Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Lichamelijke klachten NA de zwangerschap

4 plaatsers

Ga naar beneden

Lichamelijke klachten NA de zwangerschap Empty Lichamelijke klachten NA de zwangerschap

Bericht  Dikkie Dik do 21 maa 2013 - 23:02

Ik ben nu 4 weken geleden bevallen van een prachtige dochter. Zij doet het super, maar mama doet het lichamelijk niet zo best.

Ik ben op een natuurlijke manier bevallen met een klein knipje.

Ik dacht dat alles beter ging, maar ik voel me eigenlijk nog slechter dan de week na de bevalling.

Heb erg last van mijn knip, mijn bekken, ik ben weer volop aan het vloeien, ik heb totaal geen energie, ik heb obstipatie waardoor down under alles zeer doet en bloederig is. Ik wil gewoon mijn eigen lijf terug.

Ik kan bijna niks. Ben te moe en heb te veel pijn. Ik voel zo'n enorme druk daar beneden alsof er nog een baby uit moet.

Ik geniet heel erg van mijn lieve meisje, maar ik ben zo ongelukkig met mezelf.
Hoe lang gaat dit duren? Ik heb nl. niet echt het idee dat de situatie beter wordt.
Dikkie Dik
Dikkie Dik
Prater
Prater

Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lichamelijke klachten NA de zwangerschap Empty Re: Lichamelijke klachten NA de zwangerschap

Bericht  Gast do 21 maa 2013 - 23:13

Oh meid, het is pas 4 weken! Het wordt echt beter, je zult zien dat je met 8 weken jezelf weer fitter voelt, en dat na een paar maanden de ergste klachten verdwenen zijn, en je je lijf echt weer terug hebt.
Naar is dat, ik weet nog dat ik me ook zo voelde na de eerste, maar dat is allemaal goedgekomen. Het heeft alleen wel tijd nodig, 9 maanden op en 9 maanden af...

Gast
Gast

Lichamelijke klachten NA de zwangerschap Empty Re: Lichamelijke klachten NA de zwangerschap

Bericht  Gast do 21 maa 2013 - 23:18

joh, je hebt 9 maanden zwangerschap én een bevalling achter de rug, geef je wat tijd om te herstellen! Ze hebben het niet voor niets over 9 maanden ontzwangeren, veel vrouwen hebben die tijd ook wel nodig om weer zichzelf te voelen.

Gast
Gast

Bericht  Pink! do 21 maa 2013 - 23:22

Rejoy. schreef:joh, je hebt 9 maanden zwangerschap én een bevalling achter de rug, geef je wat tijd om te herstellen! Ze hebben het niet voor niets over 9 maanden ontzwangeren, veel vrouwen hebben die tijd ook wel nodig om weer zichzelf te voelen.

+1

Pink!
Pink!
Prater
Prater

Aantal berichten : 891
Punten : 880
Registratiedatum : 08-02-13

Bericht  Dikkie Dik do 21 maa 2013 - 23:27

Ok, ben dus weer ongeduldig.... Wink

Maar men ik ben liever zwanger dan dit. Cry
Ik kan nu veeeeel minder dan toen ik (hoog) zwanger was.
Dikkie Dik
Dikkie Dik
Prater
Prater

Bericht  Gast do 21 maa 2013 - 23:28

Leuk is anders ja. Sad

Maar het komt echt goed!

Gast
Gast

Bericht  Dikkie Dik do 21 maa 2013 - 23:36

Artemis schreef:Leuk is anders ja. Sad

Maar het komt echt goed!

Je hebt er 2 gebaard dus weet je er alles van af. Dus houd ik me daar maar aanvast dat het echt goed komt....#bestheeeeeulergmoeilijkenooklastigvoortestellenzekerdownunder confused
Dikkie Dik
Dikkie Dik
Prater
Prater

Bericht  Gast vr 22 maa 2013 - 0:13

Ook daar komt het goed. Ik ben bij de eerste best wel gescheurd, en op een klein litteken na merk ik er echt niets meer van. En ik had best wat hechtingen.

Gewoon goed voor jezelf zorgen, goed eten, goed slapen (met een baby in huis, uhuh Laughing )
Slik wat extra vitamines en geef het de tijd!

Gast
Gast

Bericht  Clapperdie vr 22 maa 2013 - 1:25

Herkenbaar! Mijn stuitje was zwaar gekneusd (en soms twijfel ik nog steeds of het geen breuk was) en de eerte weken of misschien zelfs maanden kon ik amper op mijn kont zitten. Alleen maar liggen of een beetje op één bil. Bij het opstaan leek ik wel een oud wijf maar ohh wat een pijn. Ik heb er nu nog steeds af en toe last van maar gelukkig niet meer continu.
En als je last heb van de "zooi" down under gewoon lekker met water spoelen als je naar de wc bent geweest. Of lekker even onder de douche het spoelen. Heb ik ook vaak gedaan in het begin en alleen daardoor voelde ik mij steeds een stuk frisser en daardoor ook fijner in mijn vel.
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Darius vr 22 maa 2013 - 1:31

Probeer ook om elke dag even wat te wandelen in de frisse lucht. En ook floradix hielp erg goed bij mij.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: