Buurvrouw wil steeds bellen
+7
ExpressoB
Ella
Jerry
Mizz_S
Eris
Tania
Green_Pepper
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
Buurvrouw wil steeds bellen
Mijn buurvrouw is al meer dan vijf keer aan mijn deur geweest (in 5 weken tijd) om te vragen of ze met mijn mobiele telefoon even mag bellen. Ik heb dit altijd toegestaan en kreeg van haar iedere keer zo'n 20 eurocent. Ze belde maar heel kort en liep niet weg, dus opzich heel fatsoenlijk.
Verder ken ik mijn buurvrouw helemaal niet en spreek ik haar ook nooit.
Zojuist heb ik haar gezegd (toen ze het weer vroeg) dat ik het eigenlijk niet zo fijn vindt dat ze steeds mijn telefoon wil gebruiken en dit accepteerde ze gelukkig wel
Zouden jullie zulke verzoeken toestaan? En zo ja, zou je ook na een aantal keren er iets van zeggen?
Verder ken ik mijn buurvrouw helemaal niet en spreek ik haar ook nooit.
Zojuist heb ik haar gezegd (toen ze het weer vroeg) dat ik het eigenlijk niet zo fijn vindt dat ze steeds mijn telefoon wil gebruiken en dit accepteerde ze gelukkig wel
Zouden jullie zulke verzoeken toestaan? En zo ja, zou je ook na een aantal keren er iets van zeggen?
Green_Pepper- Prater
- Aantal berichten : 776
Punten : 775
Registratiedatum : 13-11-12
Re: Buurvrouw wil steeds bellen
Nee, daar zou ik niet aan beginnen, sowieso niet als ik iemand niet zo heel erg goed ken.
Gast- Gast
In nood kan alles, maar het moet zeer zeker geen gewoonte worden.
Gast- Gast
Voor een keertje zou ik het geen probleem vinden maar als het een gewonte zou worden dan zou ik het wel vervelend vinden. Ik zou trouwens wel heel benieuwd zijn waarom ze zelf geen telefoon heeft.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Incidenteel zou ik dat prima vinden maar als dat, zoals bij jou, het elke week gaat gebeuren dan zou ik haar zeggen dat ik het niet prettig vind en ze iets anders moet gaan regelen om te telefoneren.
Vraag me ook echt af waarom iemand dat zo vaak vraagt..
Vraag me ook echt af waarom iemand dat zo vaak vraagt..
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
Omdat ze in mijn buurt bleef staan tijdens het bellen, kon ik wel horen wat ze zei: ze belde iemand om te zeggen dat die haar moest komen ophalen/naar haar toe moest komen.
Ze zegt dat ze zelf geen beltegoed heeft, maar zo vaak lijkt me toch een beetje gek!
Oja, gisteren zei ze trouwens dat het belangrijk was omdat ze medicijnen moest ophalen. Lijkt me niet dat je daar een telefoon voor nodig hebt, toch?
Ze zegt dat ze zelf geen beltegoed heeft, maar zo vaak lijkt me toch een beetje gek!
Oja, gisteren zei ze trouwens dat het belangrijk was omdat ze medicijnen moest ophalen. Lijkt me niet dat je daar een telefoon voor nodig hebt, toch?
Green_Pepper- Prater
Beetje vaag verhaal. Sowieso omdat iemand haar toch ook kan bellen, zonder beltegoed?
Gast- Gast
Pippa schreef:Beetje vaag verhaal. Sowieso omdat iemand haar toch ook kan bellen, zonder beltegoed?
Vind ik ook, vandaar dat ik het nu ook netjes aangegeven heb!
Green_Pepper- Prater
Tsja, als het nou 1 keertje was zou ik het niet erg vinden. Maar in jouw situatie zou ik er ook een beetje genoeg van krijgen.
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Eens met wat er al gezegd wordt: als het één of twee keer voorkomt, zou ik het prima vinden, maar vaker (in korte tijd) zou ik er wel wat van zeggen...
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
In nood zou ik het een keer toestaan, maar verder ook niet
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
ik zou het niet vertrouwen.. niet meer toestaan
daaaaag laat haar lekker zelf beltegoed kopen of naar een telefooncel gaan(bestaan die nog?)
en die mensen hebben nu ook jouw nummer....
daaaaag laat haar lekker zelf beltegoed kopen of naar een telefooncel gaan(bestaan die nog?)
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Ik zou het niet toestaan, behalve als het om een noodgeval ging.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Ja, die bestaan nog.ExpressoB schreef:ik zou het niet vertrouwen.. niet meer toestaan
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
ExpressoB schreef:en die mensen hebben nu ook jouw nummer....
Daar had ik nog niet eens over nagedacht :o
Green_Pepper- Prater
Vreemd verhaal zeg! Ik zou haar ook niet meer laten bellen hoor. Als je zo vaak moet bellen moet je maar zorgen voor beltegoed.
Kun je niet terugzien naar welke nummers ze heeft gebeld? Dan kun je die nummers googlen en kijken of er iets speciaals mee is.
Maar het lijkt me sterk dat er iets raars mee is, aangezien je de gesprekken zelf beluisterd hebt.
Kun je niet terugzien naar welke nummers ze heeft gebeld? Dan kun je die nummers googlen en kijken of er iets speciaals mee is.
Maar het lijkt me sterk dat er iets raars mee is, aangezien je de gesprekken zelf beluisterd hebt.
Winegum- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10
Maura schreef:In nood kan alles, maar het moet zeer zeker geen gewoonte worden.
Inderdaad
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Wel bellen, niet bellen??
» Boze buurvrouw
» Muizennest in tuin buurvrouw?
» Word gek van mijn buurvrouw
» Buurvrouw die op sterven ligt
» Boze buurvrouw