Hoe ziet of zag het dag schema eruit voor jullie baby?
+11
tweeling
Viva
Muppetje
Happydobby
Lonely Goatherd
Tania
Sylvana
smooch
Annemie
Slakje
LDJ
15 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Hoe ziet of zag het dag schema eruit voor jullie baby?
H. heeft de eerste drie maanden overdag maximaal 3 uur tussen de voedingen gelaten. Meestal kwam ze om de 2 à 2,5 uur. 's Nachts meestal om de 3 à 4 uur. Toen ze 10 weken was, sliep ze 's nachts één stuk van 6 tot 7 uur, maar dat is afgelopen toen ik weer aan het werk ging en sindsdien komt ze nog steeds 2 tot 3 keer 's nachts (laatste tijd vaker 2 dan 3 keer).
Ik pakte haar op als ze begon te huilen. Vanaf een week of 8 liet ik haar wel eens huilen bij het in slaap vallen, omdat ze dat soms nodig had om in slaap te komen. Als ik haar iedere keer oppakte, raakte ze alleen maar oververmoeid en dat huilen duurde nooit echt lang (in mijn beleving toen overigens wel). H. sliep ook vaak op mijn buik 's middags. Dan deden we samen een dutje op de bank. In de box heeft ze nooit geslapen. Ze sliep bij mij of in haar wieg. Wij wonen gelijkvloers, dus ze sliep dan nog steeds erg dichtbij.
LDJ, doe gewoon waar jij je goed bij voelt. Je kindje doet nog niets om jou te pesten, maar wil gewoon lekker bij je zijn. Speel gewoon in op de behoeften van je kind, dan kun je echt niets fout doen.
Ik pakte haar op als ze begon te huilen. Vanaf een week of 8 liet ik haar wel eens huilen bij het in slaap vallen, omdat ze dat soms nodig had om in slaap te komen. Als ik haar iedere keer oppakte, raakte ze alleen maar oververmoeid en dat huilen duurde nooit echt lang (in mijn beleving toen overigens wel). H. sliep ook vaak op mijn buik 's middags. Dan deden we samen een dutje op de bank. In de box heeft ze nooit geslapen. Ze sliep bij mij of in haar wieg. Wij wonen gelijkvloers, dus ze sliep dan nog steeds erg dichtbij.
LDJ, doe gewoon waar jij je goed bij voelt. Je kindje doet nog niets om jou te pesten, maar wil gewoon lekker bij je zijn. Speel gewoon in op de behoeften van je kind, dan kun je echt niets fout doen.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» hoe ziet berg eruit bij baby's
» Eet schema voor een baby van bijna 6 maanden??
» Hoe ziet jullie kindvriendelijke tuin eruit?
» Hoe ziet dat eruit?
» Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht?
» Eet schema voor een baby van bijna 6 maanden??
» Hoe ziet jullie kindvriendelijke tuin eruit?
» Hoe ziet dat eruit?
» Ziet jullie kindje eruit, zoals verwacht?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: