Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Had jij je verlof overlegd met je partner?

+27
Bloem86
Flower_L
koNijntje
iloverose
Bimbam
Ella
SarahKey
pindaatje
sanne-84
Pinkel
Tania
Printje
Happydobby
Alex
miss22
Wennes
Fearie
Vancity_girl
kwak
LDJ
Monnie
teletascha
Flip Fluitketel
Liadan
Aimee
CCC
Parel
31 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Had jij je verlof overlegd met je partner? Empty Had jij je verlof overlegd met je partner?

Bericht  Printje zo 9 dec 2012 - 9:02

Over 2 weken ga ik met verlof, dat kwam voor mij (en de klas) het beste uit en ook bij R had ik zonder problemen tot 36 weken gewerkt dus ik heb altijd gezegd als het gaat blijf ik weer tot 36 weken werken. Nu ging het er vandaag bij mijn moeder over en zegt mijn man dat hij eigenlijk vindt dat ik te lang doorwerk...euh dat hoor ik dan ook voor het eerst. Toen ik dat aan hem vroeg zei hij dat ik hem ook niets gevraagd had en dat ik me bovendien weinig ervan had aangetrokken van wat hij vindt over het verlof. (dat klopt ook wel Embarassed )

Maar goed nu vroeg ik me af in hoeverre jullie overlegd hebben met je partner wanneer je met verlof gaat/ging. Ik heb dat idd niet gedaan omdat ik er helemaal niet aan gedacht heb, en daarnaast zal ik het zelf moeten doen waardoor ik het dus wel minder zijn 'ding' vind eigenlijk.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Had jij je verlof overlegd met je partner? Empty Re: Had jij je verlof overlegd met je partner?

Bericht  Parel zo 9 dec 2012 - 9:04

Niet. Ik voel wat het beste gaat lukken met mijn lijf en leden, daar heeft hij niks mee te maken. Ik deel het mee, maar overleg niks haha
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Had jij je verlof overlegd met je partner? Empty Re: Had jij je verlof overlegd met je partner?

Bericht  CCC zo 9 dec 2012 - 9:05

Ik wilde zelf heel graag tot 36 weken doorwerken, mijn vriend heeft zijn zorgen over mijn lichamelijke toestand wel geuit en heeft me ook aangegeven dat hij wilde dat ik minder dingen op de werkvloer zou doen. Achteraf ben ik hier heel blij mee. Ik mag aannemen dat je man dit zegt omdat hij om jullie geeft en het beste met jullie voor heeft. Vind je reactie naar je man toe vrij fel eerlijk gezegd. Al had hij wel eerder zijn zorgen kunnen uiten uiteraard.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Had jij je verlof overlegd met je partner? Empty Re: Had jij je verlof overlegd met je partner?

Bericht  Aimee zo 9 dec 2012 - 9:05

Nee dat heb ik niet overlegd. Ik moest het ook zelf volhouden tenslotte.
Wel heeft hij er vaak op gehamerd dat ik me ziek moest melden, omdat hij de situatie niet gezond vond voor mij en de baby. Toen heb ik er niet aan toe gegeven, maar nu dnek ik dat ik misschien toch naar hem had moeten luisteren...
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Had jij je verlof overlegd met je partner? Empty Re: Had jij je verlof overlegd met je partner?

Bericht  Printje zo 9 dec 2012 - 9:05

Parel schreef:Niet. Ik voel wat het beste gaat lukken met mijn lijf en leden, daar heeft hij niks mee te maken. Ik deel het mee, maar overleg niks haha

hahaha nou hier dus hetzelfde, heb bij R dit ook niet overlegd en er nu dus ook geen sec over nagedacht.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Had jij je verlof overlegd met je partner? Empty Re: Had jij je verlof overlegd met je partner?

Bericht  Liadan zo 9 dec 2012 - 9:06

Ik heb ook niet met hem overlegd (en heb daar eigenlijk ook niet over nagedacht om dat te doen). Ik wilde de eerste keer met 36 weken met verlof gaan maar zat een paar maanden daarvoor al gedeeltelijk in de ziektewet. De 2e keer wilde ik met 34 weken.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Had jij je verlof overlegd met je partner? Empty Re: Had jij je verlof overlegd met je partner?

Bericht  Printje zo 9 dec 2012 - 9:07

chococupcake schreef:Ik wilde zelf heel graag tot 36 weken doorwerken, mijn vriend heeft zijn zorgen over mijn lichamelijke toestand wel geuit en heeft me ook aangegeven dat hij wilde dat ik minder dingen op de werkvloer zou doen. Achteraf ben ik hier heel blij mee. Ik mag aannemen dat je man dit zegt omdat hij om jullie geeft en het beste met jullie voor heeft. Vind je reactie naar je man toe vrij fel eerlijk gezegd. Al had hij wel eerder zijn zorgen kunnen uiten uiteraard.


Heb het wel wat liever gezegd hoor hahaha maar dacht wel daar had je dan wel eerder iets over mogen zeggen. Hij is idd bezorgd omdat ik het gewoon nog erg druk heb op mijn werk en hij wil graag dat ik ook mijn rust neem.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Had jij je verlof overlegd met je partner? Empty Re: Had jij je verlof overlegd met je partner?

Bericht  Flip Fluitketel zo 9 dec 2012 - 9:09

Nee, ik heb niet overlegd met mijn man. Sowieso is het eigenlijk vanzelfsprekend om in de setting waar ik werk met 34wkn met verlof te gaan. En doordat ik al eerder in de ziektewet zat ging mijn verlof hierdoor al in met 34 wkn.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Had jij je verlof overlegd met je partner? Empty Re: Had jij je verlof overlegd met je partner?

Bericht  teletascha zo 9 dec 2012 - 9:09

Nee, hij had er eigenlijk ook echt geen mening over Had jij je verlof overlegd met je partner? 561177. Ik ga ook stoppen met 36 weken.
teletascha
teletascha
Prater
Prater

Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Had jij je verlof overlegd met je partner? Empty Re: Had jij je verlof overlegd met je partner?

Bericht  Monnie zo 9 dec 2012 - 9:11

Flip Fluitketel schreef:Nee, ik heb niet overlegd met mijn man. Sowieso is het eigenlijk vanzelfsprekend om in de setting waar ik werk met 34wkn met verlof te gaan. En doordat ik al eerder in de ziektewet zat ging mijn verlof hierdoor al in met 34 wkn.

Hier ook precies zo.

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Had jij je verlof overlegd met je partner? Empty Re: Had jij je verlof overlegd met je partner?

Bericht  LDJ zo 9 dec 2012 - 9:16

Ik heb het ook niet overlegd met mijn man. Dit is eerlijk gezegd ook geens eens in mij opgekomen haha.
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Had jij je verlof overlegd met je partner? Empty Re: Had jij je verlof overlegd met je partner?

Bericht  Printje zo 9 dec 2012 - 9:17

Mooi om te lezen hahaha ik dacht al mmmm ik heb daar nog geen sec over nagedacht om zoiets te overleggen eigenlijk...
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Had jij je verlof overlegd met je partner? Empty Re: Had jij je verlof overlegd met je partner?

Bericht  Gast zo 9 dec 2012 - 9:31

Nee, maar hij is dan ook zo'n type die aan het werk gaat terwijl de weeën al begonnen zijn als hij een zwangere vrouw zoou zijn geweest.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Had jij je verlof overlegd met je partner? Empty Re: Had jij je verlof overlegd met je partner?

Bericht  kwak zo 9 dec 2012 - 9:33

Nee, dat is aan mij en hoe ik me voel. Nu zat ik al in de ziektewet dus ik moest met 34 week met verlof.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Had jij je verlof overlegd met je partner? Empty Re: Had jij je verlof overlegd met je partner?

Bericht  Vancity_girl zo 9 dec 2012 - 9:45

Nee hoor dat heb ik niet overlegt, net als de meeste hier niet eens over nagedacht.
Hoelang ik extra verlof achter mijn verlof zou plakken heb ik dan wel weer overlegd, maar dat is onbetaald dus logisch om even te overleggen lijkt me.
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Had jij je verlof overlegd met je partner? Empty Re: Had jij je verlof overlegd met je partner?

Bericht  Fearie zo 9 dec 2012 - 9:46

Parel schreef:Niet. Ik voel wat het beste gaat lukken met mijn lijf en leden, daar heeft hij niks mee te maken. Ik deel het mee, maar overleg niks haha

Hier hetzelfde, ik kon prima tot 36 weken doorwerken en heb dat ook zonder overleg. Weet niet eens of mijn vriend weet dat je vanaf week 34 al met verlof kan.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Had jij je verlof overlegd met je partner? Empty Re: Had jij je verlof overlegd met je partner?

Bericht  Wennes zo 9 dec 2012 - 9:47

Niet overlegd, maar ik had er zelf ook niks over te zeggen ivm ziektewet.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Had jij je verlof overlegd met je partner? Empty Re: Had jij je verlof overlegd met je partner?

Bericht  miss22 zo 9 dec 2012 - 9:50

Nou zat ik al vanaf 14 wk zwangerschap bij huis om dat ik geen vast contract heb gekregen maar ik denk dat het uiteindelijke toch echt mijn eigen keuze was geweest, als ik me goed voel en mijn werkzaamheden nog gewoon kan verrichten zie ik het probleem niet. Ik ben zelf met 36wk met verlof gegaan. Nou moet ik er wel bij vermelden dat ik echt een enorm makkelijke zwangerschap heb gehad en dat ik ook nog gewoon met 40wk zwangerschap me ramen stond te lappen op trap
miss22
miss22
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 219
Punten : 299
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Had jij je verlof overlegd met je partner? Empty Re: Had jij je verlof overlegd met je partner?

Bericht  Printje zo 9 dec 2012 - 9:54

Ik heb idd tot nu toe, ook 2 echt enorm makkelijke zwangerschappen gehad. Heb geen klachtjes gehad bij R en nu ook vrijwel niet. Maar mijn man is idd gewoon daardoor ook bezorgd omdat hij mij kent en ik daardoor maar door en door ga, omdat ik dus nergens last van heb. Ik heb bij R met 40 weken nog tweemaal daags naar het ziekenhuis gefietst, liep nog uren door de stad etc etc.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Had jij je verlof overlegd met je partner? Empty Re: Had jij je verlof overlegd met je partner?

Bericht  Alex zo 9 dec 2012 - 10:04

Ik heb het er eigenlijk niet echt over gehad met mijn man, maar hij vond achteraf wel dat ik te lang door heb gelopen. Ik ben met 32 weken de ziektewet in gegaan en hij had me liever al twee of drie weken eerder thuis gehad.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Had jij je verlof overlegd met je partner? Empty Re: Had jij je verlof overlegd met je partner?

Bericht  Happydobby zo 9 dec 2012 - 10:07

Flip Fluitketel schreef:Nee, ik heb niet overlegd met mijn man. Sowieso is het eigenlijk vanzelfsprekend om in de setting waar ik werk met 34wkn met verlof te gaan. En doordat ik al eerder in de ziektewet zat ging mijn verlof hierdoor al in met 34 wkn.

+1 De meeste bij ons halen het verlof niet. Ik heb ook niet overlegd, ik wilde gewoon vanaf 34 weken verlof.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Had jij je verlof overlegd met je partner? Empty Re: Had jij je verlof overlegd met je partner?

Bericht  Printje zo 9 dec 2012 - 10:08

Wat voor een werk doen jullie dan?
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Had jij je verlof overlegd met je partner? Empty Re: Had jij je verlof overlegd met je partner?

Bericht  Happydobby zo 9 dec 2012 - 10:22

Printje schreef:Wat voor een werk doen jullie dan?

***


Laatst aangepast door Happydobby op zo 9 dec 2012 - 23:48; in totaal 1 keer bewerkt

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Had jij je verlof overlegd met je partner? Empty Re: Had jij je verlof overlegd met je partner?

Bericht  Tania zo 9 dec 2012 - 10:26

Flip Fluitketel schreef:Nee, ik heb niet overlegd met mijn man. Sowieso is het eigenlijk vanzelfsprekend om in de setting waar ik werk met 34wkn met verlof te gaan. En doordat ik al eerder in de ziektewet zat ging mijn verlof hierdoor al in met 34 wkn.

Hier hetzelfde. Uiteindelijk zat ik bij de eerste met 28 weken in de ziektewet en bij de tweede met 10 weken.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Had jij je verlof overlegd met je partner? Empty Re: Had jij je verlof overlegd met je partner?

Bericht  Pinkel zo 9 dec 2012 - 10:34

Ik wist al voordat ik zwanger was dat mijn contract eind februari 2013 zou aflopen en niet meer verlengt zou worden omdat er te weinig werk is. Toen ik begin mei positief testte had ik ook nog erg veel vakantie-uren over, dus die heb ik verspreid over de laatste weken en ben met 34 weken met verlof gegaan.

Mijn man liet mij de keus, want hij weet niet of ik het allemaal wel red. Maar hij is wel extra zorgzaam en bezorgder nu aan het eind van mijn zwangerschap.
Pinkel
Pinkel
Prater
Prater

Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Had jij je verlof overlegd met je partner? Empty Re: Had jij je verlof overlegd met je partner?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum