Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Leuke verjaardag voor beste vriendin

3 plaatsers

Ga naar beneden

Leuke verjaardag voor beste vriendin Empty Leuke verjaardag voor beste vriendin

Bericht  Davinia di 23 aug 2011 - 20:26

Over 2 maanden is mijn beste vriendin jarig.
Ze heeft afgelopen jaar echt een rot jaar gehad. Vorig jaar werd ze 18, maar door privé omstandigheden werd dit ook niet echt een leuke dag.
Ze zit zo slecht in haar vel dat ik had bedacht dat ik echt een leuke verjaardag(avond) voor haar wil geven!
2 andere vriendinnen zijn het al met mij eens. Ze is op zaterdag jarig, dus dat is wel lekker. Ook al hebben die andere 2 hun sport, zodat we overdag niet echt iets kunnen doen.

Maar nu komt het probleem.. Ik heb eigenlijk niet echt een idee hoe of wat.
Dacht eerst aan een verrassingsfeestje, maar ze heeft niet zoveel vrienden en het wordt ook zo duur om dat te regelen, dus weet niet of dat wel zo'n geslaagd feestje wordt dan.
Hebben jullie nog leuke ideetjes?
Wij zijn wel in voor een feestje en we willen er echt een leuke avond van maken met een hoop lol, maar niet te duur.
Davinia
Davinia
Prater
Prater

Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke verjaardag voor beste vriendin Empty Re: Leuke verjaardag voor beste vriendin

Bericht  Gast di 23 aug 2011 - 20:35

Samen iets leuks gaan doen? Een workshop volgen? Samen naar het theater/musical etc? Lekker tutten samen met maskertjes enzo...pyjamaparty houden Wink

Gast
Gast

Leuke verjaardag voor beste vriendin Empty Re: Leuke verjaardag voor beste vriendin

Bericht  Travelgurly di 23 aug 2011 - 20:57

sauna dagje (optimel bonnen)
dagje skien
uiteten+bioscoop
blacklight bowlen in scheveningen
dagje dierentuin/pretpark( en dan zelf een "goodiebag"maken met brood en lekkers.)
In de biesbosch een boottoch +eten
tapasboot in rotterdam
Euromast op en daar hapje eten
dagtocht naar Parijs, londen, Brugge etc!(is maar iets van 30,- per persoon geloof ik)
High Tea
zelf picknickmand maken en naar het strand/bos
blokkarten(op het strand , met bonnen optimel)
musical
Cabaret show in een theater bij je in de buurt(ashton brothers=aanrader)

Leuk dat je wat met je vriendin wilt doen, en het hoeft zeker niet veel te kosten om het leuk te hebben.
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  TukTuk di 23 aug 2011 - 21:42

Ik zou gewoon samen lekker gaan koken en 's avonds filmpje pakken of thuis lekker film avondje houden? En dat iedereen lekkere hapjes mee neemt? Verder kan je dan ook lekker tutten, of je gaat 's avonds naar de sauna, is vaak ook niet zo duur een avondkaartje.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: