Wat is je fashion tic?
+12
Caresses
Niekske
Pussycat
Paper Crown
Zininzon
PapillonRose
Raindrop
Curious
Error
Blond
Lien
Jeanette
16 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wat is je fashion tic?
Wat is je fashion tic? Heb je een schoenentic of ben je verslaafd aan oorbellen?
Ik heb zelf een ontzettende kleding en schoenen tic. Mijn inloopkamer puilt uit en ik zie steeds maar leuke dingen in de winkels wat ik niet kan laten staan. Ik moet mezelf soms echt een halt toe roepen om niks te kopen. Laatst had ik mijn schoenen geteld en het zijn er nu 74 paar. En dan kom je er ook nog eens achter dat je dat paar ook nog had..
Ik heb zelf een ontzettende kleding en schoenen tic. Mijn inloopkamer puilt uit en ik zie steeds maar leuke dingen in de winkels wat ik niet kan laten staan. Ik moet mezelf soms echt een halt toe roepen om niks te kopen. Laatst had ik mijn schoenen geteld en het zijn er nu 74 paar. En dan kom je er ook nog eens achter dat je dat paar ook nog had..
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Wat is je fashion tic?
Ik heb ook echt een kleding en schoenen tic! Ik wil alles hebben! Probeer nu echt zo min mogelijk te kopen en ben ook kleding aan het verkopen. Het geld dat ik daarmee verdien investeer ik in hele mooie dingen die ik eigenlijk te duur vind om zomaar te kopen. Zoals shabbies!
Lien- Prater
- Aantal berichten : 559
Punten : 1229
Registratiedatum : 21-11-10
Ik had altijd dat ik alles wilde hebben, en zoveel mogelijk goedkope dingen kocht, want dan kon ik meer kopen.
Tegenwoordig heb ik een veel duurdere smaak waardoor dat niet meer kan. Ik ben best tevreden met mijn koopgedrag nu. Okee het is nog steeds wel absurd wat ik maandelijks uitgeef, maar het zijn wel echt items waar ik in leef en heel veel mee kan combineren. Krijg heel vaak de vraag of ik spullen nieuw heb terwijl ik het al vaker aan heb gehad maar op een andere manier. Dus dat is wel leuk.
Net als met bikini's.. Ik had er 14 2 jaar geleden.. trok er toch altijd maar 1 aan want die vond ik het fijnste en mooiste. Nu aas ik dus op een bikini van 130 pond, maar dat wordt wel mijn enigste bikini. (14 H&M bikini's van 10 euro per stuk is ook 140 euro.. daarom )
Tegenwoordig heb ik een veel duurdere smaak waardoor dat niet meer kan. Ik ben best tevreden met mijn koopgedrag nu. Okee het is nog steeds wel absurd wat ik maandelijks uitgeef, maar het zijn wel echt items waar ik in leef en heel veel mee kan combineren. Krijg heel vaak de vraag of ik spullen nieuw heb terwijl ik het al vaker aan heb gehad maar op een andere manier. Dus dat is wel leuk.
Net als met bikini's.. Ik had er 14 2 jaar geleden.. trok er toch altijd maar 1 aan want die vond ik het fijnste en mooiste. Nu aas ik dus op een bikini van 130 pond, maar dat wordt wel mijn enigste bikini. (14 H&M bikini's van 10 euro per stuk is ook 140 euro.. daarom )
Gast- Gast
Absoluut jurkjes!
Ik heb denk ik wel 60 jurkjes, waarvan ongeveer 40% nog zwart is ook. Ik heb ze van spotgoedkoop (vijf euro), tot behoorlijk prijzig (100 euro). Sommige maar 1x gedragen, andere daar woon ik in. Nu is mijn favoriet een blauwe van de Mango. Hij staat zo mooi, en daar heb ik ook mijn huidige baan mee in de wacht gesleept.
J'adore dresses
Ik heb denk ik wel 60 jurkjes, waarvan ongeveer 40% nog zwart is ook. Ik heb ze van spotgoedkoop (vijf euro), tot behoorlijk prijzig (100 euro). Sommige maar 1x gedragen, andere daar woon ik in. Nu is mijn favoriet een blauwe van de Mango. Hij staat zo mooi, en daar heb ik ook mijn huidige baan mee in de wacht gesleept.
J'adore dresses
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Ik heb de neiging om dingen te kopen juist omdat ze zo goedkoop zijn. Als er geen korting op zat dan had ik het vast niet gekocht. Jammer genoeg zijn het dan ook nog wel eens miskopen.
Gast- Gast
Pff, waarop heb ik geen tic!
Maar als ik moet kiezen heb ik wel een bh/lingerie tic. Hoewel ik toch mijn favorieten heb in wat ik het liefst draag.
Maar als ik moet kiezen heb ik wel een bh/lingerie tic. Hoewel ik toch mijn favorieten heb in wat ik het liefst draag.
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
mijn tic zit in jasjes.
Ik heb bijna altijd iets van een jasje (of vest) over een shirt aan.
Ik heb bijna altijd iets van een jasje (of vest) over een shirt aan.
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
Ik heb de tik om altijd mijn nagelak af te stemmen op mijn shirtje.
Gast- Gast
Dan zijn dat toch mijn oorbellen denk ik. Ik heb ze echt in alle soorten en maten en vind het heerlijk om oorbellen te shoppen!
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb een laagjestic! Je zal mij niet snel in een dikke trui zien lopen in de winter, ik heb liever 6 dunne laagjes aan Heb standaard een topje onder mijn kleding aan en vaak bestaat de bovenkleding uit meerdere lagen. Geen idee waarom, zelfs in de zomer heb ik een topje onder mijn kleding aan
Verder had ik nog allerlei andere tics in het verleden, maar daar ben ik een beetje van teruggekomen. Zo is mijn schoenenverzameling niet meer groeiende, in plaats van 20 spijkerbroeken heb ik er nog 2 (maar dat is omdat het meestal niet zo geweldig meer zit sinds de zwangerschap) en mijn hele garderobe is sowieso erg minimaal geworden. Ik ga binnenkort dan ook eens lekker shoppen en wie weet krijg ik wel weer een nieuwe tik
Verder had ik nog allerlei andere tics in het verleden, maar daar ben ik een beetje van teruggekomen. Zo is mijn schoenenverzameling niet meer groeiende, in plaats van 20 spijkerbroeken heb ik er nog 2 (maar dat is omdat het meestal niet zo geweldig meer zit sinds de zwangerschap) en mijn hele garderobe is sowieso erg minimaal geworden. Ik ga binnenkort dan ook eens lekker shoppen en wie weet krijg ik wel weer een nieuwe tik
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Tot een jaar of drie terug had ik een algehele teveel-aankopen-tic . Ik kocht alles wat los en vast zat en ik vind nog regelmatig ongedragen kleding terug in mijn kast waarvan ik niet eens meer wist dat ik het ooit had gekocht. Nu denk ik veel beter na over aankopen, maar ik heb nog steeds wel veel schoenen, jurken en rokken.
Gast- Gast
Mama_van2 schreef:Ik heb de tik om altijd mijn nagelak af te stemmen op mijn shirtje.
Haal je het er dan ook dagelijks af? Of een paar dagen een zelfde tint shirtje aan?
Ik voel mij heel kaal zonder oorbellen.. Zal ook wel komen doordat ik kort haar heb en het dan meer opvalt. Ben laatst een keer terug naar huis gereden (was net het dorp uit) omdat ik ontdekte dat ik geen oorbellen in had.
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Zininzon schreef:Mama_van2 schreef:Ik heb de tik om altijd mijn nagelak af te stemmen op mijn shirtje.
Haal je het er dan ook dagelijks af? Of een paar dagen een zelfde tint shirtje aan?
Ik voel mij heel kaal zonder oorbellen.. Zal ook wel komen doordat ik kort haar heb en het dan meer opvalt. Ben laatst een keer terug naar huis gereden (was net het dorp uit) omdat ik ontdekte dat ik geen oorbellen in had.
Leg reserve-oorbellen in je auto?
Gast- Gast
Bazinga schreef:Zininzon schreef:
Haha, wel een idee. Moeten dan wel zilveren zijn, want ik pas mijn oorbellen altijd aan aan mijn kleding, heb dan ook veel verschillende kleuren.
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Even denken..
Alles wat ik op, om of aan kan..
Alles wat ik op, om of aan kan..
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ik heb eigenlijk geen tic, ik zou juist wat meer voor mezelf moeten kopen
Gast- Gast
Ik heb eigenlijk geen tic qua kleding/schoenen ofzo.
Maar ik voel me wel erg ongelukkig als ik een bad mascaradag heb.
Mijn wimpers moeten echt perfect zitten
Maar ik voel me wel erg ongelukkig als ik een bad mascaradag heb.
Mijn wimpers moeten echt perfect zitten
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Mijn tic is vooral dat ik niks weg kan gooien... ik heb best veel kleding die ik niet meer draag, maar het ziet er nog zo nieuw uit! Dan blijft het in de kast liggen. Een paar jaar geleden had ik een tassentic. Alle variaties had ik, van supersjiek tot goedkoop met de powerpuff girls erop enzo toen ik vertrok van mn studentenkamer, mocht ik van mijn strenge vriendin die me hielp met inpakken, 5 tassen houden. Dat was moeilijk! Inmiddels is die tic aardig bijgetrokken verder kan ik niet zonder mn ringen. Als ik die een keer vergeet, voelen mijn handen heel raar, den zit ik de hele dag met mn vingers te spelen.
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Wow, wat veel schoenen! (en de andere veel jurkjes!!) Waar laten jullie dat? Ik heb echt geen ruimte voor zo'n tic.
Ik heb geen fashion tics (ja tassen, maar heb daar geen tientallen van (en ben ook goed in wegdoen van spullen).
Ik heb geen fashion tics (ja tassen, maar heb daar geen tientallen van (en ben ook goed in wegdoen van spullen).
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Ik ook geen fshiontocs,lop altijd te lang in (te) oude kleding rond, Moet mezelf er echt toe aan zetten om iets nieuws te kopen...
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Caresses schreef:Wow, wat veel schoenen! (en de andere veel jurkjes!!) Waar laten jullie dat? Ik heb echt geen ruimte voor zo'n tic.
In de kast. En ik ben erg netjes, dus het ligt er keurig bij. Zomerjurkjes zitten in een zomerkleding doos.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Jurkjes, rokjes, schoenen, sieraden..
Ik heb overvolle kasten, m'n vriendinnen komen altijd graag 'shoppen' als ze iets speciaals nodig hebben.
Ik heb overvolle kasten, m'n vriendinnen komen altijd graag 'shoppen' als ze iets speciaals nodig hebben.
Gast- Gast
Bazinga schreef:Zininzon schreef:Mama_van2 schreef:Ik heb de tik om altijd mijn nagelak af te stemmen op mijn shirtje.
Dat heb ik met een geurtje! Van de week nog gehad, ik was onderweg naar het station en kwam er halverwege achter dat ik dat vergeten was. En ben dus terug gelopen om een geurtje op te sprayen (en een trein later te pakken, haha!). Dat is dus vooral mijn tic, al is dat niet echt fashion natuurlijk. Qua kleding ben ik nogal moeilijk omdat ik veel in gewicht ben gewisseld, maar ik voel aan mijn water dat er een overall-shop-tic aan zit te komen!
Lieke128- Fluisteraar
- Aantal berichten : 308
Punten : 346
Registratiedatum : 08-12-10
Ik heb eigenlijk een algehele accessoire-tic! Heb enorm veel oorbellen (denk wel 150 paar), armbanden, kettingen, sjaal(tje)s en ook nagellak (zo'n 50 potjes, ik moet echt kappen nu!). Ik pas mijn nagellak ook altijd aan mn kleding aan. Ik lak dus vaak elke twee dagen! Het scheelt dat ik bijna altijd zwart draag, maar meestal zit er wel een gekleurd accent bij en daar moet de nagellak dan bij passen Ik ben sowieso heel erg van de details, alles moet precies op elkaar afgestemd zijn! Schoenen mag ik ook graag kopen trouwens! Ik heb nu mn zinnen gezet op nieuwe sneakers, waarschijnlijk van die leuke gekleurde Nikes (die droeg een kind uit mn klas vandaag en nu wil ik ook haha)
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Schoenen dan toch denk ik.. Het is maar goed dat ik al zo lang ben en daarom heel veel hakken al niet draag, anders was m'n collectie nog veel groter geweest, haha.
Heel gek, ik koop eigenlijk best veel, maar toch kan ik tijdenlang rond blijven lopen in iets dat eigenlijk rijp is voor de vuilnisbak
Heel gek, ik koop eigenlijk best veel, maar toch kan ik tijdenlang rond blijven lopen in iets dat eigenlijk rijp is voor de vuilnisbak
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Soortgelijke onderwerpen
» Fashion days
» H&M Fashion studio
» Leuke fashion blogs?
» Victoria's Secret Fashion show.
» Worls Fashion Centre. Wie is er wel eens geweest?
» H&M Fashion studio
» Leuke fashion blogs?
» Victoria's Secret Fashion show.
» Worls Fashion Centre. Wie is er wel eens geweest?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: