Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat zou je doen als je nog maar 1 dag te leven hebt?

+7
rapa nui
loura
Pompoen
Bazinga
Bolleke
Blair
Roza
11 plaatsers

Ga naar beneden

Wat zou je doen als je nog maar 1 dag te leven hebt? Empty Wat zou je doen als je nog maar 1 dag te leven hebt?

Bericht  Roza za 14 jul 2012 - 1:46

Vertel!

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je doen als je nog maar 1 dag te leven hebt? Empty Re: Wat zou je doen als je nog maar 1 dag te leven hebt?

Bericht  Gast za 14 jul 2012 - 1:50

Mijn kinderen en man de hele dag vasthouden en vertellen hoeveel ik van ze hou.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je doen als je nog maar 1 dag te leven hebt? Empty Re: Wat zou je doen als je nog maar 1 dag te leven hebt?

Bericht  Blair za 14 jul 2012 - 1:51

Dat is zo onrealistisch. Niet naar bedoeld, maar zelfs dokters kunnen niet met zekerheid zeggen; "Nou, geniet morgen van je dag, want het zal de laatste zijn."

Ik zou in ieder geval de hele dag met al mijn geliefden spenderen, en mijn kind de hele dag vasthouden.

Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je doen als je nog maar 1 dag te leven hebt? Empty Re: Wat zou je doen als je nog maar 1 dag te leven hebt?

Bericht  Bolleke za 14 jul 2012 - 1:53

Stofzuiger schreef:Mijn kinderen en man de hele dag vasthouden en vertellen hoeveel ik van ze hou.

De dag met mijn ouders en zoon doorbrengen en veel knuffelen idd..
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je doen als je nog maar 1 dag te leven hebt? Empty Re: Wat zou je doen als je nog maar 1 dag te leven hebt?

Bericht  Gast za 14 jul 2012 - 2:00

Heel veel sex hebben! laughcry


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je doen als je nog maar 1 dag te leven hebt? Empty Re: Wat zou je doen als je nog maar 1 dag te leven hebt?

Bericht  Bazinga za 14 jul 2012 - 2:05

Schrijven. Mijn ideeën, meningen, fantasiën, dromen, mijn verleden, mijn wensen voor familie en vrienden etc. En verder zou ik thuis blijven, knuffelen met Frits, Wii'en met mam en op de bank hangen met een goed boek of een romantische comedie.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je doen als je nog maar 1 dag te leven hebt? Empty Re: Wat zou je doen als je nog maar 1 dag te leven hebt?

Bericht  Pompoen za 14 jul 2012 - 2:15

Babydoll schreef:Dat is zo onrealistisch. Niet naar bedoeld, maar zelfs dokters kunnen niet met zekerheid zeggen; "Nou, geniet morgen van je dag, want het zal de laatste zijn."

Ik zou in ieder geval de hele dag met al mijn geliefden spenderen, en mijn kind de hele dag vasthouden.


Tjonge, alsof die vragen: "wat zou je doen met 1 miljoen" wel zo realistisch zijn. nerd
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je doen als je nog maar 1 dag te leven hebt? Empty Re: Wat zou je doen als je nog maar 1 dag te leven hebt?

Bericht  Gast za 14 jul 2012 - 3:33

Dan zou ik voor de laatste keer op mijn paard rijden, heel veel met mijn man, ouders, broer en zus knuffelen en tot diep in de nacht opblijven met de belangrijkste mensen, met alle etenswaren en drank die ik op dat moment het fijnst vind.
En ik zou aan mijn man vertellen wat voor muziek er op de uitvaart gedraaid moet worden en dat ik mijn trouwjurk aan wil hebben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je doen als je nog maar 1 dag te leven hebt? Empty Re: Wat zou je doen als je nog maar 1 dag te leven hebt?

Bericht  loura za 14 jul 2012 - 3:36

7 gangen diner eten bij een Michelin sterren restaurant en de aller duurste wijn bestellen die ze maar hebben
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je doen als je nog maar 1 dag te leven hebt? Empty Re: Wat zou je doen als je nog maar 1 dag te leven hebt?

Bericht  rapa nui za 14 jul 2012 - 3:43

Ik denk ik mijn tijd met mijn familie en vrienden doorbrengen, moeder nog een keer pannenkoeken laten bakken en misschien ook wel een eind gaan fietsen om nog van de natuur te genieten en plekjes bezoeken die speciaal voor me zijn.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je doen als je nog maar 1 dag te leven hebt? Empty Re: Wat zou je doen als je nog maar 1 dag te leven hebt?

Bericht  Gast za 14 jul 2012 - 3:47

Ik zou graag die tijd nog samen met mijn vriend en mijn familie door willen brengen. Ik zou vanavond gezellig met z'n allen uit eten gaan, en morgen nog even een rondje maken door de omgeving om naar plekken toe te gaan die mij dierbaar zijn. Met mijn vriend aan mijn zijde uiteraard.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je doen als je nog maar 1 dag te leven hebt? Empty Re: Wat zou je doen als je nog maar 1 dag te leven hebt?

Bericht  Arwyn za 14 jul 2012 - 4:10

Ik heb geen idee..
Bij iedereen die belangrijk voor me is op bezoek gaan, de hele dag mijn vriend niet los laten, 's avonds uit eten gaan in 'ons' restaurantje en aangezien ik mijn geld daarna toch niet meer nodig heb, zijn broers en ouders sowieso ook uitgenodigd.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je doen als je nog maar 1 dag te leven hebt? Empty Re: Wat zou je doen als je nog maar 1 dag te leven hebt?

Bericht  ladycat za 14 jul 2012 - 4:11

Een vriend opbellen dat ik nog steeds gevoelens voor hem heb.
ladycat
ladycat
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 267
Punten : 291
Registratiedatum : 10-04-11
Woonplaats : Tilburg!

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je doen als je nog maar 1 dag te leven hebt? Empty Re: Wat zou je doen als je nog maar 1 dag te leven hebt?

Bericht  Gast za 14 jul 2012 - 4:27

Dat zou ik dan wel heel erg zeker moeten weten. Niet dat ik alles doe wat verboden is, om vervolgens langer te leven dan die ene dag. Want dan moet ik ook nog de consequenties dragen van wat ik heb gedaan. Wat zou je doen als je nog maar 1 dag te leven hebt? 394967

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je doen als je nog maar 1 dag te leven hebt? Empty Re: Wat zou je doen als je nog maar 1 dag te leven hebt?

Bericht  SuperGrover za 14 jul 2012 - 4:37

Maura schreef:Dat zou ik dan wel heel erg zeker moeten weten. Niet dat ik alles doe wat verboden is, om vervolgens langer te leven dan die ene dag. Want dan moet ik ook nog de consequenties dragen van wat ik heb gedaan. Wat zou je doen als je nog maar 1 dag te leven hebt? 394967

Hahaha inderdaad, heb je net onveilige seks gehad met 24 mannen, heb je tegen de buurvrouw gezegd dat ze een rotwijf is, heb je verfbommen laten ontploffen op dat lelijke universiteitsgebouw, denkend dat het je laatste dag is...
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je doen als je nog maar 1 dag te leven hebt? Empty Re: Wat zou je doen als je nog maar 1 dag te leven hebt?

Bericht  Gast za 14 jul 2012 - 5:10

SuperGrover schreef:
Maura schreef:Dat zou ik dan wel heel erg zeker moeten weten. Niet dat ik alles doe wat verboden is, om vervolgens langer te leven dan die ene dag. Want dan moet ik ook nog de consequenties dragen van wat ik heb gedaan. Wat zou je doen als je nog maar 1 dag te leven hebt? 394967

Hahaha inderdaad, heb je net onveilige seks gehad met 24 mannen, heb je tegen de buurvrouw gezegd dat ze een rotwijf is, heb je verfbommen laten ontploffen op dat lelijke universiteitsgebouw, denkend dat het je laatste dag is...

Nou, dat dus. Of al het geld verbrast + nog wat extra, omdat de 1e van de maand toch niet zou komen.... Komt ie toch... Wat zou je doen als je nog maar 1 dag te leven hebt? 1270000679

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je doen als je nog maar 1 dag te leven hebt? Empty Re: Wat zou je doen als je nog maar 1 dag te leven hebt?

Bericht  Kowalski za 14 jul 2012 - 5:35

Vind ik heel moeilijk! Ik zou het eigenlijk niet weten Wat zou je doen als je nog maar 1 dag te leven hebt? 1270000679

Als ik echt zeker zou weten dat morgen mijn laatste dag gaat zijn, dan zou ik al mijn familie en vrienden om mij heen verzamelen, in de ochtend gaan parachutespringen, daarna een ontzettend dure tent opzoeken en alleen maar lekkere dingen eten en dure wijn champagne drinken, daarna over op de cocktails en hiermee tot in de vroege uurtjes doorgaan. En dan de volgende ochtend wakker worden naar een ontzettend lekkere (maar misschien heel foute) vent! Onee, ik word dan natuurlijk niet meer wakker scratch Ik denk dat ik van al dit bovenstaande zou kunnen genieten...
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je doen als je nog maar 1 dag te leven hebt? Empty Re: Wat zou je doen als je nog maar 1 dag te leven hebt?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum