Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Is dit een leuk cadeau voor verjaardag vriendin?

+10
marjoleinnn
SuperGrover
Roza
Lady4
Annemoontje
Jeanette
Sarah1985
Angela_1986
Aziraphale
Ibbeltje
14 plaatsers

Ga naar beneden

Is dit een leuk cadeau voor verjaardag vriendin? Empty Is dit een leuk cadeau voor verjaardag vriendin?

Bericht  Gast za 28 jul 2012 - 2:40

Een leuke kaart schrijven en daarin schrijven dat ze op mijn kosten een keer met mij mag uit eten? Of is dit stom om te geven?

Twijfel om iets te kopen of om het zo dus te doen.

groetjes katie

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit een leuk cadeau voor verjaardag vriendin? Empty Re: Is dit een leuk cadeau voor verjaardag vriendin?

Bericht  Ibbeltje za 28 jul 2012 - 2:41

Ik persoonlijk zou het wel leuk vinden.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit een leuk cadeau voor verjaardag vriendin? Empty Re: Is dit een leuk cadeau voor verjaardag vriendin?

Bericht  Gast za 28 jul 2012 - 2:42

Leuk toch!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit een leuk cadeau voor verjaardag vriendin? Empty Re: Is dit een leuk cadeau voor verjaardag vriendin?

Bericht  Gast za 28 jul 2012 - 2:46

Ik zou dat wel kunnen waarderen, dus ik zou het doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit een leuk cadeau voor verjaardag vriendin? Empty Re: Is dit een leuk cadeau voor verjaardag vriendin?

Bericht  Gast za 28 jul 2012 - 2:54

Dan ga ik het doen.

Dacht misschien is het wat afgezaagd en lijkt het alsof ik er geen moeite voor gedaan heb.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit een leuk cadeau voor verjaardag vriendin? Empty Re: Is dit een leuk cadeau voor verjaardag vriendin?

Bericht  Gast za 28 jul 2012 - 2:56

....


Laatst aangepast door Ostara op ma 29 okt 2012 - 7:54; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit een leuk cadeau voor verjaardag vriendin? Empty Re: Is dit een leuk cadeau voor verjaardag vriendin?

Bericht  Ibbeltje za 28 jul 2012 - 3:00

Misschien kun je wel iets leuks van de kaart maken en niet alleen schrijven. Wat plaatjes uitknippen uit tijdschriften of zo die over eten gaan en die aan een kant van de kaart als collage plakken ik noem maar even gauw iets.


Of er een tegoedbon bijmaken.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit een leuk cadeau voor verjaardag vriendin? Empty Re: Is dit een leuk cadeau voor verjaardag vriendin?

Bericht  Gast za 28 jul 2012 - 3:01

Katie_ schreef:Dan ga ik het doen.

Dacht misschien is het wat afgezaagd en lijkt het alsof ik er geen moeite voor gedaan heb.

Je gaat er nog moeite voor doen, dus dat is ergens ook wel leuk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit een leuk cadeau voor verjaardag vriendin? Empty Re: Is dit een leuk cadeau voor verjaardag vriendin?

Bericht  Aziraphale za 28 jul 2012 - 3:09

Leuk juist! Wel zou ik er even rekening mee houden dat jij dan degene bent die hierin initiatief toont. Dus misschien vanavond direct een datum prikken.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit een leuk cadeau voor verjaardag vriendin? Empty Re: Is dit een leuk cadeau voor verjaardag vriendin?

Bericht  Gast za 28 jul 2012 - 3:19

Aziraphale schreef:Leuk juist! Wel zou ik er even rekening mee houden dat jij dan degene bent die hierin initiatief toont. Dus misschien vanavond direct een datum prikken.

Dit wilde ik ook advisren, gelijk een datum afspreken! Leuk cadeau!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit een leuk cadeau voor verjaardag vriendin? Empty Re: Is dit een leuk cadeau voor verjaardag vriendin?

Bericht  Angela_1986 za 28 jul 2012 - 3:19

Ik zou het ook leuk vinden!

Al snap ik je dilemma ook wel 'n beetje... Een goede vriendin vroeg 'n paar weken voor m'n verjaardag wat ik graag wilde. Met mijn verjaardag kreeg een kaartje waarop stond 'Sorry, geen tijd gehad om iets te kopen dus koop ik er zelf maar *** (wat ik wilde) voor' en er zat geld in. Dat vond ik toch niet zo heel erg leuk... Als ze dat 'geen tijd' er nou niet had op gezet, ok, maar dit kwam wel 'makkelijk' over, alsof ze idd geen moeite wilde doen of het vergeten was. Ze komt namelijk toch wel zo goed als wekelijks in de stad om te shoppen en had daar mijn gevraagde cadeautje kunnen halen. Tevens bestaan er tegenwoordig ook nog webwinkels.

Vond het vooral ook vervelend omdat ik me, bij wijze van, wel eens in 1000 bochten wring om dat éne cadeautje voor haar te kopen en ook regelmatig zomaar 'n kleinigheidje meeneem en dat andersom dus niet lijkt te gebeuren, meestal krijg ik van haar toch een envelopje. En ja, ik weet het, wat ik zelf doe dat hoef ik van een ander niet te verwachten...

Nou verandert onze vriendschap het laatste jaar/1,5 jaar toch al dus dat speelt ongetwijfeld ook mee in mijn gevoel hierin.

Maar in jouw situatie vind ik dit niet 'makkelijk' over komen. Het is gewoon een leuk cadeau en er zijn weinig andere manieren om dat te geven smile
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit een leuk cadeau voor verjaardag vriendin? Empty Re: Is dit een leuk cadeau voor verjaardag vriendin?

Bericht  Sarah1985 za 28 jul 2012 - 3:51

leuk idee alleen ik heb het zelf ook 2 keer gekregen van een vriendin 1 keer een etentje en de andere keer een dagje weg. Beide nooit gedaan. Dus dan vind ik het gewoon jammer
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit een leuk cadeau voor verjaardag vriendin? Empty Re: Is dit een leuk cadeau voor verjaardag vriendin?

Bericht  Jeanette za 28 jul 2012 - 3:59

Leuk hoor!! Gewoon doen, ik zou het juist leuk vinden om te krijgen. Wel inderdaad gelijk een datum prikken!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit een leuk cadeau voor verjaardag vriendin? Empty Re: Is dit een leuk cadeau voor verjaardag vriendin?

Bericht  Annemoontje za 28 jul 2012 - 4:01

Leuk cadeau juist! Eens wat anders ook. Alleen inderdaad even een datum vastleggen meteen, dan hebben jullie ook iets om alvast naar uit te kijken. smile
Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit een leuk cadeau voor verjaardag vriendin? Empty Re: Is dit een leuk cadeau voor verjaardag vriendin?

Bericht  Lady4 za 28 jul 2012 - 4:34

Ik vind het wel leuk hoor! Maar is het ook een idee om haar een dinerbon te geven? Dan geef je toch echt een cadeau ipv alleen een belofte op een kaartje.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit een leuk cadeau voor verjaardag vriendin? Empty Re: Is dit een leuk cadeau voor verjaardag vriendin?

Bericht  Roza za 28 jul 2012 - 4:35

Leuk idee, als je het na komt.. Ik kreeg voor mijn 21e verjaaardag een avond uiteten en terrassen cadeau. Heb tot op heden niets met hun ondernomen.. Ben zelfs al 22 geworden ondertussen Wink Dus tja, leuk cadeau, als het geen loze belofte is.

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit een leuk cadeau voor verjaardag vriendin? Empty Re: Is dit een leuk cadeau voor verjaardag vriendin?

Bericht  SuperGrover za 28 jul 2012 - 4:47

Eens met de anderen. Ik vind zoiets juist erg leuk, maar dan moet het wel gebeuren ja.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit een leuk cadeau voor verjaardag vriendin? Empty Re: Is dit een leuk cadeau voor verjaardag vriendin?

Bericht  marjoleinnn zo 29 jul 2012 - 4:35

Ik zou dan bij de kaart een dinerbon geven zodat ze in ieder geval al echt iets gekregen heeft. Of inderdaad een datum prikken zodat het wel echt gebeurd. Ik heb ook ooit zo'n kado 'gekregen' alleen is de belofte ook helaas nooit nagekomen.
marjoleinnn
marjoleinnn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 450
Punten : 523
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit een leuk cadeau voor verjaardag vriendin? Empty Re: Is dit een leuk cadeau voor verjaardag vriendin?

Bericht  Janelie zo 29 jul 2012 - 5:31

Ik vind het een leuk cadeau! Ik heb laatst een vriend een avondje bios cadeau gedaan en we zijn gewoon geweest. Niet eens over nagedacht dat het bij anderen niet door zou gaan. Gewoon lekker geven en dan maar direct een datum prikken. Of als je zeker weet dat jij het wel door laat gaan op korte termijn een datum prikken.
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit een leuk cadeau voor verjaardag vriendin? Empty Re: Is dit een leuk cadeau voor verjaardag vriendin?

Bericht  Flippin' Bitch zo 29 jul 2012 - 23:14

Ik zou het een erg leuk cadeau vinden om te krijgen, iets doen met z'n tweeen. Ik zou wel gelijk een datum proberen te prikken met haar.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit een leuk cadeau voor verjaardag vriendin? Empty Re: Is dit een leuk cadeau voor verjaardag vriendin?

Bericht  Poubelle zo 29 jul 2012 - 23:21

Het ligt eraan hoe goed de vriendin is.
Ik kreeg dit laatst ook van een vriendin en toen hoorde ik achteraf dat ze het was vergeten en dus uit gemak zo had gedaan. Dat vond ik wel lullig.

Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit een leuk cadeau voor verjaardag vriendin? Empty Re: Is dit een leuk cadeau voor verjaardag vriendin?

Bericht  Bazinga zo 29 jul 2012 - 23:23

Eens met de rest!

Ik krijg en geef al jaren een avondje uit van en aan vriendinnen, maar we geven er vaak ook nog iets bij. Leuke foto in een fotolijst, een tijdschriftenpakketje, wat lekkers, of een zak popcorn, als we bijv ook nog naar de bios gaan..
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit een leuk cadeau voor verjaardag vriendin? Empty Re: Is dit een leuk cadeau voor verjaardag vriendin?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum