Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meiden die zwanger willen worden !

+21
joyce0606
Clapperdie
Curious
Lejow
Triesje1983
Tiara
MiKa
Jess86
Laced
Muppetje
Le Chat Noir
Floor
Creabea_28
Amber-
Fearie
blondje1313
Caresses
*Lookie*
mamamethms
pitbullgup
DeniseT
25 plaatsers

Pagina 19 van 20 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20  Volgende

Ga naar beneden

Meiden die zwanger willen worden ! - Pagina 19 Empty Re: Meiden die zwanger willen worden !

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 7:06

Oke duidelijk smile ik vond het al zo apart om voor de 1ste ronde zulk advies te krijgen,maar begrijp het nu. Hopelijk komt je menstruatie snel nu.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die zwanger willen worden ! - Pagina 19 Empty Re: Meiden die zwanger willen worden !

Bericht  Triesje1983 ma 2 mei 2011 - 7:13

Anders ik wel hahaha...
Ben het wel zat nu die constante "menstruatiepijn" zonder menstruatie...
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Annie24 ma 2 mei 2011 - 22:05

Triesje; had je dan niet beter om een bloed test kunnen vragen? Vind het knap dat je met de Provera bent begonnen terwijl je wel lichte streepjes had.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Creabea_28 di 3 mei 2011 - 1:13

heey meiden,

Ik ben weer op Nederlandse bodem. Gisteren thuisgekomen vanuit het zonnige Turkije. We hebben het heel erg naar ons zin gehad en zijn lekker bijgekomen. Qua zwanger worden heb ik weinig nieuws. We hebben besloten er een maandje niet mee bezig te zijn. Heb niet getemperatuurd, geen ovulatietesten gebruikt en we doen het nu gewoon alleen wanneer we zin hebben. Waren allebei heel erg moe dus er is nog niet heel veel gebeurd in bed haha. Moet zeggen dat we het allebei ook wel even fijn vinden om er niet zo mee bezig te zijn. Volgende maand zien we wel weer verder. Even 'pauze' is ook wel lekker. Voor mij dus weinig spanning of ik deze maand zwanger zou zijn.

Triesje: Wat balen dat je nog steeds niet ongesteld bent geworden! Hoop dat de provera zijn werk snel doet. Een vrouwtje op vakantie heeft voor ons gependeld of we kinderen krijgen. Zij kwam uit op eerst een meisje en dan een jongen, dus 2 kinderen. Ze kon ook pendelen wanneer het kindje zou komen, maar dan moest ze eerst weten wanneer wij gestopt waren met de pil (haha al 10 maanden :P). We wilden niet zeggen dat we allang gestopt waren dus dit kon ze niet voor ons doen, maar dat geeft niet. Ben benieuwd of jouw pendels uitkomen en je in mei zwanger mag worden.

Laurientje: Wat snel zeg! Gefeliciteerd! Een hele fijne zwangerschap toegewenst.

Jetje: Is je ongesteldheid inmiddels doorgezet? Of nog niks? Misschien ben je wel zwanger Wink

Nou meiden, een fijne zonnige dag

Liefs
Creabea_28
Creabea_28
Prater
Prater

Aantal berichten : 585
Punten : 616

Bericht  Triesje1983 di 3 mei 2011 - 6:58

@ Annie: waarom moet ik een bloedtest vragen dan? Ik weet namelijk zelf zeker dat ik niet zwanger ben. Ik voel me niet zwanger én daar komt bij dat ik al 3 negatieve testen heb gehad...

@ Crea: welkom terug meid. Fijn om te lezen dat jullie het zo leuk hebben gehad Very Happy. Wat fijn voor jullie dat jullie een pauze genomen hebben zeg. En met fijn bedoel ik natuurlijk dat jullie het fijn vinden en dat het goed voelt voor jullie Very Happy.
Ja ik hoop ook dat de Provera snel zijn werk gaat doen en dat ik snel ongi ga worden, zodat we eindelijk écht kunnen gaan starten.
Wat een supernieuws zeg dat je zo'n goede pendel hebt gehad Very Happy. Ik denk dat mijn pendels niet meer uit gaan komen. Ja 1 kan misschien nog, heb er ook nog 1 voor juli...
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Bericht  Gast di 3 mei 2011 - 18:55

@Creabea: klinkt als een heerlijke vakantie! Zo'n pauze kan echt wonderen brengen hoor! Ik ga je geen valse hoop geven, maar ik werd juist zwanger in mijn 'pauzemaand'....... Helaas nog niet ongesteld hier, maar ik had ook niet de hoop dat ik meteen ongesteld zou worden.

@ Triesje: Hoe lang moet het ongeveer gaan duren voor de Provera gaat werken? Of is daar geen touw aan vast te knopen?

Gast
Gast

Bericht  Triesje1983 wo 4 mei 2011 - 8:21

Jetje schreef:@ Triesje: Hoe lang moet het ongeveer gaan duren voor de Provera gaat werken? Of is daar geen touw aan vast te knopen?

Ik heb echt waar geen idee. Ik hoop volgende week dan ongesteld te worden... Ik slik het nu elke middag tijdens de lunch (moet tijdens eten namelijk), omdat ik er dan zeker van ben dat het erin blijft (heb soms 's avonds last van mijn maag, waardoor mijn avondeten er niet altijd in blijft..)
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 19:33

Hier helaas ook nog steeds niet ongesteld. Ik ga volgende week maar even een test doen om zwangerschap uit te sluiten. Vrees dat het dit keer toch ook weer een paar maanden gaat duren voor de boel op gang is. Sad

Gast
Gast

Bericht  Triesje1983 di 10 mei 2011 - 8:17

Wat is het hier rustig???

Hier nog steeds geen ongi... vandaag de laatste Provera gehad, nu dus afwachten wanneer de ongi komt...
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Bericht  Creabea_28 wo 11 mei 2011 - 22:57

heey meiden,

Ik kom het topic even uppen. Het is inderdaad erg stil. Ben er zelf ook schuldig aan...heb deze periode niet zoveel te melden w.b.t. zwanger worden. Ik zit vandaag alweer op dag 26, dus ben benieuwd wanneer mijn ongi komt. Dat is wel het nadeel van geen ovulatietesten gebruiken. Ik heb geen idee hoe lang mijn cylus nu is en wanneer ik mijn ongi kan verwachten. Heb wel al een paar dagen een beetje gevoelige borsten en ben erg moe. Maar goed, aangezien ik bijna alle zwangerschapskwaaltjes al een keer gehad heb en we het welgeteld 3 keer hebben gedaan deze maand en ook nog eens niet echt in de vruchtbare periode ga ik er echt niet vanuit dat het iets te betekenen zou kunnen hebben. We wachten dus lekker af tot ik ongi ben geworden en dan gaan we beginnen met temperaturen en ovulatietesten. We hebben afgesproken dat als we eind juli nog niet zwanger zijn, we een afspraak maken bij de dokter. Dus we hebben nog een paar maandjes om het zelf te proberen. Vind ik wel fijn want het is natuurlijk toch fijner als het op de natuurlijke manier gebeurt.

Triesje: Nog steeds geen ongi? Hoop dat de provera nu snel zijn werk gaat doen. Hoe is het verder met je? En met je herstel na je operatie? Kan het trouwens niet zijn dat je lichaam daardoor van slag is, door de narcose ofzo? Ik zeg ook maar wat hoor. Met je kleine man ook alles goed?
En heb je je pendel al gevonden? Ben zo benieuwd wat eruit komt.

Jetje: Ook nog steeds geen ongi, wat balen. Heb je inmiddels al een test gedaan? Balen dat het zo lang duurt voordat je lichaam op gang komt. Kun je ook geen Provera krijgen als het te lang gaat duren?

Nou meiden, ik ga weer even wat doen. Tot snel

liefs
Creabea_28
Creabea_28
Prater
Prater

Bericht  pitbullgup wo 11 mei 2011 - 23:19

He meiden ik kom hier eens even checken hoe het met iedereen gaat. Very Happy

@ Jetje; vervelend dat je cyclus nog niet op gang is.
@ triesje;Hoelaang duurt t voordat je ongesteld word nadat je de laatste provera hebt genomen? vaak een par dagen toch?
@ Crea; goed van je meid dat je wat afstand hebt genomen en fijn dat jullie t nog ff willen proberen tot de zomer. Hopelijk werpt het z'n vruchten af!!!!

Wens iedereen heel veel vruchtbaarheid toe!!!!
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Creabea_28 do 12 mei 2011 - 0:15

Heey PBG,

Dank je voor je berichtje smile Wat gezellig dat je hier nog even komt kijken! Hoe is het met jou? Heb je veel last van klachten of valt het mee?
Heb je inmiddels al een eerste echo gehad? En hebben jullie het al aan mensen verteld?

liefs

Laatst aangepast door Creabea_28 op do 19 mei 2011 - 0:21; in totaal 1 keer bewerkt
Creabea_28
Creabea_28
Prater
Prater

Bericht  pitbullgup do 12 mei 2011 - 0:27

Hier gaat alles goed weinig grote klachten en gelukkig nog helemaal niet misselijk geweest Very Happy Als ik zo de zwangerschap door kom mag ik alles behalve klagen Wink
Mijn moeder en schoonouders weten het maar als alles goed is volgende week met de 1e echo gaan we het aan iedereen bekend maken. Vind het wel spannend hoor omdat ik juist zo weinig klachten heb.
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 1:38

@ creabea: lief van je. Ik wil liever niet aan de medicijnen. De vorige keer kwam het na vier maanden vanzelf weer op gang en ik hoop dat het dit keer ook gaat lukken. Ik had ook niet de illusie dat het snel weer op gang zou zijn, dus echt druk maak ik me er ook (nog) niet om. Heb afgelopen weekend een test gedaan en die was negatief, dus helaas gewoon afwachten...

@ Triesje: en al ongesteld?

@ creabea: tsja niet om het een of ander, maar eh.... wat ik al zei: ik ben precies zwanger geraakt in mijn 'pauzemaand' toen we het welgeteld 2 keer gedaan hadden. Dus eh roep niet te hard he :-) Maar wat goed dat jullie tot de zomer willen wachten met de dokter.

@ PBG: super dat het zo lekker gaat tot nu toe! Spannend de echo, maar vooral ook leuk!!

Hier dus vrij weinig nieuws, inmiddels ruim een week overtijd...

Gast
Gast

Bericht  Triesje1983 do 12 mei 2011 - 7:33

Hey meiden,

@ Crea: Ik duim voor je hoor, dat jullie voor eind juli zwanger zijn hoor! Ik gun het jullie zo enorm Very Happy. Heb nog geen tijd gehad om de pendel te zoeken, maar van het weekend ietsje meer tijd, dus ik hoop hem zondag te vinden en voor je te kunnen pendelen.
Nope hier nog steeds geen ongi. Ik heb begrepen dat je tot 10 dagen na de laatste Provera ongesteld zou moeten worden...Ik heb echt geen idee of dat kan door de narcose...

@ PBG: ik heb begrepen/gehoord dat je tot 10 dagen na de laatste provera ongesteld zou worden...
Ow wat heerlijk zeg, geen klachten hahaha.

@ Jetje: nope helaas niet en als ik het goed lees, jij ook nog niet dus...
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Bericht  Creabea_28 zo 15 mei 2011 - 7:50

Heey meiden,

Ik kom weer even gezellig kijken. Hier nog weinig nieuws. Zit op dag 28 (had verkeerd geteld) en nog geen ongi. Denk wel dat het gewoon komt. We wachten het even af.

Triesje: Wat ben je toch lief voor me hug dank je wel voor het gunnen. Dat vind ik zo lief. Balen dat er nog steeds geen ongi is. Je hebt nog een paar dagen voordat het kan komen. Hoop zo voor je dat het er snel is, dan kunnen jullie ook verder.

Jetje: Heb jij al nieuws? Ik zit zo voor je te hopen dat je lichaam het snel zelf oppakt en dat jullie ook kunnen beginnen. 'Gelukkig' heb je jezelf erop ingesteld, maar leuk is anders. Snap dat je niet meteen aan de medicijnen wil, zeker omdat je lichaam de vorige keer heeft bewezen het zelf ook op te kunnen pakken. Hoop dat dat snel gebeurt voor je!
En ik zal niet te hard roepen hahaha...ja de hoop is er natuurlijk altijd wel, maar de kwaaltjes die ik had zijn redelijk over dus heb voor deze maand toch het gevoel dat het niks wordt. We wachten het af Wink

PBG: Wat heerlijk dat je zo weinig kwaaltjes hebt en spannend...volgende week de echo. Op welke dag krijg je de echo? Als ik je daarvoor niet meer spreek: geniet van jullie eerste kennismaking met jullie kindje en het zal vast allemaal goed zitten hoor meid. Het is jullie van harte gegund om er lekker van te gaan genieten.

Nou meiden, als ik nieuws heb dan horen jullie het van me.

liefs
Creabea_28
Creabea_28
Prater
Prater

Bericht  pitbullgup zo 15 mei 2011 - 20:13

@ Triesje; Nou hoop dat je ongi snel komt!
@ Crea; lief van je! ik heb as woensdag de echo. En ga toch voor je duimen meid!
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Bericht  Creabea_28 wo 18 mei 2011 - 4:14

heey meiden,

Nou wij zijn, zoals verwacht, weer een ronde verder. Ik ben maandag ongesteld geworden. Weer netjes een cyclus van 28 dagen. Ben nu ook begonnen met temperaturen, even kijken hoe dat bevalt. Moet mezelf wel echt aanleren eraan te denken en ook even kijken waar ik het bij ga houden. Vind die site van Fertilityfriend er zo ingewikkeld uitzien. We gaan ook maar weer ovulatietesten gebruiken. Soms denk ik weleens: waarom doen we dit nu allemaal, dan ben je er zo mee bezig, maar aan de andere kant is het ook wel weer fijn als je weet wanneer je de meeste kans hebt. We zijn nu toch al 10 maanden bezig. Hoop zo dat het binnenkort mag lukken.

PBG: Hoe was je echo?

Hoop dat er snel weer iemand reageert hier, want het is hier wel heel erg stil

Liefs
Creabea_28
Creabea_28
Prater
Prater

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 5:13

Zal ik eens even reageren dan is er iemand Wink

Ik lees hier wel mee. Jammer dat he ongesteld bent geworden, maar wel heel mooi regelmatig dat is echt wel fijn! Ik snap dat je het minder leuk vind om er mee bezig te zijn, maar wie weet werkt het wel, ik dacht dat pitbullgup ging temperaturen en die maand gelijk raak was smile veel succes en dat je maar snel zwanger mag zijn.

Gast
Gast

Bericht  pitbullgup wo 18 mei 2011 - 5:26

@ crea; he wat jammer meid! hoop t zo voor jullie...fertilityfriend ziet er moeilijker uit dan dat het is moet je ven die cursus volgen dat weet je precies hoe t zit.
Mijn echo was helemaal goed echt heel bijzonder en wordt nu geschat op 10+4 (foto's staan in het november,december,januari topic)
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Bericht  Creabea_28 do 19 mei 2011 - 0:07

Puggle: Dank je wel voor je lieve berichtje! Hoe is het met jou? Ja inderdaad wel fijn dat mijn cyclus best wel regelmatig is, daar ben ik ook wel blij om. Hoop dat jouw cyclus ook wat regelmatiger gaat worden. Hoe lang was jij al gestopt met de pil?

PBG: Had al gereageerd in het november, december, januari-topic, maar hier ook nog maar even. Wat fijn dat je echo goed was. Vind het echt zo mooi om te zien dat het echt al een klein mensje is. Ga er maar lekker genieten Very Happy

Heb het idee dat mijn lichaam zich goed aan het reinigen is ofzo. Verlies best veel bloed en ook veel stolsels. Vorige maand had ik een ongi zonder krampen, nou nu heb ik het dubbele aan krampen. Mijn lichaam is dus weer helemaal schoon voor de volgende ronde smile Heb vandaag weer ovulatietesten gekocht en ben netjes aan het temperaturen, dus hoop dat het helpt. Heb net op uitzending gemist het programma Babyboom gekeken. Zo zie je maar dat wij echt niet de enigen zijn die bezig zijn met zwanger proberen te worden. Vond het wel heel mooi om te zien, een echte aanrader.

LCN: Weet niet of je hier nog meeleest? Maar ik vroeg me af hoe het met je gaat en of er al vervolgstappen bekend zijn voor jullie.

liefs
Creabea_28
Creabea_28
Prater
Prater

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 6:41

Ja ik hoop ook wat regelmatiger te worden, de eerste lange cyclus is opgewekt toen en de 2de is natuurlijk gekomen. Nu ben ik inmiddels op 34 dus we zullen zien.

Hopen dat het temperaturen rn de testen een beetje helpen. We een fijn idee dat je lekker schoon bent van binnen. Is je lijf weer helemaal klaar voor een nieuwe hopelijk goede ronde smile

Ben trouwens sinds 6 december met de pil gestopt.

Gast
Gast

Bericht  Le Chat Noir do 19 mei 2011 - 8:56

Nou hier ben ik ook weer een keer!
Was inderdaad erg stil vanaf mijn kant. Maar ik heb de laatste tijd echt meer afstand genomen. De wachttijd op vervolgstappen lijkt dan sneller te gaan en als ik er minder mee bezig ben voel ik me ook beter. Vandaar... Heb t er best wel moeilijk mee (gehad) en ben af en toe echt verdrietig, maar over het algemeen merk ik dat we nu gewoon verder willen kijken naar wat er dan wel mogelijk is. En al wat geaccepteerd hebben dat het met medische hulp zal zijn. Ook nog de hoop dat het onderzoek de volgende keer beter uitvalt natuurlijk, maar denk geen enorm verschil omdat het nu al zo slecht was. Wel ben ik blij dat ik even niet naar het ziekenhuis hoefde de afgelopen weken, dus ja als ik in de toekomst wel vaker weer heen moet vind ik dat toch wel intensief (ook vanwege combi met werk), maar t is niet anders.
Ik lees hier trouwens wel af en toe mee hoor. Ben in de tussentijd ook alweer ongesteld geworden (5 mei) en zit nu alweer op dag 16 dus volgens mij!
Morgen hebben we eindelijk ons gesprek bij de gyn om alle uitslagen door te spreken. Maar vervolgens moeten we toch wachten op het 2e zaadonderzoek en dat kan pas weer in juli. Gelukkig gaan we vanaf 17 juni nog met vakantie, dus dan worden we ook even afgeleid en zijn we er niet teveel mee bezig.
Ben ook heel benieuwd hoe het jullie verder vergaat Creabea! Hoop natuurlijk dat jullie de komende maanden nog zwanger raken en niet naar de huisarts/fertiliteitspoli hoeven! FF valt best mee hoor als t eenmaal doorhebt!
Fijn dat de echo er goed uitzag PGB!
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Caresses vr 20 mei 2011 - 0:54

Ook weer even een berichtje van mij.

PBG Nog gefeliciteerd!! Echt superfijn voor jullie dat je zwanger bent.
Le Chat Noir Wat vervelend dat het niet op de natuurlijke manier lukt, hopelijk lukt het met medische hulp wel smile. Ik lees dat jullie een 2e zaad onderzoek gaan doen, wat kwam er uit jullie eerste zaad onderzoek? Of hoor je dat morgen pas?

Nou het minder ermee bezig zijn heeft toch geen zin aangezien ik nog niet zwanger ben Sad Dus ga maar weer gezellig mee schrijven.
(had paar maanden terug een tijdje meegeschreven en toen gestopt omdat ik er niet teveel mee bezig wilde zijn).

Ik ben vandaag ongesteld geworden, best vroeg dag 26. Mijn cylcus is nog steeds onregelmatig (29)-(33)-(30)-(25)-28-31-27-28-32-26

Ik dacht dat je op de dag dat je slijmerige afscheiding hebt waar je draadjes van kan maken, je vruchtbaar bent (en dus 14 dagen erna ongesteld wordt) maar bij mij was dat is nog maar 12 dagen geleden, en vandaag dus ongesteld geworden, dus ik snap het niet helemaal. Iemand een idee hoe dit zit?

Zonet alvast maar wat ovulatietesten gehaald en hopelijk krijg ik daarmee wel duidelijk op welke dag ik vruchtbaar ben. En ga vanaf mogen ook beginnen met tempraturen.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  pitbullgup vr 20 mei 2011 - 1:09

Thanx voor de felicitatie's allemaal... Hoop dat het voor jullie ook snel zo ver is.

@ LCN; hopelijk worden jullie snel geholpen en is de kwaliteit van het sperma toch flink verbeterd.
@ Caresses; Je bent inderdaad wel onregelmatig maar gelukkig niet een heeeele lange cyclus. Als je Luteale fase tussen de 9-18 dagen zit wordt dat als normaal gezien dus dat is niet bij iedereen precies 14 dagen. Bij mij was dat ook 12 dagen
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 19 van 20 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: