Spread the love! (met geld, haha)
+38
Rosa
Lejow
Vino
Kiekeboe
Travelgurly
Shy
Happinaz
Tiara
Burn
Error
rapa nui
Caroow
Marin
Evalynn
Jeanette
Green_Pepper
Caro
Minx
Susan
Caribbeanlover
Esperanza
Alex
Atelier Madame
Paper Crown
luisa
Ilovethe90s
Rush
Dora
studiebol
Poubelle
Phileine
_Femme
Sarah1985
SoGood
M@niek
Ibbeltje
Carra
Sam
42 plaatsers
Pagina 5 van 5
Pagina 5 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Spread the love! (met geld, haha)
Carrie schreef:nee hoor, heb het ook nog niet gegeven Moet ook even op mijn salaris wachten. Maar heb besloten het aan iemand anders te geven, een kennis. Hij heeft het financieel nog al zwaar. Geen baan, dingen verkocht op MP. Ik gun hem een avondje uit met zijn vrienden, dat heef hij al heel lang niet gedaan.Caribbeanlover schreef:Carrie, ik heb het ff gemist, maar hoe is het afgelopen met je cadeau voor je ex buuf?
Oh oke. Waarom niet aan haar zoals het plan was? Die jongen verdient het ook, dus erg lief van je.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Re: Spread the love! (met geld, haha)
Omdat ik die jongen laatst sprak en ben dus van gedachten veranderdCaribbeanlover schreef:Carrie schreef:nee hoor, heb het ook nog niet gegeven Moet ook even op mijn salaris wachten. Maar heb besloten het aan iemand anders te geven, een kennis. Hij heeft het financieel nog al zwaar. Geen baan, dingen verkocht op MP. Ik gun hem een avondje uit met zijn vrienden, dat heef hij al heel lang niet gedaan.Caribbeanlover schreef:Carrie, ik heb het ff gemist, maar hoe is het afgelopen met je cadeau voor je ex buuf?
Oh oke. Waarom niet aan haar zoals het plan was? Die jongen verdient het ook, dus erg lief van je.
Gast- Gast
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Pagina 5 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Kost geld wisselen bij de bank geld?
» haha blunder
» Help met een liedje haha
» Haha, oeps!
» Haha, misverstand