Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Jouw kledingstijl vs. kind kledingstijl

+18
Sophiee
Linda
Flower_L
Fearie
VeryCherry
Fiwen
Charles
M@niek
bolus26
Susan
Jade
Roodkapje
Liadan
*Lookie*
Bolleke
Aimee
Mamsie
Marin
22 plaatsers

Ga naar beneden

Jouw kledingstijl vs. kind kledingstijl Empty Jouw kledingstijl vs. kind kledingstijl

Bericht  Marin do 17 jan 2013 - 0:37

Ineens leuk topic bedacht n.a.v. het opdruk topic.

Lijkt jouw kledingstijl op dat van je kindje? Of eigenlijk andersom, lijkt de kledingstijl van jouw kindje op de kledingstijl van jezelf?

Ik kan me zo voorstellen dat mensen die zelf best sportief gekleed gaan, bijvoorbeeld wat sportieve kleding voor hun kind ook leuk vinden. Ik zelf draag soms best wel kakkerige kleding en vind dat voor kinderen echt he-le-maal geweldig. Zo lief. Dus dat lijkt wel beetje op mijn stijl (nog meer zelfs dan ik zelf draag denk ik).

Ben benieuwd, of jouw stijl beetje overeenkomt met dat van je kind.

Hoewel ik niet denk dat heel veel meiden hier met roze maillots met strikjes rondlopen en hun dochter wel


Oh en plaatjes zijn welkom Very Happy
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw kledingstijl vs. kind kledingstijl Empty Re: Jouw kledingstijl vs. kind kledingstijl

Bericht  Mamsie do 17 jan 2013 - 0:43

Ik heb natuurlijk alleen jongens dus ze dragen geen maillots en leggings haha.
Maar ze dragen wel dezelfde dingen als mijn man. Spijkerbroek met een mooie trui of vest. Ook dragen ze blousjes met een jasje er over.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw kledingstijl vs. kind kledingstijl Empty Re: Jouw kledingstijl vs. kind kledingstijl

Bericht  Aimee do 17 jan 2013 - 0:44

Ik kleed Luuk wel uitbundiger dan dat ik mezelf kleed(of dan dat mijn vriend gekleed is). Hij heeft een felblauwe broek, shirts met felle kleuren/streepjes/knoopjes, etc. Ik zelf draag eigenlijk altijd grijs, zwart of een keer een uitspatting met donkergroen of donkerblauw.
Ik combineer het dan wel vaak weer rustig. Felblauwe broek met en grijs shirt, of fel shirt met een basic spijkerbroek(bijna altijd donker, ik hou niet van lichte spijkerbroeken).

Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw kledingstijl vs. kind kledingstijl Empty Re: Jouw kledingstijl vs. kind kledingstijl

Bericht  Bolleke do 17 jan 2013 - 0:44

Ik denk wel dat ik voor C. dezefde stijl hanteer als voor mijzelf. Ik draag vaak zelf een jeans en C. ook met daar op een leuk shirt of een leuke trui. Nou is C. een jongen en ik een meisje Wink dus dat verschilt wel. Maar ik koop vooral dingen die ik bij mannen ook leuk vind, zoals een stoer shirt of een stoere trui. Ook heeft hij een colbertje wat hij met kerst aan had en wat overhemdjes.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw kledingstijl vs. kind kledingstijl Empty Re: Jouw kledingstijl vs. kind kledingstijl

Bericht  *Lookie* do 17 jan 2013 - 1:12

Ik denk dat H wel iets meer kleur in zijn kleding heeft dan ik, al hou ik zelf ook wel van een beetje kleur. Verder vind ik het moeilijk vergelijken omdat hij een jongen is, maar zijn kleding lijkt ook wel een beetje op mijn vriend met blousjes, polo's, nette truien etc.. Ik trek mijn zoon wel minder vaak een spijkerbroek aan dan dat wij zelf dragen, ik vind gekleurde broekjes vooral zo leuk voor hem dus die draagt hjij veel. Wat me trouwens laatst wel opviel toen ik bij de kassa stond met 3 vestjes voor H: ik draag zelf ook bijna altijd vestjes. Dat is wel echt een overeenkomst. (Warrig verhaal misschien maar dat komt omdat ik nadenk en typ tegelijk Very Happy)
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw kledingstijl vs. kind kledingstijl Empty Re: Jouw kledingstijl vs. kind kledingstijl

Bericht  Liadan do 17 jan 2013 - 1:23

Y ara draagt bijna alleen maar jurken en rokjes, zelf draag ik bijna alleen maar broeken. Maar ik vind jurken wel heel leuk. Zij draagt veel roze, dat doe ik zelf ook niet. Maar ze heeft wel kleren in de stijl die ik zelf ook leuk vindt. Ik houd zelf niet van kakkerige kleding, dat draag ik zelf niet en doe ik mijn kinderen ook niet aan. Ik houd ook niet van grote merknamen op kleding dat draag ik zelf niet en de kinderen ook zo min mogelijk. Sportieve, stoere kleren vind ik leuk voor mijn zoon en voor mijn dochter houd ik ook wel van stoere jurkjes maar ook van lieve jurkjes.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw kledingstijl vs. kind kledingstijl Empty Re: Jouw kledingstijl vs. kind kledingstijl

Bericht  Roodkapje do 17 jan 2013 - 1:27

Mijn kinderen krijgen mooiere/ duurdere/ hippere kleding dan ikzelf omdat het geld dan al op is aan hun haha! Ik draag meestal jurkjes en de meiden ook, alleen niet zo casual als hun moeder. Onze zoon draagt veel kleurrijkere en kakkerigere kleding als papa. Papa draagt altijd een zwart shirt en spijkerbroek.


Laatst aangepast door Roodkapje op do 17 jan 2013 - 1:36; in totaal 1 keer bewerkt
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw kledingstijl vs. kind kledingstijl Empty Re: Jouw kledingstijl vs. kind kledingstijl

Bericht  Jade do 17 jan 2013 - 1:32

Voor zover je het kunt vergelijken denk ik wel. Ik draag zelf veel blousjes, jurkjes en vestjes. Dit vind ik voor ons meisje ook erg leuk! In het begin krijgt ze wel lekkere zachte babypakjes, maar daarna zal ze regelmatig blousjes dragen.

Ik draag veel grijs/zwart in combinatie met een kleurtje. Ik merk dat ik bij veel babykleertjes ook uitkom op grijs/creme in combinatie met een kleurtje. Toch zit er wel duidelijk verschil tussen kinderkleding en mijn eigen kleding.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw kledingstijl vs. kind kledingstijl Empty Re: Jouw kledingstijl vs. kind kledingstijl

Bericht  Susan do 17 jan 2013 - 1:51

Eens met Roodkapje en Aimee, de kinderen zijn hipper en ook duurder gekleed dan ikzelf. Ik kleed me eigenlijk heel basic.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw kledingstijl vs. kind kledingstijl Empty Re: Jouw kledingstijl vs. kind kledingstijl

Bericht  bolus26 do 17 jan 2013 - 2:19

mijn smaak is wel herkenbaar,wel kleurrijker met meer roze, maar beetje basic en stoer.
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw kledingstijl vs. kind kledingstijl Empty Re: Jouw kledingstijl vs. kind kledingstijl

Bericht  M@niek do 17 jan 2013 - 2:28

Ik ben een volslanke mama dus haal mijn kleding ook in de grotere maten winkels, vanuit daar probeer ik mij vrij modern te kleden. Felle kleuren en strakke dingen draag ik niet maar mijn dochter dan weer wel. Haar staat dat heel mooi omdat ze zo mooi slank is. Ze heeft over het algemeen dus veel hippere en duurdere kleding dan mij.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw kledingstijl vs. kind kledingstijl Empty Re: Jouw kledingstijl vs. kind kledingstijl

Bericht  Charles do 17 jan 2013 - 2:39

Nee niet echt. Mijn man en ik kleden ons best kakkerig. Ik dacht vroeger altijd oooh leuk als ik een jochie krijg krijgt ie overhemdjes aan en spencertjes en ribbroeken. En een dochtertje jurkjes en geen roze en beige en witte tonen.

Nu ze eenmaal geboren zijn was ik daar in no-time op uitgekeken. Ik vind het gewoon echt véél minder leuk staan dan gedacht en bovendien zit zoiets helemaal niet lekker. Mijn kindjes dragen nu dus een totaal andere stijl meestal. Een beetje bio/eco/zweefteef outfits van vooral Scandinavische merken zoals Duns Sweden, Smafolk en Maxomorra. Veel leuker vind ik.



Laatst aangepast door Charles op do 17 jan 2013 - 21:56; in totaal 1 keer bewerkt
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw kledingstijl vs. kind kledingstijl Empty Re: Jouw kledingstijl vs. kind kledingstijl

Bericht  Fiwen do 17 jan 2013 - 4:27

Ik kleed J natuurlijk wel aan met dingen die mijn smaak zijn maar ik denk dat ze qua stijl ook wel in de buurt komt van wat ik draag al is het bij haar een stuk kleurrijker en iets uitbundiger dan bij mij.
Ik kan de ene dag puur voor comfort gaan (zoals vandaag een wijde spijkerbroek en een lekkere trui en als we naar buiten gaan bergschoenen ivm gladheid) maar de andere dag me echt lekker optutten met een rokje of jurkje en dus ineens en hele andere stijl dragen.
Bij J doe ik dit ook, vooral afhankelijk van wat we gaan doen. Vandaag een dagje thuis dus spijkerbroek, warme trui en uggs maar als we zaterdag een dagje weg gaan dan krijgt ze een jurkje of rokje aan hoor :P
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw kledingstijl vs. kind kledingstijl Empty Re: Jouw kledingstijl vs. kind kledingstijl

Bericht  Gast do 17 jan 2013 - 4:34

Hahaha charles, zweefteef hoe kom je erbij. Wel super schattig.

Ik vind roze en paars ook best leuk bij een jongen. Maar mijn zoontje gaat compleet over de rooie als ik hem iets in die kleur aan wil trekken. Verder koop ik wat ik leuk vind. Dingen met en zonder opdruk. Met opdruk zoek ik iets uit waarvan hij het leuk vindt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw kledingstijl vs. kind kledingstijl Empty Re: Jouw kledingstijl vs. kind kledingstijl

Bericht  VeryCherry do 17 jan 2013 - 5:32

N is heel erg van de 'skate-kleren' hij loopt ook eeuwig met een pet op. Ik draag veel fiftiesjurkjes, nou ja, nu even niet. Maar als het weer warmer is wel. Enige overeenkomst is dat hij ook van zwarte/donkere kleding houdt.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw kledingstijl vs. kind kledingstijl Empty Re: Jouw kledingstijl vs. kind kledingstijl

Bericht  Fearie do 17 jan 2013 - 5:43

Susan schreef:Eens met Roodkapje en Aimee, de kinderen zijn hipper en ook duurder gekleed dan ikzelf. Ik kleed me eigenlijk heel basic.

Same here, heb al maanden het streven om me hipper en leuker te kleden maar het mag niet teveel kosten met als gevolg dat het niet gebeurt.

D is wel hip per gekleed, maar niet per se duurder. Heb er wel moeite mee om dure kleding voor hem te kopen, zeker aangezien hij soms nog kruipt en nog snel groeit. Zit hij langer in zijn kleding dan is duurdere kleding ook nket erg.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw kledingstijl vs. kind kledingstijl Empty Re: Jouw kledingstijl vs. kind kledingstijl

Bericht  Flower_L do 17 jan 2013 - 5:50

Hier ook. In winkel ga ik eerst naar kinderafdeling.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw kledingstijl vs. kind kledingstijl Empty Re: Jouw kledingstijl vs. kind kledingstijl

Bericht  Linda do 17 jan 2013 - 5:58

Ik ben erg slecht in combineren voor bij mezelf, maar ook voor bij dochter. Dus wat dat betreft lijkt het wel op elkaar.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw kledingstijl vs. kind kledingstijl Empty Re: Jouw kledingstijl vs. kind kledingstijl

Bericht  Sophiee do 17 jan 2013 - 6:21

Ja, het komt helemaal overeen! L. heeft altijd rokjes, jurkjes en legging/maillots aan en dat draai ik ook altijd..
Sophiee
Sophiee
Prater
Prater

Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw kledingstijl vs. kind kledingstijl Empty Re: Jouw kledingstijl vs. kind kledingstijl

Bericht  Parel do 17 jan 2013 - 6:49

L. draagt ongeveer dezelfde kleding als ik, wel lekker stoer en eigenwijs, dat vind ik leuk!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw kledingstijl vs. kind kledingstijl Empty Re: Jouw kledingstijl vs. kind kledingstijl

Bericht  PapillonRose do 17 jan 2013 - 6:57

Ook hier gaat A. hipper en duurder gekleed dan ikzelf. Vroeger was ik echt shopaholic wat kleding voor mezelf betreft, maar tegenwoordig vind ik het haast zonde om voor mezelf te shoppen en gaat bijna alles naar A. toe. Niet dat ik er onverzorgd bijloop, want dat vind ik vreselijk, maar de prioriteiten liggen wel anders dan voorheen.

Ik probeer er wel altijd vrouwelijk uit te zien (al heb ik ook wel eens een slobberpakdag), en ik kleed A. ook altijd lekker meisjesachtig. Dus dat komt wel overeen. Maar zij draagt echt heel veel roze en rokjes, dingen met strikjes, ruches enzovoort. Dat heb ik zelf niet zo. Hoewel ik eerlijk moet bekennen dat ik veel van haar kleding zo voor mezelf zou kopen als het in volwassenmaat te krijgen was Embarassed
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw kledingstijl vs. kind kledingstijl Empty Re: Jouw kledingstijl vs. kind kledingstijl

Bericht  Shopaholic do 17 jan 2013 - 7:21

Lijkt jouw kledingstijl op dat van je kindje? Ja.Of eigenlijk andersom, lijkt de kledingstijl van jouw kindje op de kledingstijl van jezelf? Ja, ook wel. Krijg vaak te horen wat zijn je meiden leuk gekleed en jezelf ook! Op elkaar afgestemd ;-) Laughing
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw kledingstijl vs. kind kledingstijl Empty Re: Jouw kledingstijl vs. kind kledingstijl

Bericht  Gast do 17 jan 2013 - 7:36

Niet echt. Ik probeer ze juist niet zo alternatief te kleden.
Zeker as baby droegen ze echte babydingetjes. Feetje was mijn favoriet.

Nu ebben ze ook wo wat stoerdere dingen maar ik ben vooral van de kleurtjes (oilily) en ik zie C.iske het liefst een beetje kakkerig.
Wel heeft hij d'r. Martens gehad en soortgelijke schoenen. Maar ook gewoon Clarks en Hush Puppies.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw kledingstijl vs. kind kledingstijl Empty Re: Jouw kledingstijl vs. kind kledingstijl

Bericht  studiebol do 17 jan 2013 - 7:39

Ja ik denk dat het wel over heen komt.

Ik heb regelmatig een broek aan met een shirt de meiden ook, ik heb van die blazers/colbertjes de meiden ook. Maar ik draag ook jurkjes en rokjes en dat trek ik ze ook aan. Dus ja denk wel dat het over een komt.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw kledingstijl vs. kind kledingstijl Empty Re: Jouw kledingstijl vs. kind kledingstijl

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum