Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat zou je nooit (meer) met je haar doen?

+21
Jeanette
Pineco
Natural
Mermaid
Ilovethe90s
Japie
Maris82
Exogenesis
Annemoontje
Vanilla Queen
Maple
Burn
Pandora
Fearie
Charles
Arwyn
Ella
Nyx
Zonneschijn
rianne287
SuzieQ
25 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wat zou je nooit (meer) met je haar doen? Empty Wat zou je nooit (meer) met je haar doen?

Bericht  SuzieQ za 10 aug 2013 - 1:16

- kort knippen. Dat staat me echt niet (een keer kaaklengte gehad en het was vreselijk). En ik vind het zo lekker om lang haar te hebben, voelt zo fijn en ruikt lekker.
- blond verven, ik heb donkerbruin haar van mezelf en bruine ogen dus dat lijkt me geen succes. En slecht voor mijn haar en te veel werk qua bijwerken. Van die opvallende lichtblonde highlights in donker haar vind ik ook echt niet mooi, dat is een aantal jaren geleden nog in geweest, toen had ik het ook.
- permanent. 1x gedaan eb m'n haar was zo dood dat ik het dus moest laten knippen tot kaaklengte.
- een pony, stond wel leuk maar na 5 minuten buiten stond hij alle kanten op behalve de goede. Geen goed idee met mijn haar (slag en weerborstels) en ik vind mijn haar te dun, dan hou ik zo weinig rest haar over.
- felle kleuren (roze, paars, groen), vind ik gewoon lelijk rn past niet bij me.

SuzieQ
Prater
Prater

Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je nooit (meer) met je haar doen? Empty Re: Wat zou je nooit (meer) met je haar doen?

Bericht  rianne287 za 10 aug 2013 - 1:20

haha dan ben ik snel klaar, alles wat jij ook zegt..
Al die blunders heb ik ook gemaakt, het blond verven was het ergste daarvan.
rianne287
rianne287
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 388
Punten : 394
Registratiedatum : 19-11-10

Wat zou je nooit (meer) met je haar doen? Empty Re: Wat zou je nooit (meer) met je haar doen?

Bericht  Zonneschijn za 10 aug 2013 - 1:32

Ik zou mijn haar nooit meer heel kort knippen, door de slag erin leek het net een bloemkool haha. Maar was dan ook wel heel erg kort geknipt.
Heb nog nooit een pony laten knippen en ga dat ook nooit doen. Door de slag gaat het denk ik alle kanten op staan en dat lijkt me helemaal niks. Elke dag met de stijltang aan de gang zie ik mezelf ook niet doen.
Zonneschijn
Zonneschijn
Prater
Prater

Aantal berichten : 830
Punten : 800
Registratiedatum : 29-03-13

Bericht  SuzieQ za 10 aug 2013 - 1:35

Ik zie ook wel eens meiden met kleine krullen (permanent bv) en dan een heel rechte gestijlde pony erbij. Dat vind ik echt lelijk. Als je slag hebt en je pony stijlt vind ik het wel mooi, maar niet als je echt zo'n enorm contrast ziet.

SuzieQ
Prater
Prater

Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12

Bericht  Nyx za 10 aug 2013 - 2:21

Paars verven. Roze verven. Een Rattenkopje laten knippen met één lange lok. Zwart verven. Rood verven. Haar stijlen (heeft bij mij geen effect, binnen een uur zitten de eerste krullen er alweer in). Vlechtjes in haar. Een kapsel uit kiezen met stijl haar en dat dan laten knippen en spijt krijgen, omdat het kapsel met krul echt niet staat.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Bericht  Ella za 10 aug 2013 - 2:33

Ik zou het nooit meer heeeeel kort knippen. Jaren geleden gedaan en wat had ik daar spijt van
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 10 aug 2013 - 2:33

Kort knippen!

Als ik mijn trouwfoto's zie heb ik altijd spijt dat ik toen kort haar had.

Gast
Gast

Bericht  Arwyn za 10 aug 2013 - 2:44

Kort knippen
Het heel donker of in een heel opvallende kleur (paars, oranje, roze) verven
Een pony

Die laatste vooral omdat het bij mij echt niet kan. Ik heb 2 van die dwarrels bij m'n haargrens, dus een pony zou nooit recht naar beneden vallen. Geen gezicht dus.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Charles za 10 aug 2013 - 2:51

hele felle kleuren.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Bericht  Fearie za 10 aug 2013 - 2:53

In tegenstelling dat de rest, het van kort naar lang laten groeien.  Verschrikkelijke tussenlengtes.
Hier blijft t kort.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  Pandora za 10 aug 2013 - 2:56

- rastavlechtjes
- permanent
- permanent in alleen de pony of net andersom
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  Burn za 10 aug 2013 - 2:58

Het heel donker of rood verven..

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Maple za 10 aug 2013 - 3:31

Ik wilde het nooit meer kort knippen, maar de laatste tijd kriebelt het wel weer.

Dingen als a-symmetrische kapsels en zijkanten opgeschoren wil ik echt pertinent niet.
Maple
Maple
Prater
Prater

Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13

Bericht  Vanilla Queen za 10 aug 2013 - 3:51

de zijkant van mijn hoofd kaal scheren.
Vanilla Queen
Vanilla Queen
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 543

Bericht  Annemoontje za 10 aug 2013 - 4:02

-Kort knippen, dat staat me echt niet.
-Hairextensions en dan ook mijn haar laten invlechten helemaal, vreselijk. Na drie weken kon ik het al eruit halen, omdat heel mijn hoofdhuid vol met schilfers zat. Was er dan ook een hele dag mee bezig om het er uit te halen.
-En owja haarmascara gebruiken, wat een vies spul was dat.
Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12

Bericht  Exogenesis za 10 aug 2013 - 4:20

Ooit gedaan, maar nooit weer:
- Kort knippen. Althans, korter dan mijn schouders.
- Peroxide gebruiken om mijn haar te blonderen. Heb jarenlang met halfdood haar rondgelopen.
- Zwart verven. Daar is mijn huid te bleek voor.
- Verf met rood er in gebruiken.

Sowieso nooit:
- Permanenten.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Maris82 za 10 aug 2013 - 4:42

Blond verven, dat staat me gewoon niet dus dat zal ik nooit doen.
Verder heb ik alle kleuren wel gehad maar sinds een jaar of 8 heb ik het rood en dat vind ik nog steeds heel mooi. Wel grappig trouwens dat velen zeggen het nooit rood te verven. Razz
Maris82
Maris82
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 57
Punten : 62
Registratiedatum : 16-03-12

Bericht  Japie za 10 aug 2013 - 4:49

Ik zou mijn haar nooit meer kort knippen, snap nog steeds niet waarom ik dat toen heb gedaan. Ook een korte pony noooooit meer. Die is een keer te kort geknipt zodat het leek alsof er een schaap aan het staan kauwen. Helaas is dat ook vereeuwigd op de bruiloft van een collega :nopompom: 
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737

Bericht  Ilovethe90s za 10 aug 2013 - 6:02

* heel kort knippen (al is mijn kortste kapsel voor de meesten misschien niet zo heel kort)
* een lange mat in je nek en de rest in lagen, verschrikkelijk!
* roodtinten --> die zijn niet aan mij besteed, dan heb ik daar de komende jaren nog plezier van
* blond verven, je haar gaat er echt aan. Plukken zijn ok, maar helemaal doe ik waarschijnlijk niet meer
Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12

Bericht  Mermaid za 10 aug 2013 - 6:29

- mijn haar zwart verven of felle kleuren (roze, groen etc.)
- permanent (nooit gehad ook)
- heel kort knippen of afscheren (tenzij het door ziekte niet anders kan)
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814

Bericht  Natural za 10 aug 2013 - 19:21

- Blond verven. Damn, ik leek prinses Beatrix wel (wat klinkt dat nog raar, prinses)!
- Heel kort haar. Lang haar staat mij niet en kort haar ook niet echt. Heb mijn haar op een lengte er tussenin.
- Dreadlocks. Mijn haar heeft jaren nodig gehad om te herstellen.
Natural
Natural
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 174
Punten : 184
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Pineco za 10 aug 2013 - 19:41

Ik zou nooit meer permanent laten zetten (1 keer gehad op mijn 16e of zo, de hele klas had schapenkrullen toen Wink ) en nooit voor een andere kleur dan blond gaan. Kort haar ben ik juist fan van, al wil ik het ook nog wel een keer laten groeien. Maar damn, die tussenlengtes :nopompom:
Pineco
Pineco
Prater
Prater

Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13

Bericht  Jeanette za 10 aug 2013 - 20:22

Permanenten. Vroeger paar keer gedaan, maar men, wat werd mijn haar dood!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  Shisha za 10 aug 2013 - 20:24

Te kort knippen (korten dan kaaklijn) en heel donker verven.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Poubelle za 10 aug 2013 - 20:29

Rood verven. De kleur staat me best maar ik ben er vrij snel op uitgekeken en om dan weer terug te gaan naar blond is dra-ma.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: