Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie heeft er ook zo'n hekel aan de winter?

+40
rapa nui
Joli86
SarahKey
Fayebella
piertje
ThinkPink
Poubelle
Bimbam
jill
Mystique
Coco
Ella
Shisha
Caribbeanlover
Katrien
Melis_je
rianne287
Caramba
M-G
Printje
Parisienne
Benthe
Femmem
Sam
Sweet Sylvana
Caroow
Polly
Manderijn
minoessepoes
Jeanette
Marin
Susan
Sterrin_
Atelier Madame
Toet
Rose
Sarah1985
Exogenesis
Lejow
Rush
44 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Wie heeft er ook zo'n hekel aan de winter? - Pagina 2 Empty Re: Wie heeft er ook zo'n hekel aan de winter?

Bericht  minoessepoes ma 3 dec 2012 - 5:12

Ik vind de kaarsjes gezellig en bij me ouders de openhaard aan, de feestdagen die bij de winter horen, de kleding, lekkere vesten e.d., warme chocomelk en ik zie ook wel de lol in van schaatsen en ijspret e.d.

Maar nu baal ik vooral dat ik van huis ga in het donker en thuis kom in het donker, dat het op het werk te koud is, die ijskoude regen, dat ik met de bomvolle metro moet omdat fietsen door het donker gewoon niet verstandig is enz.

Het is dus een beetje een geval van elk voordeel heb zijn nadeel. Wie heeft er ook zo'n hekel aan de winter? - Pagina 2 394967
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er ook zo'n hekel aan de winter? - Pagina 2 Empty Re: Wie heeft er ook zo'n hekel aan de winter?

Bericht  Manderijn ma 3 dec 2012 - 5:16

Ik! Ik ben meer het herfst/lente type. Beetje van; doe maar normaal weer. Niet zo koud, maar ook zeker niet het hete van de zomer. Gewoon lekker, droog en een graad of 15-21.

Nu ben ik gezegend met een kind dat de hele zomer heeft zitten wachten op de winter, want ze wil zo graag schaatsen. Vanmorgen lag er een klein laagje ijs op de deksel van de zandbak, en kind was door het dolle heen. Ik moet er hoe dan ook wel aan geloven Wie heeft er ook zo'n hekel aan de winter? - Pagina 2 1371890812

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12

Bericht  Polly ma 3 dec 2012 - 7:00

Ik vind de winter absoluut VERSCHRIKKELIJK. Altijd al een hekel aan gehad. Het is de hoofdreden dat ik niet in Nederland wil wonen. Ik zit nu in tropische temperaturen, om me heen klaagt iedereen dat het heet is, maar ik ben alleen blij dat ik de kou niet mee hoef te maken. Ik kom deze winter drie weken naar huis en ik ben van plan om voornamelijk binnen te blijven, lekker warm en gezellig. Ik haat de kou met een passie!
Ik droomde als klein kind al van een kerstboom opzetten in tropische temperaturen, en vandaag heb ik dat eindelijk gedaan. Een van de hoogtepunten van mijn dag!
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Caroow ma 3 dec 2012 - 7:06

minoessepoes schreef:Ik vind de kaarsjes gezellig en bij me ouders de openhaard aan, de feestdagen die bij de winter horen, de kleding, lekkere vesten e.d., warme chocomelk en ik zie ook wel de lol in van schaatsen en ijspret e.d.

Maar nu baal ik vooral dat ik van huis ga in het donker en thuis kom in het donker, dat het op het werk te koud is, die ijskoude regen, dat ik met de bomvolle metro moet omdat fietsen door het donker gewoon niet verstandig is enz.

Het is dus een beetje een geval van elk voordeel heb zijn nadeel. Wie heeft er ook zo'n hekel aan de winter? - Pagina 2 394967

Waarom is fietsen in het donker niet verstandig?

Zo lang ik niet met het ov hoef vind ik de winter wel prima. Maar toen ik nog met de trein moest.. Wat een ellende. Omdat je vaak lang moet wachten op het station heb je 12 lagen kleding aan, en in de trein is het propvol en superwarm en daar zit je dan in je skipak Neutral
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Sweet Sylvana ma 3 dec 2012 - 7:09

Polly schreef:Ik vind de winter absoluut VERSCHRIKKELIJK. Altijd al een hekel aan gehad. Het is de hoofdreden dat ik niet in Nederland wil wonen. Ik zit nu in tropische temperaturen, om me heen klaagt iedereen dat het heet is, maar ik ben alleen blij dat ik de kou niet mee hoef te maken. Ik kom deze winter drie weken naar huis en ik ben van plan om voornamelijk binnen te blijven, lekker warm en gezellig. Ik haat de kou met een passie!
Ik droomde als klein kind al van een kerstboom opzetten in tropische temperaturen, en vandaag heb ik dat eindelijk gedaan. Een van de hoogtepunten van mijn dag!

+100.000 Ik zeg ook altijd dat ik in het verkeerde land ben geboren Embarassed. Ik heb het ALTIJD koud Wie heeft er ook zo'n hekel aan de winter? - Pagina 2 1371890812

Sweet Sylvana
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 213
Punten : 241
Registratiedatum : 04-08-11

Bericht  Sam ma 3 dec 2012 - 7:12

Marin schreef:Ik kan heel slecht tegen die donkere ochtenden en ik zie het tegenwoordig gelukkig niet veel meer.. Maar verder vind ik de winter echt heerlijk! Ik hou ook van alle seizoenen.

Hier precies zo!
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Bericht  Femmem ma 3 dec 2012 - 8:49

Alleen de gladheid vind ik verschrikkelijk, kan niet wachten tot we weer kunnen schaatsen en sneeuwpoppen kunnen maken <3
Femmem
Femmem
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 236
Punten : 241
Registratiedatum : 24-11-11

Bericht  Benthe ma 3 dec 2012 - 9:29

Ik heb ook een hekel aan de winter, het is koud, donker, ik heb overal last van, voel me depri, nee niets voor mij. Ik heb ook helemaal niets met kaarsjes, kleedjes en dat soort 'gezelligheid'.
Benthe
Benthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10

Bericht  Parisienne ma 3 dec 2012 - 9:33

Zolang er geen 'bruine-after-sneeuw-drap' ligt of zolang het niet erg glad is vind ik het allemaal prima. De regen hoeft van mij ook niet zo, maar met de kou en sneeuw heb ik geen probleem. Heerlijk 's avonds op de bank, theetje erbij, kaarsjes aan.. prima!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Printje ma 3 dec 2012 - 10:04

Ik heb ook echt een gruwelijke hekel aan de winter; het is te koud, stomme sneeuw, stomme regen, om de haverklap is zoon verkouden etc etc. Ik vind eigenlijk alles stom aan de winter hahaha. Ik zei toevallig vanmorgen nog tegen mijn man. Het is gelukkig alweer december, hierna nog januari en februari en dan wordt het alweer wat beter.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Susan ma 3 dec 2012 - 10:06

Printje schreef:Ik heb ook echt een gruwelijke hekel aan de winter; het is te koud, stomme sneeuw, stomme regen, om de haverklap is zoon verkouden etc etc. Ik vind eigenlijk alles stom aan de winter hahaha. Ik zei toevallig vanmorgen nog tegen mijn man. Het is gelukkig alweer december, hierna nog januari en februari en dan wordt het alweer wat beter.

Haha, 'alweer december', dan begint de winter net! lol!
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Printje ma 3 dec 2012 - 10:07

Susan schreef:
Printje schreef:Ik heb ook echt een gruwelijke hekel aan de winter; het is te koud, stomme sneeuw, stomme regen, om de haverklap is zoon verkouden etc etc. Ik vind eigenlijk alles stom aan de winter hahaha. Ik zei toevallig vanmorgen nog tegen mijn man. Het is gelukkig alweer december, hierna nog januari en februari en dan wordt het alweer wat beter.

Haha, 'alweer december', dan begint de winter net! lol!

sssssssssssssst ik probeer het positief te bekijken hahahahhaa.

enne waarom reageer je niet op fb Wink
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 3 dec 2012 - 11:07

Ik hou van de winter I love you Ik woon ook niet voor niks in Noorwegen. Het is nu -10 en ik vind het super! Lekker wandelen, we kunnen al op natuurijs schaatsen, het hele land is hier niet ontregeld als er sneeuw ligt en binnen is het ook zo lekker gezellig als het buiten koud is. Enige nadeel is dat het zo weinig licht is overdag, maar dat wordt gecompenseerd in de zomer, dus zo erg is dat nou ook weer niet.

Gast
Gast

Bericht  Printje ma 3 dec 2012 - 11:09

Ow dat zou voor mij echt vreselijk zijn...-10 jak hahahaha

Zijn de mensen daar dan wel minder vaak ziek als hier zeg maar? Omdat ze eraan gewend zijn, aan die kou etc dus?
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 3 dec 2012 - 11:09

Ik vind de winter geweldig. Alleen vele malen minder als ik de weg op moet. Ik was nooit bang voor gladheid. Tot twee jaar geleden toen het mij meerdere malen bijna mislukte om mijn auto op de weg te houden. Sindsdien geen fan meer.

Gast
Gast

Bericht  M-G ma 3 dec 2012 - 13:00

Ik! de winter is niets voor mij, doe mij maar de zomer. Ik ben gek op de zon en warmte niet op kou, ijs, sneeuw, hagel, schaatsen en alles wat erbij de winter hoort. Nu heb ik ook nog de hele winter verlof... maar goed ik ga er wel van proberen te genieten maar ik kijk echt alweer uit naar de lente en nog liever de zomer!
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Caramba ma 3 dec 2012 - 17:26

Ik vind de winter prachtig! Houdt er van. Herfst vind ik ook mooi, maar daarna begint het gesodemieter voor mij. Ik doe dan liever een voorjaar/zomer slaap.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  rianne287 ma 3 dec 2012 - 19:13

Ik heb echt geen hekel aan de winter, en ook niet aan sneeuw.
Maar ik moet wel normaal naar mijn werk kunnen Yes
Ik vind het best eng om te rijden met gladheid.
rianne287
rianne287
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 388
Punten : 394
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  minoessepoes ma 3 dec 2012 - 19:31

Caroow schreef:
minoessepoes schreef:Ik vind de kaarsjes gezellig en bij me ouders de openhaard aan, de feestdagen die bij de winter horen, de kleding, lekkere vesten e.d., warme chocomelk en ik zie ook wel de lol in van schaatsen en ijspret e.d.

Waarom is fietsen in het donker niet verstandig?

Zo lang ik niet met het ov hoef vind ik de winter wel prima. Maar toen ik nog met de trein moest.. Wat een ellende. Omdat je vaak lang moet wachten op het station heb je 12 lagen kleding aan, en in de trein is het propvol en superwarm en daar zit je dan in je skipak Neutral

Omdat ik om kwart voor 6 's ochtends naar mijn werk ga, dan is het nog uitgestorven op straat en ik moet dan over een industrie terrein, helemaal alleen. Dat doe ik gewoon liever niet.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Melis_je ma 3 dec 2012 - 20:38

Kou en donker vind ik geen probleem, maar ijzel en aangestampte sneeuw vind ik heel vervelend: dat je niet snel even ergens heen kunt door de gladheid, en dat oude mensen zo goed als in huis opgesloten zitten, soms wekenlang. Dat vind ik echt zielig.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Bericht  Katrien ma 3 dec 2012 - 20:51

Ik had altijd een hekel aan de winter. Maar ieder jaar wordt het een beetje beter. Sneeuw en kou vind ik niet erg, ook nooit gevonden trouwens. Dat het zo lang donker is vind ik minder leuk... Van mij mag er best een dikke laag sneeuw komen, graag zelfs. Ik heb wel een enorme hekel aan van die kwakkelwinters waarin het heel donker is en de hele dag regent.
Katrien
Katrien
Prater
Prater

Aantal berichten : 539
Punten : 542
Registratiedatum : 14-11-12

Bericht  Gast ma 3 dec 2012 - 20:58

Ik heb er een hekel aan dat het 's middags zo vroeg donker is, maar ik hou van vorstperiodes dat het zonnetje lekker schijnt en het echt koud is. Dat vind ik heerlijk.

Gast
Gast

Bericht  Caribbeanlover ma 3 dec 2012 - 21:10

Ik. Is het al bijna zomer?Laughing

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Bericht  Shisha ma 3 dec 2012 - 21:14

In het begin vind ik het nog wel leuk. Gezellig en knus met wat kaarsjes aan, warme chocomelk en een leuke film op de bank. De gezelligheid van sinterklaas, kerst en oud&nieuw. Maar in januari ben ik het zat en dan wil ik de lente weer.
Dit jaar heb ik er minder zin in. Vooral als het straks glad is en ik met een dikke buik rond loop.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Gast ma 3 dec 2012 - 21:36

Printje schreef:Ow dat zou voor mij echt vreselijk zijn...-10 jak hahahaha
Zijn de mensen daar dan wel minder vaak ziek als hier zeg maar? Omdat ze eraan gewend zijn, aan die kou etc dus?
Word je van kou ziek dan? Ik ben nooit ziek, maar dat was ik in NL ook al niet. En -10 is nog maar het begin Wink Op andere plaatsen is het -30, maar dat vind ik ook te koud hoor! We hebben wel al weken geen sneeuw en dan hoor ik dat het in NL wel sneeuwt Wie heeft er ook zo'n hekel aan de winter? - Pagina 2 1371890812

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: