Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Spread the love! (met geld, haha)

+38
Rosa
Lejow
Vino
Kiekeboe
Travelgurly
Shy
Happinaz
Tiara
Burn
Error
rapa nui
Caroow
Marin
Evalynn
Jeanette
Green_Pepper
Caro
Minx
Susan
Caribbeanlover
Esperanza
Alex
Atelier Madame
Paper Crown
luisa
Ilovethe90s
Rush
Dora
studiebol
Poubelle
Phileine
_Femme
Sarah1985
SoGood
M@niek
Ibbeltje
Carra
Sam
42 plaatsers

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Spread the love! (met geld, haha) - Pagina 4 Empty Re: Spread the love! (met geld, haha)

Bericht  Gast vr 14 dec 2012 - 0:42

Burn schreef:Ook de actie van Q-music vind ik erg goed!

http://www.q-music.nl/page/qkerstkado

Hier doen wij met het motor-forum aan mee,
verschillende mensen hebben een donatie gedaan en zaterdag worden daar cadeautjes van gekocht. De bedoeling is om de cadeautjes zoveel mogelijk bij de Action en dergelijke winkels te halen, zodat het er echt heel veel zijn.
Maandag avond worden de cadeaus bezorgd, er gaan een aantal forumleden op de motor naar Ijsseltein die alles meenemen smile

Het is echt heel erg leuk om te zien dat er best aardig wat mensen aan mee willen doen, de teller staat nu op 150 euro geloof ik!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Spread the love! (met geld, haha) - Pagina 4 Empty Re: Spread the love! (met geld, haha)

Bericht  Rush vr 14 dec 2012 - 0:49

Ik vind al die teksten zo stom, bij die acties. Bij die van Q-music ook;

'Jaarlijks vinden tienduizenden mensen geen kerstkado onder de boom. Simpelweg omdat er geen geld voor is.'

Er zijn ook genoeg mensen die kerst zonder cadeau`s vieren omdat ze dat gewoonweg niet doen. Wij hebben dat thuis ook nooit gedaan. Ik snap niet waarom dat zo 'sneu' gevonden moet worden.

Voor mensen die geen cent te makken hebben is iedere extra natuurlijk heel welkom (geld of etenswaren) en ik vind dit topic ook echt heel goed, maar geld geven om cadeautjes te kunnen kopen o.i.d. vind ik echt onnodig.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Happinaz vr 14 dec 2012 - 0:50

Wauw! Sommige van die afbeeldingen van Marin zijn echt super zeg!
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 14 dec 2012 - 1:22

Rush schreef:Ik vind al die teksten zo stom, bij die acties. Bij die van Q-music ook;

'Jaarlijks vinden tienduizenden mensen geen kerstkado onder de boom. Simpelweg omdat er geen geld voor is.'

Er zijn ook genoeg mensen die kerst zonder cadeau`s vieren omdat ze dat gewoonweg niet doen. Wij hebben dat thuis ook nooit gedaan. Ik snap niet waarom dat zo 'sneu' gevonden moet worden.

Voor mensen die geen cent te makken hebben is iedere extra natuurlijk heel welkom (geld of etenswaren) en ik vind dit topic ook echt heel goed, maar geld geven om cadeautjes te kunnen kopen o.i.d. vind ik echt onnodig.

Ouwe zuurpruim! Nee hoor grapje Very Happy Ik snap best wat je bedoelt. Vroeger vierden wij thuis ook geen kerst met cadeautjes onder de boom. Vooral niet na Sinterklaas.

Gast
Gast

Bericht  Shy vr 14 dec 2012 - 1:32

_Jackie schreef:
Burn schreef:Ook de actie van Q-music vind ik erg goed!

http://www.q-music.nl/page/qkerstkado

Hier doen wij met het motor-forum aan mee,
verschillende mensen hebben een donatie gedaan en zaterdag worden daar cadeautjes van gekocht. De bedoeling is om de cadeautjes zoveel mogelijk bij de Action en dergelijke winkels te halen, zodat het er echt heel veel zijn.
Maandag avond worden de cadeaus bezorgd, er gaan een aantal forumleden op de motor naar Ijsseltein die alles meenemen smile

Het is echt heel erg leuk om te zien dat er best aardig wat mensen aan mee willen doen, de teller staat nu op 150 euro geloof ik!

Zo dat is een mooi bedrag om cadeau's van te kopen. Ik woon er vlakbij maar heb nog steeds niet gekeken Embarassed ga er vandaag of morgen even langs om wat leuks in te leveren.
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Travelgurly vr 14 dec 2012 - 1:33

Mijn vriendin krijgt mijn kerstpakket en neem ze 3e kerstdag mee een dagje erop uit.

Ze is net bij haar vriend weg, heeft een zoontje van 2 jaar, en moet bij de voedselbank aankloppen om eten te hebben. Daarbij slaapt ze nu al een tijdje op de bank omdat ze nog geen bed heeft.
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Kiekeboe vr 14 dec 2012 - 1:44

In het kader van spread the love:

Zorg dat je zakdoekjes bijdehand hebt!
Kiekeboe
Kiekeboe
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 377
Punten : 371
Registratiedatum : 29-11-12

http://3rdhouseonthe10thfloor.wordpress.com

Bericht  Gast vr 14 dec 2012 - 2:19

aanitaa schreef:Thnx voor de tip van het RTL pakket! Had iemand opgegeven en kreeg net een mail dat ik geselecteerd ben en het pakket een deze dagen wordt bezorgd.

ik heb geen mail gehad, jammer dat ''mijn'' persoon niet uitgekozen is.

Gast
Gast

Bericht  Tiara vr 14 dec 2012 - 2:25

Lily, volgens mij is de hele maand december en worden er elke week mensen getrokken.
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Rush vr 14 dec 2012 - 2:30

Ik ga een kerstpakket voor m`n ouders samenstellen Spread the love! (met geld, haha) - Pagina 4 3079029344
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Vino vr 14 dec 2012 - 10:09

Rush schreef:Ik ga een kerstpakket voor m`n ouders samenstellen Spread the love! (met geld, haha) - Pagina 4 3079029344

Lief van je!
Vino
Vino
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 445
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Lejow vr 14 dec 2012 - 10:57

Wat leuk aanitaa, ik heb gemaild voor mijn pa!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Marin za 15 dec 2012 - 1:33

We kregen bij de Appie het verzoek iets voor de voedselbank te kopen zonet. We hebben zelf net voor €100 aan borrel dingen gekocht voor m'n verjaardag dus we hebben ook maar een heel pakket voor de voedselbank samengesteld met lekkere koffie, groenten en allerlei andere dingen. Die mensen die t verzamelden waren helemaal blij :-)
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Rosa za 15 dec 2012 - 2:25

Wat een mooi gebaar Marin, daar zullen ze zeker van gaan genieten.

Ik ga een meisje die ik van mijn oude middelbare school ken verrassen. Zij heeft een ziekte waardoor ze niet kan werken, studeren oid en ik weet dat ze het financieel niet breed heeft. Aangezien ik zelf een 'arme student' ben kan ik nu ook geen geld missen, maar ik ga een leuk kerstpakket samenstellen met wat luxere etenswaren, een boek, lekkere thee en koekjes dat soort dingetjes en dan anoniem verzenden voor kerst. Denk dat ze dat wel leuk gaat vinden Spread the love! (met geld, haha) - Pagina 4 561177
Rosa
Rosa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 310
Punten : 463
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Marin za 15 dec 2012 - 2:55

Wat super lief rosa. Zeker omdat je dat meisje ook kent, dan weet je echt hoe blij iemand er mee kan zijn.

Ik had ook echt zoiets van, jemig, ik heb net voor €170 (ook nog bij de traiteur namelijk) lekkere dingen gekocht voor een verjaardagsborrel, één fucking borrel. Heerlijk hoor, maar dan kan ik ook echt wel voor €20 een pakket voor de voedselbank samenstellen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Loes263 za 15 dec 2012 - 23:05

Marin, wat ben jij goed bezig!! En ik vond het al zo goed van mezelf dat ik 2 pakken koeken had gegeven bij de inzamelingsaktie van de Voedselbank. (Maar ja daar was die mevrouw van de Voedselbank ook blij mee hoor!)
Loes263
Loes263
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 402
Punten : 404
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  artificialfunk za 15 dec 2012 - 23:48

Ik verwen het hele jaar door iedereen hahah.

Maar wel heel lief dat je dit doet hoor!
artificialfunk
artificialfunk
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 45
Punten : 63
Registratiedatum : 06-01-12

Bericht  Tania zo 16 dec 2012 - 0:28

Loes263 schreef:Marin, wat ben jij goed bezig!! En ik vond het al zo goed van mezelf dat ik 2 pakken koeken had gegeven bij de inzamelingsaktie van de Voedselbank. (Maar ja daar was die mevrouw van de Voedselbank ook blij mee hoor!)

Ik heb een keer iets van 20 pakken koek met 20 dozen thee gegeven aan de inzamelingsactie hier bij de AH voor de voedselbank. We kregen zo'n lijstje waarop stond wat ze graag wilden hebben en daar stond thee bij dus toen dacht ik nou een lekkere koek bij de thee is ook wel is lekker. Ze stelden het niet echt op prijs en mompelden wat over dat ze liever dingen hadden die op het lijstje stonden Rolling Eyes

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast zo 16 dec 2012 - 3:08

Rosa schreef:Wat een mooi gebaar Marin, daar zullen ze zeker van gaan genieten.

Ik ga een meisje die ik van mijn oude middelbare school ken verrassen. Zij heeft een ziekte waardoor ze niet kan werken, studeren oid en ik weet dat ze het financieel niet breed heeft. Aangezien ik zelf een 'arme student' ben kan ik nu ook geen geld missen, maar ik ga een leuk kerstpakket samenstellen met wat luxere etenswaren, een boek, lekkere thee en koekjes dat soort dingetjes en dan anoniem verzenden voor kerst. Denk dat ze dat wel leuk gaat vinden Spread the love! (met geld, haha) - Pagina 4 561177

Oh wat een leuk idee Rosa!

Gast
Gast

Bericht  Highway zo 16 dec 2012 - 3:22

Ik hoop dat de voedselbank binnenkort weer bij de supermarkt staat, net als marin koop ik dan ook altijd een hoop extra en geef dat dan weg. Vind dat zelf ook leuker voelen dan geld geven, hoewel dat vast ook wel goed terecht komt!
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Marin zo 16 dec 2012 - 4:06

Tania schreef:
Loes263 schreef:Marin, wat ben jij goed bezig!! En ik vond het al zo goed van mezelf dat ik 2 pakken koeken had gegeven bij de inzamelingsaktie van de Voedselbank. (Maar ja daar was die mevrouw van de Voedselbank ook blij mee hoor!)

Ik heb een keer iets van 20 pakken koek met 20 dozen thee gegeven aan de inzamelingsactie hier bij de AH voor de voedselbank. We kregen zo'n lijstje waarop stond wat ze graag wilden hebben en daar stond thee bij dus toen dacht ik nou een lekkere koek bij de thee is ook wel is lekker. Ze stelden het niet echt op prijs en mompelden wat over dat ze liever dingen hadden die op het lijstje stonden Rolling Eyes

Dat is wel een beetje ondankbaar ja. Ze maken die lijst niet voor niets denk ik zodat iedereen ongeveer hetzelfde kan krijgen, maar beetje waardering is toch wel fijn.

Wij hadden expres dure excellent en A merk producten gekocht met t idee van ja euroshopper koffie en maïs eten ze toch al vaak, dus dan is een iets luxer product extra leuk hopelijk.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Caribbeanlover zo 16 dec 2012 - 4:14

Carrie, ik heb het ff gemist, maar hoe is het afgelopen met je cadeau voor je ex buuf?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Bericht  Gast zo 16 dec 2012 - 4:26

Caribbeanlover schreef:Carrie, ik heb het ff gemist, maar hoe is het afgelopen met je cadeau voor je ex buuf?
nee hoor, heb het ook nog niet gegeven smile Moet ook even op mijn salaris wachten. Maar heb besloten het aan iemand anders te geven, een kennis. Hij heeft het financieel nog al zwaar. Geen baan, dingen verkocht op MP. Ik gun hem een avondje uit met zijn vrienden, dat heef hij al heel lang niet gedaan.

Gast
Gast

Bericht  Marin zo 16 dec 2012 - 4:33

Echt zo lief van je. Ga je dan gewoon geld geven of een specifieke bon voor diner ofzo? Dan weet je zeker dat ze t daaraan uitgeven.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 16 dec 2012 - 4:43

Marin schreef:Echt zo lief van je. Ga je dan gewoon geld geven of een specifieke bon voor diner ofzo? Dan weet je zeker dat ze t daaraan uitgeven.
Nee gewoon geld in een kerstkaart. Kan hij naar de kroeg ofzo, dat kan vast niet met een bon. En in de kaart schrijf ik dan iets als "het is jouw geld, maar het is de bedoeling dat je weer eens een avondje uit gaat."

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: