Hoe lang niks voelen?
+50
Sanne
Ella
Jezzie
Peanut
Ayla
ProudMom
Mademoiselle_
tweeling
Muis
Bluestar
Thunder
Aagje!
Rush
Lith
liesje
Paper Crown
Star007
sanne-84
slaatje
Lonely Goatherd
Julia
Highway
Wennes
Lejow
Steep
Pien
Printje
Océane
Fiwen
Tania
Linda
Susan
Smaragdje
Jits
Puggle
holaagirl
LDJ
Jasmine
Twellie
PiP
Jade
Aimee
MamaDaan
SarahKey
Antibes
Flip Fluitketel
iloverose
Flower_L
PapillonRose
mickey
54 plaatsers
Pagina 1 van 5
Pagina 1 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Hoe lang niks voelen?
Ik heb m'n zoon al de hele dag niet gevoeld. En dat terwijl het een echt woelwater is, ik voel hem normaal gesproken bijna de hele dag door.
Ik maakte me in eerste instantie niet zoveel zorgen. Maar eind van de middag kreeg ik wat last van m'n buik, ik ben toen in bad gegaan. Ik dacht als ik even ontspan dan gaat hij ook bewegen, maar dat was niet het geval. Nu lig ik al bijna een half uur op m'n rug, dan is hij vaak erg druk, maar nu dus ook niet.
Is het normaal om een hele dag niks te voelen? Herkenbaar voor iemand?
Ik maakte me in eerste instantie niet zoveel zorgen. Maar eind van de middag kreeg ik wat last van m'n buik, ik ben toen in bad gegaan. Ik dacht als ik even ontspan dan gaat hij ook bewegen, maar dat was niet het geval. Nu lig ik al bijna een half uur op m'n rug, dan is hij vaak erg druk, maar nu dus ook niet.
Is het normaal om een hele dag niks te voelen? Herkenbaar voor iemand?
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Hoe lang niks voelen?
Niet herkenbaar, maar als het mij zou overkomen, zou ik meteen de VK bellen. Bellen dus!!
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Toen ik haar een hele dag niet gevoeld had heb ik voor de zekerheid het ziekenhuis gebeld en die hebben toen een ctg gemaakt voor de zekerheid. Alles was toen ok.
Maar ik was toen ook al verder (ruim over de 30 weken in elk geval). Dacht dat ze hier zeggen dat je vanaf week 28 echt elke dag genoeg moet voelen.
Maar als het je niet lekker zit zou ik even bellen met je VK.
Maar ik was toen ook al verder (ruim over de 30 weken in elk geval). Dacht dat ze hier zeggen dat je vanaf week 28 echt elke dag genoeg moet voelen.
Maar als het je niet lekker zit zou ik even bellen met je VK.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Met deze termijn hoef je je kindje ook niet elke dag te voelen volgens mij. Maar als je hem normaal wel veel voelt kan ik me wel voorstellen dat je je zorgen maakt dus ik zou even de verloskundige bellen.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Ik voel baby echt dagelijks. Soms hele.ochtend niet als ik.druk ben, dan moet ik van mezelf liggen en wachten tot hij zij beweegt...
Als je na tijdje liggen nog niets voelt, bellen!
Als je na tijdje liggen nog niets voelt, bellen!
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Zowel R als deze baby zijn eigenlijk erg rustig in de buik. Wanneer ik het erg druk heb voel ik haar soms ook best tussendoor of in de avond. Maar omdat je zegt dat je al in bad bent geweest en een tijdje op je rug contact hebt proberen te maken zou ik wel eventjes de vk bellen, al meen ik dat je pas vanaf 28 weken echt iedere dag leven moet voelen. Voor die tijd hebben ze nog veel ruimte.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Ik dacht inderdaad ook dat je pas later in de zwangerschap je baby echt iedere dag moet voelen.
Ik vind het ook weer zo wat om op zondagavond te gaan bellen.. Wat een muts hè?! Maar ik heb dat nooit hoeven doen.
Ik vind het ook weer zo wat om op zondagavond te gaan bellen.. Wat een muts hè?! Maar ik heb dat nooit hoeven doen.
Linda- Ratel
A was altijd heel druk in mijn buik .ik heb toen in de vakantie ook een keer hele dag hast niet gevoeldt ik ben toen gewoon op bed gegaan en met mijn handen over buik aaien ,pas toen ik me helemaal ontspannde voelde ik haar.ik zou als je het niet vertouwt gewoon de vk bellen daar zijn ze ook voor
iloverose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 467
Punten : 470
Registratiedatum : 10-08-12
Ze hebben liever dat je nu belt dan dat je midden in de nacht belt denk ik. Een belletje kost niet zoveel moeite toch, wie weet kunnen ze je gerust stellen via de telefoon. En als je wel langs moet komen zullen ze het wel nodig vinden dus bel je ook niet voor niks.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Ik heb dit ook een keer gehad in dezelfde periode als dat jij nu zit. Deze baby is altijd erg druk sinds ik hem/haar voel, maar de vk gaf toen aan dat de baby waarschijnlijk gedraaid lag met de rug naar boven toe en de ledematen richting organen o.i.d.
Gelukkig voelde ik de baby toen ik s'avonds in bed lag weer. Als je het niet vertrouw zou ik zeker de vk bellen.
Gelukkig voelde ik de baby toen ik s'avonds in bed lag weer. Als je het niet vertrouw zou ik zeker de vk bellen.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Ik zou op je eigen intuitie afgaan. Jij voelt dat er iets anders is dan normaal en ik vind dat je daar prima over mag bellen. En ik vind dat je dan ook beter nu kunt bellen dan vanavond laat/vannacht/supervroeg. Al is het maar om rustiger de nacht in te gaan, nu blijf je toch piekeren.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
S voelde ik rond die tijd ook wel eens een dagje niet. Dan was hij weer zo gedraaid dat de schopjes onderin waren en dat voelde ik nauwelijks. Maar als je je ongerust maakt zou ik even de verloskundige bellen.
Linda schreef:Ik dacht inderdaad ook dat je pas later in de zwangerschap je baby echt iedere dag moet voelen.
En als je, even heel gemeen, even wat gaat duwen enzo? Misschien heeft hij wel een slaapdag en ligt hij gewoon heerlijk te tukken.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Ik heb dat met die termijn ook gehad, alleen voelde hem toen een week bijna niet, was toen op vakantie en heb bij terugkomst de vk gebeld. Ze zei inderdaad dat het normaal is bij deze termijn, maar heeft even naar het hartje geluisterd voor mijn geruststelling.
MamaDaan- Fluisteraar
- Aantal berichten : 486
Punten : 494
Registratiedatum : 29-01-12
Voel je ook niets als je op je zij gaat liggen?
Ik zou ook even de VK bellen! Waarschijnlijk kan zij je direct geruststellen als ze langs komt met de doptone, terwijl jij je anders nog heel lang zorgen maakt.
Ik zou ook even de VK bellen! Waarschijnlijk kan zij je direct geruststellen als ze langs komt met de doptone, terwijl jij je anders nog heel lang zorgen maakt.
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Ik zou voor je eigen geruststelling even bellen!
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Ik probeerde ook wat te porren om er wat beweging in te krijgen, maar na een dag zou ik zelf wel even bellen.
Als je het hartje gehoord hebt ben je weer gerustgesteld en kan je beter slapen!
Als je het hartje gehoord hebt ben je weer gerustgesteld en kan je beter slapen!
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Ik heb zitten duwen, maar dat hielp ook niet.
Ik denk dat ik maar even in bed ga liggen met een boek. Ik lig er nu veel te veel op te wachten. Als ik morgenochtend nog niets gehoord heb dan bel ik dan de vk.
Ik denk dat ik maar even in bed ga liggen met een boek. Ik lig er nu veel te veel op te wachten. Als ik morgenochtend nog niets gehoord heb dan bel ik dan de vk.
Linda- Ratel
Ik zou echt bellen hoor, vooral omdat het zo'n verschil is met normaal. Het kan dan zijn dat de baby zich om wat voor een reden dan ook minder goed voelt (en misschien ook niet), maar dat zou ik echt even uit laten zoeken. Sorry als dit pusherig overkomt... maar zou wel echt even bellen, het is een hele dag.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Als je de baby normaal wel elke dag heel veel voelt en nu de hele dag nog niet dan zou ik zeker wel even bellen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Susan schreef:Als je de baby normaal wel elke dag heel veel voelt en nu de hele dag nog niet dan zou ik zeker wel even bellen.
+1
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Ik zou gewoon bellen. Vinden ze echt niet erg.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Ik zou ook bellen. Hier in de praktijk hamerden ze er altijd erg op dat als je niet genoeg leven voelde je altijd moest bellen, al is het midden in de nacht!
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Ik vind ook echt dat je even moet bellen!
holaagirl- Prater
- Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
Ik vind ook dat je moet bellen. Het is toch gewoon hun werk? Een belletje is gewoon heel normaal als je je druk maakt. Dat je het lullig vind om te bellen vind ik eigelijk wel de laatste zorg in deze situatie.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Pagina 1 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Zo heb je niks..
» paniekaanval om niks
» Lol om niks hebben.
» Ik maak me druk (om niks?)
» Ik snap er niks van...
» paniekaanval om niks