Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Buisjes?

3 plaatsers

Ga naar beneden

Buisjes? Empty Buisjes?

Bericht  Gast di 11 dec 2012 - 23:41

Heeft er hier iemand ervaring met buisjes? Hoe oud was het kind toen hij/zij buisjes kreeg? En heeft het geholpen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Buisjes? Empty Re: Buisjes?

Bericht  Susan di 11 dec 2012 - 23:44

Ezra heeft buisjes gekregen toen hij drie was en ze hebben er ruim anderhalf jaar ingezeten.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Buisjes? Empty Re: Buisjes?

Bericht  Nana di 11 dec 2012 - 23:56

Mijn zoontje heeft ze gekregen met 1,5 jaar, toen weer met 2 jaar en 4 maanden en toen met 3 jaar en 2 maanden. De buisjes zorgde dat hij steeds dat hij geen oorontsteking kreeg maar een loopoor. Die looporen zorgde er steeds voor dat hij na een maand of 9 zijn buisjes verloor.
Ook ging hij er aanzienlijk beter van horen.

Mijn dochtertje heeft buisjes sinds ze 11 maanden is, die zitten er nog steeds in (is nu 20 maanden) en heeft nooit meer oorontsteking of een loopoor gehad.
Nana
Nana
Prater
Prater

Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Buisjes? Empty Re: Buisjes?

Bericht  Petteflet wo 12 dec 2012 - 1:26

Mijn oudste was 1 jaar toen hij voor het eerst buisjes kreeg. Inmiddels is hij 2 weken geleden voor de 9e keer opgeweest (hij is inmiddels 5). Buisjes blijven helaas niet heel lang zitten bij hem, of groeien verkeerd. We hebben geprobeerd zonder buisjes, maar dit is helemaal geen succes. Dan komt er zoveel vocht achter het trommelvliesje, waardoor hij heeeeeel slecht gaat horen.
Mijn jongste heeft ook voor de 1e (en hopelijk bij hem wel gelijk voor de laatste keer) buisjes gekregen toen hij net 1 was.

Het is overigens een heel kleine ingreep. Operatie van moment onder narcose tot weer binnenbrengen in de uitslaapkamer duurt (letterlijk) 4 minuten en de kinderen mogen na een uurtje weer mee naar huis.
Petteflet
Petteflet
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Buisjes? Empty Re: Buisjes?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum