Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat zou je absoluut nooit doen in je leven?

+14
Océane
Japie
Jasmine
iloverocknroll1984
Toet
Krullebol
SuperGrover
Lady Starstruck
Snirp
Rush
Ella
Fortissimo
Elliot
Jeanette
18 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wat zou je absoluut nooit doen in je leven? Empty Wat zou je absoluut nooit doen in je leven?

Bericht  Jeanette ma 10 dec 2012 - 21:56

Wat zou je absoluut nooit doen in je leven?

Ik zou echt nooit gaan bungeejumpen, dat lijkt me echt verschrikkelijk! Verder zou ik nooit tig verdiepingen met een lift omhoog gaan. Ik haat liften haha.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je absoluut nooit doen in je leven? Empty Re: Wat zou je absoluut nooit doen in je leven?

Bericht  Gast ma 10 dec 2012 - 21:57

Ik zou dus absoluut nooit gaan wadlopen, lijkt me vreselijk.

Gast
Gast

Wat zou je absoluut nooit doen in je leven? Empty Re: Wat zou je absoluut nooit doen in je leven?

Bericht  Elliot ma 10 dec 2012 - 22:02

Alles waarbij het erop neer komt dat ik van grote hoogte naar beneden moet springen/klimmen. Dus bijvoorbeeld bungeejumpen, parachute springen, dat soort dingen. Ik heb namelijk heel erg last van hoogtevrees. Ik krijg de laatste tijd zelfs op een trap de kriebels, ik ben altijd bang dat ik misstap en naar beneden kukel.

Verder zou ik nooit gaan backpacken door landen waar geen goede voorzieningen zijn zoals stromend water enzo.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  Gast ma 10 dec 2012 - 22:07

Er is niks waarvan ik denk dat ga ik nooooit doen. Er zijn wel dingen die ik niet vrijwillig zou doen maar als de situatie er om vraagt misschien wel, je weet het niet.

Ik vond bungeejumpen trouwens echt HEEL leuk.

Gast
Gast

Bericht  Fortissimo ma 10 dec 2012 - 22:08

Eens met Harrison. Al zou ik niet zo ver gaan, dat ik er bijvoorbeeld een misdrijf voor moet plegen.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Bericht  Ella ma 10 dec 2012 - 22:16

Ik zou nooit gaan bungeejumpen of in een luchtballon.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Rush ma 10 dec 2012 - 22:17

Fortissimo schreef:Eens met Harrison. Al zou ik niet zo ver gaan, dat ik er bijvoorbeeld een misdrijf voor moet plegen.
Hier ben ik het mee eens.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Snirp ma 10 dec 2012 - 22:22

Zeg nooit nooit...

Zoals Harrison ook al zegt, misschien niet vrijwillig dingen doen, maar als de situatie niet anders toelaat.
Snirp
Snirp
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12

Bericht  Elliot ma 10 dec 2012 - 22:25

Ik snap wat jullie bedoelen, maar ik denk dat het de insteek van TO is om te vragen wat je nooit VRIJWILLIG zou doen. Dus tenzij de situatie niet anders toelaat.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  Lady Starstruck ma 10 dec 2012 - 22:28

Ook bungeejumpen, basejumpen, parachute springen, in een achtbaan gaan en alleen op vakantie gaan.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Bericht  Rush ma 10 dec 2012 - 22:29

Caroline schreef:Ik snap wat jullie bedoelen, maar ik denk dat het de insteek van TO is om te vragen wat je nooit VRIJWILLIG zou doen. Dus tenzij de situatie niet anders toelaat.
Nou dan weet ik het niet. Wat zou je absoluut nooit doen in je leven? 1578173417
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Jeanette ma 10 dec 2012 - 22:29

Caroline schreef:Ik snap wat jullie bedoelen, maar ik denk dat het de insteek van TO is om te vragen wat je nooit VRIJWILLIG zou doen. Dus tenzij de situatie niet anders toelaat.

Precies, dat bedoelde ik ook haha!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  SuperGrover ma 10 dec 2012 - 23:17

- Bungee jumpen
- Parachute springen
- In een bak met spinnen gaan liggen
- Zo'n schoonheidsbehandeling waarbij vissen aan je voeten knagen
- Heroïne spuiten
- Vreselijke misdaden begaan
- Meedoen met een wall of death bij een metalconcert
- Een boek schrijven over middeleeuwse literatuur
- In een kruipruimte gaan
- Etc.

Er zijn heel erg veel dingen die ik vrijwillig niet zou doen.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Rush ma 10 dec 2012 - 23:21

Wat is een wall of death? Klinkt niet echt aantrekkelijk. Wat zou je absoluut nooit doen in je leven? 2474380249
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  SuperGrover ma 10 dec 2012 - 23:26

Wat zou je absoluut nooit doen in je leven? Wall_of_Death

Je staat met twee groepen dan tegenover elkaar, de hele concertzaal splitst zich zo in tweeën, en dan rennen ze als malloten op elkaar af terwijl ze 'moshen', dus als een malle om zich heen meppen, en dan raken mensen schoenen en ledematen kwijt.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Bericht  Rush ma 10 dec 2012 - 23:27

Okay, dat is inderdaad iets wat ik nooit zou doen. :O :O
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Krullebol ma 10 dec 2012 - 23:34

Alles wat genoemd is. Wat ik ook echt nooit zou doen is in een achtbaan gaan. Als krijg ik ervoor betaald. Ik vind zo ZO doodeng! :shock:
Krullebol
Krullebol
Prater
Prater

Aantal berichten : 822
Punten : 922
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 11 dec 2012 - 0:14

Krullebol schreef:Alles wat genoemd is. Wat ik ook echt nooit zou doen is in een achtbaan gaan. Als krijg ik ervoor betaald. Ik vind zo ZO doodeng! :shock:

En ik vind het zo heeeeerlijk!! Ik ga echt te weinig naar pretparken Wat zou je absoluut nooit doen in je leven? 3079029344

Gast
Gast

Bericht  Gast di 11 dec 2012 - 0:25

Mijn ex vond het leuk om zich in een moshpit te bevinden, idioot. Zo'n wall of death echt ongelooflijk!

Gast
Gast

Bericht  Toet di 11 dec 2012 - 0:31

Ik heb ook wel eens midden in een wall of death gestaan, geen aanrader Wink
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  SuperGrover di 11 dec 2012 - 1:17

Pitten vind ik ook verschrikkelijk. Ik voel me dan echt zo'n wanhopig klein meisje, mamaaaaaa, allemaal enge grote mannen om me heeeeen!
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Bericht  iloverocknroll1984 di 11 dec 2012 - 2:21

Haha hoezo die visjes niet? Echt knagen is het niet, meer kriebelig gevoel. Ik vind het heerlijk!

Ik zou zelf nooit bungeejumpen (alhoewel, zeg nooit nooit maar ben ook bang voor de klappen die je lichaam krijgt van dat op en neer stuiteren aan een elastiek) en zo'n wall of death hoef ik ook niet geloof ik ;-)

iloverocknroll1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 333
Punten : 400
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Jasmine di 11 dec 2012 - 2:26

Bungeejumpen, achtbanen, parachutespringen: ik vind het allemaal geweldig. Vind de achtbanen hier in Europa weinig voorstellen. Zou graag eens naar de Amerikaanse parken gaan voor de achtbanen.

Wat ik zelf nooit zou doen is me in het criminele circuit begeven. Dus iemand vermoorden, een overval plegen, iemand zwaar mishandelen, dat soort dingen. Ow en drugs gebruiken, zoals snuiven, spuiten, pillen etc. Dat zou ik ook nooit doen.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Japie di 11 dec 2012 - 3:51

Ik zou nooit drugs gebruiken zoals pillen, snuiven of spuiten. En ik zal nooit criminele dingen gaan doen.

Laatst aangepast door Japie op wo 12 dec 2012 - 5:31; in totaal 2 keer bewerkt
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737

Bericht  Gast di 11 dec 2012 - 4:00

Japie schreef:Ik zou nooit geen drugs gebruiken zoals pillen, snuiven of spuiten. En ik zal nooit criminele gaan doen.

Dubbele ontkenning WinkWat zou je absoluut nooit doen in je leven? 827601

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: