Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een vriendin komt niet op jouw verjaardag, hoe reageer jij?

+26
mezzoforte
Moon
Caramba
nijntje4
Derpy
Jeanette
Katrien
M-G
SuperGrover
Blond
Siem
Mizz_S
Snoes
Jerry
Arwyn
Rouxxxe
mzcharlotte
Ilovethe90s
Flippin' Bitch
Kexter
Green_Pepper
slaatje
Susan
Gympie
Paper Crown
Marin
30 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Een vriendin komt niet op jouw verjaardag, hoe reageer jij? - Pagina 2 Empty Re: Een vriendin komt niet op jouw verjaardag, hoe reageer jij?

Bericht  Marin di 27 nov 2012 - 6:04

Nou dan is het toch prima zo, lijkt me? Probeer je er maar niet te veel van aan te trekken hoor of schuldig te voelen. Zo gaan die dingen gewoon.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Een vriendin komt niet op jouw verjaardag, hoe reageer jij? - Pagina 2 Empty Re: Een vriendin komt niet op jouw verjaardag, hoe reageer jij?

Bericht  Kexter di 27 nov 2012 - 6:04

Nouja, als ze teleurgesteld reageerde vind ze het in ieder geval wel erg leuk als je wel komt? smile

Hopelijk begrijpt ze het nu echt ja!
Kexter
Kexter
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 122
Punten : 155
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 27 nov 2012 - 6:06

Marin schreef:Nou dan is het toch prima zo, lijkt me? Probeer je er maar niet te veel van aan te trekken hoor of schuldig te voelen. Zo gaan die dingen gewoon.

O doe ik ook niet hoor, ik ben gewoon benieuwd naar hoe anderen zouden reageren in zo'n situatie en of het begrepen zou worden Yes

Gast
Gast

Bericht  Gast di 27 nov 2012 - 6:08

Mijn tante had met mijn verjaardag een beetje een knullige actie. De week voordat ik de mijne vierde, vierde mijn vader zijn verjaardag en toen begon ze het er helemaal zelf over, het zou wat krap worden maar ze zouden hoe dan ook volgende week 's middags nog even langskomen voordat ze mijn neefje naar oma zouden brengen (ik woon op de route). Geen probleem.

Op de dag zelf gaat mijn vriend nog even bij mijn neefje bij het voetballen kijken, had hij beloofd, en hij raakt met mijn tante aan de praat. Op een gegeven moment laat hij een opmerking vallen dat hij nog taart moet halen en dat het vanavond vast laat zou worden voor ons. Tante: "Taart? Laat?" Dus mijn vriend, "Ja, R viert haar verjaardag, jullie zouden toch ook komen?" Tante verschiet van kleur en roept ineens ooohhhhja, maar uiteindelijk had ze al andere plannen. Mijn vriend heeft nog geprobeerd een andere afspraak te maken maar ook dat kon allemaal niet. Ben er echt wel even boos om geweest, vooral omdat het een tante is waar ik best wel een goeie band me heb. Heb ook niet eens een smsje of iets gehad dus ik was/ben best teleurgesteld eigenlijk.

Laatst aangepast door Maple op di 27 nov 2012 - 6:11; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Flippin' Bitch di 27 nov 2012 - 6:08

Jammer, maar helaas. Eventueel spreek je een andere keer iets af.

Ik had laatst met mijn verjaardag dat de meesten niet lieten weten of ze kwamen, of het in het midden lieten hangen 'mochten we komen, wat wil je voor je verjaardag'. Uiteindelijk ook een paar afzeggingen op de avond ervoor, wegens werken dat weekend, toetsweek e.d. Vind het op het moment zelf wel gewoon stom, niet zozeer omdat ze niet komen, maar niet/op het laatste moment afzeggen met een reden die ze al eerder wisten. Ik zet me er wel vrij snel overheen. Dan is het gewoon de knop om: ok, ik ga lol maken met de mensen die er wel zijn!
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast di 27 nov 2012 - 6:09

O Maple, dan zou ik ook enorm teleurgesteld/verdrietig zijn, als iemand het gewoon vergeet.

Gast
Gast

Bericht  Ilovethe90s di 27 nov 2012 - 6:10

Het maakt mij niet echt uit als een vriendin niet naar mijn verjaardag kan komen, dit is in het verleden al vaker gebeurd.
Ik vind het wel vervelend als iemand niet op komt dagen.

Persoonlijk vind ik het niet nodig om toch rond de verjaardag af te spreken om het te compenseren, je ziet elkaar toch wel weer een keer. Jammer hoor, maar van zoiets moet je geen drama maken.
Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12

Bericht  Gast di 27 nov 2012 - 6:23

Maple schreef:Mijn tante had met mijn verjaardag een beetje een knullige actie. De week voordat ik de mijne vierde, vierde mijn vader zijn verjaardag en toen begon ze het er helemaal zelf over, het zou wat krap worden maar ze zouden hoe dan ook volgende week 's middags nog even langskomen voordat ze mijn neefje naar oma zouden brengen (ik woon op de route). Geen probleem.

Op de dag zelf gaat mijn vriend nog even bij mijn neefje bij het voetballen kijken, had hij beloofd, en hij raakt met mijn tante aan de praat. Op een gegeven moment laat hij een opmerking vallen dat hij nog taart moet halen en dat het vanavond vast laat zou worden voor ons. Tante: "Taart? Laat?" Dus mijn vriend, "Ja, R viert haar verjaardag, jullie zouden toch ook komen?" Tante verschiet van kleur en roept ineens ooohhhhja, maar uiteindelijk had ze al andere plannen. Mijn vriend heeft nog geprobeerd een andere afspraak te maken maar ook dat kon allemaal niet. Ben er echt wel even boos om geweest, vooral omdat het een tante is waar ik best wel een goeie band me heb. Heb ook niet eens een smsje of iets gehad dus ik was/ben best teleurgesteld eigenlijk.

Dat ze niet gesmst heeft is inderdaad lullig. Maar ze was het blijkbaar echt vergeten, dat doet ze niet expres. Kan gebeuren. Mijn vriendin is ook wel eens mijn verjaardag vergeten. Belde haar om 23u ze was het helemaal vergeten zat in pyjama op de bank. Ben daar niet boos om geworden. Als verrassing stond ze alsnog om 23:45 voor de deur.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 27 nov 2012 - 6:24

Pippa schreef:O Maple, dan zou ik ook enorm teleurgesteld/verdrietig zijn, als iemand het gewoon vergeet.

Waarom? Oprechte interesse. Dat doen ze heus niet expres, waarschijnlijk voelt ze zich ook heel lullig wanneer ze erachter komt.

Gast
Gast

Bericht  mzcharlotte di 27 nov 2012 - 6:26

Er was een tijd dat als ik op mensen rekende, ik ontzettend teleurgesteld was als die persoon om welke reden dan ook niet kon komen. En dat was dan niet per definitie in de persoon, maar meer in de situatie. Als die vriendin ook zo is, kan ik me het voorstellen. Maar dat moet je je niet aantrekken, dat loopt vanzelf weer los en ze zal heus niet minder plezier hebben.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  Gast di 27 nov 2012 - 6:28

Als ze gesmst had dan had ik het wel een stuk minder rot gevonden. Maar nu heeft ze het er een week van tevoren nog over, kaartte het toen ook zelf aan, en als mijn vriend een weke later ernaar vraagt, kan ze niet. Nouja, prima, kan gebeuren dat je het vergeet. Maar zelf had ik dan direct de telefoon gepakt om een berichtje te sturen want ik zou me verschrikkelijk lullig voelen. En ik denk dat dat juist hetgeen is wat me zo steekt, dat ik helemáál niets gehoord heb.

Gast
Gast

Bericht  Rouxxxe di 27 nov 2012 - 6:31

Ik zou het erg jammer vinden, maar wat niet gaat dat gaat niet. Ik zou niet boos zijn of iets dergelijks.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gast di 27 nov 2012 - 6:47

Helaaspindakaas. Volgende keer beter!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 27 nov 2012 - 6:50

Volgend jaar beter, zou er geen seconde van wakker liggen. Maar ik hecht ook totaal niet aan mijn verjaardag.

Gast
Gast

Bericht  Arwyn di 27 nov 2012 - 6:54

Ik wil wel graag weten of iemand komt, maar niet kunnen kan gebeuren. Als je het maar even laat weten.

Heb er ook wel eens van gebaald hoor. Had onze verjaardagen (zijn te dicht bij elkaar jarig om het 2 keer te vieren) een week uitgesteld omdat verschillende mensen niet konden. Vriendin zou op de dag zelf (zaterdag) wel komen, maar is dus niet gekomen. Later zei ze dat ze niet kon omdat ze al plannen had, maar die plannen had ze de dag van tevoren nog eens gemaakt, terwijl ze al weken daarvoor was uitgenodigd door mij. Dat ze dan niet komt, oké, maar dat ze er over liegt vind ik nog steeds niet leuk. Zeg dan gewoon eerlijk dat je liever met die ander afspreekt omdat ze de week erna al zouden komen, dat vind ik dan geen probleem.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 27 nov 2012 - 6:54

Maple schreef:Als ze gesmst had dan had ik het wel een stuk minder rot gevonden. Maar nu heeft ze het er een week van tevoren nog over, kaartte het toen ook zelf aan, en als mijn vriend een weke later ernaar vraagt, kan ze niet. Nouja, prima, kan gebeuren dat je het vergeet. Maar zelf had ik dan direct de telefoon gepakt om een berichtje te sturen want ik zou me verschrikkelijk lullig voelen. En ik denk dat dat juist hetgeen is wat me zo steekt, dat ik helemáál niets gehoord heb.

Ja ze was het gewoon echt straal vergeten, dat kan gebeuren. Maar, dat je teleurgesteld was dat ze vervolgens helemaal niks meer laat horen, dat snap ik helemaal.

Gast
Gast

Bericht  Jerry di 27 nov 2012 - 6:57

Ik vind 't eigenlijk wel bijzonder dat 'n vriendin verwacht dat je vrij van je werk neemt voor haar verjaardag...
Of snap ik 't niet goed dan?
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112

Bericht  Snoes di 27 nov 2012 - 6:57

Daar kan ik niet van wakker liggen. Een vriendin kon ook niet komen toen ik mijn verjaardag voor wat vrienden vierde, maar zij is gewoon de week erna een keer langsgekomen, net zo gezellig!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Mizz_S di 27 nov 2012 - 6:59

Ik zou het wel jammer vinden omdat het natuurlijk wel gezelliger zou zijn als ze wel zou komen, maar ja als je echt niet kunt dan houdt het op.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Gast di 27 nov 2012 - 7:04

Wat niet kan, kan niet. En als werk ertussen komt, dan is het jammer maar helaas. Het is geen vaste dag om iets op af te spreken, dat kan op een andere dag ook. Lekker shoppen ofzo.

Gast
Gast

Bericht  Siem di 27 nov 2012 - 7:06

Ik zou daar dus echt geen problemen mee hebben. Het is niet anders

Siem
Prater
Prater

Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11

Bericht  Blond di 27 nov 2012 - 7:09

Jammer maar helaas. Als je onregelmatig werkt gebeuren die dingen nu eenmaal, als ze een vriendin is snapt ze dat.

Ik heb trouwens een 'vriendin' die nooit naar mijn verjaardag of wat komt. Ze zegt ook niet af, ze komt gewoon niet. As ik er dan naar vraag dan had ze een andere afspraak. Ik vind het prima, maar laat dat dan gewoon weten. Inmiddels baal ik zo van haar gedrag dat ik ook geen behoefte voel om op haar verjaardag te verschijnen. (Heel kinderachtig, ik weet het). Nu spelen er wel meer dingen hoor.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 27 nov 2012 - 8:20

Carrie schreef:
Pippa schreef:O Maple, dan zou ik ook enorm teleurgesteld/verdrietig zijn, als iemand het gewoon vergeet.

Waarom? Oprechte interesse. Dat doen ze heus niet expres, waarschijnlijk voelt ze zich ook heel lullig wanneer ze erachter komt.

Ik begrijp dat ze het niet expres doet, maar dat ze het een week daarvoor nog wist en ineens andere plannen heeft en jou dus vergeet, daar zou ik ik me wel rot om voelen, het zou voor mij voelen alsof je niet belangrijk genoeg bent op dat moment.

Gast
Gast

Bericht  SuperGrover di 27 nov 2012 - 8:37

Ik snap echt niet dat mensen daar een probleem van maken. Een van mijn vriendinnen is ook niet komen opdagen op mijn verjaardag, zonder iets te laten weten (ook niet gefeliciteert). Geen probleem, ik heb een hele toffe avond gehad met mijn andere vrienden. En familie, tja, ik heb een hele grote familie, en alleen mijn zus en zwager zijn komen opdagen dit jaar. Had ik ook geen problemen mee. Maar ook then again, ik heb liever dat mensen niet komen, dan dat ze tegen hun zin komen.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  M-G di 27 nov 2012 - 12:23

Dat vind ik geen enkel probleem. Ook als ze geen zin zou hebben op die dag vind ik dat ook geen probleem, dan spreken we wel een andere keer af maar als je moet werken is het helemaal overmacht. Ik zou niet eens willen dat ze een vrije dag opofferen voor mijn verjaardag, die vrije dagen kunnen wel beter besteed worden.
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: