Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meiden die zwanger willen worden !

+21
joyce0606
Clapperdie
Curious
Lejow
Triesje1983
Tiara
MiKa
Jess86
Laced
Muppetje
Le Chat Noir
Floor
Creabea_28
Amber-
Fearie
blondje1313
Caresses
*Lookie*
mamamethms
pitbullgup
DeniseT
25 plaatsers

Pagina 17 van 20 Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18, 19, 20  Volgende

Ga naar beneden

Meiden die zwanger willen worden ! - Pagina 17 Empty Re: Meiden die zwanger willen worden !

Bericht  Amber- zo 17 apr 2011 - 21:04

Ah nee Crea wat jammer!!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die zwanger willen worden ! - Pagina 17 Empty Re: Meiden die zwanger willen worden !

Bericht  Gast zo 17 apr 2011 - 21:07

Wat jammer zeg!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 17 apr 2011 - 21:13

Wat jammer Crea! Hoopte het zo voor je!! hug

Gast
Gast

Bericht  blondje1313 zo 17 apr 2011 - 21:19

Jammer Crea..
Stomme vraag, maar je hebt dus ook niet meer getest?

Gefeliciteerd Amber, fijn dat het zo snel weer raak is.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Amber- zo 17 apr 2011 - 21:23

blondje1313 schreef:Jammer Crea..
Stomme vraag, maar je hebt dus ook niet meer getest?

Gefeliciteerd Amber, fijn dat het zo snel weer raak is.

Dankjewel!!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  pitbullgup zo 17 apr 2011 - 22:01

@ Amber; gefeliciteerd
@ Crea; he wat jammer

Wat een dubbel berichtje zo Neutral
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Triesje1983 ma 18 apr 2011 - 3:58

@ Amber: gefeliciteerd meid!!! Geniet ervan!

@ Crea: ow meid, dat is balen zeg!!! Dikke knuffel.

Hier vanmorgen getest, maar zoals ik al dacht, niet zwanger. Ik moet dus helaas echt, echt, echt wachten tot mijn menstruatie zich aandient... Ik hoop dat het niet al te lang meer duurt, anders ga ik echt aan de bel trekken.
Wel heb ik wat meer last van puistjes en ben ik aan de diarree. Meestal duurt mijn menstruatie-aankomst dan niet lang meer...
Meiden die zwanger willen worden ! - Pagina 17 Negatievetestenenluiertaartmeisje013
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Creabea_28 ma 18 apr 2011 - 4:14

Heey meiden,

Bedankt voor de lieve berichtjes, dat doet me goed smile

Triesje: wat jammer! Helaas heeft het samen testen geen geluk gebracht.

Blondje1313: nee heb inderdaad niet meer getest. Is geen domme vraag hoor, maar had zoiets van: ik ga maar niet testen want mijn lichaam maakt het goed duidelijk haha

Mijn ongi is goed doorgebroken vandaag. Voel mijn buik echt al de hele dag, niet normaal. Verlies nog niet eens overdreven veel bloed maar mijn buik staat helemaal strak en heb vooral aan de zijkanten van mijn baarmoeder pijn (mijn eierstokken?). Ga denk ik toch maar binnenkort even een bezoekje brengen aan de dokter, want zo'n gevoelige buik als nu heb ik nog niet eerder gehad. Echt balen, maar ja...kan er niks aan veranderen helaas.

Liefs
Creabea_28
Creabea_28
Prater
Prater

Aantal berichten : 585
Punten : 616

Bericht  Le Chat Noir ma 18 apr 2011 - 5:48

@Crea: Wat balen meid...helaas weet ik exact hoe je je voelt... Deze maand zette het bij mij ook pas 2-3 dagen later door. Als je dan ook heftiger ongesteld bent, denk je ook al sneller dat er iets voortijdig verloren is gegaan.
Je schreef eerder dat je vriend nu nog niet naar de dokter wil gaan? Kijkt hij er gewoon tegenop of andere reden (als je het wilt zeggen hoor)?
Wij zijn nu samen 1 keer geweest voor een intake, ik heb een potje van mijn man ingeleverd en ik ben nu zelf twee keer geweest voor een echo + 1 keer bloedprikken. Dit op dag 3 en dag 10. Morgen (dag 14) moet ik weer voor een volgecho. Ik ervaar het tot nu toe niet als belastend en qua werk komt het ook nog goed uit, maar daar heb ik wel geluk mee, wat dat betreft was het goed dat ik wat later ongesteld werd deze keer.

Ik heb inderdaad al uitslagen en fijn nieuws: ik ben/kom in ieder geval niet vervroegd in de overgang (hogere kans ivm familie) en mijn hormoonhuishouding in het begin vd cyclus is volgens de gyn perfect. Mijn baarmoeder en eierstokken zien er normaal uit en ik heb geen vleesbomen of cystes ofzo. Ik had vaak last van mijn rechtereierstok, maar daar was niks te zien. Moet zeggen dat dit wel erg geruststelt.
Nu is het wachten op de eisprong, dan 7 dagen erna weer bloedprikken en dan zit het orienterende onderzoek er eerst op. Daarna weer verder kijken.
Mijn man vond het ook echt niet leuk dat zijn zaad onderzocht wordt en dat hij een potje moest vullen, maar verder komt het meer op de vrouw neer..
Ik ben desondanks tot nu toe erg blij dat ik de telefoon opgepakt heb om een afspraak bij de huisarts te maken... Ik wou maar zeggen: kijk er niet teveel tegen op om naar een arts te stappen.
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Triesje1983 ma 18 apr 2011 - 8:26

@ Crea: ach ja... ging er al vanuit dat het niet zo was, dus hahaha... Ik vind het vooral vervelend dat mijn menstruatie ineens niet meer op gang komt...
Ow jeetje, dat is wel vervelend zeg, zo'n buikpijn... Ik hoop dat er niets ernstigs is...

@ LCN: misschien kwam die pijn wel van de eitjes? Als het goed is moet je na de eisprong idd weer bloedprikken en dan word er bekeken of je een goede eisprong hebt gehad...
Hahaha, heel herkenbaar. Mijn man vond dat ook absoluut niet leuk. Vooral omdat ik ook niet mocht helpen. Mijn dna en bacteriën mochten niet bij het sperma in de buurt komen... Ook zei hij nog: het is echt niet leuk hoor om boven bezig te zijn, terwijl je vrouw beneden zit te wachten...
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Bericht  Poisongirl di 19 apr 2011 - 6:36

Ik heb me ook aangemeld in het voor een kindje in 2011 topic, maar hier ook maar eventjes:

Ik zal mezelf even voorstellen hier en uitleggen hoe en wat.

Ik ben Poisongirl, 25 jaar, getrouwd met mijn man van 27 jaar. In juli 2010 ben ik gediagnostiseerd met een prolactinoom (een gezwelletje in mijn hypofyse waardoor er (veel te veel) prolactine wordt aangemaakt). Hiervoor heb ik medicatie,die de productie van de prolactine remt en die als bijwerking vruchtbaarheidsverhoging heeft. We liepen al een tijde rond met het idee dat we heel graag een kindje willen, maar we zeiden steeds we wachten tot het huis af is en tot we op vakantie zijn geweest in 2012. Dit weekend zei mijn man ineens: "Kom schat, zullen we er gewoon voor gaan. Als het raak is is het mooi, is het mis is het ook niet erg". Dus we proberen het vanaf nu. Ik heb rond dit weekend mijn eisprong, dus ronde 1, here we come smile. Ik ga er absoluut niet van uit dat het meteen raak is, maar niet geschoten is altijd mis Razz

Als iemand graag iets van me wil weten, just ask zou ik zeggen!

Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809

Bericht  Le Chat Noir wo 20 apr 2011 - 22:50

Wat is het hier rustig!

@Poisongirl: Welkom hier! Hoop dat je snel zwanger raakt! Hoe kwam je er achter dat je teveel prolactine aanmaakt? Ik ben LCN, 27 jaar, ook getrouwd, vanaf mei 2010 bezig zwanger te worden en sinds deze maand in de medische molen, dwz eerst orienterend onderzoek.

@All: Dinsdag bij de vervolgecho minder fijn nieuws gekregen...het zaadonderzoek zag er niet goed uit :shock: .. Ik heb morgen weer een echo, wil dan nog even doorvragen over hoe slecht precies. Aan het einde van de onderzoeken krijgen we natuurlijk samen nog een uitgebreide uitslag, maar de gyn is wel bereid nu al in het kort te vertellen hoe de uitslagen zijn dus dat vind ik zelf erg fijn. Mijn echo's en bloed zien er tot nu toe gelukkig goed uit.
Mijn man moet sowieso over 3 maandjes weer zaad inleveren, misschien was het eenmalig slecht, 50% kans volgens de gyn. De aanmaak duurt 3 maand, vandaar de vrij lange tijd tussen de onderzoeken. Maar eerlijk gezegd denk ik toch aan de reactie van de gyn dat hier wel eens de oorzaak gevonden zou kunnen zijn...We moeten maar weer geduld hebben en positief blijven, want er waren in ieder geval wel levende zaadcellen gezien en tja ik heb er maar eentje nodig hoor Wink
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Bericht  Floor wo 20 apr 2011 - 23:14

@lcn, wat balen dat het onderzoek een slechte uitslag had over het zaad, maar zoals je al zegt, je hebt er maar 1 goede nodig! Hopelijk heb je snel duidelijkheid. sterkte
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  pitbullgup wo 20 apr 2011 - 23:46

@ LCN; dat is toch even schrikken... Hopelijk verbeterd het snel....
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Le Chat Noir do 21 apr 2011 - 5:30

Ja zeker schrikken, als het echt niet goed is kom je namelijk direct in de IUI en IVF/ICSI terecht... Vooral bij IVF denk ik meteen aan een 'eindstadium', maarja als ik normaal vruchtbaar ben hebben we misschien wel een goede kans. Maar goed, het onderzoek bij mij is nog niet afgerond dus daar kan ook nog wat uit komen...

Hoe is het verder met jullie Floor en PBG? Last van kwaaltjes of valt het mee?
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Bericht  Floor do 21 apr 2011 - 5:53

Met mij is alles goed. Ik maakte me erge zorgen maar heb vandaag een extra echo gehad. Alles is goed met het kindje. Ik voel me verder prima, heb bijna geen klachten meer.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 19:54

Triesje: he balen meid!!

Creabea: hoe is het met jou?

@ poisongirl: welkom ! Ik ben Jetje, 28 en trotse moeder van J.esper, van bijna 2. Dinds deze maand gaan we er ook weer voor…

LCN: oh meid wat een hefig verhaal.

Hier eigenlijk vrij weinig nieuws. Over twee weken weet ik of ik al een normale cyclus heb. We hebben geen haast. Ben bewust al gestopt om te kijken hoe lang het dit keer gaat duren.

Verder deze week een extra dagje vrij dus straks gezellig met het ventje in de zon. Hele fijne paasdagen!

Gast
Gast

Bericht  Creabea_28 do 21 apr 2011 - 23:16

heey meiden,

Hier alles wel goed hoor. Heb eigenlijk alleen de eerste dag buikpijn gehad, maar dan meer aan de zijkanten van mijn buik. Verder mijn hele menstruatie niks gevoeld, terwijl ik meestal veel last heb van krampen enzo, dus dat is wel lekker. Mijn ongi is ook weer vrijwel helemaal over, lekker snel, heerlijk! Ik ga vanaf morgen beginnen met temperaturen. Ben benieuwd wat daaruit gaat komen.

Poisongirl: Welkom, gezellig dat je mee komt kletsen. Ik ben Creabea, getrouwd en net begonnen in ronde 11 voor ons eerste kindje. Wat spannend de allereerste ronde. In het weekend je eisprong...nou heel veel plezier dan maar Wink Hoop dat de medicijnen hun werk goed doen.

LCN: Jeetje meid, wat balen van het zaadonderzoek! hug Ik weet precies hoe je je voelt. Ik ben in ieder geval heel blij voor je dat met jou alles helemaal goed is. Dat is in ieder geval iets positiefs. Ik hoop dat het over 3 maanden verbeterd is. Op internet staan veel tips om het zaad te verbeteren. En wat je zegt; je hebt maar 1 goed zaadje nodig meid. Ze kunnen tegenwoordig zo ontzettend veel. Kan me voorstellen dat IUI/IVF/ICSI klinkt als eindstadium, maar ook met die behandelingen zijn genoeg meiden zwanger geraakt.
Ik probeer mezelf er ook al een beetje op voor te bereiden dat wij waarschijnlijk ook in die molen gaan komen. Dank je wel ook voor je verhaal over de je onderzoeken, heel lief dat je dat allemaal geplaatst hebt. Dat geeft mij een beetje het idee dat ik weet wat wij kunnen verwachten. Heb met manlief afgesproken dat wij het nog 2 maanden 'gewoon' proberen. En mocht dit dan nog niks opleveren dan gaan we ook naar de HA. Ik zou liever vandaag dan morgen gaan maar het is toch een stap die je samen moet nemen. Mijn man is aan de tomatensap, slikt Flixar tabletten en is gestopt met alcohol drinken. Misschien heb je iets aan deze tips? Kan helaas nog niet zeggen of het helpt, maar baad het niet, dan schaad het niet. Hoop dat het over 3 maanden verbeterd is! Ik ga voor jullie duimen.

PBG en Floor: kunnen jullie al een beetje genieten van de zwangerschap? Floor; gelukkig dat alles goed is met je kindje. En fijn dat je zo weinig klachten hebt.

Triesje: Hoe is het bij jou? Al iets roods te ontdekken? Of een positieve test?

Jetje: Hoop dat je over 2 weekjes netjes ongesteld gaat worden (of liever natuurlijk zwanger bent). Geniet van je dagje vrij met je ventje!

Ik reageer een weekje niet meiden. Ga er even een weekje tussenuit met manlief. Lekker even ontspannen en genieten van de Turkse zon sunny

Fijne paasdagen en tot snel!

liefs
Creabea_28
Creabea_28
Prater
Prater

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 23:26

Creabea: Ik zou me nog niet al teveel zorgen maken. Je zit nog 'maar' in ronde elf, dat zet ik even tussen aanhalingstekens omdat ik zelf ook heel goed weet hoe lang elf maanden duren als je heel erg verlangt naar een kindje smile. Er zijn op dit forum zoveel meiden zwanger geworden rond een jaar bezig. Schism volgens mij in ronde 12 en ik heb er zelf anderhalf jaar over gedaan bij mijn dochter. Als je je dingen gaat voorhouden als: 'Ik zal wel in de medische molen belanden', maak je het alleen maar moeilijker voor jezelf.

Er is blijkbaar iets dat er bij jullie voor zorgt dat het minder makkelijk gaat als bij anderen, dat wil niet zeggen dat het sowieso helemaal niet meer gaat lukken zonder hulp.

Gast
Gast

Bericht  Creabea_28 do 21 apr 2011 - 23:46

Twellie schreef:Creabea: Ik zou me nog niet al teveel zorgen maken. Je zit nog 'maar' in ronde elf, dat zet ik even tussen aanhalingstekens omdat ik zelf ook heel goed weet hoe lang elf maanden duren als je heel erg verlangt naar een kindje smile. Er zijn op dit forum zoveel meiden zwanger geworden rond een jaar bezig. Schism volgens mij in ronde 12 en ik heb er zelf anderhalf jaar over gedaan bij mijn dochter. Als je je dingen gaat voorhouden als: 'Ik zal wel in de medische molen belanden', maak je het alleen maar moeilijker voor jezelf.

Er is blijkbaar iets dat er bij jullie voor zorgt dat het minder makkelijk gaat als bij anderen, dat wil niet zeggen dat het sowieso helemaal niet meer gaat lukken zonder hulp.

Dank je wel voor je lieve bericht Twellie. Ik probeer me ook voor te houden dat het nog zou kunnen. We weten al waarom het langer duurt bij ons. Mijn man zijn sperma is niet goed. We hebben dit met een thuistest ontdekt dus vandaar dat ik in mijn achterhoofd hou dat het zou kunnen dat we in de medische molen terecht komen. We weten niet of het eenmalig niet goed was en hoe slecht het is. We gaan binnenkort nog een keertje testen. We willen nog niet naar de dokter en het eerst zelf nog proberen omdat het inderdaad ook zou kunnen dat het zonder hulp misschien wel lukt. Maar vandaar dat ik het wel in mijn achterhoofd hou.

Ik probeer wel positief te blijven en ik heb natuurlijk veel liever dat het via de natuurlijke weg gaat. Ik snap dus wel waarom je dit berichtje hebt geplaatst en vind het ook heel lief, want het spreekt me wel weer moed in. Je gaat ook zo snel vergelijken met anderen. Vrijwel alle meiden met wie ik ben begonnen in het topic zijn zwanger. En tuurlijk gun je het anderen, maar het steekt soms ook wel omdat je zelf dat geluk nog niet hebt. Dat zal je denk ik ook wel herkennen. Ik ben ook wel een miep ongeduld, maar over het algemeen sta ik er wel positief in hoor. Je hebt ook gewoon gelijk, je moet er ook positief tegenover staan want anders lukt het sowieso niet smile.

Je schrijft dat jullie er 1,5 jaar over hebben gedaan. Zijn jullie toen gewoon zelf doorgegaan na een jaar proberen of hebben jullie toen onderzoeken laten doen? Als je het wil vertellen hoor...mag ook via pm.
In ieder geval heel erg bedankt voor je berichtje, want dat geeft toch weer even nieuwe moed!
Creabea_28
Creabea_28
Prater
Prater

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 8:21

Creabea: fijn dat je er wat aan hebt! Ik ben na al die tijd op de natuurlijke manier zwanger geworden. Na mijn dochter ben ik nog een keer zo zwanger geworden (toen bij poging een), maar dat is helaas een miskraam geworden. In die tijd bleek ik ook het PCO-syndroom te hebben, waardoor ik verminderd vruchtbaar ben. Zo zie je maar dat het zelfs met een medisch probleem nog mogelijk is om zwanger te raken. Ik zit inmiddels wel in de medische molen voor de tweede, want dan heb ik meer kans om er niet weer heel erg lang over te gaan doen (al duurt het ook nu alweer ruim een jaar).

Houd moed en je hebt alle kans mee dat het bij jou ook gaat lukken, al duurt het wat langer.

Gast
Gast

Bericht  Triesje1983 vr 22 apr 2011 - 8:50

Hey meiden,

@ Floor: fijn om te lezen dat alles goed gaat Very Happy.

@ Jetje: ja ik baal nog steeds, want er nog steeds geen menstruatie te bekennen :s...

@ Poisongirl: welkom hier meid!!!

@ Crea: ow meid, wat heerlijk zeg dat je nu geen klachten hebt gehad tijdens je menstruatie. Is ook wel een keer lekker toch?
Hier nog steeds niets te bekennen en ook geen positieve test. Ik ga nu ook niet meer testen. Wacht nu gewoon mijn menstruatie af...
Veel plezier in Turkije meid!

Vandaag bij het boodschappen doen maar een pak Always gekocht. Ik heb het vermoeden dat mijn menstruatie niet meer lang op zich laat wachten.
Ik heb steeds een ongi-gevoel, maar er komt maar niets, dus maar beter om iets in huis te hebben... Ik hoop dat het niet al te lang duurt voor het door gaat breken...
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Bericht  Gast di 26 apr 2011 - 2:09

Hm we stonden alweer op de tweede pagina...

Triesje: en heeft het inmiddels al doorgezet?
creabea: lekker genieten van je weekje!!!

Gast
Gast

Bericht  Triesje1983 di 26 apr 2011 - 4:15

@ Jetje: nee helaas niet...heb wel steeds buikpijn, maar als dit langer aanhoud, bel ik gewoon de huisarts en zeg ik dat ik wil dat hij er iets aan doet, zodat het wel doorzet. Want heb geen zin om bijvoorbeeld (mocht dat zo zijn) 2 maanden of nog langer met buikpijn te lopen...
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Bericht  Floor di 26 apr 2011 - 4:22

Maar Triesje je zit toch pas op dag 20 van je cyclus (aan je ticker te zien), dan hoeft het nu toch niet perse door te breken, ik heb toen ik net zwanger was ook een tijd buikpijn en krampjes gehad, net of ik ongesteld moest worden maar dat bleek dus te komen omdat ik zwanger was.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 17 van 20 Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18, 19, 20  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: