Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Haha oeps!

+2
Guus
Antibes
6 plaatsers

Ga naar beneden

Haha oeps! Empty Haha oeps!

Bericht  RYW do 8 nov 2012 - 6:03

Ik moest net even dringend mijn vriend spreken, maar hij was aan het werk op de sportschool (hij geeft les in vechtsport). Dus ik wou de sportschool bellen om te vragen of ze hem kunnen doorgeven zo spoedig mogelijk te bellen na zijn les. Dus ik zoek op mijn telefoon op de telefoongids-app het nummer op en bel. Ik krijg een meisje aan de telefoon, vraag naar J. en ze zegt 'hij is er nog niet, moet ik vragen of hij terugbelt?' nou, graag. Ze wou mijn nummer, dus ik zei, zeg maar dat hij RYW moet bellen, hij kent mijn nummer wel, ik ben zijn vriendin. Ok, zei ze.

En toen ik daarnet in mijn telefoon keek dacht ik, huh, dat nummer ken ik niet... Dus ik zocht de website van de sportschool, en nu heb ik dus de verkeerde sportschool gebeld waar toevallig ook een J. werkt! Echt stom, ik heb de goeie sportschool ook nog gebeld en het bericht voor mijn echte vriend achtergelaten, maar er zal dus nu een J. zijn die zich afvraagt wie die RYW is die zegt zijn vriendin te zijn, of een J. die misschien wel getrouwd is en dikke ruzie heeft thuis vanavond Wink

Iemand anders nog een blundertje?
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haha oeps! Empty Re: Haha oeps!

Bericht  Antibes do 8 nov 2012 - 6:04

Hahahah, die is wel leuk! Nu hopen dat hij niet net een oogje op het balie-meisje had!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  RYW do 8 nov 2012 - 6:06

Hahaha ja, krijg je dat... 'maar ik ben écht vrijgezel!'
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Bericht  Guus do 8 nov 2012 - 6:07

Hahahaha

Ik zou denk ik terugbellen, maarja dat is misschien nog wel vreemder...

Ik had laatst wel dat i gek aan het doen was met de kinderen op werk, ik had mijn haar voor mn gezicht en liep als een monster brullend en rollend over de grind achter ze aan, en had dus totaal niet door dat er een vader binnen was gekomen die stilletjes naar me stond te kijken...
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989

Bericht  RYW do 8 nov 2012 - 6:09

Haha, Goochem, en dan heel serieus die vader te woord staan...
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Bericht  Fayebella do 8 nov 2012 - 7:05

Goochempie schreef:

Ik had laatst wel dat i gek aan het doen was met de kinderen op werk, ik had mijn haar voor mn gezicht en liep als een monster brullend en rollend over de grind achter ze aan, en had dus totaal niet door dat er een vader binnen was gekomen die stilletjes naar me stond te kijken...

Very Happy:D

Ik had denk ik ook nog even teruggebeld naar de verkeerde sportschool.
Fayebella
Fayebella
Prater
Prater

Aantal berichten : 863
Punten : 902

Bericht  Angela_1986 do 8 nov 2012 - 7:30

Laughing Dat zijn inderdaad 'Oeps!'-momentjes, RYW en Goochempie!

Ik had er 'n week of twee geleden ook een, zo'n 'oeps'-momentje... Ik stond op ons kantoor, vlakbij het sleutelkastje. Mijn collega staat op de gang met de schoonmaakster te praten en die geeft aan dat één van de toiletten op slot zit. Collega vraagt aan mij of ik de sleutel van de wc-deur even wil pakken en de deur open wil maken. Ik vraag dus 'Weet je zeker dat er niemand op zit?', ja dat wist ze zeker wat ze had op de deur geklopt en geroepen maar geen reactie gekregen. Ik zeg nog dat ik dat vreemd vind want ja, hoe komt die deur dan op slot? En zag het al voor me dat er iemand niet goed geworden was en dat die daar nou op 't toilet zat/lag... Ik ga dus, heel tactisch én oncollegiaal angel , achter de deur staan (zodat ik niet in het toilet keek), draai het slot er af en doe de deur voorzichtig een stukje open... 'Hallo! Ik zit op de wc hoor!' klonk het toen ineens laughcry Bleek een client te zijn... OEPS!
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Linnie1985 do 8 nov 2012 - 8:44

Ik moest vandaag een wat afgeven bij de informatiebalie, en moest gelijk vragen of ze een doosje stippeltjeslijn hadden. Ik heel serieus daar vragen, snapten ook niet wat het was. Hun mijn baas bellen, scheen dat ze me in de maling had genomen Laughing.

Hoorde trouwens dat ze vorige week een andere collega in de maling had genomen. Ze vroegen aan haar of ze even een plintjestrap wilde halen Laughing.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248

Bericht  Gast do 8 nov 2012 - 8:55

Linnie1985 schreef:Ik moest vandaag een wat afgeven bij de informatiebalie, en moest gelijk vragen of ze een doosje stippeltjeslijn hadden. Ik heel serieus daar vragen, snapten ook niet wat het was. Hun mijn baas bellen, scheen dat ze me in de maling had genomen Laughing.

Hoorde trouwens dat ze vorige week een andere collega in de maling had genomen. Ze vroegen aan haar of ze even een plintjestrap wilde halen Laughing.
haha ik vind het best bijzonder dat er serieus nog mensen zijn die in die plintjestrapgrap trappen. Het doosje stippeltjeslijn heb ik nog niet eerder gehoord, maar heb je echt geen moment stilgestaan bij wat je nou eigenlijk vroeg?

Gast
Gast

Bericht  Linnie1985 do 8 nov 2012 - 8:58

It's me schreef:
Linnie1985 schreef:Ik moest vandaag een wat afgeven bij de informatiebalie, en moest gelijk vragen of ze een doosje stippeltjeslijn hadden. Ik heel serieus daar vragen, snapten ook niet wat het was. Hun mijn baas bellen, scheen dat ze me in de maling had genomen Laughing.

haha ik vind het best bijzonder dat er serieus nog mensen zijn die in die plintjestrapgrap trappen. Het doosje stippeltjeslijn heb ik nog niet eerder gehoord, maar heb je echt geen moment stilgestaan bij wat je nou eigenlijk vroeg?

Haha nee, ik dacht t zal wel. Mijn bazin vroeg het ook zo serieus.

En mijn assistent manager stond erbij, want hij moest ook nog wat doorgeven bij de info balie. En hij wist ervan, maar ook zo'n serieus gezicht dat hij ook niet wist wat het was, en dat hij er niet bij was toen mijn bazin het vroeg...
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud