Buisjes
Pagina 1 van 1
Buisjes
H. kwam net naar mij toe.
H: Mama, kijk eens wat ik heb gevonden?
Ik: Wat heb je dan gevonden?
H: Ja, dit! Kijk maar.
Ik: Wat is dat dan? Waar heb je dat gevonden?
H: Uit mijn oor!
Ah ok, een buisje dus!
Ze zitten er nu een jaar in en ik heb begrepen dat dat kan gebeuren, dat ze eruit vallen.
Ik ga morgen sowieso even de KNO arts bellen maar wat moet er nu gebeuren?
Gaat ze nieuwe buisjes krijgen? Of is het afwachten en kijken of ze weer last van oorontstekingen gaat krijgen?
Baal er wel een klein beetje van aangezien we bijna op vakantie gaan met het vliegtuig.
H: Mama, kijk eens wat ik heb gevonden?
Ik: Wat heb je dan gevonden?
H: Ja, dit! Kijk maar.
Ik: Wat is dat dan? Waar heb je dat gevonden?
H: Uit mijn oor!
Ah ok, een buisje dus!
Ze zitten er nu een jaar in en ik heb begrepen dat dat kan gebeuren, dat ze eruit vallen.
Ik ga morgen sowieso even de KNO arts bellen maar wat moet er nu gebeuren?
Gaat ze nieuwe buisjes krijgen? Of is het afwachten en kijken of ze weer last van oorontstekingen gaat krijgen?
Baal er wel een klein beetje van aangezien we bijna op vakantie gaan met het vliegtuig.
Gast- Gast
Re: Buisjes
dat is inderdaad heel normaal, buisjes vallen er bijna altijd vanzelf uit. Er worden niet altijd direct nieuwe geplaatst, vaak pas als het kind last blijft houden van oorontstekingen.
Wanneer gaan jullie vliegen? Want er zit nu nog steeds een gaatje in het trommelvlies op de plek waar het buisje gezeten heeft. Dit heeft in feite dezelfde functie, alleen zal het weer dicht groeien.
Wanneer gaan jullie vliegen? Want er zit nu nog steeds een gaatje in het trommelvlies op de plek waar het buisje gezeten heeft. Dit heeft in feite dezelfde functie, alleen zal het weer dicht groeien.
Gast- Gast
Over drie weken gaan we.
Ja, dat dacht ik eigenlijk al.
Hopelijk is ze er gewoon vanaf!
Ja, dat dacht ik eigenlijk al.
Hopelijk is ze er gewoon vanaf!
Gast- Gast
hier is er ook 1 uit, helaas in 3 maanden tijd voor de 3de keer oorontsteking en hij mag dus vrijdag weer.
Hopelijk is het bij H. niet meer nodig!
Hopelijk is het bij H. niet meer nodig!
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: