Hoe lang niks voelen?
+50
Sanne
Ella
Jezzie
Peanut
Ayla
ProudMom
Mademoiselle_
tweeling
Muis
Bluestar
Thunder
Aagje!
Rush
Lith
liesje
Paper Crown
Star007
sanne-84
slaatje
Lonely Goatherd
Julia
Highway
Wennes
Lejow
Steep
Pien
Printje
Océane
Fiwen
Tania
Linda
Susan
Smaragdje
Jits
Puggle
holaagirl
LDJ
Jasmine
Twellie
PiP
Jade
Aimee
MamaDaan
SarahKey
Antibes
Flip Fluitketel
iloverose
Flower_L
PapillonRose
mickey
54 plaatsers
Pagina 2 van 5
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Hoe lang niks voelen?
Heb je al gebeld? Of de baby gevoeld?
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zou ook bellen.
Jits- Fluisteraar
- Aantal berichten : 87
Punten : 96
Registratiedatum : 29-09-12
Linda, je kunt beter voor de zekerheid even bellen.
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Ik denk dat het voor de verloskundige niet eens uitmaakt of je nu belt of morgenochtend. Als je morgenochtend belt en er komt iemand langs dan moeten ze dat ook om de geplande afspraken heen zien te plannen. Je moet sowieso niet zo bang zijn om de verloskundige lastig te vallen. Als ze daar niet tegen kan dan had ze een ander beroep moeten kiezen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Nee, niet gebeld. Ik lig nu net in bed. Man gaat m'n buik zo even insmeren met olie. Misschien werkt dat.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Susan schreef:Ik denk dat het voor de verloskundige niet eens uitmaakt of je nu belt of morgenochtend. Als je morgenochtend belt en er komt iemand langs dan moeten ze dat ook om de geplande afspraken heen zien te plannen. Je moet sowieso niet zo bang zijn om de verloskundige lastig te vallen. Als ze daar niet tegen kan dan had ze een ander beroep moeten kiezen.
Ja, daar heb je ook wel gelijk in. Echt stom dat ik het als lastig vallen voel..
Linda- Ratel
Linda schreef:Nee, niet gebeld. Ik lig nu net in bed. Man gaat m'n buik zo even insmeren met olie. Misschien werkt dat.
Misschien nog een tip, een ouder uit mijn klas geeft een soort van zwangerschapsgym. Op je rug gaan liggen, op de grond. Kussen onder je hoofd en je bekken wat kantelen, je kont wat omhoog. Daarna flink inademen door je neus en goed naar je buik ademen en heel langzaam uit door de mond. hierdoor krijgt je kindje een enorme energiestoot en is de kans groter dat je hem voelt. Hopelijk leg ik het zo goed uit, het ging voornamelijk om het ademen met je buik zeg maar en het rustig uitademen.
Printje- Lady Post-a-lot
Of op je linkerzij gaan liggen dan schijn je je kindje ook vaak beter te kunnen voelen.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
NU BELLEN!!!
Ten eerste is het ons werk en worden we er goed voor betaald.
Ten tweede ben je blijkbaar wel ongerust genoeg om er hier speciaal een topic voor te openen maar wij kunnen niks voor je doen, alleen de verloskundige kan je gerust stellen door het hartje te luisteren en evt een ctg te laten maken in het ziekenhuis.
En ten derde slaap je vannacht echt niet als je zo ongerust bent dus kun je veel beter nu voor de nacht nog even bellen.
En als laatste verloskundigen bijten niet en worden echt niet boos als je belt... We zijn net normale mensen
Ten tweede ben je blijkbaar wel ongerust genoeg om er hier speciaal een topic voor te openen maar wij kunnen niks voor je doen, alleen de verloskundige kan je gerust stellen door het hartje te luisteren en evt een ctg te laten maken in het ziekenhuis.
En ten derde slaap je vannacht echt niet als je zo ongerust bent dus kun je veel beter nu voor de nacht nog even bellen.
En als laatste verloskundigen bijten niet en worden echt niet boos als je belt... We zijn net normale mensen
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Ja gewoon bellen hoor! Luister maar goed naar Fiwen, die heeft er wel een beetje verstand van
Océane- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 891
hahaha ik wilde net zeggen als Fiwen het zegt...
Printje- Lady Post-a-lot
Fiwen schreef:We zijn net normale mensen
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Pien schreef:Fiwen schreef:We zijn net normale mensen
Ja, enigszins gestoord ben je wel als je dit werk doet :-p
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Nou respect heb ik zeker. De VK die mijn laatste bevalling heeft gedaan had op de dag dat ze het hielprikje kwam doen maarliefst 5(!) bevallingen achter de rug in 24 uur en niet geslapen. Echt bizar. Ze was dan ook ietwat laat haha!
Océane- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 891
Al gebeld?
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Fiwen schreef:NU BELLEN!!!
Dit dus, en heel snel!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik begrijp niet dat als je ongerust bent dat je niet belt. Het gaat om je kindje, niet om een pak suiker!
Er staat hier ook een topic waarbij het mis is gegaan, dat zou je toch aan het denken moeten zetten.
Ik hoop natuurlijk dat alles goed is, maar ik zou echt gebeld hebben.
Er staat hier ook een topic waarbij het mis is gegaan, dat zou je toch aan het denken moeten zetten.
Ik hoop natuurlijk dat alles goed is, maar ik zou echt gebeld hebben.
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Ik heb niet meer gebeld. Man heeft me gemasseerd en toen ben ik gaan slapen. Om half 6 moest ik plassen, normaal gesproken gaat hij dan ook bewegen, maar dat gebeurde niet. Ik ben op m'n rug gaan liggen en heb diep in en uit geademt. Toen voelde ik een paar lichte schopjes. Ik denk dat hij in een andere houding ligt en dat ik hem daardoor slecht heb gevoeld.
Ik weet dat ik het niet over een pak suiker heb. Maar ik wilde en durfde gewoon niet te bellen.
Ik weet dat ik het niet over een pak suiker heb. Maar ik wilde en durfde gewoon niet te bellen.
Linda- Ratel
Ik kan me voorstellen dat de stap om te bellen lastig kan voelen, maar zoals iedereen zegt gewoon lak aan hebben en bellen. Fijn overigens dat je hem nu weer hebt gevoeld!
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Ik zou, zelf, eerlijk gezegd zelfs nu nog even bellen. Je hebt hem gedurende een flinke tijd niet gevoeld en nu een heel klein beetje. Voor hetzelfde geld zit er iets niet goed.
Julia- Prater
- Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10
Maar dan? Wat kunnen ze doen als het niet goed zit?
Linda- Ratel
Nouja, het lijkt me dat de artsen zich daar dan over moeten buigen toch. Om maar niet te bellen, omdat je denkt dat ze niet kunnen is ook zoiets. Maar misschien is dat gewoon heel persoonlijk.
Julia- Prater
- Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10
Heb je de baby al meer gevoeld als heel eventjes vanmorgen? Ik zou anders ook eventjes bellen. De vk kan dan zelf beslissen of ze je eventjes wil zien. Hier wordt er echt op gehamerd, zodra de bewegingen een stuk minder zijn meteen bellen!
Gast- Gast
Wil je alsjeblieft gewoon even bellen?
De bewegingen zijn ineens anders als normaal, en ook al ligt het kindje misschien gewoon anders, dat is toch fijn om het uitgezocht te hebben.
Toen ik haar de hele dag, op 2 schopjes na (nadat ik muziekdoosje op mijn buik had laten spelen), niet gevoeld had, is de dag erna de bevalling begonnen.
Ik durfde/wilde ook niet te bellen, maar echt meid, het is hun werk!!!
De bewegingen zijn ineens anders als normaal, en ook al ligt het kindje misschien gewoon anders, dat is toch fijn om het uitgezocht te hebben.
Toen ik haar de hele dag, op 2 schopjes na (nadat ik muziekdoosje op mijn buik had laten spelen), niet gevoeld had, is de dag erna de bevalling begonnen.
Ik durfde/wilde ook niet te bellen, maar echt meid, het is hun werk!!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik zou alsnog bellen. Laat aan de vk over om te beslissen of ze wel of niet iets kan doen.
Lonely Goatherd- Prater
- Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Zo heb je niks..
» paniekaanval om niks
» Lol om niks hebben.
» Ik maak me druk (om niks?)
» Ik snap er niks van...
» paniekaanval om niks