Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Lol om niks hebben.

3 plaatsers

Ga naar beneden

Lol om niks hebben. Empty Lol om niks hebben.

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 0:53

Hebben jullie dat ook wel eens?

Een paar weken geleden was ik uit eten met mijn man in een sushirestaurant. We zaten in een aparte ruimte in het restaurant zelf (soort huiskamertje zeg maar).
Bij onze tafel zat de lichtknop en toen we die hadden ontdekt zaten we daar af en toe aan te draaien. Op een gegeven moment hadden 2 jonge mannen die aan de andere kant zaten het door en moesten erom lachen. Het licht ging heel lichtjes hoog en dan weer lager.
Achter ons zaten 2 ouderen stellen en die waren met hun gezelschap al maf aan het doen dmv grapjes te maken met het personeel.
Dus hoor ik een van die mannen ineens zeggen ''wil die mevr. van het licht afblijven''.
Nou ik kwam niet meer bij op de manier hoe hij het zei.
Klinkt allemaal heel kinderachtig, maar ja af en toe mag het toch wel eens.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lol om niks hebben. Empty Re: Lol om niks hebben.

Bericht  Ugly Betty do 24 feb 2011 - 4:14

Haha!
Ik kan ook altijd lol hebben om van die stomme dingen. Andere mensen begrijpen dan soms ook niet wat er zo grappig aan is :P
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lol om niks hebben. Empty Re: Lol om niks hebben.

Bericht  Minx do 24 feb 2011 - 4:44

Ach moet kunnen toch wij stonden gister met zijn tweeen in een raam te zwaaien. Je zag alleen mijn spiegelbeeld en van hem een arm erbij. Het was net of ik twee armen had die een eigen leven leiden. Moet er ook stom uit gezien hebben maar wij hadden iig een hoop lol
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lol om niks hebben. Empty Re: Lol om niks hebben.

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 4:45

Het verbaast me een beetje bij jou..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lol om niks hebben. Empty Re: Lol om niks hebben.

Bericht  Cheesegirl do 24 feb 2011 - 5:15

Yasmin schreef:Het verbaast me een beetje bij jou..
lol!
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lol om niks hebben. Empty Re: Lol om niks hebben.

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 5:16

Ik zeg altijd tegen mijn oppaskinderen dat ze dat niet mogen nerd hahaha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lol om niks hebben. Empty Re: Lol om niks hebben.

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 5:41

Haha dat is wel geinig inderdaad! Ik kan ook echt lol hebben om de stomste dingen, en ook lol blijven hebben. Dan is er bijvoorbeeld een halve dag geleden iets gebeurd waar ik heel hard om moest lachen en dan kan ik weer spontaan in lachen uitbarsten als ik eraan denk. :

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lol om niks hebben. Empty Re: Lol om niks hebben.

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 6:20

Flauw Yasmin...

Ontopic; Ik heb bijna altijd lol om heel weinig, maakt je dag zo gezellig Very Happy. Vandaag had een collega koekjes met allerlei smaakjes. Er zaten dan een paar in 1 verpakking. Mijn ene collega zei 'gadver, deze zijn zo vies, wil jij ze?' dus ik zei dat ik ze niet hoefde maar geef ze toch maar dan geef ik ze straks aan collega x hahaha. Dus ik zo even later 'Hey X, trek in een koekje?' En hij vroeg nog of het vanille was maar ik gaf niet echt antwoord. Toen hij hem in zijn mond stopte proestte ik en die andere collega het uit van het lachen. Collega x zag je echt zo'n hoofd trekken van 'gadver' hahaha. Heel flauw maar grappig Very Happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lol om niks hebben. Empty Re: Lol om niks hebben.

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 7:03

Ik zat gewoon te gniffelen om jou stukje Caribbeanlover..
Wij hebben ook vaak lol om de kleinste dingen.. Mensen kijken ons dan vaak aan van :shock: wat is er zo grappig?

Zo zijn wij een keer een speelgoedwinkel in gedoken en op dingen gedrukt die geluid maakten of bewegingen maakten, daar konden wij zo'n lol om hebben. Allemaal springende/vogeltjesdansende Ernies aangezet.. Of de jumping Tijgetje, grootste lol in de winkel, maar oudere winkelende mensen vonden het minder.. Die zagen de lol er verder niet van in.. Soms is het leuk weer eens kinderlijke dingen te doen, ookal ben je volwassen Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lol om niks hebben. Empty Re: Lol om niks hebben.

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 7:19

Met mijn collega (tevens vriendin) kan ik echt heerlijk lol om niets hebben. Om een doodgewone opmerking kunnen we al in een deuk liggen. En laatst zat ik met mijn man in een restaurant en zat er een stelletje achter ons, echt zo'n kakstelletje. Mevrouw zat het seksleven van een vriendin (of dochter?) van haar even open en bloot te bespreken (stel je dat voor, met een hete aardappel als dat van Queen Bea). Verder zat ze overal op te mopperen, en op een gegeven moemnt zegt ze over haar biefstuk: 'Dat is toch niet medium doorbakken, ik zit te kauwen als een rund maar ik krijg dat ding echt niet door mijn strot!!'
Echt, dat accent erbij, wij kwamen niet meer bij Laughing En wij probeerden ons maar stil te houden, maar blijkbaar hadden ze het gehoord, want de rest van de tijd hebben ze geen woord meer gezegd lol!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lol om niks hebben. Empty Re: Lol om niks hebben.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum