Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Had jij je verlof overlegd met je partner?

+27
Bloem86
Flower_L
koNijntje
iloverose
Bimbam
Ella
SarahKey
pindaatje
sanne-84
Pinkel
Tania
Printje
Happydobby
Alex
miss22
Wennes
Fearie
Vancity_girl
kwak
LDJ
Monnie
teletascha
Flip Fluitketel
Liadan
Aimee
CCC
Parel
31 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Had jij je verlof overlegd met je partner? - Pagina 2 Empty Re: Had jij je verlof overlegd met je partner?

Bericht  sanne-84 zo 9 dec 2012 - 21:40

Volgens mij is dat het enige waar ik niet over heb overlegd. Hij doet daar ook niet moeilijk over, weet hij veel wat evt beter is.
Laatst had ik ook een dilemma of ik wel of niet de ziektewet in zou gaan ivm bekkenklachten, hij zal de laatste zijn die zegt dat ik dat wel moet doen. Hij gaat zelf, net als ik, ook heel lang door
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Had jij je verlof overlegd met je partner? - Pagina 2 Empty Re: Had jij je verlof overlegd met je partner?

Bericht  pindaatje zo 9 dec 2012 - 23:16

Tania schreef:
Flip Fluitketel schreef:Nee, ik heb niet overlegd met mijn man. Sowieso is het eigenlijk vanzelfsprekend om in de setting waar ik werk met 34wkn met verlof te gaan. En doordat ik al eerder in de ziektewet zat ging mijn verlof hierdoor al in met 34 wkn.

Hier hetzelfde. Uiteindelijk zat ik bij de eerste met 28 weken in de ziektewet en bij de tweede met 10 weken.

Hier ook hetzelfde, uiteindelijk hoefde ik niets overleggen, omdat ik beide keren al vroegtijdig in de ziektewet zat, eerste keer met 22 weken en de 2e keer al bij 8 weken...

pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Had jij je verlof overlegd met je partner? - Pagina 2 Empty Re: Had jij je verlof overlegd met je partner?

Bericht  SarahKey zo 9 dec 2012 - 23:29

Ik heb er ook niet eens over nagedacht om dit te overleggen. Ik heb gewoon gewerkt tot ik met verlof moest en er sowieso niet bij stil gestaan. Mijn man zou er anders toch niets van begrepen hebben.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Had jij je verlof overlegd met je partner? - Pagina 2 Empty Re: Had jij je verlof overlegd met je partner?

Bericht  Ella ma 10 dec 2012 - 1:46

Ik had er zelf een keus ingemaakt en heb het voordat ik het mijn baas vertelde even met mijn man over gehad.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Had jij je verlof overlegd met je partner? - Pagina 2 Empty Re: Had jij je verlof overlegd met je partner?

Bericht  Bimbam ma 10 dec 2012 - 1:48

Ik heb ook niet overlegd. Uiteindelijk had ik ook geen keus meer omdat ik in de ziektewet zat, dus ik moest wel met 34 weken.
Bimbam
Bimbam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Had jij je verlof overlegd met je partner? - Pagina 2 Empty Re: Had jij je verlof overlegd met je partner?

Bericht  Gast ma 10 dec 2012 - 2:09

Nee, heb dit niet speciaal overlegd maar wel in de wandelgangen over gehad Had jij je verlof overlegd met je partner? - Pagina 2 561177 Ben er de eerste keer met 34 weken met verlof gegaan en zat daarvoor al half in de ziektewet (werkte op at basis) vanwege ernstige rugklachten..

Bij de 2e zwangerschap verliep alles heel voorspoedig en ben ik er met 36 weken uit gegaan maar heb tot week 38 weken nog wel overleggen gehad en clientbesprekingen gedaan. Voelde me heel goed en wilde zolang het kon mijn eigen werk nog afmaken!

Zolang mijn lichaam het goed deed vond mijn man het prima hoor!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Had jij je verlof overlegd met je partner? - Pagina 2 Empty Re: Had jij je verlof overlegd met je partner?

Bericht  iloverose ma 10 dec 2012 - 2:54

Heb tot 35 weken gewerkt week voor verlof vakantie.geen overleg ik voel zelf het beste wat je kunt.
iloverose
iloverose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 467
Punten : 470
Registratiedatum : 10-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Had jij je verlof overlegd met je partner? - Pagina 2 Empty Re: Had jij je verlof overlegd met je partner?

Bericht  koNijntje ma 10 dec 2012 - 3:06

Fearie schreef:Hier hetzelfde, ik kon prima tot 36 weken doorwerken en heb dat ook zonder overleg. Weet niet eens of mijn vriend weet dat je vanaf week 34 al met verlof kan.

dat is hier andersom, voor mij was het vanzelfsprekend (ivm mijn werk) om met 34weken met verlof zou gaan. nu bij de 2e ga ik dat weer zo doen.
mijn vriend keek er juist van op toen ik een keer vertelde dat iemand (niet op mijn werk) doorwerkte tot 36 weken, hij wist niet dat dat kon.
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Had jij je verlof overlegd met je partner? - Pagina 2 Empty Re: Had jij je verlof overlegd met je partner?

Bericht  koNijntje ma 10 dec 2012 - 3:08

Happydobby schreef:
Flip Fluitketel schreef:Nee, ik heb niet overlegd met mijn man. Sowieso is het eigenlijk vanzelfsprekend om in de setting waar ik werk met 34wkn met verlof te gaan. En doordat ik al eerder in de ziektewet zat ging mijn verlof hierdoor al in met 34 wkn.

+1 De meeste bij ons halen het verlof niet. Ik heb ook niet overlegd, ik wilde gewoon vanaf 34 weken verlof.
+1, ik denk dat mijn collega's me voor gek zouden verklaren als ik tot 36 weken door zou willen werken.
daarbij is dat ook niet te doen..
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Had jij je verlof overlegd met je partner? - Pagina 2 Empty Re: Had jij je verlof overlegd met je partner?

Bericht  sanne-84 ma 10 dec 2012 - 3:30

koNijntje schreef:
Happydobby schreef:
Flip Fluitketel schreef:Nee, ik heb niet overlegd met mijn man. Sowieso is het eigenlijk vanzelfsprekend om in de setting waar ik werk met 34wkn met verlof te gaan. En doordat ik al eerder in de ziektewet zat ging mijn verlof hierdoor al in met 34 wkn.

+1 De meeste bij ons halen het verlof niet. Ik heb ook niet overlegd, ik wilde gewoon vanaf 34 weken verlof.
+1, ik denk dat mijn collega's me voor gek zouden verklaren als ik tot 36 weken door zou willen werken.
daarbij is dat ook niet te doen..

Waarom is het niet te doen?
Ik werk in de zorg, op een lichamelijke zware groep. Heb gekozen voor 36 weken, maar wel 1 week met vakantie. Heb dus vanaf 35 weken vriij. Grote kans dat ik mn verlof niet haal, maar ik ga er wel voor! Ik kan alsnog eerder met verlof
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Had jij je verlof overlegd met je partner? - Pagina 2 Empty Re: Had jij je verlof overlegd met je partner?

Bericht  Flower_L ma 10 dec 2012 - 4:09

Nee, niet overlegd. Ik moest nu met 34 ivm ziektewet.
Bij l ben ik met 35 weken met verlof gegaan (van ene op andere dag), bedoeling was 36. Maar ik werd teruggefloten door de vk. Had aan lopende band harde buiken en deed nog veel te veel. Als ik nu na ga wat ik toen allemaal nog deed (verven, sjouwen, overal naartoe rijden) en nu....ik lijk nu wel een oude oma. Moet nu zo zoon ophalen van kdv op de fiets en dat is al iets waar ik tegenop zie ivm pijn.


Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Had jij je verlof overlegd met je partner? - Pagina 2 Empty Re: Had jij je verlof overlegd met je partner?

Bericht  Printje ma 10 dec 2012 - 5:46

Ik heb zelf een kleuterklas dus het is lichamelijk soms best zwaar in deze tijd maar ik, en niet onbelangrijk, mijn lichaam kan het prima aan. Heb nergens last van.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Had jij je verlof overlegd met je partner? - Pagina 2 Empty Re: Had jij je verlof overlegd met je partner?

Bericht  Bloem86 ma 10 dec 2012 - 5:49

Ik heb dit ook niet overlegd! Is ook nooit meer te sprake gekomen waarom ik gekozen heb om 6wk van te voren met verlof te gaan. Hij liet die keuzes aan mijzelf over!
Bloem86
Bloem86
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 907
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Had jij je verlof overlegd met je partner? - Pagina 2 Empty Re: Had jij je verlof overlegd met je partner?

Bericht  Printje ma 10 dec 2012 - 5:51

Mijn man laat de keuze dus ook wel bij mij, hij kent me ook goed genoeg om te weten dat ik me er toch niet veel van zal aantrekken wat hij ervan vindt...ik zal het moeten doen natuurlijk. hij zou bij iedere scheet al thuis gaan zitten, ik zou, bij wijze van, met weeen nog gaan werken. Mijn pijngrens is gewoon vele malen hoger als van hem en daarnaast weet hij ook echt wel dat wanneer het echt echt echt niet meer gaat ik wel thuis zou blijven....als het echt niet meer verantwoord zou zijn.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Had jij je verlof overlegd met je partner? - Pagina 2 Empty Re: Had jij je verlof overlegd met je partner?

Bericht  Slakje ma 10 dec 2012 - 8:29

Ik ging met 39 weken op verlof. Ik nam enkel de verplichte weken op, want meer konden wij ons niet permitteren. Daar was geen overleg voor nodig. Ik vond het wel fijn dat ik nog lekker lang kon doorwerken. Zet mij alsjeblieft geen 2 weken voor de bevalling thuis want ik vreet mezelf op.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Had jij je verlof overlegd met je partner? - Pagina 2 Empty Re: Had jij je verlof overlegd met je partner?

Bericht  koNijntje di 11 dec 2012 - 17:46

sanne-84 schreef:Waarom is het niet te doen?
Ik werk in de zorg, op een lichamelijke zware groep. Heb gekozen voor 36 weken, maar wel 1 week met vakantie. Heb dus vanaf 35 weken vriij. Grote kans dat ik mn verlof niet haal, maar ik ga er wel voor! Ik kan alsnog eerder met verlof

als je het echt wilt is het misschien wel te doen, toen ik met 34 weken met verlof ging had ik het lichamelijk misschien nog wel aangekund om 2 weken door te werken, maar ik had me er wel op ingesteld en dan is het net als bij een vakantie > het moet geen dag langer duren Laughing
ik zag in mijn omgeving dat je al blij mag zijn als je (volledig) door kunt werken tot 34 weken en daarom was de keuze voor mij ook snel gemaakt. mijn zoontje kwam met 37+4 en mede daardoor heb ik die 2 weken langer/korter na de 40 weken echt niet gemist.. (en was ik blij dat ik niet langer doorgewerkt heb, aangezien ik dan het huis amper schoon had kunnen maken :P)
sowieso had ik vakantie opgenomen na mijn verlof, dus ik ging pas weer werken toen mijn zoontje 16 weken was en toen was ik er ook echt aan toe om me weer nuttig te maken!
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Had jij je verlof overlegd met je partner? - Pagina 2 Empty Re: Had jij je verlof overlegd met je partner?

Bericht  studiebol di 11 dec 2012 - 21:04

Wij hebben afgesproken dat ik zou werken zolang het ging, ik voelde me gewoon echt goed. Het ziekenhuis heeft voor mij bepaald dat ik moest stoppen met 30 weken, mijn vriend vond dat ook prima, hij had zoiets als het ziekenhuis dat echt zo sterk adviseerd moet je dat doen.

Wat ik met hem heb overlegd is over mijn ouderschapsverlof dat ik dat toch een poos achter elkaar opnam zodat ik langer thuis kon blijven. Dit vond hij een goed idee, maar ik denk dat als hij dat niet vond ik het wel gedaan had omdat ik het prettig en belangrijk vond.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Had jij je verlof overlegd met je partner? - Pagina 2 Empty Re: Had jij je verlof overlegd met je partner?

Bericht  mezzoforte di 11 dec 2012 - 22:03

Niet overlegd, maar man is het achteraf gezien wel eens met mijn keus.
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Had jij je verlof overlegd met je partner? - Pagina 2 Empty Re: Had jij je verlof overlegd met je partner?

Bericht  Linda di 11 dec 2012 - 22:14

Ik overleg ook niet, mijn man vindt het allemaal prima zolang ik mezelf niet voorbij loop.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Had jij je verlof overlegd met je partner? - Pagina 2 Empty Re: Had jij je verlof overlegd met je partner?

Bericht  Printje wo 12 dec 2012 - 0:39

Slakje schreef:Ik ging met 39 weken op verlof. Ik nam enkel de verplichte weken op, want meer konden wij ons niet permitteren. Daar was geen overleg voor nodig. Ik vond het wel fijn dat ik nog lekker lang kon doorwerken. Zet mij alsjeblieft geen 2 weken voor de bevalling thuis want ik vreet mezelf op.

Hoeveel weken is bij jullie verplicht dan?

Ik ben ook geen thuiszitter,heb ook nog echt 0,0 zin in het verlof. Bij R was het nog erger, nu is hij er nog om leuke dingen mee te doen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Had jij je verlof overlegd met je partner? - Pagina 2 Empty Re: Had jij je verlof overlegd met je partner?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum