Frustratie, er wat van zeggen of niet?
+8
Floor
SarahKey
Happydobby
Parisienne
Lejow
Ella
Shy
Mama Titty
12 plaatsers
Pagina 1 van 1
Frustratie, er wat van zeggen of niet?
Wij hebben 2 kids, L. van 3 en R. van 2.
Ik heb vaker aan mijn ma gevraagd of ze een keertje mochten blijven slapen als we iets hadden, maar toen zei ze iedere keer: we passen wel bij jullie op, is makkelijker voor de kids en alles bij de hand.
Ook een keer zo met slapen , dan krijg je te horen: ik werk veel weekenden, als ik weekend vrij ben wil ik ook uit kunnen slapen.
Geeft allemaal niks, daar heb ik begrip voor, mijn ma is ook nog redelijk jong, werkt veel en wil ook de vrije tijd besteden met mijn stiefpa.
Maar nu heeft mijn zus een kleine, die wordt bijna 1 jaar.
Nu heeft zij van haar man's werk uit ook een personeelsuitje vrijdag en tot mijn grote verbazing zie ik bij mijn ma op de kalender staan: G. blijft slapen.
Ik was blij dat op dat moment mijn ma en stiefpa niet in de buurt waren en chinees aan het halen waren, ik was pisnijdig.
Mijn man vind dat ik het me niet zo moet aantrekken, maar ik vind het ronduit oneerlijk.
Mijn zus woont maar 10km verder dan dat wij wonen, dus niet zo dat ze veel verder weg wonen.
Vind het gewoon oneerlijk dat wij er paar keer naar hebben gevraagd, zij niet wil, met moeite andere oppas geregeld krijgen en wanneer zij iets vraagt hij opeens kan blijven slapen, terwijl zij bij R. en L. de boot afhoudt.
Denk alleen in pure noodzaak, straks met de bevalling, dat ze kunnen blijven ,maar dan nog met veel gemok.
Wil eigenlijk liefst mijn ma hiernaar vragen, maar ook bang dat ik uit mijn slof schiet of door emoties onredelijk ga worden.
Mijn man vind dat ik het moet laten.
Wat zouden jullie doen???
Ik heb vaker aan mijn ma gevraagd of ze een keertje mochten blijven slapen als we iets hadden, maar toen zei ze iedere keer: we passen wel bij jullie op, is makkelijker voor de kids en alles bij de hand.