Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie heeft er ook zo'n hekel aan de winter?

+40
rapa nui
Joli86
SarahKey
Fayebella
piertje
ThinkPink
Poubelle
Bimbam
jill
Mystique
Coco
Ella
Shisha
Caribbeanlover
Katrien
Melis_je
rianne287
Caramba
M-G
Printje
Parisienne
Benthe
Femmem
Sam
Sweet Sylvana
Caroow
Polly
Manderijn
minoessepoes
Jeanette
Marin
Susan
Sterrin_
Atelier Madame
Toet
Rose
Sarah1985
Exogenesis
Lejow
Rush
44 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Wie heeft er ook zo'n hekel aan de winter? - Pagina 4 Empty Re: Wie heeft er ook zo'n hekel aan de winter?

Bericht  rapa nui wo 5 dec 2012 - 11:39

Ik vind de kou wel lekker maar die sneeuw en gladheid hoeft van mij niet als ik er door heen moet fietsen. Hier is het buiten ook wit, ik zou morgenochtend om 7 uur uur gaan zwemmen maar blijf nu maar lekker langer liggen. Ik ben dan veel te bang dat het glad is en vooral in het donker fietsen buiten de bebouwde kom met veel auto's vind ik dan veel te eng. Vind het zelf wat stom van mezelf maar aan de andere kant als me wel iets overkomt dan zegt iedereen: wat doe je daar dan ook zo vroeg in het donker op de fiets met die gladheid.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er ook zo'n hekel aan de winter? - Pagina 4 Empty Re: Wie heeft er ook zo'n hekel aan de winter?

Bericht  Atelier Madame wo 5 dec 2012 - 18:50

Ik fiets überhaupt niet mrt die sneeuw Laughing
Veel te bang om te vallen.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Gast wo 5 dec 2012 - 19:04

Ik vind er niet aan de winter. Ja alleen als je niet naar buiten hoeft en er ligt sneeuw dan vind ik het leuk of beter gezegd mooi. Maar verder is dit totaal niet mijn seizoen van het jaar en dan vooral om al die redenen die stofzuiger heeft benoemd.

Gast
Gast

Bericht  silly-one wo 5 dec 2012 - 20:23

IK vind het heerlijk. Zaterdag wil ik er met mijn cameratje op uit om foto's te gaan maken van de ooij polder. Aangezien er vrijdag nog meer sneeuw wordt verwacht.

Het liefste heb ik eigenlijk een heerlijke vorst periode en daarna sneeuw. Zoals vorig jaar. Super mooi hoe de natuur er dan uit ziet. Op de schaatsen door een wit landschap rondjes rijden. Heerlijk.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  slaatje wo 5 dec 2012 - 20:59

Ik vind alleen de gladheid niet zo heel denderend, vooral niet nu ik zwanger ben. Verder vind ik het prachtig. Maakte me net nog een beetje zorgen voor a.s woensdag, maar je krijgt natuurlijk wel prachtige trouwfoto's met deze sneeuw :-)
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast do 6 dec 2012 - 23:43

Ik wil mijn winterslaap beginnen :nopompom:

Gast
Gast

Bericht  Sterre vr 7 dec 2012 - 0:00

Ik vind vrieskou met een zonnetje echt lekker, maar verder maakt niks me blijer dan de eerste dag dat je de lente weer kan ruiken.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Mari vr 7 dec 2012 - 3:38

Ik ben de winter nu echt scheit beu. Nix sneeuw hier, alleen maar regen, regen, regen, regen en hele dagen donker. Ik wordt er hartstikke chagrijnig van. Ik ben altijd een beetje jaloers op het noorden en oosten van NL. De warmste dagen in de zomer, en leuke sneeuw in de winter. Ik tel de dagen tot april echt af, ik wil zon zon zon.
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Rush vr 7 dec 2012 - 3:39

Mari schreef:Ik ben de winter nu echt scheit beu. Nix sneeuw hier, alleen maar regen, regen, regen, regen en hele dagen donker. Ik wordt er hartstikke chagrijnig van. Ik ben altijd een beetje jaloers op het noorden en oosten van NL. De warmste dagen in de zomer, en leuke sneeuw in de winter. Ik tel de dagen tot april echt af, ik wil zon zon zon.
Huh?
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Mari vr 7 dec 2012 - 3:43

Rush schreef:
Mari schreef:Ik ben de winter nu echt scheit beu. Nix sneeuw hier, alleen maar regen, regen, regen, regen en hele dagen donker. Ik wordt er hartstikke chagrijnig van. Ik ben altijd een beetje jaloers op het noorden en oosten van NL. De warmste dagen in de zomer, en leuke sneeuw in de winter. Ik tel de dagen tot april echt af, ik wil zon zon zon.
Huh?

Als het daar lekker 30 graden is blijft het hier vaak maar een graag of 23. En sneeuw hebben we echt niet vaak. Komt door de zee.
Mari
Mari
Prater
Prater

Bericht  Gast vr 7 dec 2012 - 3:44

In het noorden is het zomers niet warmer, Mari smile
Edit: En in het noorden ligt nu ook geen sneeuw.

Gast
Gast

Bericht  Rush vr 7 dec 2012 - 3:51

Lennox schreef:In het noorden is het zomers niet warmer, Mari Wie heeft er ook zo'n hekel aan de winter? - Pagina 4 561177
Inderdaad, daarom. Ik snapte het niet haah.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gast vr 7 dec 2012 - 4:26

Rush schreef:
Lennox schreef:In het noorden is het zomers niet warmer, Mari Wie heeft er ook zo'n hekel aan de winter? - Pagina 4 561177
Zuid holland wel, ik overweeg bijna verhuizen naar het noorden Razz

Gast
Gast

Bericht  Mari vr 7 dec 2012 - 4:44

Stofzuiger schreef:
Rush schreef:
Zuid holland wel, ik overweeg bijna verhuizen naar het noorden Razz

Haha ik denk dat jullie het iets noordelijker bedoelen dan mij Razz Ik vind Drenthe al het noorden, hihi. Mn collega en ik waren ook overtuigd dat er vaak sneeuw in Friesland en Groningen valt... Of was het nou toch meer Overijssel en Drenthe. In Maastricht hebben ze toch ook vaak mazzel met sneeuw en hitte

Maar hier in dit gedeelte van Zeeland is het echt vaak in de zomer het koudst (op wadden na) en in de winter blijft de Sneeuw amper liggen, 30Km verderop is het al beter)
Mari
Mari
Prater
Prater

Bericht  Bimbam vr 7 dec 2012 - 5:36

Stofzuiger schreef:
Rush schreef:
Zuid holland wel, ik overweeg bijna verhuizen naar het noorden Wie heeft er ook zo'n hekel aan de winter? - Pagina 4 1578173417

Ik heb nog wel een kamer over, kom maar langs Wink
Bimbam
Bimbam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11

Bericht  ThinkPink vr 7 dec 2012 - 7:21

Ik hoop dat het vandaag alles was voor dit jaar en de rest van volgend jaar. Zou wel heeeeel fijn zijn. Ik heb echt een hekel aan sneeuw Wie heeft er ook zo'n hekel aan de winter? - Pagina 4 1270000679

ThinkPink
Prater
Prater

Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: