Spread the love! (met geld, haha)
+38
Rosa
Lejow
Vino
Kiekeboe
Travelgurly
Shy
Happinaz
Tiara
Burn
Error
rapa nui
Caroow
Marin
Evalynn
Jeanette
Green_Pepper
Caro
Minx
Susan
Caribbeanlover
Esperanza
Alex
Atelier Madame
Paper Crown
luisa
Ilovethe90s
Rush
Dora
studiebol
Poubelle
Phileine
_Femme
Sarah1985
SoGood
M@niek
Ibbeltje
Carra
Sam
42 plaatsers
Pagina 3 van 5
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Spread the love! (met geld, haha)
Wat ontzettend lief Carrie!
Vorig jaar ben ik als zwarte piet naar een vrijgezelle oudere man gegaan die een ernstige spierziekte heeft en bedonderd is voor miljoenen door zijn zoon en heb zijn huis vol gestrooid met snoepgoed en een kadootje voor hem gekocht. Vond hij erg leuk en heeft het er nog over. Mijn moeder doet voor hem normaal wekelijks de boodschappen vanuit het Rode Kruis. Misschien ga ik dit jaar wel weer zoiets doen.
Vorig jaar ben ik als zwarte piet naar een vrijgezelle oudere man gegaan die een ernstige spierziekte heeft en bedonderd is voor miljoenen door zijn zoon en heb zijn huis vol gestrooid met snoepgoed en een kadootje voor hem gekocht. Vond hij erg leuk en heeft het er nog over. Mijn moeder doet voor hem normaal wekelijks de boodschappen vanuit het Rode Kruis. Misschien ga ik dit jaar wel weer zoiets doen.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Wat een goed idee! Ook het idee om een kerstpakket te maken voor iemand vind ik wel leuk. Kan alleen zo 1 2 3 niet iemand bedenken hier in mijn omgeving, maar ga er nog eens over nadenken!
Gast- Gast
Goed bezig, Carrie. Dat zijn weer punten voor in de hemel, hehe.
Ik zou het ook wel willen doen, maar 't gaat me financieel nog niet zo steady voor de wind dat ik dat nu al kan doen. Denk wel dat ik een gift ga overmaken naar De Vluchtkerk.
Ik zou het ook wel willen doen, maar 't gaat me financieel nog niet zo steady voor de wind dat ik dat nu al kan doen. Denk wel dat ik een gift ga overmaken naar De Vluchtkerk.
Gast- Gast
Wij hebben vorig jaar een gigantische doos gevuld met luxe eten. Allemaal lekkere dingen die je alleen koopt als extraatje. En aan iemand gegeven die we via een ander forum kennen. Misschien doen we dat dit jaar ook wel weer, ik weet het nog niet.
Evalynn- Prater
- Aantal berichten : 807
Punten : 864
Registratiedatum : 18-11-11
Zo lief van je Carrie.
Doet me hier aan denken:
Doet me hier aan denken:
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Marin, bij een aantal van je plaatjes kreeg ik tranen in mijn ogen...
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Sam schreef:Marin, bij een aantal van je plaatjes kreeg ik tranen in mijn ogen...
+1!
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ik vind het wel een erg leuk en lief idee. Ik heb hier alleen in mijn omgeving zo niet iemand van wie ik weet dat ze het echt nodig zijn. Ik heb vorige week wel een doos met boodschappen gegeven voor iemand die pakketten/levensmiddelen inzamelt voor arme mensen in Roemenië, ze doen dit al een paar jaar en dan echt naar mensen voor wie die basis levensmiddelen al luxe zijn. Je mocht er ook wat extra dingen bij in doen en als je daar mee bezig bent/gewoon dingen pakken die je thuis hebt, die voor jou zo gewoon zijn en die je zelf gewoon niet gebruikt omdat je het over hebt/net niet mooi vind dan realiseer je je wel weer in wat voor luxe wij eigenlijk leven en dat ik daar wel erg dankbaar voor ben.
Dus ik hou mijn ogen nog even open of ik toch iemand hier heb die ik ook wel iets zou gunnen met kerst.
Dus ik hou mijn ogen nog even open of ik toch iemand hier heb die ik ook wel iets zou gunnen met kerst.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Caro schreef:Wat lief Carrie! Zo heb ik twee jaar geleden mijn kerstpakket gegeven aan een schoonmaakster op mijn werk destijds. Die zat in de schuldsanering en die kon het goed gebruiken. Beetje jammer dat ze twee maanden later volledig in het nieuw met nieuw kapsel aankwam en er volgens eigen zeggen opeens weer uit was. Maar deed niks af aan het gebaar dat ik toen zo goed bedoelde :-).
Nou da''s lekker dan!
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Met RTL en Post NL kun je nu ook een persoon opgeven welke je een RTL kerstpakket gunt. Ze geven 10.000 paketten weg!
http://www.rtl.nl/experience/rtlviertdekerst/#
Is misschien ook wel leuk om te proberen voor een speciaal persoon!
http://www.rtl.nl/experience/rtlviertdekerst/#
Is misschien ook wel leuk om te proberen voor een speciaal persoon!
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Ook de actie van Q-music vind ik erg goed!
http://www.q-music.nl/page/qkerstkado
http://www.q-music.nl/page/qkerstkado
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ah leuk je post Marin! Staan inderdaad mooie en lieve dingen tussen!
Gast- Gast
Dat RTL pakket zag ik ook. Wie gaat daaraan meedoen?
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Caribbeanlover schreef:Dat RTL pakket zag ik ook. Wie gaat daaraan meedoen?
Ik heb het wel ingevuld met als persoon/personen de voedselbank hier, kunnen ze vanuit daar kijken wie ze er blij mee kunnen maken.
In mijn eigen omgeving weet ik eigenlijk niet voor wie ik het zou moeten doen namelijk.
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Caroow schreef:Sam schreef:Marin, bij een aantal van je plaatjes kreeg ik tranen in mijn ogen...
+1!
+100
Gast- Gast
Ik zou het zo cool vinden om zoiets gewoon te doen. Ik zou alleen niet weten wat en bij wie.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Caribbeanlover schreef:Dat RTL pakket zag ik ook. Wie gaat daaraan meedoen?
Ik heb iemand uit de familie opgegeven die het enorm goed kunnen gebruiken
Gast- Gast
Goed bezig meiden! Heel leuk idee, ik ken alleen ook niemand in mijn omgeving die het nodig heeft.
Vino- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 445
Registratiedatum : 13-11-12
Ik zat net op het toilet en bedacht me opeens iets.
Mijn buren hebben niets nodig. Mijn vrienden hebben het ook allemaal goed. Maar ik hoor wel in mijn omgeving, vooral op fora's, dat het gewoon slechter gaat. Schuld op schuld. En ik heb bedacht dat mocht ik ooit in de positie komen, dat ik voor een ieder, die het op eten en drinken na, zelf niet kan rooien, dingen ga bestellen op websites, ze betaal en laat afleveren.
Geen dure dingen, maar dan denkende aan een goed zittende spijkerbroek, een nieuwe t-shirt, een paar goede schoenen. Want ondanks dat de eerste levensbehoefte eten en drinken is, is het ook belangrijk om jezelf goed te voelen.
Toekomstmuziek. Maar ik ga het zeker doen!
Edit: Voor deze kerst zit het er niet in. Maar ik ben zeker geïnspireerd door de goede gedachten van Carrie!
Mijn buren hebben niets nodig. Mijn vrienden hebben het ook allemaal goed. Maar ik hoor wel in mijn omgeving, vooral op fora's, dat het gewoon slechter gaat. Schuld op schuld. En ik heb bedacht dat mocht ik ooit in de positie komen, dat ik voor een ieder, die het op eten en drinken na, zelf niet kan rooien, dingen ga bestellen op websites, ze betaal en laat afleveren.
Geen dure dingen, maar dan denkende aan een goed zittende spijkerbroek, een nieuwe t-shirt, een paar goede schoenen. Want ondanks dat de eerste levensbehoefte eten en drinken is, is het ook belangrijk om jezelf goed te voelen.
Edit: Voor deze kerst zit het er niet in. Maar ik ben zeker geïnspireerd door de goede gedachten van Carrie!
Gast- Gast
Maura schreef:Ik zat net op het toilet en bedacht me opeens iets.
He wat een leuk origineel idee Maura!
Inderdaad een nieuwe broek of schoenen is ook heel fijn om te hebben naast brood op de plank.
Gast- Gast
Als ik nu bedenk wat ik met geld zou doen, dan zou ik het uitgeven aan vaste lasten. Dat is niet de bedoeling van een gift. Een gift wordt gedaan door iemand die jou iets extra's gunt en niet door het uit te geven aan dagelijkse beslommeringen.
Daarom dus het idee om bijvoorbeeld H&M, Wehkamp e.d. te gebruiken. Als ik bel, dan weet ik al bijna zeker dat de eerst genoemde het zou willen verzenden zonder verzendkosten. En al zou dat wel betaald moeten worden, mensen moeten hun persoonlijke verzorging niet vergeten. Dat hoort er ook bij.
Daarom dus het idee om bijvoorbeeld H&M, Wehkamp e.d. te gebruiken. Als ik bel, dan weet ik al bijna zeker dat de eerst genoemde het zou willen verzenden zonder verzendkosten. En al zou dat wel betaald moeten worden, mensen moeten hun persoonlijke verzorging niet vergeten. Dat hoort er ook bij.
Gast- Gast
Waarom zou h en m het zonder verzendkosten willen doen dan Maura, ken je daar oemand? Of is het altijd gratis?
Gast- Gast
Thnx voor de tip van het RTL pakket! Had iemand opgegeven en kreeg net een mail dat ik geselecteerd ben en het pakket een deze dagen wordt bezorgd.
Tiara- Kletskop
- Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Pagina 3 van 5
Permissies van dit forum: