Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie is er al eens naar Toscane geweest?

5 plaatsers

Ga naar beneden

Wie is er al eens naar Toscane geweest? Empty Wie is er al eens naar Toscane geweest?

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 9:38

Wij gaan in mei (30 april - 7 mei) naar Toscane, vlakbij Pisa.

We weten dat Florence op ongeveer 85 km afstand ligt.
We willen een auto huren.

Iemand leuke, goede en praktische tips voor een reisje naar Toscane?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is er al eens naar Toscane geweest? Empty Re: Wie is er al eens naar Toscane geweest?

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 9:49

in het Italie topic heb ik al veel leuke plaatsjes genoemd. Pisa is zelf niet zo leuk, maar Florence des te meer. Arezzo ook, Siena zeker!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is er al eens naar Toscane geweest? Empty Re: Wie is er al eens naar Toscane geweest?

Bericht  Lejow zo 16 jan 2011 - 9:51

Ik vond Pisa wel heel leuk!
Wij zijn toen we in Toscane waren ook naar Rome geweest. Dit was wel nog ongeveer 4 uur rijden, maar beter 'maar' 4 uur vanaf daar, dan 20 uur vanaf hier Very Happy
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is er al eens naar Toscane geweest? Empty Re: Wie is er al eens naar Toscane geweest?

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 10:14

Marin schreef:in het Italie topic heb ik al veel leuke plaatsjes genoemd. Pisa is zelf niet zo leuk, maar Florence des te meer. Arezzo ook, Siena zeker!

Oh, dan zal ik dat even opzoeken, als ik komende week tijd heb!

Pisa lijkt me idd ook niet zo heel interessant... Dat heb je snel gezien, denk ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is er al eens naar Toscane geweest? Empty Re: Wie is er al eens naar Toscane geweest?

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 10:15

Lejow schreef:Ik vond Pisa wel heel leuk!
Wij zijn toen we in Toscane waren ook naar Rome geweest. Dit was wel nog ongeveer 4 uur rijden, maar beter 'maar' 4 uur vanaf daar, dan 20 uur vanaf hier Very Happy

Het is in ieder geval wel bereikbaar!! Als we rond 7 of 8 uur in de ochtend weg gaan, hebben we nog een hele middag om Rome te bekijken... Oehh ik heb er nu al zin in!!! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is er al eens naar Toscane geweest? Empty Re: Wie is er al eens naar Toscane geweest?

Bericht  Le Chat Noir zo 16 jan 2011 - 10:27

Toscane is mooi! Ik vond Pisa wel leuk, de toren was wel leuk om eens te zien, maar vond gewoon de stad zelf ook wel iets hebben! Florence moet je ook gezien hebben, ik vond het s avonds helemaal prachtig. Verder vond ik Siena echt super, ook veel kleine leuke winkeltjes en veel kunst! Je zou ook nog een dagje naar de kust kunnen gaan vanaf daar.

Wij gaan dit jaar ook weer naar Italie, maar dan bij het Gardameer.
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is er al eens naar Toscane geweest? Empty Re: Wie is er al eens naar Toscane geweest?

Bericht  GeKKiE zo 16 jan 2011 - 10:59

Wij gaan ook naar Toscane, 6 t/m 13 mei.
Weet iemand hoe het weer daar is?
Wij zitten in de buurt van Arezzo en Siena.
GeKKiE
GeKKiE
Prater
Prater

Aantal berichten : 801
Punten : 840
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Haarlem

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is er al eens naar Toscane geweest? Empty Re: Wie is er al eens naar Toscane geweest?

Bericht  Le Chat Noir zo 16 jan 2011 - 11:01

Ik denk dat het wel lekker warm is tegen die tijd...in augustus is het daar in ieder geval altijd wel 35 graden.
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is er al eens naar Toscane geweest? Empty Re: Wie is er al eens naar Toscane geweest?

Bericht  Flinder zo 16 jan 2011 - 21:33

Toscane is mooi!! Ik vond Florence erg gaaf en ook Sienna en Luca zijn een bezoekje waard. Natuurlijk ben ik ook in Pisa geweest maar dat had ik in een ochtendje wel weer gezien. Je hoeft daar dus geen dagen voor uit te trekken ;-)

Veel plezier!
Flinder
Flinder
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 676
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is er al eens naar Toscane geweest? Empty Re: Wie is er al eens naar Toscane geweest?

Bericht  Travelgurly zo 16 jan 2011 - 21:56

heyhey,

Ik heb 5 maanden in Toscane gewerkt!
Elba het eiland voor Piombino is erg leuk om te bezoeken.ga lekker met de ferry te voet en huur aan de voerkant een scooter voor een dag, pak de boot met zonsondergang terug en je hebt een super uitzicht!

Ik vond Pisa ook erg leuk, het plein met de toren heb je zo gezien, maar de smalle straatjes en markten zijn super leul.

Wat ook erg leuk is , Volterra! odnerweg naar dit plaatsje is de omgevong al super, maar het plaatsje zelf is erg mooi, mooi uitzicht en leuke winkels en musea.
Wie is er al eens naar Toscane geweest? Images?q=tbn:ANd9GcTb7kUdBO9tJBO6UjdjWI8t6uZnyHusmJ

En natuurlijk Lucca, daar ben ik wezen parapenten!

Je kanin Toscane ook verschillende wijnroutes rijden.

Zoek het strand op in Vada! net of je aan de carribbean zit, erggg mooi en wit strand!
Wie is er al eens naar Toscane geweest? Images?q=tbn:ANd9GcSUdklYcoDreEUWHuUibXh5GVssTIcUWEdL3MJvj

In Castagneto kan je een pizza eten zo groooooot!

Je kan ook heel goed met de trein naar Rome voor een dag!

zucht.....I love Italy! en wat een heerlijk tijd was dat zeg.

veeeeel plezier.
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is er al eens naar Toscane geweest? Empty Re: Wie is er al eens naar Toscane geweest?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum