Rare lichamelijke reacties
+32
InweCulnamo
Ayla
aardbeitje
Slakje
vliegeraar
Eris
Mademoiselle_
MamaDaan
Toet
Bliss
Caroow
Elliot
Highway
TukTuk
FruttiTutti
Carra
Katrien
SoGood
Jerry
Angela_1986
Marsy28
Alex
Rovine
hellowkitty
Paper Crown
Livine
Caribbeanlover
Océane
Rouge
Jits
Ibbeltje
loura
36 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Rare lichamelijke reacties
Als ik me verslikt heb, en bijna klaar ben met hoesten dan moet ik altijd 1 keer niezen.
En ik moet ook niezen als ik mijn wenkbrauwen epileer. Volgens mij heb ik verder geen rare dingen...
En ik moet ook niezen als ik mijn wenkbrauwen epileer. Volgens mij heb ik verder geen rare dingen...
Katrien- Prater
- Aantal berichten : 539
Punten : 542
Registratiedatum : 14-11-12
Sogood schreef:Als ik haast heb en ik kan iets niet vinden moet ik plassen. Vroeger kon ik ook niet verstoppertje spelen, dan moest ik echt altijd plassen.
Haarpijn ken ik wel hoor. Soort blauweplekkerig gevoel op je hoofdhuid.
Dat had ik ook!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Als ik op een bepaald plekje onder mijn voet wrijf, voel ik dat in mijn oor.
Verder moet ik altijd heel nodig plassen als ik bijna thuis ben.
Onderweg is er nog niks aan de hand, maar zodra ik de lift instap moet ik zo nodig.
Onderweg is er nog niks aan de hand, maar zodra ik de lift instap moet ik zo nodig.
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Ik krijg een enorm kriebelende neus, als ik mn tanden poets met elektrische tandenborstel...
Als k puistjes of mee-eters op of rondom mn neus uit knijp, krijg ik traanogen en moet ik niezen..
Als k puistjes of mee-eters op of rondom mn neus uit knijp, krijg ik traanogen en moet ik niezen..
FruttiTutti- Fluisteraar
- Aantal berichten : 264
Punten : 358
Registratiedatum : 28-12-10
Lennox schreef:Laatste heb ik ook Alex
Ik ook, tenminste, denk dat we hetzelfde bedoelen
Verder heb ik op de momenten dat ik erg gekwetst wordt, of heel verdrietig / ongelukkig ben dat ik steken krijg die tegelijkertijd steken in mijn hoofd aan de linkerkant, en tussen mijn ribben aan de linkerkant, altijd op precies dezelfde plek, en altijd op die 2 plekken tegelijk, en altijd een tijdje achter elkaar, alsof er telkens opnieuw een mes ingestoken wordt.
Verder kan ik me niet concentreren als ik maar een beetje moet plassen, dus ik ga enorm vaak naar toilet als ik op school ben.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Ja dit heb ik ook, daarom ben ik maar weer met de hand gaan poetsen.FruttiTutti schreef:Ik krijg een enorm kriebelende neus, als ik mn tanden poets met elektrische tandenborstel...
Océane- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 891
Carra schreef:
Dit heb ik ook zó vaak! Zodra ik de sleutel in het slot van m'n deur steek, moet ik ineens heel nodig plassen, zit vaak genoeg met m'n jas nog aan op de wc omdat ik dan geen tijd meer heb om m'n jas uit te trekken
Het niezen met wenkbrauwen epileren is wel gemakkelijk te verklaren: door de pijntjes van de haartjes uittrekken, maak je traanvocht aan, dat wordt afgevoerd via je traanbuizen en dat loopt ook langs je neus zegmaar, waardoor dat 'n beetje geprikkeld wordt en je gaat niezen
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Haha wat een grappig topic.
Als ik zing, dan krijg ik een raar gevoel in m'n neus en daarna beginnen m'n ogen te tranen.
Als ik in m'n navel duw dan trekt dat gevoel door naar tussen m'n benen, een stekende pijn.
En mijn huis doet ook vaak pijn als ik er zachtjes op duw ofzo. M'n vriend vindt me altijd een aansteller, maar ik wou dat ik een aansteller was, ti's echt een kutgevoel (haha, iPad maakt er kustgebied van).
Als ik zing, dan krijg ik een raar gevoel in m'n neus en daarna beginnen m'n ogen te tranen.
Als ik in m'n navel duw dan trekt dat gevoel door naar tussen m'n benen, een stekende pijn.
En mijn huis doet ook vaak pijn als ik er zachtjes op duw ofzo. M'n vriend vindt me altijd een aansteller, maar ik wou dat ik een aansteller was, ti's echt een kutgevoel (haha, iPad maakt er kustgebied van).
Gast- Gast
Jerry schreef:Carra schreef:
Dit heb ik ook zó vaak! Zodra ik de sleutel in het slot van m'n deur steek, moet ik ineens heel nodig plassen, zit vaak genoeg met m'n jas nog aan op de wc omdat ik dan geen tijd meer heb om m'n jas uit te trekken
Het niezen met wenkbrauwen epileren is wel gemakkelijk te verklaren: door de pijntjes van de haartjes uittrekken, maak je traanvocht aan, dat wordt afgevoerd via je traanbuizen en dat loopt ook langs je neus zegmaar, waardoor dat 'n beetje geprikkeld wordt en je gaat niezen
Oh dat heb ik ook vaak ja. En dan krijg je de sleutel natuurlijk niet gelijk in het slot, zo irritant haha.
En over het epileren klinkt logisch idd haha.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Nyah schreef:Ik ben benieuwd of mensen hier ook wel een haarpijn hebben, mensen kijken mij altijd heel vreemd aan als ik het heb over haarpijn.
Ja! Heb ik ook regelmatig, erg irritant. Dan moet ik mijn haren gaan wassen
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Als ik op een bepaalde manier in mijn elleboog kriebel, krijg ik jeuk in mijn mond. En als ik iets van pepermunt eet moet ik altijd niezen. Ook moet ik heel niezen zodra ik in mijn neus knijp. Heel irritant!
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Ik moet altijd plassen voordat ik ergens heen ga. Ik hoef nu niet maar als mijn man nu zegt dat we gaan moet ik meteen. Zal wel tussen de oren zitten.
Gast- Gast
Als ik nies krijg ik kippenvel
Als ik mijn oren schoonmaak moet ik hoesten
Als ik aan mijn navel zit voel ik dat tussen mijn benen
Als mijn staart verkeerd zit krijg ik haarpijn
En als ik zoute drop eet doet mijn neus pijn
Ook heb ik altijd jeuk aan mijn neus tijdens het afwassen, in een eerder topic had ik daar nog zo'n plaatje van gemaakt.
Ook heb ik altijd jeuk aan mijn neus tijdens het afwassen, in een eerder topic had ik daar nog zo'n plaatje van gemaakt.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Hé Océane, ben jij een oude bekende?
Ik moet ook hoesten als ik mn oren schoonmaak en moet niesen of krijg traanogen als ik mn wenkbrauwen epileer.
Ik moet ook hoesten als ik mn oren schoonmaak en moet niesen of krijg traanogen als ik mn wenkbrauwen epileer.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Een paar minuten voor dat ik moet niezen, word ik héél misselijk. Als ik dan nies gaat het over, of het blijft en dan weet ik dus dat ik nog een keer moet.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Zo heb ik ook nog wat sexgerelateerde dingen, maar daar zal ik jullie verder niet mee lastig vallen. Hebben jullie dat ook??
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Als ik iets vets eet, bijvoorbeeld friet, krijg ik vreselijke jeuk aan mijn neus, die ook niet weg te krabben is! Zit dan vaak met een handdoek over mijn neus te schuren, is echt verschrikkelijk!
MamaDaan- Fluisteraar
- Aantal berichten : 486
Punten : 494
Registratiedatum : 29-01-12
Nyah schreef:Ik ben benieuwd of mensen hier ook wel een haarpijn hebben, mensen kijken mij altijd heel vreemd aan als ik het heb over haarpijn.
Ja, als ik een staart in mijn haar doe en ermee ga slapen. Dat doet dan echt pijn 's ochtends vroeg als ik mijn haar los doe!
Mademoiselle_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 25
Punten : 23
Registratiedatum : 08-12-12
Ik moet niezen als ik een krant lees.
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
Caroow schreef:Als ik nies krijg ik kippenvel
Bovenstaand dikgedrukte heb ik ook. Ik heb ook een tijdje gehad dat als ik bij de boekhandel was (en vooral de boekhandel op het station in Zwolle), dat ik opeens ontzéttend nodig moest plassen. Sloeg echt nergens op! Wist ook wel dat 't tussen m'n oren zat, maar vervelend was het wel. Echt zo'n raar ontstane Pavlov-reactie.
vliegeraar- Fluisteraar
- Aantal berichten : 54
Punten : 58
Registratiedatum : 20-12-10
Als ik moet plassen krijg ik buikpijn wat meteen over is als ik op toilet zit.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Als ik melk gedronken heb krijg ik altijd de hik. Alleen als ik het drink. Ik ontbijt altijd met brinta of cornflakes, maar dan heb ik er geen last van terwijl ik dat ook met melk maak.
Als ik met een wattenstaafje mijn oren schoonmaak moet ik altijd bijna kokhalzen.
Als ik met een wattenstaafje mijn oren schoonmaak moet ik altijd bijna kokhalzen.
aardbeitje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 140
Punten : 153
Registratiedatum : 23-11-10
Slakje schreef:Als ik moet plassen krijg ik buikpijn wat meteen over is als ik op toilet zit.
Dat heb ik ook als ik nodig moet plassen, en soms ook het gevoel van een harde buik tijdens de zwangerschap, heel gek.
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Als ik een stukje ga wandelen bij vochtig weer, krijg ik ontzettende jeuk aan mijn benen! Ik hoef maar een klein stukje te lopen, en dan begint het al. Eerst voelt het alsof ik kippenvel krijg. Maar daarna begint het toch te jeuken!. Echt om gek van te worden, tot huilen aan toe, zo erg gaat het jeuken. Kan dan eigenlijk ook niet verder lopen. En als het dan ook nog waait, is het het ergst.
Ik kan ook altijd precies voorspellen wanneer het heeft geregend .
Heb het bijvoorbeeld ook als in wat kouder water zwem. En sinds kort ook bij het sporten. Maar dan niet op mijn benen, maar op mijn rug en armen.
Gelukkig ben ik erachter gekomen dat een hooikoorts tabletje helpt. Maar moet hen dan wel echt eerst in laten werken voordat ik ga wandelen, anders werkt het niet en krijg ik alsnog jeuk.
Heb het bijvoorbeeld ook als in wat kouder water zwem. En sinds kort ook bij het sporten. Maar dan niet op mijn benen, maar op mijn rug en armen.
Gelukkig ben ik erachter gekomen dat een hooikoorts tabletje helpt. Maar moet hen dan wel echt eerst in laten werken voordat ik ga wandelen, anders werkt het niet en krijg ik alsnog jeuk.
InweCulnamo- Fluisteraar
- Aantal berichten : 234
Punten : 315
Registratiedatum : 17-11-10
InweCulnamo schreef:
Daar heb ik meestal ook niet zo'n moeite mee
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Lichamelijke klachten NA de zwangerschap
» stress - lichamelijke klachten
» Meer lichamelijke pijn door het weer?
» Lichamelijke klachten/ongemakken?
» op jezelf gaan met een lichamelijke handicap.
» stress - lichamelijke klachten
» Meer lichamelijke pijn door het weer?
» Lichamelijke klachten/ongemakken?
» op jezelf gaan met een lichamelijke handicap.
Pagina 3 van 4
Permissies van dit forum: