Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een vriendin komt niet op jouw verjaardag, hoe reageer jij?

+26
mezzoforte
Moon
Caramba
nijntje4
Derpy
Jeanette
Katrien
M-G
SuperGrover
Blond
Siem
Mizz_S
Snoes
Jerry
Arwyn
Rouxxxe
mzcharlotte
Ilovethe90s
Flippin' Bitch
Kexter
Green_Pepper
slaatje
Susan
Gympie
Paper Crown
Marin
30 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Een vriendin komt niet op jouw verjaardag, hoe reageer jij? Empty Een vriendin komt niet op jouw verjaardag, hoe reageer jij?

Bericht  Gast di 27 nov 2012 - 5:46

Stel: Je viert je verjaardag, en een vriendin meldt zich af omdat ze echt geen vrij kan krijgen van haar werk (de dag zelf en de dag erna) én een heel stuk moet reizen wat dus niet haalbaar is door het werken. Hoe reageer jij?

Laatst aangepast door Pippa op di 27 nov 2012 - 5:47; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Een vriendin komt niet op jouw verjaardag, hoe reageer jij? Empty Re: Een vriendin komt niet op jouw verjaardag, hoe reageer jij?

Bericht  Marin di 27 nov 2012 - 5:46

Kan gebeuren, lijkt me overmacht.

Doet er weer een vriendin van je moeilijk?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Een vriendin komt niet op jouw verjaardag, hoe reageer jij? Empty Re: Een vriendin komt niet op jouw verjaardag, hoe reageer jij?

Bericht  Paper Crown di 27 nov 2012 - 5:47

Ik zou dat wel snappen maar then again, ik heb er nooit moeite mee als mensen dingen afzeggen. Ik zoek wel wat anders om te doen in that case.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Gympie di 27 nov 2012 - 5:47

Geen probleem toch, de wereld vergaat niet. Lijkt me niet dat een verjaardag van je vriendschap afhangt.
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Bericht  Gast di 27 nov 2012 - 5:48

Hoe bedoel je dat PC? Iets anders doen met die vriendin, omdat je niet naar de verjaardag komt?

Gast
Gast

Bericht  Susan di 27 nov 2012 - 5:50

Jammer, volgende keer beter.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 27 nov 2012 - 5:50

Kan gebeuren. Blijkbaar heeft ze dan een baan waarbij er buiten kantoortijden gewerkt wordt, tsja dat kan dan gebeuren. Ik zou niet eens verwachten dat een vriendin er voor vrij neemt. Neemt niet weg dat ik het wel jammer vind als een goede vriendin er niet bij is, maar hee dan vieren we het wel een andere keer samen.

Gast
Gast

Bericht  Susan di 27 nov 2012 - 5:52

Ik heb trouwens meegemaakt dat een vriendin had beloofd dat ze bij onze huwelijksvoltrekking zou zijn en er niet was omdat de (zakelijke) afspraak die ze daarvoor had teveel was uitgelopen waardoor ze het niet kon redden. Ze kon ook niet op tijd afbellen, dus ze was er gewoon niet, ik hoorde pas later de reden. Ook niks aan te doen. Soms red je iets gewoon niet.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gast di 27 nov 2012 - 5:52

Ik zou het jammer vinden maar gewoon vragen of ze het dan leuk vind een andere dag samen wat te gaan doen smile

Gast
Gast

Bericht  slaatje di 27 nov 2012 - 5:53

Zou het geen probleem vinden, werk is werk. Volgende keer beter. En misschien dat er na de verjaardag nog iets met zijn tweetjes gepland kan worden om het samen te vieren?
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast di 27 nov 2012 - 5:55

Ik zou het geen enkel probleem vinden, werk gaat voor een verjaardag vind ik. Dan spreken we een andere keer wel af.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 27 nov 2012 - 5:56

Ook ik zou dit geen enkel probleem vinden, dan ga ik gewoon een andere keer wat leuks met haar doen. Het feit dat ze probeert vrij te krijgen, zou ik al heel lief vinden. Ik zou er zelf mijn werk niet voor verzetten namelijk.

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown di 27 nov 2012 - 5:56

Pippa schreef:Hoe bedoel je dat PC? Iets anders doen met die vriendin, omdat je niet naar de verjaardag komt?

Nee, als een vriendin niet op mijn verjaardag kan komen maakt dat me ook weinig uit. Ik zie haar wel weer, ik verplicht mensen niet tot iets, een verjaardag is iets vrijblijvends. Ookal belde ze af met het feit dat ze de hele dag in pyjama gaat zitten, zelfs dan maakt het me niet uit. Ik zie wel vaker dat jij zulke dingen jammer vindt, of denkt dat je onbelangrijk bent voor je vriendinnen maar ik denk dat ze het zelden zo bedoelen. Ik vind het leuk om af te spreken maar soms hebben mensen ergens niet zo heel veel zin in, om wat voor reden dan ook.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Green_Pepper di 27 nov 2012 - 5:57

Ik doe er altijd vrij luchtig over, maar als het een van mijn beste vriendinnen is (die ik heel weinig zie) vind ik het wel echt heel jammer. Dit zeg ik overigens niet tegen ze, het is niet meer dan logisch dat iemand eens niet kan komen. Als ze zelf initiatief neemt om een andere afspraak te plannen vind ik het trouwens nog veel minder erg.

De andere kant is trouwens dat ik zelf ook wel eens geen tijd heb om naar een verjaardag te gaan en ik dan ook hoop dat diegene dat begrijpt.
Green_Pepper
Green_Pepper
Prater
Prater

Aantal berichten : 776
Punten : 775
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Gast di 27 nov 2012 - 5:57

Het is nu juist andersom PC, ik zeg een verjaardag af, omdat ik moet werken! Dezelfde vriendin was niet op mijn verjaardag, met reden, en dat vond ik geen enkel probleem, we hebben gewoon een maand later samen afgesproken Yes

Gast
Gast

Bericht  Gast di 27 nov 2012 - 5:57

Paper Crown schreef:
Pippa schreef:Hoe bedoel je dat PC? Iets anders doen met die vriendin, omdat je niet naar de verjaardag komt?

Nee, als een vriendin niet op mijn verjaardag kan komen maakt dat me ook weinig uit. Ik zie haar wel weer, ik verplicht mensen niet tot iets, een verjaardag is iets vrijblijvends. Ookal belde ze af met het feit dat ze de hele dag in pyjama gaat zitten, zelfs dan maakt het me niet uit. Ik zie wel vaker dat jij zulke dingen jammer vindt, of denkt dat je onbelangrijk bent voor je vriendinnen maar ik denk dat ze het zelden zo bedoelen. Ik vind het leuk om af te spreken maar soms hebben mensen ergens niet zo heel veel zin in, om wat voor reden dan ook.

Misschien is Pippa zelf wel de vriendin in kwestie die niet kan vanwege haar werk?

Gast
Gast

Bericht  Gast di 27 nov 2012 - 5:58

Klopt Maple.

Gast
Gast

Bericht  Kexter di 27 nov 2012 - 5:59

Geen vrij kunnen krijgen van werk vind ik wel een goede reden, daarbij zou ik nooit vrij nemen voor een verjaardag. Tjsa je kan niet overal bij zijn....

Ik kreeg vorige week (nadat al 2 maanden bekend was dat ik vorige week mijn verjaardag vierde) 3 dagen van te voren dit mailtje:
'Wij kunnen vrijdag niet op je verjaardag komen. Vriendin en ik hebben met *naam andere vriendin* afgesproken om samen boerenkool met worst te eten. Lekkere kost in
koude tijden!
Veel plezier alvast.'

Dat vond ik wel een beetje een onzin smoes om af te zeggen, zeg dan gewoon dat je geen zin hebt om te komen Een vriendin komt niet op jouw verjaardag, hoe reageer jij? 1270000679

Maar die 'vriend' zien we sinds hij samenwoont toch al bijna nooit meer..
Kexter
Kexter
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 122
Punten : 155

Bericht  Marin di 27 nov 2012 - 5:59

Ja ik dacht al wel dat het andersom was. Maar wat zegt ze dan?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gast di 27 nov 2012 - 5:59

Kexter, o, dat is wel erg flauw zeg! Hadden ze al wel toegezegd te komen?

Gast
Gast

Bericht  Gast di 27 nov 2012 - 5:59

Zo begreep ik het eigenlijk vrijwel meteen smile Het schemerde namelijk wel in je OP door dat je er alles aan hebt gedaan vrij te krijgen.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 27 nov 2012 - 6:01

Ik had eigenlijk vrij geregeld, maar de situatie ligt nu moeilijk op het werk en we moeten echt even knallen, mijn vrije dag is dus ingetrokken.

Gast
Gast

Bericht  Kexter di 27 nov 2012 - 6:02

Pippa schreef:Kexter, o, dat is wel erg flauw zeg! Hadden ze al wel toegezegd te komen?

Nee het stond al 2 maanden op onze vriendenfacebook waar we met zijn 20en lid van zijn, daar had hij alleen gereageerd naar iemand anders toe 'ja als je kan moet je gewoon komen' en dan krijg je 3 dagen van te voren zo'n mailtje. Ach zijn vriendin zit beetje te stoken, maar als ik heel eerlijk ben... Ik zal ze niet meer missen. Maar ik snap gewoon niet dat mensen hun vrienden laten vallen zodra ze gaan samenwonen in een stad half uur reizen verderop (is niet de eerste in onze groep...)
Kexter
Kexter
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast di 27 nov 2012 - 6:03

Eerst teleurgesteld, want ik wist toch dat ze dan jarig was, dan had ik er toch rekening mee kunnen houden. En nu begrijpt ze het volgens mij wel, omdat ik het verhaal erachter heb uitgelegd, wat er speelt op het werk & waarom ik dus moet komen werken. Ik had sowieso gelijk een andere datum voorgesteld, maar dan kan ze niet.

Gast
Gast

Bericht  Kexter di 27 nov 2012 - 6:03

Pippa schreef:Ik had eigenlijk vrij geregeld, maar de situatie ligt nu moeilijk op het werk en we moeten echt even knallen, mijn vrije dag is dus ingetrokken.

Het lijkt me dat je vriendin dat wel snapt toch als je dat uitlegt? Plan een gezellig etentje met z'n tweeen!
Kexter
Kexter
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: