Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat zou je absoluut nooit doen in je leven?

+14
Océane
Japie
Jasmine
iloverocknroll1984
Toet
Krullebol
SuperGrover
Lady Starstruck
Snirp
Rush
Ella
Fortissimo
Elliot
Jeanette
18 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat zou je absoluut nooit doen in je leven? - Pagina 2 Empty Re: Wat zou je absoluut nooit doen in je leven?

Bericht  Océane di 11 dec 2012 - 4:06

- het criminele circuit ingaan
- wall of death klinkt ook niet erg aantrekkelijk
- hard drugs

Dingen als bungeejumpen, achtbanen en andere ruige dingen vind ikjuist geweldig!
Océane
Océane
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 891
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je absoluut nooit doen in je leven? - Pagina 2 Empty Re: Wat zou je absoluut nooit doen in je leven?

Bericht  Gast di 11 dec 2012 - 4:07

Harrison schreef:Er is niks waarvan ik denk dat ga ik nooooit doen. Er zijn wel dingen die ik niet vrijwillig zou doen maar als de situatie er om vraagt misschien wel, je weet het niet.

Ik vond bungeejumpen trouwens echt HEEL leuk.

haha hier hetzelfde.. Voor een lading geld wil ik bijna alles wel doen Wink

Bepaalde harddrugs zou ik nooit gebruiken (meth en heroine). Maar voor een miljoen euro zou ik denk wel een XTC pil nemen.. Maar dan wel maar 1x (Vind het vreselijk, doodeng, en ik ben er eigenlijk principieel tegen.. Maar een miljoen euro haha)

Gast
Gast

Bericht  Gast di 11 dec 2012 - 4:12

Van bungeejumpen krijgt je lichaam trouwens helemaal geen klap hoor, dat elastiek veert helemaal mee.

Laatst aangepast door Harrison op di 11 dec 2012 - 9:51; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast di 11 dec 2012 - 4:18

hahaha ohh stouterd!

Vul mijn topic lijstje maar eens in. Ben benieuwd wat jij voor een miljoen zou doen haha Laughing

Gast
Gast

Bericht  Bazinga di 11 dec 2012 - 6:53

Sja, ik wil zeggen, dat ik nooit zou moorden.. Maar ik weet niet wat ik zou doen in een woedebuivolwraakgevoelens dus ja... Harddrugs, liever niet, maar zeg nooit-nooit.

Wil ook roepen dat ik nooit vrijwillig een zee met hoge golven in zou gaan, omdat k bang ben voor hoge golven, maar als m'n familie of vriend(in) erin ligt te verdrinken, dan ga ik toch maar dobberen..
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Gast di 11 dec 2012 - 6:57

Drugs gebruiken, echt zwemmen in de zee.

Gast
Gast

Bericht  Kowalski di 11 dec 2012 - 7:06

Jeanette schreef:Wat zou je absoluut nooit doen in je leven?

Ik zou echt nooit gaan bungeejumpen, dat lijkt me echt verschrikkelijk! Verder zou ik nooit tig verdiepingen met een lift omhoog gaan. Ik haat liften haha.

Dit (en dingen die hierna genoemdn zijn) staan juist bovenaan mijn lijstje om nog eens te doen! Ik wil zó graag nog eens bungeejumpen, parachutespringen, skydiven Wat zou je absoluut nooit doen in je leven? - Pagina 2 281626781

Wat ik echt nooit zou doen? Lastig! Ik kan wel zeggen dat ik nooit een moord zal plegen, maar ik denk dat moordenaars dat ook wel gedacht zullen hebben scratch (nu niet denken dat ik er aan zit te denken om een moord te plegen Wat zou je absoluut nooit doen in je leven? - Pagina 2 394967).
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Exogenesis di 11 dec 2012 - 7:13

Duiken in zee.
Parachutespringen.
Bungeejumpen.
In een onderzeeër gaan.
Een one-night stand hebben.
Op een zeilschip de zee op gaan.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Japie di 11 dec 2012 - 8:25

Break Of Day schreef:
Japie schreef:Ik zou nooit geen drugs gebruiken zoals pillen, snuiven of spuiten. En ik zal nooit criminele gaan doen.

Dubbele ontkenning WinkWat zou je absoluut nooit doen in je leven? - Pagina 2 827601

Haha goed opgelet.
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 11 dec 2012 - 9:37

Seks met een dier.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 11 dec 2012 - 9:37

SuperGrover schreef:

Je staat met twee groepen dan tegenover elkaar, de hele concertzaal splitst zich zo in tweeën, en dan rennen ze als malloten op elkaar af terwijl ze 'moshen', dus als een malle om zich heen meppen, en dan raken mensen schoenen en ledematen kwijt.

Even serieus. Letterlijk hun ledematen?

Gast
Gast

Bericht  Gast di 11 dec 2012 - 9:39

SuperGrover schreef:Pitten vind ik ook verschrikkelijk. Ik voel me dan echt zo'n wanhopig klein meisje, mamaaaaaa, allemaal enge grote mannen om me heeeeen!

Ik was 2 jaar geleden bij Tivoli, concert van de Opposites. Gingen ze daar ook pitten. Ik was blij dat ik op het balkon stond want ik zou daar echt agressief van worden!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 11 dec 2012 - 9:40

Japie schreef:Ik zou nooit drugs gebruiken zoals pillen, snuiven of spuiten. En ik zal nooit criminele gaan doen.

Criminele moet je ook niet doen, straks krijg je nog een soa.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 11 dec 2012 - 9:41

Harrison schreef:***

Van bungeejumpen krijgt je lichaam trouwens helemaal geen klap hoor, dat elastiek veert helemaal mee.

Haha smile Ja jeetje ik ook wel eens hoor, daar hoef ik echt geen miljoen voor laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast di 11 dec 2012 - 10:05

Roken, drugs, criminaliteit, en dat soort dingen. En (diepzee)duiken. Nooit van m'n leven.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 11 dec 2012 - 10:10

Hier ook niet duiken/zwemmen in zee. Als ze mij midden op de oceaan zouden droppen in m'n bikini zonder boot of wat dan ook zou ik acuut m'n bewustzijn verliezen en verzuipen.

Gast
Gast

Bericht  Twellie di 11 dec 2012 - 10:30

Lady Starstruck schreef:Ook bungeejumpen, basejumpen, parachute springen, in een achtbaan gaan en alleen op vakantie gaan.

Dit heb ik allemaal gedaan behalve basejumpen Very Happy.

Ik zou nooit vlees eten.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Océane di 11 dec 2012 - 10:39

Carrie schreef:Seks met een dier.

Eens! Bah!
Océane
Océane
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 891
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Japie wo 12 dec 2012 - 5:31

Carrie schreef:
Japie schreef:Ik zou nooit drugs gebruiken zoals pillen, snuiven of spuiten. En ik zal nooit criminele gaan doen.

Criminele moet je ook niet doen, straks krijg je nog een soa.

Blijkbaar heb ik die reactie met mijn ogen dicht getypt smile
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: