Meiden die zwanger willen worden !
+21
joyce0606
Clapperdie
Curious
Lejow
Triesje1983
Tiara
MiKa
Jess86
Laced
Muppetje
Le Chat Noir
Floor
Creabea_28
Amber-
Fearie
blondje1313
Caresses
*Lookie*
mamamethms
pitbullgup
DeniseT
25 plaatsers
Pagina 18 van 20
Pagina 18 van 20 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19, 20
Re: Meiden die zwanger willen worden !
Floor schreef:Maar Triesje je zit toch pas op dag 20 van je cyclus (aan je ticker te zien), dan hoeft het nu toch niet perse door te breken, ik heb toen ik net zwanger was ook een tijd buikpijn en krampjes gehad, net of ik ongesteld moest worden maar dat bleek dus te komen omdat ik zwanger was.
Nee ik wacht al sinds 6 april op mijn menstruatie... Deze ticker gaat blijkbaar gewoon weer opnieuw... Vandaar dat ik dus ook steeds zeg dat ik niet heel veel langer meer wil wachten voor ik de arts bel...omdat ik gewoon steeds buikpijn heb en het maar niet doorzet...
Triesje1983- Prater
- Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10
sorry! dan heb ik niks gezegd!
misschien dan toch maar de huisarts bellen. succes!
misschien dan toch maar de huisarts bellen. succes!
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Hahaha geeft niet, heb inmiddels even een andere banner opgezocht, die niet zomaar opnieuw begint...
Triesje1983- Prater
Hoi Meiden!
Mag ik me ook bij jullie komen aanmelden??
Ik ben Laurientje en ben 25 jaar, heb een zoontje van net 1 jaar en wij zitten nu in de tweede ronde voor een tweede kindje!
Het zwanger worden bij mijn zoontje ging niet erg gemakkelijk vanwege een onregelmatige cylcus, maar ben toen na 11 maanden toch spontaan zwanger geraakt! wel was ik al onderbehandeling bij de gyn om te kijken waar het mis ging maar dit bleek uiteindelijk niet meer nodig te zijn!!
Ik had me pas al aangemeld bij het topic meiden waarbij het zwanger worden niet vanzelf gaat. maar aangezien we nu weer met een schone lei beginnen en nog zonder behandeling o.i.d. heb ik besloten om daar niet mee te gaan schrijven maar liever hier!
Mijn afgelopen cyclus was 36 dagen en ik zit nu momenteel op 37 dagen maar verwacht dat het binnenkort toch door gaat zetten want heb al ruim een week menstruatie klachten en vanacht ook weer opvliegers....
Ik zal als jullie het oke vinden vanaf nu meelezen en schrijven! (ga nu eerst een poepbroek verschonen want het stinkt hier behoorlijk )
Mag ik me ook bij jullie komen aanmelden??
Ik ben Laurientje en ben 25 jaar, heb een zoontje van net 1 jaar en wij zitten nu in de tweede ronde voor een tweede kindje!
Het zwanger worden bij mijn zoontje ging niet erg gemakkelijk vanwege een onregelmatige cylcus, maar ben toen na 11 maanden toch spontaan zwanger geraakt! wel was ik al onderbehandeling bij de gyn om te kijken waar het mis ging maar dit bleek uiteindelijk niet meer nodig te zijn!!
Ik had me pas al aangemeld bij het topic meiden waarbij het zwanger worden niet vanzelf gaat. maar aangezien we nu weer met een schone lei beginnen en nog zonder behandeling o.i.d. heb ik besloten om daar niet mee te gaan schrijven maar liever hier!
Mijn afgelopen cyclus was 36 dagen en ik zit nu momenteel op 37 dagen maar verwacht dat het binnenkort toch door gaat zetten want heb al ruim een week menstruatie klachten en vanacht ook weer opvliegers....
Ik zal als jullie het oke vinden vanaf nu meelezen en schrijven! (ga nu eerst een poepbroek verschonen want het stinkt hier behoorlijk )
Gast- Gast
@ Laurientje, Welkom meid!
Wij hebben een gezellig weekend gehad Nu maar afwachten tot ik kan testen.
Aan de meiden die al een kindje hebben, merkte je al snel dat je zwanger was of pas na het testen?
@ Triesje Pendel jij?
Wij hebben een gezellig weekend gehad Nu maar afwachten tot ik kan testen.
Aan de meiden die al een kindje hebben, merkte je al snel dat je zwanger was of pas na het testen?
@ Triesje Pendel jij?
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10
Triesje wat onwijs balen zeg. Groot gelijk dat je je huisarts wilt bellen, dit schiet ook niet op.
Laurientje: welkom meid! Ik hoop voor je dat het dit keer niet zo lang op zich laat wachten!
Poisongirl: ik merkte eigenlijk voor het testen al dat ik me anders voelde. Had hele erge zwabberbenen (als je snapt wat ik bedoel haha) en spierpijn in mijn buik of ik uren situps had gedaan, terwijl ik dat niet gedaan had. En daarbij had ik geen afscheiding (lekker verhaal), wat ik normaal wel voor mijn ongesteldheid had. Dus een test was hier eigenlijk vooral een bevestiging... Sterkte met afwachten
Hier een heerlijke papegaai thuis. Als mijn man en ik onze stem verheffen roept ie heel hard: HOU OP!! Met zijn handje een stopteken geven haha. Geweldig.
Verder gaan we dit weekend waarschijnlijk de tuin opknappen (we zijn net verhuisd). Heb er al weer helemaal zin in! Fijne dag vandaag meiden!
Verder weinig nieuws, als het meezit moet ik volgende week ongesteld worden, maar ik ga er maar niet van uit dat mijn cyclus nu ineens wel snel op gang komt...
Laurientje: welkom meid! Ik hoop voor je dat het dit keer niet zo lang op zich laat wachten!
Poisongirl: ik merkte eigenlijk voor het testen al dat ik me anders voelde. Had hele erge zwabberbenen (als je snapt wat ik bedoel haha) en spierpijn in mijn buik of ik uren situps had gedaan, terwijl ik dat niet gedaan had. En daarbij had ik geen afscheiding (lekker verhaal), wat ik normaal wel voor mijn ongesteldheid had. Dus een test was hier eigenlijk vooral een bevestiging... Sterkte met afwachten
Hier een heerlijke papegaai thuis. Als mijn man en ik onze stem verheffen roept ie heel hard: HOU OP!! Met zijn handje een stopteken geven haha. Geweldig.
Verder gaan we dit weekend waarschijnlijk de tuin opknappen (we zijn net verhuisd). Heb er al weer helemaal zin in! Fijne dag vandaag meiden!
Verder weinig nieuws, als het meezit moet ik volgende week ongesteld worden, maar ik ga er maar niet van uit dat mijn cyclus nu ineens wel snel op gang komt...
Gast- Gast
Hey meiden,
zo hele dag weggeweest gisteren.
Maar de huisarts belde rond 13.15 uur terug gisteren (wat uitgelopen dus...).
Maar ik heb provera gekregen. Die kan ik straks ophalen. Onze medicijnen worden in een 24-uurs kluisje gedaan, zodat je het op kan halen, wanneer jij tijd hebt. Ik moest gisteren na mijn werk mijn vriendin ophalen en toen ik om half 5 bij de apotheek stond, was het echt superdruk, dus toen maar meteen naar het werk van mijn vriendin gereden... Nu zometeen dus even het spul ophalen.
Hij wilde me eerst ibuprofen of naproxen geven om de menstruatie op te wekken (wist niet dat dat kon), maar toen heb ik zelf even het balletje opgegooid van de Provera, omdat ik dat destijds ook van de gyn heb gekregen en dat dat goed werkte. Hij vertelde dat huisartsen dat niet zo snel geven, maar dat hij het receptje naar de apotheek zou sturen. Dus heb het toch voor elkaar gekregen, whoehoe!!!!
Nu hopen dat het snel werkt en ik dus snel ongi ga worden ...
@ Poisongirl: ik doe wel pendelen, maar heb mijn pendel nog niet gevonden...
zo hele dag weggeweest gisteren.
Maar de huisarts belde rond 13.15 uur terug gisteren (wat uitgelopen dus...).
Maar ik heb provera gekregen. Die kan ik straks ophalen. Onze medicijnen worden in een 24-uurs kluisje gedaan, zodat je het op kan halen, wanneer jij tijd hebt. Ik moest gisteren na mijn werk mijn vriendin ophalen en toen ik om half 5 bij de apotheek stond, was het echt superdruk, dus toen maar meteen naar het werk van mijn vriendin gereden... Nu zometeen dus even het spul ophalen.
Hij wilde me eerst ibuprofen of naproxen geven om de menstruatie op te wekken (wist niet dat dat kon), maar toen heb ik zelf even het balletje opgegooid van de Provera, omdat ik dat destijds ook van de gyn heb gekregen en dat dat goed werkte. Hij vertelde dat huisartsen dat niet zo snel geven, maar dat hij het receptje naar de apotheek zou sturen. Dus heb het toch voor elkaar gekregen, whoehoe!!!!
Nu hopen dat het snel werkt en ik dus snel ongi ga worden ...
@ Poisongirl: ik doe wel pendelen, maar heb mijn pendel nog niet gevonden...
Triesje1983- Prater
Oh wat fijn dat je dat gekregen hebt Triesje!! Ik hoop ook voor je dat het snel gaat werken!!
Gast- Gast
Vanavond nog even een zw-test gedaan, maar ook (omdat ik enorm nieuwsgierig was hoe zo'n ovu-test nu werkte) een ovulatietest gedaan en op deze ovulatietest was een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel licht streepje te zien. Mijn man zag hem ook. Ik ga morgen dus rond 12.00 uur nog een ovu-testje doen. Als er dan nog steeds een streepje te zien is, dan wacht ik even met de Provera om ermee verder te gaan...
Ik krijg de test niet goed op de foto, moet echt een ander fototoestel hebben hoor, want dit is een rotding hahahaha...
Die zw-test die moet je doen, voordat je met de provera begint (omdat het slecht is voor een eventuele vrucht)
Ik krijg de test niet goed op de foto, moet echt een ander fototoestel hebben hoor, want dit is een rotding hahahaha...
Die zw-test die moet je doen, voordat je met de provera begint (omdat het slecht is voor een eventuele vrucht)
Triesje1983- Prater
Is het niet zo dat er op zo"n test altijd een streepje staat? En dat als hij gelijk is aan de andere streep of donkerder is het hormoon opspoort. Ja ik weet het ook niet hoor. Of bedoel je dat er op de zwtest een licht streepje was?
Gast- Gast
Puggle schreef:Is het niet zo dat er op zo"n test altijd een streepje staat? En dat als hij gelijk is aan de andere streep of donkerder is het hormoon opspoort. Ja ik weet het ook niet hoor. Of bedoel je dat er op de zwtest een licht streepje was?
Nee op de ovulatietest stond naast de controle streep een heel licht teststreepje... En normaal gesproken is ook deze helemaal wit (net als bij een zw-test) als hij negatief is... dus morgen om 12.00 uur nog een keer testen...
Triesje1983- Prater
Triesje1983 schreef:Puggle schreef:Is het niet zo dat er op zo"n test altijd een streepje staat? En dat als hij gelijk is aan de andere streep of donkerder is het hormoon opspoort. Ja ik weet het ook niet hoor. Of bedoel je dat er op de zwtest een licht streepje was?
Nee op de ovulatietest stond naast de controle streep een heel licht teststreepje... En normaal gesproken is ook deze helemaal wit (net als bij een zw-test) als hij negatief is... dus morgen om 12.00 uur nog een keer testen...
Oh oke ik wist niet dat he ook zulke testen had nou spannend zou ik idd ook effe wachten met de provera. Succes morgen!
Gast- Gast
Hahaha, dankjewel... Vanavond in iedergeval even flink knutselen
Triesje1983- Prater
Triesje1983 schreef:Puggle schreef:Is het niet zo dat er op zo"n test altijd een streepje staat? En dat als hij gelijk is aan de andere streep of donkerder is het hormoon opspoort. Ja ik weet het ook niet hoor. Of bedoel je dat er op de zwtest een licht streepje was?
Dat hoeft niet hoor. Ik heb standaard een donkere tweede streep op een ovulatietest en als ik dan echt een ovulatie heb is 'ie net nog even wat donkerder. De test meet LH en dat zit altijd in je bloed, alleen wat meer net voor de ovulatie.
Gast- Gast
Dat verschilt dan heel duidelijk per persoon... Ik voel al wel een paar dagen wat pijn in de onderbuik en had vandaag ineens ook weer enorm last van mijn bekken en onderrug... Dus misschien komt mijn ei er toch wel aan... het is wel herkenbaar voor mij in ieder geval...
Triesje1983- Prater
Net weer een test gedaan. Het lijkt erop dat hij iets donkerder is dan die van gisteren. Ik twijfel nu dus enorm of ik nog verder ga met de Provera... Zometeen maar eens even overleggen met mijn man...
Triesje1983- Prater
Triesje: en wat hebben jullie besloten mbt de provera?
Hier gisteren een heel klein beetje bloedverlies dus ik dacht even: zou het??? Maar vandaag weer niks. Was ook te mooi om waar te zijn, direct op het juiste moment ongesteld... Helaas, maar goed eignelijk zou ik het vandaag moeten worden. Dus we wachten af...
Hier gisteren een heel klein beetje bloedverlies dus ik dacht even: zou het??? Maar vandaag weer niks. Was ook te mooi om waar te zijn, direct op het juiste moment ongesteld... Helaas, maar goed eignelijk zou ik het vandaag moeten worden. Dus we wachten af...
Gast- Gast
Jetje schreef:Triesje: en wat hebben jullie besloten mbt de provera?
Na de 2 testen van vandaag heb ik op advies van mijn man de HA gebeld, wat nu te doen. Ik heb gesproken met de assistente en zij raadde mij aan om gewoon verder te gaan met de Provera (ook omdat de testen nog steeds niet positief zijn) en dan de menstruatie af te wachten en dan ook meteen op dag 1 te gaan temperaturen en daarna vanaf dag 11 met ovulatietesten in de weer te gaan...
Ik heb vanavond dus alweer de 1e Provera gehad...
Triesje1983- Prater
He meiden, ik heb me nog maar net aangemeld hier en ik vertrek alweer... ik ben namelijk al ZWANGER!!
helemaal niet verwacht!! bij mijn zoon duurde het namelijk 11 maanden en nu al in de tweede ronde raak..
Iedereen heel veel succes en hopelijk volgen jullie mij snel...
helemaal niet verwacht!! bij mijn zoon duurde het namelijk 11 maanden en nu al in de tweede ronde raak..
Gast- Gast
Gefeliciteerd!
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Laurientje85 schreef:He meiden, ik heb me nog maar net aangemeld hier en ik vertrek alweer... ik ben namelijk al ZWANGER!!
Woww dat is lekker snel! Gefeliciteerd
Gast- Gast
Gefeliciteerd meid!
Triesje1983- Prater
Triesje1983 schreef:Jetje schreef:Triesje: en wat hebben jullie besloten mbt de provera?
Na de 2 testen van vandaag heb ik op advies van mijn man de HA gebeld, wat nu te doen. Ik heb gesproken met de assistente en zij raadde mij aan om gewoon verder te gaan met de Provera (ook omdat de testen nog steeds niet positief zijn) en dan de menstruatie af te wachten en dan ook meteen op dag 1 te gaan temperaturen en daarna vanaf dag 11 met ovulatietesten in de weer te gaan...
Je bent toch pas in de 1ste ronde of niet?
Is er eeb reden voor dat je gelijk al pilletjes krijgt en ovulatietesten enz gaat gebruiken. Ik vind het namelijk nogal wat als je gewoon pas in de 1ste ronde zit en de assistente zulk advies geeft. Het is niet verkeerd bedoeld maar vraag het me af.
Gast- Gast
Wauw Laurientje wat super zeg!! Gefeliciteerd!!! Het is je van harte gegund, geniet ervan meid!!
Gast- Gast
Puggle schreef:Triesje1983 schreef:Jetje schreef:Triesje: en wat hebben jullie besloten mbt de provera?
Je bent toch pas in de 1ste ronde of niet?
Is er eeb reden voor dat je gelijk al pilletjes krijgt en ovulatietesten enz gaat gebruiken. Ik vind het namelijk nogal wat als je gewoon pas in de 1ste ronde zit en de assistente zulk advies geeft. Het is niet verkeerd bedoeld maar vraag het me af.
Ik ben idd in de eerste ronde. Maar bij vorige zwangerschap heeft het 2,5 jaar geduurd en was mijn menstruatie ook niet om over naar huis te schrijven.
Na een keer of 2 Provera werd mijn menstruatie regelmatig. Achteraf bleek ik toen verstopt te zitten (heb na ruim 2 jaar een HSG onderzoek gehad en toen was ik na een maand zwanger).
Omdat ik nu dus al zo lang overtijd ben en ik hier ook gewoon last van heb, qua menstruatiepijn/buikpijn heb ik vorige week de huisarts gebeld om te vragen of ik hier niet iets voor kon krijgen.
Voordat je met Provera begint MOET je een zwangerschapstest doen. Ik had ook nog ovulatietesten in huis (omdat ik die van mijn beste vriendin had gekregen, zij heeft ze niet meer nodig ) en nieuwsgierig als ik was heb ik toen ook een ovulatietest gedaan. Ik zag een streepje en ben toen elke dag (tot en met vandaag) gaan testen. Maar nu had ik vanmiddag een iets donkerder streepje (rond 11.30 uur) en daarna toen ik thuis kwam ineens helemaal geen streepje meer. Maar dat eerste testje van vandaag had eerst ook geen streepje, maar toen ik vanmiddag thuis kwam dus ineens wel. Daarom heb ik toen ik thuis was nog een test gedaan.
Omdat ik me een beetje onzeker voelde van wat ik nou moest doen nu, verder met Provera of niet, heb ik de HA gebeld en overleg gehad met de assistente. Zij heeft mij dus geadviseerd om verder te gaan met de Provera (omdat de testen niet positief waren) en dan de menstruatie af te wachten en daarna verder te gaan met temperaturen en ovulatietesten.
Ik hoop dat dit een beetje een duidelijk verhaal is hahahaha.... (er zit dus wel degelijk een hele achtergrond achter)
Triesje1983- Prater
Pagina 18 van 20 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19, 20
Soortgelijke onderwerpen
» Meiden die zwanger willen worden !
» Zwanger willen worden vanaf nu
» Afvallen en zwanger willen worden
» Zwanger willen worden en migraine
» Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
» Zwanger willen worden vanaf nu