Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goedemorgen zaterdag!

+10
love
Eponine
Roxi3
Parel
Sarah1985
Bliss
Oasis
Kiekeboe
Ibbeltje
Burn
14 plaatsers

Ga naar beneden

Goedemorgen zaterdag! Empty Goedemorgen zaterdag!

Bericht  Burn vr 30 nov 2012 - 20:38

Goedemorgen!

Ik ben nu aan het ontbijten, moet zo even het hulpje van Sinterklaas spelen.. Daarna ga ik korfbal kijken bij mijn zusje, eind van de middag moet ik zelf spelen..

Voor vanavond geen plannen..

Fijne dag!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen zaterdag! Empty Re: Goedemorgen zaterdag!

Bericht  Ibbeltje vr 30 nov 2012 - 20:40

Goede morgen,

Veel plezier Burn!

Ik heb weer eens beroerd geslapen, vroeg wakker. Ik ga zo maar beginnen met hardlopen, hopelijk wordt ik daar wat fitter van Very Happy
Verder staan er boodschappen op de planning en oppassen vanavond als het oppaskindje beter is. Was gisteren ziek.
O en wat huishoudelijke klusjes hebben we nog te doen hier.

Fijne dag!
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Gast vr 30 nov 2012 - 20:56

Goedemorgen!

Ik ben momenteel in Maastricht met mijn zusje, moeder en vriendin en ik zit te wachten tot ze klaar om naar het ontbijtbuffet te gaan. Daarna gaan we nog even shoppen en dan aan het einde van de dag weer naar huis smile

Fijne dag allemaal!

Gast
Gast

Bericht  Kiekeboe vr 30 nov 2012 - 21:10

Gezellig Jackie!

Hier schijnt de zon heerlijk naar binnen maar ik zie ook gelijk wat de schade is na 2 weken niet schoonmaken en opruimen. Wat een stof! :shock:

Dus dat ga ik maar eens doen vandaag Sad .Voor de rest geen plannen.

Laatst aangepast door Kiekeboe op vr 30 nov 2012 - 21:37; in totaal 1 keer bewerkt
Kiekeboe
Kiekeboe
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 377
Punten : 371
Registratiedatum : 29-11-12

http://3rdhouseonthe10thfloor.wordpress.com

Bericht  Gast vr 30 nov 2012 - 21:37

Goedemorgen! Ik zit nog lekker in badjas op de bank. Ga zo maar eens ontbijten. Het plan was eigenlijk om uit te slapen vandaag maar was al om 8 uur wakker. Vanmiddag de verjaardag van een nicht en verder moet ik dit weekend echt mijn sinterklaascadeautje afmaken (is een crea zelf maak ding).

Fijn weekend allemaal!

Gast
Gast

Bericht  Oasis vr 30 nov 2012 - 21:48

Goedemorgen,

Ik heb redelijk geslapen. Lag er laat in!
Vandaag gaan mijn vriend en ik een dagje naar Duisburg (DE). Beetje shoppen, en ook gewoon er even uit zijn. Vanavond op de bank voor de tv waarschijnlijk.

Fijne dag allemaal!
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 30 nov 2012 - 21:51

Goedemorgen!

Ik ben net heerlijk een uurtje wezen sporten. Ik ga zo douchen, het huishouden doen, iets aan mijn studie en even met mijn vriend de stad in. Vanavond blijven we lekker thuis.

Een fijne dag allemaal!

Gast
Gast

Bericht  Bliss vr 30 nov 2012 - 21:52

Ik lig nog in bed, heb wel redelijk geslapen. Vanmiddag komt mn moeder en gaan we samen mn huis opruimen en schoonmaken, dat heb ik weken laten versloffen, omdat ik me er gewoon niet toe kan zetten. Vanavond gaan we denk ik Gooische Vrouwen kijken smile

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Sarah1985 vr 30 nov 2012 - 21:56

Goedemorgen

Ik zit alweer in de auto onderweg naar leeuwarden. Moeten met mijn schoonouders iets kopen voor hun verbouwing. En mijn man heeft een pasje van die winkel. Daarna gaan we de stad in. We hebben beide van sinterklaas een envelop met geld gekregen om iets leuks voor te kopen. Dus dat gaan we doen. Wel lekker aangezien we amper geld hebben mogen we nu even los gaan

Fijne dag allemaal
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449

Bericht  Parel vr 30 nov 2012 - 22:10

Ik ben gisteravond wezen stappen, alcoholvrij weliswaar, maar ik voel de kater wel haha
Mijn vriend heeft ochtenddienst met onze dochter, maar op de een of andere manier kan hij dat niet zachtjes.. Ik ben dus maar in bad gedoken!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Parel vr 30 nov 2012 - 22:11

Sarah wat fijn zeg! Wat ga je kopen? Kleding?

Wij gaan trouwens na het middagslaapje ook de stad in voor de laatste cadeaus!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Roxi3 vr 30 nov 2012 - 22:13

Goedemorgen,

Ik ben al sinds 7:30 wakker, helaas. Ik wilde uitslapen maar ik lag te malen. Ik ga zo even ontbijten en daarna met mijn man de stad in. Ik moet ook nog even de ramen doen en vanavond hebben wij een verjaardag.

Fijne dag!

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Eponine vr 30 nov 2012 - 22:27

Goedemorgen!

Ik ben nu aan het ontbijten en aan het wachten op mijn vader die mij zo komt laten zien hoe ik mijn verwarming bij kan vullen, het is hard nodig, echt warm wordt het hier niet.
Verder ga ik vanmiddag naar de sportschool en waarschijnlijk ook nog wat studeren.
Eponine
Eponine
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 98
Punten : 98
Registratiedatum : 15-11-12

Bericht  love vr 30 nov 2012 - 22:31

Goedemorgen,

Ik ben net wakker, heerlijk uitgeslapen sinds lange tijd Very Happy.
Ga nu zo eerst even ontbijten, daarna even naar de winkel voor laatste sinterklaas inkopen.

Vanmiddag komen er vriendinnen langs voor de thee Goedemorgen zaterdag! 561177
En mijn vriend heeft vandaag zaterdagdienst tot 16:30 , denk vanavond lekker op de bank.

Fijne dag allemaal!
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784

Bericht  Suus vr 30 nov 2012 - 23:20

Goedemorgen!
Het is december! Ik hou van december Very Happy Ik moet nog even dichten vandaag, want we gaan vanavond Sinterklaas vieren, zin in!
Fijne dag!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058

Bericht  Gast vr 30 nov 2012 - 23:24

goedevandaag....

Het is hier altijd ontzettend saai in de weekends. Ik heb al de algemene huiskamer gepoetst en de keuken (niet dat het zin heeft want is na tien minuten nog smeriger dan ervoor, maar bezigheid...) en ben nu wat aan het internetten. (is dat n woord?)

Vanmiddag krijg ik eventjes bezoek, daar kijk ik naar uit, helaas moet ik het hele weekend op de afdeling blijven dus verder zal er niet veel bijzonders gebeuren...

Fijne zaterdag iedereen en voor de mensen die Sinterklaas gaan vieren, alvast veel plezier!

Gast
Gast

Bericht  Stuiterbal vr 30 nov 2012 - 23:31

Goedemorgen...... ik ben net wakker (Schaaaaaam)
Blijkbaar had ik wat slaap nodig.

Vandaag poetsen hier in huis, wat boodschappen doen en vanavond eindelijk 90's forever in het mecc !!! :cheering: :cheering:
En ik heb me voorgenomen lekker te gaan dansen, sjansen en flirten ! Wie weet wat het uithaalt Yes
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Bericht  Pompoen vr 30 nov 2012 - 23:32

Wat saai PC, je mag dus niet naar huis in het weekend of er eventjes op uit? Dat is wel jammer! En er zijn natuurlijk heel wat mensen die wel met verlof zijn, dus stil?

Ik ben nog steeds heel erg moe, maar wel minder erg dan gisteren, ik zat te twijfelen of ik over mijn harde buiken zou bellen met de afdeling verloskunde, maar elke keer als ik daar over twijfel gaan ze weg. Moet ik toch vaker doen dus blijkbaar!

Ik ga vanmiddag naar mijn man, as usual, ik vind het middagbezoekuur het fijnst omdat ik dan wat langer kan blijven. Het word alleen straks weer een hel met parkeren, dat weet ik nu al. Vind dat echt zo ontzettend vervelend. Daardoor schiet ik bij voorbaat al in de stress. Ik moet namelijk rustig aan doen en heb bovendien last van mijn bekken, dus zijn eind lopen is helemaal niet goed voor me. Maar ja niet gaat is gewoon geen optie wat mij betreft!
En ik kruip gewoon in zijn bed om even uit te rusten, haha.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  Mermaid vr 30 nov 2012 - 23:53

Goedmorgen allemaal! Ik ben moe.. Kon vanmorgen uitslapen maar was om 8 uur al weer wakker. Helaas wint de nieuwsgierigheid van het kijken of ik nog mail van mijn vriend heb het altijd van de drang om verder te slapen Goedemorgen zaterdag! 394967 Lag pas rond 1en in bed (tot laat gewerkt) dus beetje kort nachtje.
Niet veel plannen voor vandaag, straks nog even boodschappen doen en wat laatste sinterklaascadeaus kopen. Misschien vanavond nog even bij de lampionnenoptocht + vuurwerk kijken hier in het winkelcentrum.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814

Bericht  Pompoen vr 30 nov 2012 - 23:57

Wat, lampionnenoptocht en vuurwerk? Hier? Zijn ze in de war ofzo? Dat ze St. Maarten en Oud&Nieuw door elkaar halen?
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Mermaid za 1 dec 2012 - 0:06

Bij emi claer, was vorig jaar ook. Is leuk! ook al is het eigenlijk dus voor kinderen. Met sinterklaas op een bootje in de vijver.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814

Bericht  Pompoen za 1 dec 2012 - 0:07

Haha, nou veel plezier dan Laughing.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 1 dec 2012 - 0:35

Pompoen schreef:Wat saai PC, je mag dus niet naar huis in het weekend of er eventjes op uit? Dat is wel jammer! En er zijn natuurlijk heel wat mensen die wel met verlof zijn, dus stil?

Qua verlof van anderen valt het mee, ik denk dat er drie van de 22 op verlof zijn. Het is hier echt rustig, maar tegelijk ook niet, want juist de mensen met wie het niet goed gaat (en dat neemt vele vormen aan, die toestand... :shock:) die zijn nog allemaal hier. En omdat er een aantal best agressieve/geweldadige mensen zijn nu, zit ik meestal gewoon maar alleen op mijn kamer.

Jij heel veel sterkte met parkeren vanmiddag, ik zie het hier ook, is altijd erg druk rond bezoektijd! Misschien kun je wat eerder gaan en dan in het ziekenhuis wachten?

Gast
Gast

Bericht  Pompoen za 1 dec 2012 - 0:48

Oh, dat lijkt me wel heftig hoor als er zo veel mensen om je heen zijn waar het niet goed mee gaat dat je liever op je kamer zit. Ik heb geen idee hoe dat er op zulke afdelingen aan toe gaat. Bij ons heb je wel een unit 1 en een unit 2, unit 1 is het eerste stadium zeg maar. In mijn groep zitten ook mensen die daar zitten of gezeten hebben. Maar ik heb vooral het beeld dat daar mensen zitten die wel erg de weg kwijt zijn en niet thuis kunnen zijn, maar agressiviteit oid heb ik toch nooit wat van meegekregen. Maar misschien zitten die dan wel op Z.on en Sch.ild ofzo, geen idee.

Ik heb net met mijn afgesproken dat ik een half uur eerder kom en dat ik hem dan in het restaurant ontmoet en we samen een kopje koffie/thee gaan drinken. Hopelijk is het dan nog niet zó hopeloos! Ik ga over een kwartier ongeveer weg, eigenlijk vind ik dat ook wel lekker want ik zit me hier thuis stiekem toch wel een beetje te vervelen, al vind ik het heerlijk om even niet allemaal mensen om me heen te hebben en mijn eigen gang te gaan.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Sarah1985 za 1 dec 2012 - 3:30

Parel schreef:Sarah wat fijn zeg! Wat ga je kopen? Kleding?

Wij gaan trouwens na het middagslaapje ook de stad in voor de laatste cadeaus!

Helaas niks geshopt kon niks vinden. Wou een geurtje maar die kreeg ik al van mijn man. Hou het geld mooi apart voor als ik iets zie
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: