Wat zou je doen als je nog maar 1 dag te leven hebt?
+7
rapa nui
loura
Pompoen
Bazinga
Bolleke
Blair
Roza
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Re: Wat zou je doen als je nog maar 1 dag te leven hebt?
Mijn kinderen en man de hele dag vasthouden en vertellen hoeveel ik van ze hou.
Gast- Gast
Dat is zo onrealistisch. Niet naar bedoeld, maar zelfs dokters kunnen niet met zekerheid zeggen; "Nou, geniet morgen van je dag, want het zal de laatste zijn."
Ik zou in ieder geval de hele dag met al mijn geliefden spenderen, en mijn kind de hele dag vasthouden.
Ik zou in ieder geval de hele dag met al mijn geliefden spenderen, en mijn kind de hele dag vasthouden.
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10
Stofzuiger schreef:Mijn kinderen en man de hele dag vasthouden en vertellen hoeveel ik van ze hou.
De dag met mijn ouders en zoon doorbrengen en veel knuffelen idd..
Bolleke- Kletskop
- Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10
Schrijven. Mijn ideeën, meningen, fantasiën, dromen, mijn verleden, mijn wensen voor familie en vrienden etc. En verder zou ik thuis blijven, knuffelen met Frits, Wii'en met mam en op de bank hangen met een goed boek of een romantische comedie.
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Babydoll schreef:Dat is zo onrealistisch. Niet naar bedoeld, maar zelfs dokters kunnen niet met zekerheid zeggen; "Nou, geniet morgen van je dag, want het zal de laatste zijn."
Tjonge, alsof die vragen: "wat zou je doen met 1 miljoen" wel zo realistisch zijn.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Dan zou ik voor de laatste keer op mijn paard rijden, heel veel met mijn man, ouders, broer en zus knuffelen en tot diep in de nacht opblijven met de belangrijkste mensen, met alle etenswaren en drank die ik op dat moment het fijnst vind.
En ik zou aan mijn man vertellen wat voor muziek er op de uitvaart gedraaid moet worden en dat ik mijn trouwjurk aan wil hebben.
En ik zou aan mijn man vertellen wat voor muziek er op de uitvaart gedraaid moet worden en dat ik mijn trouwjurk aan wil hebben.
Gast- Gast
7 gangen diner eten bij een Michelin sterren restaurant en de aller duurste wijn bestellen die ze maar hebben
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Ik denk ik mijn tijd met mijn familie en vrienden doorbrengen, moeder nog een keer pannenkoeken laten bakken en misschien ook wel een eind gaan fietsen om nog van de natuur te genieten en plekjes bezoeken die speciaal voor me zijn.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Ik zou graag die tijd nog samen met mijn vriend en mijn familie door willen brengen. Ik zou vanavond gezellig met z'n allen uit eten gaan, en morgen nog even een rondje maken door de omgeving om naar plekken toe te gaan die mij dierbaar zijn. Met mijn vriend aan mijn zijde uiteraard.
Gast- Gast
Ik heb geen idee..
Bij iedereen die belangrijk voor me is op bezoek gaan, de hele dag mijn vriend niet los laten, 's avonds uit eten gaan in 'ons' restaurantje en aangezien ik mijn geld daarna toch niet meer nodig heb, zijn broers en ouders sowieso ook uitgenodigd.
Bij iedereen die belangrijk voor me is op bezoek gaan, de hele dag mijn vriend niet los laten, 's avonds uit eten gaan in 'ons' restaurantje en aangezien ik mijn geld daarna toch niet meer nodig heb, zijn broers en ouders sowieso ook uitgenodigd.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Een vriend opbellen dat ik nog steeds gevoelens voor hem heb.
ladycat- Fluisteraar
- Aantal berichten : 267
Punten : 291
Registratiedatum : 10-04-11
Dat zou ik dan wel heel erg zeker moeten weten. Niet dat ik alles doe wat verboden is, om vervolgens langer te leven dan die ene dag. Want dan moet ik ook nog de consequenties dragen van wat ik heb gedaan.
Gast- Gast
Maura schreef:Dat zou ik dan wel heel erg zeker moeten weten. Niet dat ik alles doe wat verboden is, om vervolgens langer te leven dan die ene dag. Want dan moet ik ook nog de consequenties dragen van wat ik heb gedaan.
Hahaha inderdaad, heb je net onveilige seks gehad met 24 mannen, heb je tegen de buurvrouw gezegd dat ze een rotwijf is, heb je verfbommen laten ontploffen op dat lelijke universiteitsgebouw, denkend dat het je laatste dag is...
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
SuperGrover schreef:Maura schreef:Dat zou ik dan wel heel erg zeker moeten weten. Niet dat ik alles doe wat verboden is, om vervolgens langer te leven dan die ene dag. Want dan moet ik ook nog de consequenties dragen van wat ik heb gedaan.
Hahaha inderdaad, heb je net onveilige seks gehad met 24 mannen, heb je tegen de buurvrouw gezegd dat ze een rotwijf is, heb je verfbommen laten ontploffen op dat lelijke universiteitsgebouw, denkend dat het je laatste dag is...
Nou, dat dus. Of al het geld verbrast + nog wat extra, omdat de 1e van de maand toch niet zou komen.... Komt ie toch...
Gast- Gast
Vind ik heel moeilijk! Ik zou het eigenlijk niet weten
Als ik echt zeker zou weten dat morgen mijn laatste dag gaat zijn, dan zou ik al mijn familie en vrienden om mij heen verzamelen, in de ochtend gaan parachutespringen, daarna een ontzettend dure tent opzoeken en alleen maar lekkere dingen eten en durewijn champagne drinken, daarna over op de cocktails en hiermee tot in de vroege uurtjes doorgaan. En dan de volgende ochtend wakker worden naar een ontzettend lekkere (maar misschien heel foute) vent! Onee, ik word dan natuurlijk niet meer wakker Ik denk dat ik van al dit bovenstaande zou kunnen genieten...
Als ik echt zeker zou weten dat morgen mijn laatste dag gaat zijn, dan zou ik al mijn familie en vrienden om mij heen verzamelen, in de ochtend gaan parachutespringen, daarna een ontzettend dure tent opzoeken en alleen maar lekkere dingen eten en dure
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Soortgelijke onderwerpen
» 'Wacht maar tot je zelf kinderen hebt...'
» Wat doen jullie als je vakantie hebt?
» Wat moet je nu doen maar stel je uit?
» Wat zou je doen als je onverwachts 3 weken vrij hebt?
» Wat zou je absoluut nooit doen in je leven?
» Wat doen jullie als je vakantie hebt?
» Wat moet je nu doen maar stel je uit?
» Wat zou je doen als je onverwachts 3 weken vrij hebt?
» Wat zou je absoluut nooit doen in je leven?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: