Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

nog meer kinderen die niet willen/kunnen slapen??

+13
Chelle
maiadebij
Printje
Sanne
Mamsie
kwak
Fiwen
Twellie
Flip Fluitketel
Parel
Elliot
Lonely Goatherd
Purpleflower
17 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

nog meer kinderen die niet willen/kunnen slapen?? - Pagina 2 Empty Re: nog meer kinderen die niet willen/kunnen slapen??

Bericht  Purpleflower zo 9 dec 2012 - 18:49

Aaaahhh ze is al vanaf 5 uur wakker!! En ook van half 12 tot half 1.
Ik werk maar 2 dagen. Maar mijn gaat er nu ook onder leiden... Krijg niet meer alles af. Kan me niet concentreren.
Purpleflower
Purpleflower
Prater
Prater

Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

nog meer kinderen die niet willen/kunnen slapen?? - Pagina 2 Empty Re: nog meer kinderen die niet willen/kunnen slapen??

Bericht  Parisienne zo 9 dec 2012 - 20:13

Wat vervelend dat ze weer wakker was. Wij hebben die erge periodes nu gelukkig een beetje achter de rug. Hier helpt het af en toe om haar wat te doen te geven in de periode dat ze wakker is. We doen dan een nachtlampje aan, geven haar een boekje/speelgoed en vertellen haar zoiets als dit: "Het is lastig he, als je niet kunt slapen?! Je hoeft nu ook niet te slapen, je mag nog even zelf gaan lezen/spelen. Als je moe wordt leg je het boekje/speelgoed naast je bed, pak je je speentjes en ga je zelf weer lekker verder slapen." In eerste instantie deden we dit 's middags. Toen ik merkte dat dit haar hielp hebben we het 's avonds/'s nachts ook gedaan. Het geeft haar een beetje controle over de situatie, juist omdat ze geen druk voelt over het 'moeten' slapen.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nog meer kinderen die niet willen/kunnen slapen?? - Pagina 2 Empty Re: nog meer kinderen die niet willen/kunnen slapen??

Bericht  Steep zo 16 dec 2012 - 13:11

Zo hier is het weer zover. R heeft net een flesje gehad en wil nu niet meer slapen, hij vecht echt tegen zijn slaap, iedere keer als hij bijna in slaapt valt lijkt het net alsof hij denk; ow nee toch niet! En vervolgens wil spelen. Hij wil ook graag in ons bed, maar daar wil hij ook spelen (naja mij of mijn man op het hoofd slaan), dus dat doen we ook niet. Ik ben er even zooooooo klaar mee!
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

nog meer kinderen die niet willen/kunnen slapen?? - Pagina 2 Empty Re: nog meer kinderen die niet willen/kunnen slapen??

Bericht  maiadebij zo 16 dec 2012 - 18:23

Zwaar hè, die periodes. Ik herken het van de eerste 1,5 jaar met N, en nu is hij een super slaper! Dat had ik toen nooit durven denken. Heb je verder nog wat kunnen slapen of bleef het rommelig?

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nog meer kinderen die niet willen/kunnen slapen?? - Pagina 2 Empty Re: nog meer kinderen die niet willen/kunnen slapen??

Bericht  Twellie zo 16 dec 2012 - 19:54

Mijn oudste dochter was vannacht wakker. Ik hoorde rond 2.00 ineens op de babyfoon: 'Whahahahahahahihihihihihihihohohohoho.' Rond 2.30 had ze nog steeds de slappe lach (?) en ging ik maar eens kijken wat er aan de hand was. 'Mama, er is iets heel geks gebeurd met mijn bed.' Bleek dat ze met haar hoofd aan het voeteneinde was gaan liggen, maar ze dacht dat het bed zich omgedraaid had in haar slaap.

Rond 3.00 weer een lachsalvo op de babyfoon, het is me niet helemaal duidelijk geworden wat er toen weer zo grappig was. Het had iets te maken met de stoomboot van sinterklaas. Toen ging ze gelukkig slapen.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

nog meer kinderen die niet willen/kunnen slapen?? - Pagina 2 Empty Re: nog meer kinderen die niet willen/kunnen slapen??

Bericht  Steep zo 16 dec 2012 - 21:37

Na 2 uur hebben we 'm bij ons in bed genomen. Hij was zo ontzettend overstuur. Hij ging gelijk liggen en kroop helemaal tegen me aan (dat was wel heel erg lief). Maar ik ben wel echt kapot (en ik heb een flinke keelontsteking volgens de HA dus ik had de rust goed kunnen gebruiken). Naja vanavond weer een nacht ;-)
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

nog meer kinderen die niet willen/kunnen slapen?? - Pagina 2 Empty Re: nog meer kinderen die niet willen/kunnen slapen??

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum