Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Worls Fashion Centre. Wie is er wel eens geweest?

+4
Antibes
Bacio
snowflakes
Caribbeanlover
8 plaatsers

Ga naar beneden

Worls Fashion Centre. Wie is er wel eens geweest? Empty Worls Fashion Centre. Wie is er wel eens geweest?

Bericht  Caribbeanlover wo 28 nov 2012 - 3:18

Ik zag het bij Britt en Ymke stellen vragen en had er nog nooit van gehoord. Heb even op de site gekeken, maar kon niet vinden of wij als gewone burgers en ook mogen shoppen.

Wie weet dat?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Worls Fashion Centre. Wie is er wel eens geweest? Empty Re: Worls Fashion Centre. Wie is er wel eens geweest?

Bericht  snowflakes wo 28 nov 2012 - 3:20

Je moet een WFC-pas hebben en om deze te krijgen heb je een KVK-nummer nodig. Je moet kunnen aantonen dat je handelaar bent in textielgoederen, kleding of aanverwante artikelen. Niet iedereen kan hier dus zomaar naar binnen smile.

http://www.worldfashioncentre.com/nl-nl/visitors/wfctoegangspas.aspx
snowflakes
snowflakes
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 148
Punten : 249
Registratiedatum : 18-11-10

Worls Fashion Centre. Wie is er wel eens geweest? Empty Re: Worls Fashion Centre. Wie is er wel eens geweest?

Bericht  Caribbeanlover wo 28 nov 2012 - 3:23

Als je die dan hebt, kan je ook gewoon 1 trui kopen en niet gelijk dat je er 10 verplicht bent te kopen?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Bacio wo 28 nov 2012 - 3:25

Ze hebben er ook sample sales, dan kun je gewoon binnenlopen en inderdaad 1 stuk kopen.

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Bericht  Caribbeanlover wo 28 nov 2012 - 3:49

Mits je zo''n kaart hebt.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Bacio wo 28 nov 2012 - 4:07

Nee hoor bij de sample sale kun je gewoon naar binnen lopen. Dan heb je geen kaart of iets nodig.

Bacio
Prater
Prater

Bericht  Antibes wo 28 nov 2012 - 5:28

Ik heb er wel eens tentamen gehad hahaha
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Caribbeanlover wo 28 nov 2012 - 8:15

Het lijkt me wel leuk, maar ik heb niet zo pas en ook geen geldWorls Fashion Centre. Wie is er wel eens geweest? 1371890812

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Arwyn wo 28 nov 2012 - 8:22

Ik ben er eens geweest voor mijn vorige werk en vond het totaal niet interessant..
Zag alleen maar allemaal van die winkeltjes met goedkoop spul. Misschien was het dat niet hoor, maar zo zag het er wel uit.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  JD wo 28 nov 2012 - 8:31

Ik had laatst een sollicitatiegesprek in 1 van de kantoren boven het WFC.
Het was inderdaad allemaal goedkoop uitziende zooi in die winkeltjes, echt niks bijzonders....
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Caribbeanlover do 29 nov 2012 - 8:22

Dus geen merken? Veel meiden hier kopen bij de H&M. Vinden jullie dat ook goedkope zooi?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Prosecco do 29 nov 2012 - 9:52

Bacio schreef:Nee hoor bij de sample sale kun je gewoon naar binnen lopen. Dan heb je geen kaart of iets nodig.

Dat is niet waar, als je daar heen wilt moet je donateur worden. Dan krijg je 2 keer per jaar een uitnodiging.
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Urban Naked do 29 nov 2012 - 10:41

Ik ben er een keer geweest, wel met een uitnodiging via via inderdaad. Er waren onwijs veel winkels met merken die niet perse slecht zijn maar die ik niet kende qua naam, gewoon echt wat kleinere merken en niet mijn smaak.
Maar ook wel wat winkels waar ze normalere merken verkochten. Ik heb uiteindelijk niets gekocht, vond het niet zo bijzonder en was bloedchagrijnig door de drukte.

Verder rij ik er elke dag langs als ik ga werken smile
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12

Bericht  JD do 29 nov 2012 - 11:28

Caribbeanlover schreef:Dus geen merken? Veel meiden hier kopen bij de H&M. Vinden jullie dat ook goedkope zooi?

Ik koop zelf nooit bij de H&M, maar dat bedoelde ik niet met goedkope zooi. Bedoel meer een beetje de kleding die ze op de markt verkopen. Kleding die het (in mijn ogen) nét niet is.
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Caribbeanlover do 29 nov 2012 - 21:30

H&M is niet duur, dus kan het goedkoop zijn zeker met de sale en men kan dat dan zooi vinden vandaar. Ik koop er zelf overigens altijd.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Bacio vr 30 nov 2012 - 22:10

Prosecco schreef:
Bacio schreef:Nee hoor bij de sample sale kun je gewoon naar binnen lopen. Dan heb je geen kaart of iets nodig.

Dat is niet waar, als je daar heen wilt moet je donateur worden. Dan krijg je 2 keer per jaar een uitnodiging.
Heb nooit wat gedoneerd en kom vaak bij de sample sales. Er zitten trouwens ook merken.

Bacio
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: