Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie heeft er ook zo'n hekel aan de winter?

+40
rapa nui
Joli86
SarahKey
Fayebella
piertje
ThinkPink
Poubelle
Bimbam
jill
Mystique
Coco
Ella
Shisha
Caribbeanlover
Katrien
Melis_je
rianne287
Caramba
M-G
Printje
Parisienne
Benthe
Femmem
Sam
Sweet Sylvana
Caroow
Polly
Manderijn
minoessepoes
Jeanette
Marin
Susan
Sterrin_
Atelier Madame
Toet
Rose
Sarah1985
Exogenesis
Lejow
Rush
44 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Wie heeft er ook zo'n hekel aan de winter? - Pagina 3 Empty Re: Wie heeft er ook zo'n hekel aan de winter?

Bericht  Ella ma 3 dec 2012 - 21:44

Ik vind de kou en regen helemaal niks. Een dik pak sneeuw daarin tegen weer wel.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er ook zo'n hekel aan de winter? - Pagina 3 Empty Re: Wie heeft er ook zo'n hekel aan de winter?

Bericht  Printje ma 3 dec 2012 - 23:15

Jente schreef:
Printje schreef:Ow dat zou voor mij echt vreselijk zijn...-10 jak hahahaha
Zijn de mensen daar dan wel minder vaak ziek als hier zeg maar? Omdat ze eraan gewend zijn, aan die kou etc dus?
Word je van kou ziek dan? Ik ben nooit ziek, maar dat was ik in NL ook al niet. En -10 is nog maar het begin Wink Op andere plaatsen is het -30, maar dat vind ik ook te koud hoor! We hebben wel al weken geen sneeuw en dan hoor ik dat het in NL wel sneeuwt Wie heeft er ook zo'n hekel aan de winter? - Pagina 3 1371890812

Ik bedoel meer al die ziektes die er dan heersen, buikgriep, griep, verkoudheid etc etc.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Coco ma 3 dec 2012 - 23:32

De kou kunnen we ons wel op kleden. Ik vind koude dagen met een strak blauwe lucht en zon echt heerlijk. Maar van die sombere kutdagen vol regen, daarvan lijkt zelfs de lucht depressief. Dagen als vandaag houd ik liever een winterslaap.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  Gast wo 5 dec 2012 - 0:36

Ik las op een lokale nieuwssite dat er vrijdag in het hele land zware sneeuwval verwacht wordt, op sommige plaatsen zelfs 10-20 cm :cheering:

Gast
Gast

Bericht  Mystique wo 5 dec 2012 - 0:48

Ik ben geen fan van de winter Wie heeft er ook zo'n hekel aan de winter? - Pagina 3 1270000679, ik heb een hekel aan kou en dat het zo vroeg donker is/laat licht is. Ik merk aan mezelf dat ik veel vermoeider ben in de winterperiode en ik minder energie heb. Toch kan ik ook wel weer genieten van de winter, vooral wanneer het een stralende dag is met een strakblauwe lucht en een lekker zonnetje erbij. Dat het dan vriest, vind ik dan veel minder erg. Op zulke dagen kan ik ook echt genieten van het buiten zijn.
Mystique
Mystique
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 152
Punten : 156
Registratiedatum : 04-01-11

Bericht  jill wo 5 dec 2012 - 0:56

ik vind de herfst / winter helemaal niks !
met kerst vind ik het wel leuk als het sneeuwt
maar geef mij maar de lente en de zomer , heerlijk !
jill
jill
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 70
Punten : 74
Registratiedatum : 26-05-11

Bericht  Gast wo 5 dec 2012 - 1:17

hier nog iemand die er een hekel aan heeft, sneeuw, regen, kou. En dan weer dat geglibber en geglij op de weg. Verschrikkelijk, ook dat ik wakker wordt als het nog donker is en als ik aanrijd op het werk is het ook alweer donker.

Nee geef mij maar de lente en zomer. Herft kan ik ook nog wel hebben omdat de temperatuur dan nog niet heel laag is en de kleurtjes zijn ook mooi smile

Gast
Gast

Bericht  Rose wo 5 dec 2012 - 1:19

SNEEUW!!! Wie heeft er ook zo'n hekel aan de winter? - Pagina 3 281626781 Wie heeft er ook zo'n hekel aan de winter? - Pagina 3 281626781 Wie heeft er ook zo'n hekel aan de winter? - Pagina 3 281626781

Wie heeft er ook zo'n hekel aan de winter? - Pagina 3 402977_379166818835787_2082010952_n
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12

Bericht  Bimbam wo 5 dec 2012 - 1:34

Rose schreef:SNEEUW!!! Wie heeft er ook zo'n hekel aan de winter? - Pagina 3 281626781 Wie heeft er ook zo'n hekel aan de winter? - Pagina 3 281626781 Wie heeft er ook zo'n hekel aan de winter? - Pagina 3 281626781

Jaaaaaa, hier sneeuwt het ook! I love you bounce Het blijft jammer genoeg nog niet echt liggen, maar het ziet er wel mooi uit, al die grote vlokken die nu vallen Wie heeft er ook zo'n hekel aan de winter? - Pagina 3 281626781
Bimbam
Bimbam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11

Bericht  Printje wo 5 dec 2012 - 1:40

Maple schreef:Ik las op een lokale nieuwssite dat er vrijdag in het hele land zware sneeuwval verwacht wordt, op sommige plaatsen zelfs 10-20 cm :cheering:

ik las het ook, vreselijk Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad

Voor mij is de winter wel weer genoeg geweest laat de lente maar komen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Bimbam wo 5 dec 2012 - 1:55

Printje schreef:
Maple schreef:Ik las op een lokale nieuwssite dat er vrijdag in het hele land zware sneeuwval verwacht wordt, op sommige plaatsen zelfs 10-20 cm Wie heeft er ook zo'n hekel aan de winter? - Pagina 3 281626781

ik las het ook, vreselijk Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad

Hahaha, mevrouwtje ongeduld, de winter is net begonnen! Wie heeft er ook zo'n hekel aan de winter? - Pagina 3 394967
Bimbam
Bimbam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11

Bericht  Sarah1985 wo 5 dec 2012 - 2:09

hier sneeuwt het behoorlijk

Wie heeft er ook zo'n hekel aan de winter? - Pagina 3 IMAG0031
Wie heeft er ook zo'n hekel aan de winter? - Pagina 3 IMAG0030
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Printje wo 5 dec 2012 - 3:03

Bimbam schreef:
Printje schreef:
Maple schreef:Ik las op een lokale nieuwssite dat er vrijdag in het hele land zware sneeuwval verwacht wordt, op sommige plaatsen zelfs 10-20 cm Wie heeft er ook zo'n hekel aan de winter? - Pagina 3 281626781

Hahaha, mevrouwtje ongeduld, de winter is net begonnen! Wie heeft er ook zo'n hekel aan de winter? - Pagina 3 394967

Haha helaas wel.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 5 dec 2012 - 3:49

Ik ben héél erg anti-winter! Van mij zou het twee dagen winter mogen zijn, op 1e en 2e kerstdag en dan klaar ermee! Ik haat sneeuw, ik haat kou, ik haat gladde wegen en niet rijdend OV, en ik haat het om in het donker weg te gaan naar m'n werk en in het donker weer thuis te komen. Nee, doe mij maar lente! (en dan zomer, en dan een maandje herfst en dan weer lente)

Gast
Gast

Bericht  Poubelle wo 5 dec 2012 - 3:56

Kenya schreef:Ik ben héél erg anti-winter! Van mij zou het twee dagen winter mogen zijn, op 1e en 2e kerstdag en dan klaar ermee! Ik haat sneeuw, ik haat kou, ik haat gladde wegen en niet rijdend OV, en ik haat het om in het donker weg te gaan naar m'n werk en in het donker weer thuis te komen. Nee, doe mij maar lente! (en dan zomer, en dan een maandje herfst en dan weer lente)

Dit dus!
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Gast wo 5 dec 2012 - 3:57

Ik heb er geen hekel aan, maar het duurt me wel vaak te lang. Eind januari heb ik het wel weer gehad met de winter.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 5 dec 2012 - 7:23

Ik start volgende week met lichttherapie, hopelijk helpt dat tegen de winterdip. Al zal je zien dat het dan glad is en sneeuw ligt zodat ik onderweg nog wat doodangsten uit kan staan laughcry

Ik vind sneeuw prima, maar dan graag in poedervorm in tuincentra achter een hekje.

Gast
Gast

Bericht  ThinkPink wo 5 dec 2012 - 7:44

Ik HAAT sneeuw. Krijg al buikpijn als ik er aan denk wat er vrijdag gaat vallen en ik eruit moet met de auto om te werken pale Hopelijk kan ik nog iets regelen. Als er niet zoveel valt durf ik er nog wel door (al vind ik het vreselijk) maar als er 10-20 cm wordt verwacht dan mag je blij zijn als je niet naar buiten hoeft Wie heeft er ook zo'n hekel aan de winter? - Pagina 3 1270000679

ThinkPink
Prater
Prater

Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  piertje wo 5 dec 2012 - 7:58

Ik heb echt een ontzettende hekel aan kou, ben ook een echte koukleum!
Helaas sta ik al leerkracht elke dag 2 uur buiten, in de winter iets minder lang, maar dan nog pale
Maar wat ik dan wel weer heerlijk vind is de gezelligheid in de winter, overal lichtjes aan, open haard die brandt, gezelligheid, lekker kneuterig bij elkaar zitten.
Daarom kan ik ook weer ontzettend genieten van de winter, omdat ik dat zo gezellig vind!
En sneeuw vind ik heel leuk! Tenminste zo lang het valt of er net ligt en je er nog heerlijk met de kinderen mee kunt spelen!
Die drap die je na een paar dagen met zout en dooi overhoudt.... Evil or Very Mad
piertje
piertje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 395
Punten : 416
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Fayebella wo 5 dec 2012 - 8:23

Op zich vind ik de winter heerlijk, zolang het maar niet sneeuwt. Als het 20 graden vriest, vind ik niet erg, daar kun je je op kleden, maar de sneeuw/ijzel die de gladde wegen veroorzaken dat hoeft van mij niet. Vorig jaar met al dat ijs, de heldere lucht, de ijskristallen op de bomen en in de natuur dat vind ik heel erg mooi aan de winter. Dus een koude winter, zonder sneeuwval ideaal! Of alleen sneeuw als ik vrij ben en dan mag het 's avonds wel weer gaan dooien Wink
Fayebella
Fayebella
Prater
Prater

Aantal berichten : 863
Punten : 902

Bericht  Printje wo 5 dec 2012 - 8:36

Kenya schreef:Ik ben héél erg anti-winter! Van mij zou het twee dagen winter mogen zijn, op 1e en 2e kerstdag en dan klaar ermee! Ik haat sneeuw, ik haat kou, ik haat gladde wegen en niet rijdend OV, en ik haat het om in het donker weg te gaan naar m'n werk en in het donker weer thuis te komen. Nee, doe mij maar lente! (en dan zomer, en dan een maandje herfst en dan weer lente)

Ja dat vind ik dus ook!!! Alleen met kerst wat sneeuw en dan klaar met die winter en hop Lente!!
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  SarahKey wo 5 dec 2012 - 8:49

Ik heb een hekel aan sneeuw. Naja vind sneeuw wel leuk maar niet als ik er doorheen moet met de auto. Ik kijk wel uit naar een pak sneeuw, kind op de slee en sleeen maar. Maar dan wel op de dagen dat ik vrij ben Wie heeft er ook zo'n hekel aan de winter? - Pagina 3 394967

De winter vind ik wel wat hebben, kaarsjes aan, handwerkjes op de bank, dekentje, gevulde speculaas, stoofpotten, lekker dicht tegen elkaar aan liggen in bed etc etc.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Gast wo 5 dec 2012 - 11:17

Ohhhh ik kan niet wachten, ze verwachten vrijdag plaatselijk 50 cm sneeuw :O Gelukkig heb ik vrij. Wel vrijdag verjaardag van mijn nichtje, maar daar moeten we met de trein heen, en dat zal allemaal wel plat liggen. Even kijken hoe we dat gaan oplossen.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 5 dec 2012 - 11:23

De weergoden hebben niet naar mij geluisterd. Er ligt een mooi laagje wit. Nu alleen bedenken hoe ik mijn dorp ga uitkomen morgen. silent

Gast
Gast

Bericht  Joli86 wo 5 dec 2012 - 11:25

Lejow schreef:IK!
Bah sneeuw
Bah ijzel
Bah hagel
Bah kou
Bah donker
BAAHHHHH WINTEEERRR
:nopompom:

Plus 10000000! Evil or Very Mad
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: