Rare lichamelijke reacties
+32
InweCulnamo
Ayla
aardbeitje
Slakje
vliegeraar
Eris
Mademoiselle_
MamaDaan
Toet
Bliss
Caroow
Elliot
Highway
TukTuk
FruttiTutti
Carra
Katrien
SoGood
Jerry
Angela_1986
Marsy28
Alex
Rovine
hellowkitty
Paper Crown
Livine
Caribbeanlover
Océane
Rouge
Jits
Ibbeltje
loura
36 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Rare lichamelijke reacties
Elixer schreef:Ik heb altijd een half uur de hink en een halve dag later krijg ik het altijd weer terug voor een half uur.
Water op je kop drinken kan helpen of vingers in je oren en dan een flesje water aan je mond zetten en leeg drinken.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Oh over kou gesproken; als het koud is krijg ik pijn in mijn kaken.
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:Elixer schreef:Ik heb altijd een half uur de hink en een halve dag later krijg ik het altijd weer terug voor een half uur.
Water op je kop drinken kan helpen of vingers in je oren en dan een flesje water aan je mond zetten en leeg drinken.
Water op de kop drinken is onmogelijk. Verder heb ik bijna alle trucjes geprobeerd, maar niks helpt.
Gast- Gast
Ik heb er ook nog één die verband houdt met de kou, als ik buiten in de kou loop dan 'bevriest' na een tijdje het gedeelte tussen mijn onderlip en mijn kin. Ik kan het dan ook heel slecht bewegen en dus praten. Vandaar dat ik altijd een mega dikke sjaal om heb met zulk weer, ziet er echt stom uit als dat gebeurt.
Océane- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 891
Registratiedatum : 18-11-10
Ik hik ook 1x als ik cola drink haha! Heel gek maar ik heb het vooral bij postmix cola. (dus de mac cola uit zo'n automaat). Verder kan ik prima water drinken op zijn kop hoor? Werkt juist goed tegen de hik haha.
Ik heb ook wel een haarpijn en pijn aan mijn huid als ik ziek word.
Ik heb wel eens als ik ergens aan een pukkeltje krab dat ik het dan voel op een andere plek van mijn lichaam.
Verder geen gekke dingen geloof ik.
Ik heb wel eens als ik ergens aan een pukkeltje krab dat ik het dan voel op een andere plek van mijn lichaam.
Gast- Gast
Mijn vriend heeft wel een grappige reactie. Als hij iets pittigs eet, dan begint zijn neus te zweten!
Ik heb verder geen hele gekke dingen...
Ik heb verder geen hele gekke dingen...
Livine- Fluisteraar
- Aantal berichten : 183
Punten : 206
Registratiedatum : 03-11-12
Harrison schreef:Ik hik ook 1x als ik cola drink haha! Heel gek maar ik heb het vooral bij postmix cola. (dus de mac cola uit zo'n automaat). Verder kan ik prima water drinken op zijn kop hoor? Werkt juist goed tegen de hik haha.
Bij mij komt het dan m'n neus weer uit
Gast- Gast
Dat heb ik ook! Echt elke keer weer.Paper Crown schreef:Als ik een slok cola neem krijg ik de hik, gewoon 1 hik en 't is over. Zo gek!
Als het weer beging te vriezen, en ik kruip dan 's avonds in bed dan jeukt m'n echt vreselijk. Ik smeer het altijd in maar het blijft gewoon. Heel vervelend.
Gast- Gast
Wat grappig dat jullie dat ook hebben haha! Ik heb 't bij alle soorten cola..
Klinkt echt dom. Is namelijk zo'n langere hik lijkt..
Klinkt echt dom. Is namelijk zo'n langere hik lijkt..
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ik nies als ik parfum heb gespoten echt een paar keer heel hard.
hellowkitty- Fluisteraar
- Aantal berichten : 330
Punten : 355
Registratiedatum : 27-02-12
Dan jeukt je wat?Vesper schreef:Dat heb ik ook! Echt elke keer weer.Paper Crown schreef:Als ik een slok cola neem krijg ik de hik, gewoon 1 hik en 't is over. Zo gek!
Als het weer beging te vriezen, en ik kruip dan 's avonds in bed dan jeukt m'n echt vreselijk. Ik smeer het altijd in maar het blijft gewoon. Heel vervelend.
Gast- Gast
Nyah schreef:Ik ben benieuwd of mensen hier ook wel een haarpijn hebben, mensen kijken mij altijd heel vreemd aan als ik het heb over haarpijn.
Ja, heb ik nu! Echt alles aan mijn hoofd doet momenteel pijn, zelfs mijn haar. Rotgevoel!
Oké, niet lachen, maar ik krijg een drukkend gevoel tussen mijn benen als iets niet lukt. Echt te vreemd
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Nyah schreef:Caribbeanlover schreef:Elixer schreef:Ik heb altijd een half uur de hink en een halve dag later krijg ik het altijd weer terug voor een half uur.
Water op de kop drinken is onmogelijk. Verder heb ik bijna alle trucjes geprobeerd, maar niks helpt.
Neehoor. Het werkt trouwens omdat je afgeleid wordt. Bij mij werkt het niet meer omdat ik er inmiddels te handig in ben geworden.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Carrie schreef:Dan jeukt je wat?Vesper schreef:Dat heb ik ook! Echt elke keer weer.Paper Crown schreef:Als ik een slok cola neem krijg ik de hik, gewoon 1 hik en 't is over. Zo gek!
Haha wat jeukt er inderdaad?
Ik heb trouwens als het weer koud wordt dat mijn ellebogen heel droog worden en gaan jeuken, is ook geen pretje.
Gast- Gast
Hahahah, m'n huid! Vooral m'n armen. Heb ik jullie voor niets in spanning gelaten
Gast- Gast
Harrison schreef:Als iets niet lukt? Gewoon willekeurig iets? Wat gek haha!
Ja, als ik iets van de kast wil pakken en ik kan er net niet bij. Of als ik aardappels aan het schillen ben en het gaat niet zoals ik wil. Echt heel raar inderdaad, maar ik kan er niets aan doen, haha.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Haha ohhhh!Vesper schreef:Hahahah, m'n huid! Vooral m'n armen. Heb ik jullie voor niets in spanning gelaten
Gast- Gast
Alex schreef:Nyah schreef:Ik ben benieuwd of mensen hier ook wel een haarpijn hebben, mensen kijken mij altijd heel vreemd aan als ik het heb over haarpijn.
Ja, heb ik nu! Echt alles aan mijn hoofd doet momenteel pijn, zelfs mijn haar. Rotgevoel!
Oké, niet lachen, maar ik krijg een drukkend gevoel tussen mijn benen als iets niet lukt. Echt te vreemd
Huh
Gast- Gast
Wat een leuk topic. Als ik jeuk heb gaat mijn trommelvlies trillen, superirritant als ik een muggenbult heb bijvoorbeeld, dan kan ik gewoon even slecht horen totdat ik de bevrediging van het krabben voel (fijne zin Marsy).
En ik krijg altijd enorme kippenvel als ik nies, weet eigenlijk niet of dat normaal is.
En ik krijg altijd enorme kippenvel als ik nies, weet eigenlijk niet of dat normaal is.
Marsy28- Prater
- Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Vesper schreef:Nyah schreef:Ik ben benieuwd of mensen hier ook wel een haarpijn hebben, mensen kijken mij altijd heel vreemd aan als ik het heb over haarpijn.
Als ik goed de griep heb, heb ik daar wel last van. Ook is mijn huid dan extreem gevoelig, vooral op m'n bovenbenen. Wanneer ik dat voel, weet ik wat me te wachten staat.
Zowel de haarpijn als een erg gevoelige huid zijn bij mij vaak een teken dat ik grieperig/heel erg verkouden wordt.
Ik kan er niet zo goed tegen als mensen aan m'n nek/hals komen en dan krijg ik aan de kant waar de aanraking is over mijn hele lijf rillingen en kippenvel
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Harrison schreef:
Dat heb ik ook! Heb t weleens aan anderen uitgelegd, maar niemand snapte dat...! Als t een bultje/pukkeltje bovenaan mn rug is, voel ik dat in mn bovenbeen en als t op mn bovenarm is, voel ik dat onderaan mn rug
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Als ik haast heb en ik kan iets niet vinden moet ik plassen. Vroeger kon ik ook niet verstoppertje spelen, dan moest ik echt altijd plassen.
Haarpijn ken ik wel hoor. Soort blauweplekkerig gevoel op je hoofdhuid.
Haarpijn ken ik wel hoor. Soort blauweplekkerig gevoel op je hoofdhuid.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Lichamelijke klachten NA de zwangerschap
» stress - lichamelijke klachten
» Meer lichamelijke pijn door het weer?
» Lichamelijke klachten/ongemakken?
» op jezelf gaan met een lichamelijke handicap.
» stress - lichamelijke klachten
» Meer lichamelijke pijn door het weer?
» Lichamelijke klachten/ongemakken?
» op jezelf gaan met een lichamelijke handicap.
Pagina 2 van 4
Permissies van dit forum: