Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Word gek van mijn buurvrouw

+14
Sterre
loura
Pussycat
Esperanza
Fayebella
Rev3rie
Muurvlindertje
Tinus
Rovine
Antibes
Tullow
Supertalentje
Rush
Kayleigh
18 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Word gek van mijn buurvrouw Empty Word gek van mijn buurvrouw

Bericht  Kayleigh do 15 dec 2011 - 1:48

Wij zijn net sinds 3 weken verhuisd, bevalt allemaal prima, leuke mensen in de straat en ook de buren zijn heel aardig.

Maar ik word gek van mijn nieuwe buurvrouw, ze is op zich heel aardig, maar ze staat voor iedere scheet aan de deur, en niet 1 x in een week ofzo , maar wel 10 x op een dag ( op dagen dat ik niet werk ) afgelopen dinsdag stond ze al om 8 uur s'ochtends aan de deur, ze wou op visite kome , daarna om half 9 weer, haar schutting was scheef gewaaid wat ze ermee moest ( tja vraagt ze haar man maar dacht ik zo ) vervolgens half 10 weer aan de deur om te vertellen dat haar schoonvader kwam, toen die man weg was stond ze weer aan de deur.

En gisteravond tegen half 10 hoorde we geklop op de rolluiken, weer de buurvrouw, weer over iets onzinnigs en wilde ze op bezoek komen Rolling Eyes heb haar toen gezegd dat wij naar bed wilde gaan en toen ging ze enigzins teleur gesteld weg, vanmorgen stond ze weer aan de deur om half 9, toen gewoon niet open gedaan ( rolluiken waren toch nog dicht ) maar toen ik tegen 10 uur de rolluiken open maakte stond ze er weer, en nu net weer.

Ze is opzich best aardig maar ik wil haar niet zovaak hier hebben, heb ook mijn eigen leven en tig andere dingen te doen en zelfs al had ik niets te doen dan nog wil ik haar niet tig keer op een dag aan de deur hebben....

Vind het nu erg moeilijk om dit tegen haar te zeggen, aangezien vorige week haar vader is overleden, maar ik weet niet hoe ik dit moet laten ophouden.En de hele dag de rolluiken dicht houden is geen optie smile

wat zouden jullie doen ?

Kayleigh
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 145
Punten : 201
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Word gek van mijn buurvrouw Empty Re: Word gek van mijn buurvrouw

Bericht  Rush do 15 dec 2011 - 1:55

Ik zou wel gewoon tegen haar zeggen dat je het stront irritant vindt dat ze de hele dag aan de deur staat. Spreek 1 ochtend in de week af dat ze voor koffie kan komen en de rest blijft ze maar lekker thuis.

Volgens mij zou ik gillend gek worden!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Word gek van mijn buurvrouw Empty Re: Word gek van mijn buurvrouw

Bericht  Gast do 15 dec 2011 - 2:11

Rush schreef:Ik zou wel gewoon tegen haar zeggen dat je het stront irritant vindt dat ze de hele dag aan de deur staat. Spreek 1 ochtend in de week af dat ze voor koffie kan komen en de rest blijft ze maar lekker thuis.

Volgens mij zou ik gillend gek worden!

Ik zou mijn buurvrouw niet eens 1 keer per week op de koffie willen hebben eigenlijk Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Word gek van mijn buurvrouw Empty Re: Word gek van mijn buurvrouw

Bericht  Supertalentje do 15 dec 2011 - 2:13

Ik zou hier ook gillend gek van worden! Ik zou alleen niet weten hoe je dit tactisch kunt brengen, liever een goede buur dan een verre vriend natuurlijk...

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Word gek van mijn buurvrouw Empty Re: Word gek van mijn buurvrouw

Bericht  Tullow do 15 dec 2011 - 2:27

Euh nee, daar zou ik ook niet van gediend zijn! Wat Rush zegt, misschien 1 x in de week? Je kunt aangeven dat je het gezellig vindt dat ze af en toe eens langskomt, maar dat je meer te doen hebt en dat 8 x op een dag toch wat overdreven is.
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Word gek van mijn buurvrouw Empty Re: Word gek van mijn buurvrouw

Bericht  Antibes do 15 dec 2011 - 2:32

Ik zou haar een stofzuiger geven! =D
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Word gek van mijn buurvrouw Empty Re: Word gek van mijn buurvrouw

Bericht  Rovine do 15 dec 2011 - 2:47

Ik heb ooit ook zo'n buurvrouw gehad. Zo kwam ik eens thuis, stond er een stoel in mijn tuin die niet van mij was. Hele week mijn hoofd erover gebroken hoe die daar beland was, tot bleek dat madam elke dag in mijn tuin zat, de hare was helemaal overwoekerd. Maar die stond inderdaad ook regelmatig op de ramen te kloppen of belde aan om de grootste onzin. Ze heeft zelfs mijn hele woonkamer een keer opnieuw gedecoreerd toen ik even afgeleid was. laughcry

Maarja... advies... Ze werd vooral erg boos als ik zei dat ze niet meer in mijn tuin mocht zitten. Steeds als ik mijn grenzen aangaf was ze hoogst beledigd maar bleef komen. Ik wou dat ik advies had, op een gegeven moment ga je doen alsof je niet thuis bent, maar daar voel je je ook niet lekker bij.

Nu ik zoiets meegemaakt heb denk ik dat ik wel eerder mijn grenzen aan zou geven, want voor je het weet lopen ze je woonkamer opnieuw in te richten. Maar het ligt wel megagevoelig, ruzie wil je zeker niet met je buren.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Word gek van mijn buurvrouw Empty Re: Word gek van mijn buurvrouw

Bericht  Tinus do 15 dec 2011 - 3:00

Jee, dat klinkt echt ontzettend irritant zeg! Maar ik denk echt dat je er wat van moet gaan zeggen, want zo stapelt het zich alleen maar op. Moet dan denken aan de 'feedback' manier die ik heb geleerd. Haar gedrag benoemen(feit) Wat het met jou doet en Wat je graag zou willen zien. Praat vooral vanuit de 'ik' vorm en niet vanuit 'jij'. Zo blijf je het dichtste bij jezelf. Maar het is natuurlijk gemakkelijker gezegd dan gedaan. smile
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Word gek van mijn buurvrouw Empty Re: Word gek van mijn buurvrouw

Bericht  Muurvlindertje do 15 dec 2011 - 3:07

Desperate Housewives

Mrs Mc Cluskey hahahahahaha.
Muurvlindertje
Muurvlindertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Word gek van mijn buurvrouw Empty Re: Word gek van mijn buurvrouw

Bericht  Rev3rie do 15 dec 2011 - 3:21

Tinus schreef:Jee, dat klinkt echt ontzettend irritant zeg! Maar ik denk echt dat je er wat van moet gaan zeggen, want zo stapelt het zich alleen maar op. Moet dan denken aan de 'feedback' manier die ik heb geleerd. Haar gedrag benoemen(feit) Wat het met jou doet en Wat je graag zou willen zien. Praat vooral vanuit de 'ik' vorm en niet vanuit 'jij'. Zo blijf je het dichtste bij jezelf. Maar het is natuurlijk gemakkelijker gezegd dan gedaan. smile

Zeker SPH of MWD of niet? laughcry
Rev3rie
Rev3rie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 518
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Word gek van mijn buurvrouw Empty Re: Word gek van mijn buurvrouw

Bericht  Antibes do 15 dec 2011 - 3:28

Rev3rie schreef:
Tinus schreef:Jee, dat klinkt echt ontzettend irritant zeg! Maar ik denk echt dat je er wat van moet gaan zeggen, want zo stapelt het zich alleen maar op. Moet dan denken aan de 'feedback' manier die ik heb geleerd. Haar gedrag benoemen(feit) Wat het met jou doet en Wat je graag zou willen zien. Praat vooral vanuit de 'ik' vorm en niet vanuit 'jij'. Zo blijf je het dichtste bij jezelf. Maar het is natuurlijk gemakkelijker gezegd dan gedaan. smile

Zeker SPH of MWD of niet? laughcry

Volgens mij krijg je dit bij elke opleiding waar je 'feedback moet leren geven'. Ik heb het op de HLO en zelfs op de universiteit ook te horen gekregen.. Wink
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Word gek van mijn buurvrouw Empty Re: Word gek van mijn buurvrouw

Bericht  Rev3rie do 15 dec 2011 - 3:30

Antibes schreef:
Rev3rie schreef:
Tinus schreef:Jee, dat klinkt echt ontzettend irritant zeg! Maar ik denk echt dat je er wat van moet gaan zeggen, want zo stapelt het zich alleen maar op. Moet dan denken aan de 'feedback' manier die ik heb geleerd. Haar gedrag benoemen(feit) Wat het met jou doet en Wat je graag zou willen zien. Praat vooral vanuit de 'ik' vorm en niet vanuit 'jij'. Zo blijf je het dichtste bij jezelf. Maar het is natuurlijk gemakkelijker gezegd dan gedaan. smile

Zeker SPH of MWD of niet? laughcry

Volgens mij krijg je dit bij elke opleiding waar je 'feedback moet leren geven'. Ik heb het op de HLO en zelfs op de universiteit ook te horen gekregen.. Wink

Haha, ja I know... maar ik heb het idee alsof je bij SPH tot in de kern door gaan Laughing
Rev3rie
Rev3rie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 518
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Word gek van mijn buurvrouw Empty Re: Word gek van mijn buurvrouw

Bericht  Gast do 15 dec 2011 - 4:39

Whahaha OMG dat is toch niet normaal....Ik krijg hier Mrs.Bouquet neigingen bij, met de buren die allemaal wegduiken als buuf eraankomt!!

Geen idee hoe je dit tactvol kan oplossen, maar om half 9 op de koffie?!? Als ze bij mij aan de deur zou staan zou ik heel slaperig opendoen en iets onzinnigs uitkramen...Half 9, ben je niet goed!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Word gek van mijn buurvrouw Empty Re: Word gek van mijn buurvrouw

Bericht  Gast do 15 dec 2011 - 4:56

Ik zou gewoon zeggen dat geen behoefte hebt aan (zoveel) contact.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Word gek van mijn buurvrouw Empty Re: Word gek van mijn buurvrouw

Bericht  Fayebella do 15 dec 2011 - 5:21

jeetje, ik zou ook gillend gek worden. Maar ik zou het toch eerlijk zeggen, want zo kom je helemaal niet aan je eigen dingen toe. En ik vind het zelf ook heerlijk om eens op mijn vrije dag helemaal niks te doen. Dus als de buurvrouw 5 x per dag aan de deur staat, zou ik echt niet tof vinden.
Fayebella
Fayebella
Prater
Prater

Aantal berichten : 863
Punten : 902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Word gek van mijn buurvrouw Empty Re: Word gek van mijn buurvrouw

Bericht  Gast do 15 dec 2011 - 6:42

Heel erg vervelend!

Zelf had ik eerst overlast van de onderbuurman terwijl hij in zijn woning zat. Nu heb ik overlast van de buurman doordat hij meerdere malen per dag op mijn deurbel drukt. Zojuist stond hij er weer; Of ik even op hyves wilde kijken wat zijn ex erop had gezet. Nee, want het boeit me niet en ik ben met andere dingen bezig. Zooooo vervelend. Ik zeg nu ook standaard nee op al zijn vragen, want ik heb er helemaal geen behoefte aan om een meerdere malen per dag voor de deur te hebben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Word gek van mijn buurvrouw Empty Re: Word gek van mijn buurvrouw

Bericht  Esperanza do 15 dec 2011 - 8:51

Hier zou ik dus echt niet tegen kunnen! Ik vind het een beetje stom om te zeggen, maar het lijkt wel of ze niet helemaal goed is. Om 8 uur 's ochtends al aanbellen, vertellen dat er iemand op bezoek komt. Maar misschien is ze ook wel gewoon heel eenzaam. Ik zou het in ieder geval wel aankaarten, want zoals je al zegt, je kunt moeilijk de hele dag met de rolluiken dicht zitten.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Word gek van mijn buurvrouw Empty Re: Word gek van mijn buurvrouw

Bericht  Pussycat do 15 dec 2011 - 22:04

hahahaha ow sorry maar wat erg!
Pff ben blij dat ik normale buren heb zeg haha.
Die vrouw is echt niet goed. Is ze bang om alleen te zijn misschien? Misschien moet ze even met haar huisarts praten lijkt me verstandig. Is dit toevallig ook begonnen toen haar vader pas overleden is? Of is dit al langer aan de gang.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Word gek van mijn buurvrouw Empty Re: Word gek van mijn buurvrouw

Bericht  loura do 15 dec 2011 - 22:38

Dat is geen normaal gedrag... Ik zou haar gewoon netjes uitleggen dat je liever hebt dat ze niet zo vaak langs komt omdat je dat niet fijn vind. Ik zou niet al te hard zijn want het klinkt echt alsof ze niet helemaal 100 is. Daarnaast zou ik zelf gewoon niet meer elke keer de deur opendoen
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Word gek van mijn buurvrouw Empty Re: Word gek van mijn buurvrouw

Bericht  Sterre vr 16 dec 2011 - 5:31

Klinkt alsof ze heel eenzaam is, of gewoon niet alleen kan zijn. Sneu, maar niet jouw probleem!! Wat ontzettend irritant inderdaad. Ik zou ook zsm proberen duidelijk te zijn, anders wordt het alleen maar moeilijker.


Hihi, doet me denken aan de buuf van mijn schoonouders; die gaf (toen ze nog een reservesleutel had) haar bezoek rondleidingen in hun huis, als ze er zelf niet waren laughcry

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Word gek van mijn buurvrouw Empty Re: Word gek van mijn buurvrouw

Bericht  Kayleigh vr 16 dec 2011 - 9:43

ben er net achter dat ze van de week op vakantie gaan als ze terug is ga ik haar zeggen dat ik niet wil dat ze zoveel komt.

hoop dat ze het wel goed opvangt heb geen zin in een buren ruzie om zoiets namelijk


bener ook achter dat haar niet mag weten dat ze zoveel aan de deur komt, dus mocht ze de hint niet snappen dan ga ik haar man eens aanspreken

Kayleigh
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 145
Punten : 201
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Word gek van mijn buurvrouw Empty Re: Word gek van mijn buurvrouw

Bericht  Kayleigh vr 16 dec 2011 - 9:44

haar man bedoel ik


is beetje lastig.typen op telefoon

Kayleigh
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 145
Punten : 201
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Word gek van mijn buurvrouw Empty Re: Word gek van mijn buurvrouw

Bericht  Melis_je vr 16 dec 2011 - 10:22

Kayleigh schreef:bener ook achter dat haar niet mag weten dat ze zoveel aan de deur komt, dus mocht ze de hint niet snappen dan ga ik haar man eens aanspreken
Dat lijkt me gegarandeerd ruzie.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Word gek van mijn buurvrouw Empty Re: Word gek van mijn buurvrouw

Bericht  Kayleigh vr 16 dec 2011 - 10:41

Melis_je schreef:
Kayleigh schreef:bener ook achter dat haar niet mag weten dat ze zoveel aan de deur komt, dus mocht ze de hint niet snappen dan ga ik haar man eens aanspreken
Dat lijkt me gegarandeerd ruzie.

ik probeer het eerst met haar zelf op te lossen, ik el ook gewoon privacy in mijn eigen huis hihi

Kayleigh
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 145
Punten : 201
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Word gek van mijn buurvrouw Empty Re: Word gek van mijn buurvrouw

Bericht  LMCurious zo 18 dec 2011 - 10:24

waarom mag haar man dat niet weten dan?
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Word gek van mijn buurvrouw Empty Re: Word gek van mijn buurvrouw

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum