Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Spread the love! (met geld, haha)

+38
Rosa
Lejow
Vino
Kiekeboe
Travelgurly
Shy
Happinaz
Tiara
Burn
Error
rapa nui
Caroow
Marin
Evalynn
Jeanette
Green_Pepper
Caro
Minx
Susan
Caribbeanlover
Esperanza
Alex
Atelier Madame
Paper Crown
luisa
Ilovethe90s
Rush
Dora
studiebol
Poubelle
Phileine
_Femme
Sarah1985
SoGood
M@niek
Ibbeltje
Carra
Sam
42 plaatsers

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Spread the love! (met geld, haha) - Pagina 2 Empty Re: Spread the love! (met geld, haha)

Bericht  Dora ma 3 dec 2012 - 8:02

Ik vind het een supermooi gebaar, alleen hebben wij het zelf veel te hard nodig. Maar hopelijk kunnen wij over 3/4 jaar ook mee doen.

Laatst aangepast door Teigertje op ma 3 dec 2012 - 8:07; in totaal 1 keer bewerkt
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spread the love! (met geld, haha) - Pagina 2 Empty Re: Spread the love! (met geld, haha)

Bericht  Gast ma 3 dec 2012 - 8:05

Niet om jou hoor Sarah, maar vind je het niet raar om geld aan te nemen van iemand als je toch nog zo vaak op reis kunt, aan je tickers te zien?

Gast
Gast

Bericht  Rush ma 3 dec 2012 - 8:06

Vesper schreef:Niet om jou hoor Sarah, maar vind je het niet raar om geld aan te nemen van iemand als je toch nog zo vaak op reis kunt, aan je tickers te zien?
Ze gaan toch met haar/zijn ouders?
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  SoGood ma 3 dec 2012 - 8:06

Carrie schreef:
Sogood schreef:Ik weet ook wel iemand, maar die weet vast meteen dat het van mij komt. Spread the love! (met geld, haha) - Pagina 2 394967

Ja, denk je? Maar goed, je mag natuurlijk je eigen spelregels bedenken, als jij het niet erg vindt dat diegene het weet is het ook goed natuurlijk Very Happy

Die wil het vast weer niet aannemen, geld iig niet. Ik zal eens iets leuks bedenken!
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Ilovethe90s ma 3 dec 2012 - 8:06

Wat een mooi gebaar!
Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12

Bericht  luisa ma 3 dec 2012 - 8:13

Wat lief! Ik kan wel wat missen, maar weet eigenlijk niet iemand die dusdanig krap zit en het daarom goed kan gebruiken. Ik denk dat ik nog wat extra geld naar mijn schoonfamilie stuur, die wonen in een half ontwikkelingsland. Wij sturen hun regelmatig wat en zij doen niet aan kerst dus ik denk dan met oud en nieuw. Maar eigenlijk zou ik het leuker vinden om kadootjes te geven dan gewoon geld. Ook omdat zij in die zin niet te kort komen dat ze met veel moeite rondkomen.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Bericht  Gast ma 3 dec 2012 - 8:14

Vesper schreef:Niet om jou hoor Sarah, maar vind je het niet raar om geld aan te nemen van iemand als je toch nog zo vaak op reis kunt, aan je tickers te zien?

Ah, doe dat nou niet, niet hier.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 3 dec 2012 - 8:17

Mooi initiatief, ik zal er eens over nadenken of ik ook zoiets kan realiseren dit jaar.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 3 dec 2012 - 8:17

Carrie schreef:

Ik vroeg het me af, ik bedoelde het niet gemeen. Rush heeft het al opgehelderd. Verder alleen liefde in dit topic van mijn kant Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 3 dec 2012 - 8:19

Vesper schreef:
Carrie schreef:

Ik vroeg het me af, ik bedoelde het niet gemeen. Rush heeft het al opgehelderd. Verder alleen liefde in dit topic van mijn kant Wink

Haha ok Very Happy Ik zag later pas de ticker van Sarah, reageerde wellicht iets te snel. Maar ik las net een ander topic van haar in persoonlijk en dat was niet zo vrolijk.

Gast
Gast

Bericht  Sarah1985 ma 3 dec 2012 - 8:22

Rush schreef:
Ze gaan toch met haar/zijn ouders?

beetje jammer dat er nu in meerdere topics word gepraat over mijn vakanties. Turkije en frankrijk word betaald door mijn ouders en londen zouden we met kerst heen, en door geen annuleringsverzekering hebben we het moeten verzetten. En toen we geld kregen begin dit jaar was er geen vakantie geboekt of in het vooruitzicht. en toen we laatst geld kregen was van mantelzorg dus koste de buurvrouw niks geen geld. En staat tegenover dat we wekelijks klusjes voor haar doen.
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 3 dec 2012 - 8:26

Wat een mooi gebaar zeg!

Hier krijgen wij beide altijd een kerstpakket en geven er altijd 1 weg aan iemand waarvan wij denken dat ze het goed kunnen gebruiken Spread the love! (met geld, haha) - Pagina 2 561177 Dit jaar gaat S.ander zijn pakket naar vrienden die hun baan hebben verloren en dit jaar geen pakket zullen krijgen maar wel een leuk pakketje verdienen!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 3 dec 2012 - 8:31

Petra* schreef:Wat een mooi gebaar zeg!

Hier krijgen wij beide altijd een kerstpakket en geven er altijd 1 weg aan iemand waarvan wij denken dat ze het goed kunnen gebruiken Spread the love! (met geld, haha) - Pagina 2 561177 Dit jaar gaat S.ander zijn pakket naar vrienden die hun baan hebben verloren en dit jaar geen pakket zullen krijgen maar wel een leuk pakketje verdienen!

Leuk Petra!

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown ma 3 dec 2012 - 8:34

Wat een mooi initiatief! Wat onwijs lief van je Carrie!

Ik ga eens even denken of iemand in mijn omgeving zoiets zou kunnen gebruiken.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Atelier Madame ma 3 dec 2012 - 8:53

Ik heb het al gedaan, ik had allemaal dagkaarten over van m'n vriend z'n werk voor de trein. Die heb ik aan een familielid gegeven zodat die met gezin gratis een dagje heel Nederland door konden treinen. Hebben het financieel niet makkelijk. En zelf heb ik niet super veel geld maar zij hebben meer plezier van die kaarten dan ik (ik koop wel een gewoon laartje naar m'n werk)
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Alex ma 3 dec 2012 - 8:57

Wat een lief gebaar van je, Carrie. Helaas zijn wij momenteel niet bij machte zoiets te doen voor een ander, anders zou ik zo wel iemand weten.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Bericht  Esperanza ma 3 dec 2012 - 8:59

Wat een mooi gebaar Carrie!
Ik ga ook eens denken of ik iemand in m'n omgeving heb die zoiets kan gebruiken.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  Gast ma 3 dec 2012 - 9:08

Ik zou wel willen, maar ik kan het geld helaas niet missen... Zou ook zo snel niet weten wie smile

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 3 dec 2012 - 10:40

Wat ontzettend lief! Ik ga eens nadenken of ik iemand kan bedenken die ik iets kan geven.

Gast
Gast

Bericht  Caribbeanlover ma 3 dec 2012 - 10:45

Carrie, wat ontzettend lief van je en 50 of 100 is best veel.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Bericht  Susan ma 3 dec 2012 - 10:51

Leuk!

Ik kreeg van de week een brief dat ik namens Ezra een mantelzorgcompliment mag uitdelen, dus dat krijgen mijn ouders in ieder geval, dat vind ik al heel erg leuk.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gast ma 3 dec 2012 - 23:37

Susan schreef:Leuk!

Ik kreeg van de week een brief dat ik namens Ezra een mantelzorgcompliment mag uitdelen, dus dat krijgen mijn ouders in ieder geval, dat vind ik al heel erg leuk.

Ook lief!

Gast
Gast

Bericht  Minx di 4 dec 2012 - 0:09

Wat een lief idee, zelf ken ik niet iemand die het goed zou kunnen gebruiken. Voor mijn eigen gevoel ook wel beter want eigenlijk kunnen we het niet missen.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Caro di 4 dec 2012 - 1:36

Wat lief Carrie! Zo heb ik twee jaar geleden mijn kerstpakket gegeven aan een schoonmaakster op mijn werk destijds. Die zat in de schuldsanering en die kon het goed gebruiken. Beetje jammer dat ze twee maanden later volledig in het nieuw met nieuw kapsel aankwam en er volgens eigen zeggen opeens weer uit was. Maar deed niks af aan het gebaar dat ik toen zo goed bedoelde :-).
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801

Bericht  Green_Pepper di 4 dec 2012 - 2:29

Dat is echt super lief!
Ik weet (nog) niet iemand die het echt kan gebruiken, dus ik ga er nog even over nadenken of ik ook mee kan doen! (Wel met iets minder dan 50 of 100 euro, maar het gaat om het gebaar he Wink)
Green_Pepper
Green_Pepper
Prater
Prater

Aantal berichten : 776
Punten : 775
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: