weten niet of het ene jongen of meisje is. Ik kan me jouw gevoel wel voorstellen dat je niet wil dat het eerste pakje al een pakje is wat D aan heeft gehad.

Jouw vorige bevalling klinkt heerlijk. Lekker snel Very Happy. En tja pijn zal het zeker doen.

haha, ik eet me echt ongans aan de chocola. Normaal vind ik dat niks aan maar nu ik zwanger ben, heerlijk!
Ik was ook verbaast hoor op de weegschaal haha!

Ik hoop ook dat ik z'n bevalling weer heb, het deed pijn maar ik heb wel ergere pijn gehad. Alleen perweeen hebben terwijl je denkt dat je dat niet hebt is niet leuk, de VK had nog geen uur terug mijn vliezen met 4 cm gebroken en was net weg toen ik persweeen kreeg, dat is wel raar als je het niet verwacht.
stiekem heb ik wel zin in de bevalling, ben de zwangerschap ook zat en de bevalling met D. viel me echt 100% mee.
Bij deze bevalling blijft de VK tot het einde omdat D. er zo snel was, ik heb een stoel voor onder de douche, gister geprobeerd en ik zit dus de hele tijd onder de douche tijdens de weeen heb ik gister besloten, wat heerlijk!
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 2 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Travelgurly ma 10 dec 2012 - 23:37

Zo kwak hahahaha dat doe je goed na al die chocola!

Dames, ik heb wel bijgelezen maar zo druk geweest dat reageren er even niet inzat.

Inmiddels is alles weer schoon na de inbraak. is vooral voor mijn gevoel heel fijn.

En jeetje wat gaat het hard ineens met de bevallingen hier:D

@ Noname: wow jij ook zomaar ineens bevallen! gefeliciteerd!

@ Printje: is er nu al duidelijkheid dat je minder uren gaat krijgen met de kraamhulp?

Verder niks bizonders te melden, ik voel me nog super goed. Vind het wel reuze spannen nu de laatste weken zijn ingegaan, nog 1,5 week werken en dan verlof!
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 2 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Printje ma 10 dec 2012 - 23:56

Travel; ik heb idd gebeld en het uitgelegd maar zij zei nu dat je toch echt alleen betaald voor wat je afneemt. Ik laat het nu zo even staan en wil tzt kijken of ik het ga aanpassen. Stel dat het minder gaat heb ik anders niets, maar mijn 'plan' is nu bijv. van 8-12 uur en dat daarna man weer thuis is.

Ik heb echt totaal geen idee hoeveel ik ben aangekomen, volgens mij vrijwel niets. Ik hoef nooit op de weegschaal :cheering:


Als ik kijk naar de bevalling van R, dan geef mij maar liever een bevalling als dat ik naar de tandarts moet hahaha. Ik vind de tandarts veel erger.
Wat lekker al die relaxdagen, dat heb ik hier nooit hahaha.

Wij gaan strakjes als verrassing man van het werk halen, dan moeten wij met 2 bussen en R vindt dat helemaal geweldig.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 2 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Ella di 11 dec 2012 - 0:02

Kwak: fijn dat de Vk nu gewoon blijft, een stoel voor onder de douche lijkt me heerlijk ja. Die zullen ze vast in het zkh ook hebben. Wink

Printje: heb jij nog nooit bij een controle moeten wegen?
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 2 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Printje di 11 dec 2012 - 0:07

Ella; nee nog nooit.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 2 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Flower_L di 11 dec 2012 - 0:48

Haha kwak, lekkere trek dus ook! ik heb gister een kom ijs, fijngestamte schuimpjes, roodfruit en slagroom opgegeten Embarassed een berg waar je u tegen zegt. Daarna moest ik liggen van de misselijkheid Embarassed
Vandaag maar weer even rustig aan.

Zal zo blij zijn wanneer mn eetlust weer normaal wordt.min de supermarkt kijken alle lekkere dingen mij aan,....maar ik laat ze vaak fijn liggen. Al was eergister vriend even mee...kom ik bij de kassa....allemaal chocoletters van sinterklaas in de kar...onder mom van 'half geld' :nopompom: Evil or Very Mad daarom doe ik dus vaak de boodschappen smile

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 2 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Bimbam di 11 dec 2012 - 1:28

Goedemiddag dames!

Printje, 2 bussen? Ik snapte er niks van, of bedoel je dat jullie met de bus gaan en over moeten stappen?

Pinkel, wat leuk dat jullie het geboortekaartje uitgekozen hebben. Nu alleen de tekst dus nog? Wij hebben afgelopen zondag de tekst gemaakt dus dat is nu gelukkig klaar.

Kwak, ik heb net ook een chocoladeletter opgegeten. Heb geen idee of ik er van aankom of niet, ik heb zelf geen weegschaal en bij de vk hoef ik nooit te wegen (heb alleen bij de termijnecho op de weegschaal gestaan).

Ella, lekker hoor, bijna verlof. Ik kan me al bijna niet meer herinneren hoe het is om te werken, zolang zit ik al thuis Laughing (sinds eind september al)
Als eerste pakje hebben wij trouwens ook een (neutraal) pakje van Nijntje. Ik had deze al gekocht voordat we het geslacht wisten en vind het nog steeds een leuk pakje.

Jelin, mooie kerstboom! De mijne is geloof ik 2 keer zo breed. Vriend was er niet zo blij mee, die zei "ik dacht dat je een klein boompje zou kopen". Eh ja, sorry, beetje mislukt geloof ik winter 2012/2013 mama's! - Pagina 2 394967 Als ik zin heb kan ik straks nog wel even een foto plaatsen.

Flower, volgens mij moet ik maar niet samen met jou man boodschappen gaan doen, dan komt het helemaal niet goed. Al die lekkere dingen die kijken me niet alleen aan, ze springen gewoon spontaan in de kar Laughing

Ik ben bijna klaar voor de bevalling. Moet straks het wiegje nog even opmaken en de kledingkast inruimen, die had ik gister al wel schoongemaakt maar daarna had ik geen zin meer. Verder is mijn zelfgehaakte dekentje bijna af, ik moet alleen de rand er nog omheen haken dus dat ga ik vanmiddag doen.

Hier sneeuwt het trouwens als een malle nu. Erg mooi, maar niet zo praktisch. Moet eigenlijk nog even naar de brievenbus om 2 kaarten te posten, maar dat mag vriend vanavond anders doen.

Met mij gaat het verder best wel goed. Heb wel wat last van mijn bekken, vooral bij het omdraaien in bed, maar ik slaap gelukkig weer een stuk beter dan vorige week.
Heb wel afgelopen vrijdag ontzettend klotenieuws te horen gekregen. De vader van een teamgenoot van mij heeft namelijk zelfmoord gepleegd Cry De moeder van mijn teamgenoot is een ex-collega van mij en zijn broertje zit ook bij onze korfbalvereniging, dus dit nieuws hakte er behoorlijk in. Donderdag is de begravenis, dat is dus al de 2e binnen 3 maanden tijd, bah. No
Bimbam
Bimbam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 2 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Flower_L di 11 dec 2012 - 1:33

Wat een naar nieuws bimbam...vaak komt slecht nieuws ineens allemaal achter elkaar he...

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 2 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Bimbam di 11 dec 2012 - 1:38

Flower_L schreef:Wat een naar nieuws bimbam...vaak komt slecht nieuws ineens allemaal achter elkaar he...

Nou, inderdaad. We hebben sinds dit seizoen een nieuwe trainer, dus ik zei al, "hij valt wel met zijn neus in de boter".

Ik hoop maar dat 2013 een beter jaar wordt.
Bimbam
Bimbam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 2 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Ella di 11 dec 2012 - 2:55

BimBam: he wat een vervelend nieuws zeg.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 2 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Gast di 11 dec 2012 - 6:52

Grrrrrr had een heel verhaal en op iedereen gereageerd, klikt mijn kleine draak de laptop uit.

Bimbam: wat heftig zeg!!

Wat een dag. Het begon super gezellig, maar eindigde in een oorontsteking voor mijn mannetje dus ik vrees het ergste voor vannacht...

Mijn suiker was wel weer wat hoger dan de vorige keer 4.6, maar nog wel goed. Ik heb dinsdag ook weer een echo. Woensdag volgende week krijg ik als het goed is ook een datum voor de inleiding. Wordt wel heel spannend ineens... Het komt zo dichtbij nu...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 2 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Pinkel di 11 dec 2012 - 8:29

@ Kwak: Oh lekker chocola!! Ik heb gisteravond een verpakking aan musketkransjes leeggegeten!! Embarassed
Wij hebben voor ons kindje een pakje van de prenatal gekocht. Was toevallig ook het eerste pakje dat we gekocht hebben, dus die wordt gewoon het eerste pakje wat ons draakje aankrijgt na de geboorte.

@ Travel: Fijn dat alles weer schoon is na de inbraak. Hoe gaat het nu met je? Voel je je nog wel veilig?? En jou verlof komt ook alweer snel dichtbij.

@ Printje: Leuk dat jullie je man en papa gaan verrassen op zijn werk! Zulke acties zal ik ook wel gaan doen straks met de kleine. Haal hem nu ook wel eens op als ik de auto heb en naar een vriendin ben geweest. Hij rijdt normaal dan met een collega mee.

@ Flower: Jouw man ook al zo'n snoepkont?? Hier ook een man die niet langs het snoepvak in de supermarkt kan lopen zonder er wat uit te pakken!

@ Bimbam: Hé bah meid, weer van dat rotnieuws!! Hopelijk vanaf nu alleen nog maar positief en leuk nieuws. winter 2012/2013 mama's! - Pagina 2 699888

@ Jetje: Gelukkig was de uitslag van je suiker niet erg verhoogd. Wordt idd spannend voor jou/jullie volgende week de datum van de inleiding bespreken. Wat sneu van je kleine mannetje dat hij oorontsteking heeft!! Ik weet uit ervaring dat dat erg veel pijn kan doen!! Hopelijk is hij er snel weer vanaf!! winter 2012/2013 mama's! - Pagina 2 699888

@ All:
Vandaag de adressenlijst bijna compleet gemaakt. Voor de rest eigenlijk niet zoveel gedaan. Vanmiddag weer lekker in bed gekropen met een boekje, en wederom ook weer in slaap gevallen. Kortom een heerlijk relaxdagje gehouden vandaag.

Fijne avond all!
Pinkel
Pinkel
Prater
Prater

Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 2 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  kwak di 11 dec 2012 - 9:01

bimbam, wat een naar nieuws zeg!bah...

pinkel, lekker blijven eten;) haha... ik wil aan de chips maar mijn man heeft iemand op bezoek dus ik houd me maar even in Wink

Joehoe.. na gisteravond en vandaag heel internet heb afgespeurd heb ik een eerste pakje voor bellyboy besteld!
bij de babydump, ik kan er zelf wel heen rijden maar ik moest meer hebben en dan bezorgen ze mooi gratis en hoef ik niet op pad Wink! Heel simpel echt babyachtig, een wit overslag truitje met een klein eendje er op met een grijs broekje. Mutsje had ik al, hij krijgt een mutsje op met I I love you mama. D. had nl als eerste mutsje I I love you papa dus wel eerlijk verdelen Wink

hoe was jullie relaxdag?
Ik heb heerlijk van half 1 tot 4 op bed gelegen en lekker geslapen en verder niks gedaan in huis.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 2 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 40 Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum