Hoe lang niks voelen?
+50
Sanne
Ella
Jezzie
Peanut
Ayla
ProudMom
Mademoiselle_
tweeling
Muis
Bluestar
Thunder
Aagje!
Rush
Lith
liesje
Paper Crown
Star007
sanne-84
slaatje
Lonely Goatherd
Julia
Highway
Wennes
Lejow
Steep
Pien
Printje
Océane
Fiwen
Tania
Linda
Susan
Smaragdje
Jits
Puggle
holaagirl
LDJ
Jasmine
Twellie
PiP
Jade
Aimee
MamaDaan
SarahKey
Antibes
Flip Fluitketel
iloverose
Flower_L
PapillonRose
mickey
54 plaatsers
Pagina 3 van 5
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Hoe lang niks voelen?
Meis, doe alsjeblieft niet zo eigenwijs en bel gewoon even. Je opent een topic omdat je je zorgen maakt, maar zoals Fiwen al zo mooi omschreef, wij kunnen van een afstand niet in jouw buik kijken. Al is het maar voor je eigen zekerheid en daarbij maak je je ook nog eens druk, wat niet goed is voor de baby. Ik heb laatst ook eens gebeld omdat ik me zorgen maakte, bleek het bandenpijn te zijn. Maar de vk zei wel dat ik ten alle tijden kan bellen, daar zijn ze voor! Dus bel ajb gewoon, en neem het zekere voor het onzekere.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Ik snapp je wel hoor linda, maar snap de reacties hier ook. Ben benieuwd of je hem al meer hebt gevoeld of evt al gebeld hebt
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zou ook nog even bellen, voor de zekerheid.
Er word echt wel voor minder gebeld midden in de nacht. Ik hoor wel eens verhalen van een vriendin van mij die ook vk is. Dan denk ik: bel je daarvoor Maar je kindje niet tot weinig voelen is zeker wel een goed punt om even voor te bellen.
Er word echt wel voor minder gebeld midden in de nacht. Ik hoor wel eens verhalen van een vriendin van mij die ook vk is. Dan denk ik: bel je daarvoor Maar je kindje niet tot weinig voelen is zeker wel een goed punt om even voor te bellen.
Toen ik zwanger was, heb ik ook gebeld toen ik mijn zoon minder voelde dan normaal. Ik werd meteen aan een CTG gelegd en gelukkig bleek er niks aan de hand. Dit soort dingen nemen ze altijd serieus, gewoon bellen dus!
Gast- Gast
slaatje schreef:Meis, doe alsjeblieft niet zo eigenwijs en bel gewoon even.
Mee eens dus.
Gast- Gast
Zelda schreef:slaatje schreef:Meis, doe alsjeblieft niet zo eigenwijs en bel gewoon even.
Mee eens dus.
+1
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Het gaat wel wat beter. Ik lig met dochter in bed een dvdtje te kijken en ik voel hem nu wat meer. Als ik hem vandaag weer minder voel dan bel ik vanmiddag. Ik heb nu ook geen vervoer en vanmiddag is m'n man er weer.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Ik snap nooit zo goed waarom je zou twijfelen om de VK te bellen. Daar is ze toch voor! Linda , gisteren heb je hem de hele dag niet gevoeld en vandaag nog niet zoals normaal. Bel dan gewoon! Al zou er iets zijn kan een ziekenhuis wel degelijk nog iets voor je betekenen. Ik snap niet zo goed waarom je dan het risico zou nemen door gewoon niet te bellen.
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Best stom om niet te bellen omdat je denkt: 'wat kunnen ze dan doen?' Nou.. Als er niets is kan jij opgelucht adem halen, dát is toch dat ze 'wat' doen? En als 't niet goed is (kans is superklein want 9 van de 10x is niets aan de hand) dan weet je dat ook.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Linda schreef:Het gaat wel wat beter. Ik lig met dochter in bed een dvdtje te kijken en ik voel hem nu wat meer. Als ik hem vandaag weer minder voel dan bel ik vanmiddag. Ik heb nu ook geen vervoer en vanmiddag is m'n man er weer.
heb je niemand in je naaste omgeving die met je mee kan. kan je man niet uren opnemen? ik had toch gebeld. er hoeft niets aan de hand te zijn maar dat weet je dus nu niet.
liesje- Prater
- Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Nee, er is niemand die me nu zou kunnen brengen. M'n man is de hele vorige week thuis gebleven, vandaag voor het eerst weer aan het werk. Maar hij is om kwart voor 4 al thuis. Dus dan bel ik dan, als ik nog steeds zo weinig voel.
Linda- Ratel
De verloskundige kan ook bij jou langskomen, hoor.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Dat dacht ik ook. Ik zou zelf wel eerder bellen als dat je vriend thuis is. Beter het zekere voor het onzekere.Susan schreef:De verloskundige kan ook bij jou langskomen, hoor.
Lith- Fluisteraar
- Aantal berichten : 150
Punten : 189
Registratiedatum : 23-10-12
Susan schreef:De verloskundige kan ook bij jou langskomen, hoor.
Dit dus...
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
En verder eens met Star en Paper Crown!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Haha serieus, ik zit me gewoon op te vreten hier dat iemand zo eigenwijs kan zijn.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Haha serieus, ik zit me gewoon op te vreten hier dat iemand zo eigenwijs kan zijn.
+1
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Pien schreef:Rush schreef:Haha serieus, ik zit me gewoon op te vreten hier dat iemand zo eigenwijs kan zijn.
+1
+1. En wordt een beetje kriebelig van: ik wil niet zeuren! (Oid)
Gewoon even bellen het is hun werk. Stress is ook niet goed voor de baby
Aagje!- Kletskop
- Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11
Pien schreef:Rush schreef:Haha serieus, ik zit me gewoon op te vreten hier dat iemand zo eigenwijs kan zijn.
+1
Nou, dat hoeft nou ook weer niet. Misschien ben ik wel eigenwijs ja, maar het is mijn lijf.
Als ik vanmiddag nog weinig voel dan bel ik.
Linda- Ratel
Linda schreef:Pien schreef:Rush schreef:Haha serieus, ik zit me gewoon op te vreten hier dat iemand zo eigenwijs kan zijn.
+1
Nou, dat hoeft nou ook weer niet. Misschien ben ik wel eigenwijs ja, maar het is mijn lijf.
Als ik vanmiddag nog weinig voel dan bel ik.
Het is jouw lijf met een babietje erin. Dus het gaat niet alleen om jou Ik zou ook allang gebeld hebben!
Gast- Gast
Rush schreef:Haha serieus, ik zit me gewoon op te vreten hier dat iemand zo eigenwijs kan zijn.
Ik ook wel een beetje, en ook: je wéét toch helemaal niet of ze wel of niet iets kunnen doen? Je weet toch niet alle ins en outs van de medische wetenschap, alle mogelijke oorzaken van minder beweging tijdens de zwangerschap en wat ze daar wel en niet aan kunnen doen? Je wil toch niet achteraf denken: was ik er maar eerder bij geweest, want dan hadden ze nog kunnen ingrijpen?
Susan- Lady Post-a-lot
En sowieso, wat is de meerwaarde van eigenwijs zijn? Laten zien dat je je niet zo snel druk maakt, dat je lekker nuchter bent? Dan had je ook geen topic hoeven openen.
Susan- Lady Post-a-lot
Jullie hoeven je echt niet op te vreten hoor. Het is echt niet alleen maar dat ik de vk niet lastig wil vallen.
Linda- Ratel
Ik had dit topic geopend om te vragen of er mensen ervaring hebben met een baby die je opeens veel minder voelt. Ik weet dat je in een later termijn je baby elke dag hoort te voelen. Maar ik wist niet of dat in deze termijn ook zo was.
Linda- Ratel
Als de verloskundige niet lastig gevallen wil worden dan had ze met een rijke vent moeten trouwen, dan kon ze de hele dag chillen in haar bubbelbad.
Susan- Lady Post-a-lot
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Zo heb je niks..
» paniekaanval om niks
» Lol om niks hebben.
» Ik maak me druk (om niks?)
» Ik snap er niks van...
» paniekaanval om niks