Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwak voor iemand

+16
Toet
Prosecco
CCC
LoveMusic
CrazyGrace
Niekske
Janelie
Rev3rie
Blond
Bliss
Pussycat
Roxi3
Angela_1986
Lady4
Zwoesj
Sweety
20 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Zwak voor iemand - Pagina 3 Empty Re: Zwak voor iemand

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 8:31

Dolcis_ schreef:Lilith, lijkt me wel fijn zo'n open relatie. Heb jij er ook geen moeite mee als je man een keer iets anders wilt? En is het echt grenzeloos, of zit er toch een beetje en grens aan?
Ja, dat vraag ik me ook af.
Niet om hier negatief/slechtdenkend over te komen ofzo, maar ik zou dat (denk ik) ook niet willen en kunnen, aangezien ik dan best wel jaloers ben. Heb je daar dan geen last van?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zwak voor iemand - Pagina 3 Empty Re: Zwak voor iemand

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 8:35

Sannie89 schreef:
Dolcis_ schreef:Lilith, lijkt me wel fijn zo'n open relatie. Heb jij er ook geen moeite mee als je man een keer iets anders wilt? En is het echt grenzeloos, of zit er toch een beetje en grens aan?
Ja, dat vraag ik me ook af.
Niet om hier negatief/slechtdenkend over te komen ofzo, maar ik zou dat (denk ik) ook niet willen en kunnen, aangezien ik dan best wel jaloers ben. Heb je daar dan geen last van?
Er is nog niets gebeurd hoor smile Maar ik denk niet dat ik erg jaloers ben. En dan nog: jaloezie is ook maar relatief.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zwak voor iemand - Pagina 3 Empty Re: Zwak voor iemand

Bericht  Bliss di 8 feb 2011 - 8:40

Zusje van Bert schreef:Ja ik heb een zwak voor 1 iemand en dat is de grootste eikel die je je maar kunt voorstellen.

Ha ja dat is bij die van mij dus ook het geval...

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwak voor iemand - Pagina 3 Empty Re: Zwak voor iemand

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 8:47

Lilith schreef:
Sannie89 schreef:
Dolcis_ schreef:Lilith, lijkt me wel fijn zo'n open relatie. Heb jij er ook geen moeite mee als je man een keer iets anders wilt? En is het echt grenzeloos, of zit er toch een beetje en grens aan?
Ja, dat vraag ik me ook af.
Niet om hier negatief/slechtdenkend over te komen ofzo, maar ik zou dat (denk ik) ook niet willen en kunnen, aangezien ik dan best wel jaloers ben. Heb je daar dan geen last van?
Er is nog niets gebeurd hoor smile Maar ik denk niet dat ik erg jaloers ben. En dan nog: jaloezie is ook maar relatief.

Haha oke.. naja is wel relatief.. maar denk toch niet dat ik het kan handelen...:P:P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zwak voor iemand - Pagina 3 Empty Re: Zwak voor iemand

Bericht  CCC di 8 feb 2011 - 8:48

*


Laatst aangepast door chococupcake op ma 14 feb 2011 - 21:32; in totaal 2 keer bewerkt

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwak voor iemand - Pagina 3 Empty Re: Zwak voor iemand

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 8:50

chococupcake schreef:
Lilith schreef:
Zwoesj schreef:
Lilith schreef:
Zwoesj schreef:
Lilith schreef:Ja, voor een kennis van ons. Was eerst een vrij goede vriend, nu meer een kennis, we zien elkaar niet zo vaak meer, maar altijd als we elkaar spreken dan is het op het randje van wat nog toelaatbaar is. Ik ben wel een tijdje verliefd op hem geweest, dat is wel over, maar ik weet vrij zeker dat dat min of meer wederzijds was, en ik val nog steeds vreselijk op hem. En hij volgens mij ook op mij. En dat gaat al zo'n jaar of 10 zo, inmiddels smile En het wordt nog niet minder ofzo. Ik moet maar eens opperen dat we gewoon met elkaar in bed duiken, kijken of dat helpt Very Happy

Kan zijn dat je dan in 1 klap genezen bent.. Of juist niet en wil je niet anders meer.. Hmm misschien toch maar tot die grens blijven gaan? Maakt het ergens ook wel weer leuk en spannend

Haha, ja, dat zou ook nog kunnen, dat het enorm tegenvalt. Very Happy Maar het is eigenlijk wel erg, 10 jaar om elkaar heen blijven draaien. Maar goed, daar blijft het bij, want mijn man zou er geen problemen mee hebben (die kent hem ook) maar ik denk zomaar dat zijn vrouw daar heel anders over denkt. Al weet zij ook wel dat er 'iets' is (ik ken haar net zo lang) volgens mij.

Hebben jullie een open relatie, dat je man er geen problemen mee zou hebben?
Is het dan niet zo dat zij zo jaloers is dat jullie elkaar niet mogen zien? Dat heeft de vriendin van mijn beste vriend toen geprobeerd voor elkaar te krijgen
Min of meer open ja, zo zou je het kunnen noemen. We mogen elkaar best zien hoor, maar we zitten nogal in andere sociale groepen zeg maar, dus ik kom hem nog een paar keer per jaar tegen. We hebben, verder ook niet heel veel contact, het is echt puur als we elkaar zien. We hebben ook niet gek veel gemeen of veel om over te praten zeg maar, het is meer ehm, lichamelijk geloof ik. Embarassed angel

Maar goed. Er zijn wel meer van die mensen waar ik dat mee heb, maar nooit zo lang achter elkaar.

Dit zou zo mijn verhaal kunnen zijn... Ik heb al jaren... denk nu rond de 10/11 jaar een zwak voor één bepaald persoon... Tijden verliefd geweest op hem... Maar hij is al 12 jaar samen met een ander, pas getrouwd en nu bezig met kids... Blijf een zwak voor hem houden. Merk ook wanneer we meer contact hebben dat dit mij beinvloed... dan komen er weer verliefdheidsgevoelens boven.. Alleen ik heb geen vrije relatie...
Ja, maar zelfs al zou je dat wel hebben: Hij heeft dat niet. Ik bedoel, ik zou best mogen, met die jongen waar ik het over had, maar ik dóe het niet, ik doe zelfs geen poging, omdat ik nou eenmaal niet andersmans relatie kapot wil maken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zwak voor iemand - Pagina 3 Empty Re: Zwak voor iemand

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 8:55

Dolcis, heb je mijn pm gekregen? Ik was in de veronderstelling dat ik hem verstuurd had, maar zie hem nu niet meer staan tussen 'verzonden berichten'. Dus is er ergens iets misgegaan en heb je hem niet, of zie ik het niet goed?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zwak voor iemand - Pagina 3 Empty Re: Zwak voor iemand

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 8:57

Bliss schreef:
Zusje van Bert schreef:Ja ik heb een zwak voor 1 iemand en dat is de grootste eikel die je je maar kunt voorstellen.

Ha ja dat is bij die van mij dus ook het geval...

Haha maar vast niet voor dezelfde :P.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zwak voor iemand - Pagina 3 Empty Re: Zwak voor iemand

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 19:19

Lilith schreef:Dolcis, heb je mijn pm gekregen? Ik was in de veronderstelling dat ik hem verstuurd had, maar zie hem nu niet meer staan tussen 'verzonden berichten'. Dus is er ergens iets misgegaan en heb je hem niet, of zie ik het niet goed?
Ja ik had hem ontvangen. Als een PM gelezen is door de tegenpartij dan verplaatst hij naar verzonden berichten. Als je bericht nog in postvak uit staat, dan is hij nog niet gelezen door de tegenpartij smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zwak voor iemand - Pagina 3 Empty Re: Zwak voor iemand

Bericht  Prosecco di 8 feb 2011 - 20:03

Ik heb een zwak voor mijn basisschool liefde. Vanaf groep 3 ofzo was ik eerst een soort van verliefd op hem (voor zover je dat kunt zijn op die leeftijd) en daarna echt. Sinds de middelbare school zie ik hem weinig meer, maar als ik hem dan zie weet ik gelijk weer waarom ik zo lang verliefd geweest ben.
Helaas heeft hij al tijden een vriendin (waar hij niet heel gelukkig mee is) maar de laatste keer dat ik hem zat is er wel voorzichtig wat geflirt. Echt iets worden zal het waarschijnlijk nooit, wat wel jammer is want ik ben er van overtuigd dat we een leuk setje zouden zijn.

Daarnaast is er nog een jongen die ik had leren kennen terwijl ik in een relattie zat. Met deze jongen had ik echt iets, een soort electrische spanning tussen ons als we elkaar zagen of ongemerkt bij elkaar in de buurt waren. Dit is niks geworden door mijn ex, maar ik zal mij m'n hele leven af blijven vragen hoe het had kunnen zijn.
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwak voor iemand - Pagina 3 Empty Re: Zwak voor iemand

Bericht  CCC wo 9 feb 2011 - 6:14

*


Laatst aangepast door chococupcake op ma 14 feb 2011 - 21:32; in totaal 1 keer bewerkt

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwak voor iemand - Pagina 3 Empty Re: Zwak voor iemand

Bericht  Gast wo 9 feb 2011 - 7:29

chococupcake schreef:Lillith... mijn 'zwak' is helaas wederzijds, dus als ik het doen zouden we beiden onze eigen relatie verkloten... Probeer het de laatste tijd maar te ontwijken... Reageer amper meer op smsjes, heb hem uit mijn MSN gegooid en we hebben elkaar al bijna 3/4 jaar niet meer gezien...


Wauw! Das dan wel bijzonder dat je ondanks dat je elkaar al 3/4 jaar niet hebt gezien,toch nog een zwak voor elkaar hebt. IK snap wel waarom je het contact verbreekt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zwak voor iemand - Pagina 3 Empty Re: Zwak voor iemand

Bericht  Gast wo 9 feb 2011 - 7:43

Cimic schreef:
chococupcake schreef:Lillith... mijn 'zwak' is helaas wederzijds, dus als ik het doen zouden we beiden onze eigen relatie verkloten... Probeer het de laatste tijd maar te ontwijken... Reageer amper meer op smsjes, heb hem uit mijn MSN gegooid en we hebben elkaar al bijna 3/4 jaar niet meer gezien...


Wauw! Das dan wel bijzonder dat je ondanks dat je elkaar al 3/4 jaar niet hebt gezien,toch nog een zwak voor elkaar hebt. IK snap wel waarom je het contact verbreekt.
Waarom? Dat soort dingen gaat toch niet zomaar weg? De jongen waar ik over schreef die zie ik ook weleens driekwart jaar niet. Volgens mij zelfs wel een keer langer dan dat niet. Maar dat wil niet zeggen dat het weg is. smile Wil trouwens ook niet zeggen dat we er iets mee doen of gaan doen. We zoeken elkaar niet op, tenzij we elkaar toch tegenkomen, dan juist wel, maar niet buiten dat normale contact, en we gaan elkaar ook niet uit de weg ofzo. Het is gewoon niet zo'n punt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zwak voor iemand - Pagina 3 Empty Re: Zwak voor iemand

Bericht  Toet wo 9 feb 2011 - 7:46

Dat heb ik ook. Ik heb ruim een jaar geleden met die jongen gezoend en 2/3 maanden terug nog een keer. Het is ook wederzijds en als we elkaar zien hangt er gewoon iets in de lucht. Blijkbaar is het toch nog niet sterk genoeg, anders hadden we er wel werk van gemaakt. We zijn beide vrijgezel en hebben in principe niets dat ons tegenhoud.

En ik heb ook nog steeds een zwak voor mijn ex, maar dat laat ik niet toe. Want als ik dat wel doe, zijn we binnen een week weer bij elkaar en dat wil ik niet.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwak voor iemand - Pagina 3 Empty Re: Zwak voor iemand

Bericht  CCC wo 9 feb 2011 - 8:32

*


Laatst aangepast door chococupcake op ma 14 feb 2011 - 21:33; in totaal 1 keer bewerkt

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwak voor iemand - Pagina 3 Empty Re: Zwak voor iemand

Bericht  Carra wo 9 feb 2011 - 9:04

Ik heb mijn 'zwak' al 2 jaar niet gezien. Van mijn kant bewust. Hij stuurt elke maand wel een paar smsjes om mij over te halen af te spreken.
Maar... hij heeft al 10 jaar een relatie en woont ook al jaren samen.
3 jaar geleden was ik tot over mijn oren verliefd, en hij ook. Zelfs zo dat hij echt serieus nadacht om bij zijn vriendin weg te gaan. We hebben toen wel gezoend. Dat vond ik eigenlijk al te ver gaan, maar ik was zo verliefd... Hij is nooit bij zijn vriendin weggegaan, maar heeft laatst wel toegegeven dat hij mij maar niet uit zijn hoofd krijgt.

En dat is omgekeerd ook zo. Daarom wil ik hem niet zien. Ik ben er nu overheen, maar ga het niet opzoeken.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwak voor iemand - Pagina 3 Empty Re: Zwak voor iemand

Bericht  Gast do 10 feb 2011 - 21:44

Nee ik heb eigenlijk geen zwak voor iemand! Gelukkig maar, lijkt me heel lastig soms.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zwak voor iemand - Pagina 3 Empty Re: Zwak voor iemand

Bericht  Gast vr 11 feb 2011 - 5:25

Zusje van Bert schreef:
Lilith schreef:
Zusje van Bert schreef:Ja ik heb een zwak voor 1 iemand en dat is de grootste eikel die je je maar kunt voorstellen.
Oei, dat is helemaal naar smile

Haha best wel ja smile. Ik wil het ook niet maar het is zo. Ik kan er niks meer aan doen.

Ik heb hem vandaag uit mijn FB gegooid. Echt heel raar. Kon het best een lange tijd niet ondanks dat we niet eens meer met elkaar omgaan en vandaag deed ik het gewoon even tussen de werkzaamheden door. Wat een fijn gevoel smile. Mss zwakt de zwakte dan toch nog af Very Happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zwak voor iemand - Pagina 3 Empty Re: Zwak voor iemand

Bericht  Janelie vr 11 feb 2011 - 6:20

Goed zeg! En dan vooral omdat het een eikel is. Anders was het niet nodig geweest natuurlijk smile Mits het bij knikkende knietjes blijft.
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwak voor iemand - Pagina 3 Empty Re: Zwak voor iemand

Bericht  SoGood vr 11 feb 2011 - 6:23

Ja, ik heb een behoorlijke zwak voor iemand en ik denk iedere keer dat ik zwaar over mijn zwak heen ben..

Tot ik hem weer zie, kan echt boos op mezelf worden hoe idioot ik daar op reageer. silent Zo vaak zie ik hem gelukkig niet (meer) en dat is maar goed ook want ik weet dat hij veel meer van me wil en ik dat ook zo kan krijgen. (ook al hebben we beiden een relatie) Zelfs nu ik dit getypt heb gaan m'n gedachten weer te ver.

pale

Edit: Mijn zwak is trouwens ook een ontzettende manipulative, knappe, lekkere, intelligente, aantrekkelijke, liegende, vreemgaande klootzak.


Laatst aangepast door Sogood op vr 11 feb 2011 - 6:26; in totaal 1 keer bewerkt
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwak voor iemand - Pagina 3 Empty Re: Zwak voor iemand

Bericht  Gast vr 11 feb 2011 - 6:25

Janelie schreef:Goed zeg! En dan vooral omdat het een eikel is. Anders was het niet nodig geweest natuurlijk smile Mits het bij knikkende knietjes blijft.

Nee, dat is het nooit geweest. Het was veel dieper. Het was niet dat ik het met hem het bed in wilde duiken. Ik hield van hem, veels te veel. We hadden al veel langer ruzie maar ik kon hem niet loslaten. Dus toch steeds op FB gluren en met mensen erover praten. Daar kap ik mee. Dit was een goede stap voor mij smile.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zwak voor iemand - Pagina 3 Empty Re: Zwak voor iemand

Bericht  Bliss vr 11 feb 2011 - 11:23

@ ZvB: gaat dit over J.?
@ Sogood: ja die van mij is ook een lekkere, sexy, maar vreemdgaande klootzak Wink (maar gelukkig zie ik hem dus bijna nooit meer)

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwak voor iemand - Pagina 3 Empty Re: Zwak voor iemand

Bericht  Gast vr 11 feb 2011 - 20:52

Ja al zal ik daar irl nooit aan toe geven :P.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zwak voor iemand - Pagina 3 Empty Re: Zwak voor iemand

Bericht  Gast vr 11 feb 2011 - 21:48

Ik heb een zwak voor m'n ex/scharrel met wie ik een korte tijd een sexrelatie had gehad. Helaas is het niet wederzijds. Ik heb nog contact met hem en we kletsen regelmatig. Ik dagdroom weleens over hem, dat ik met hem een perfecte relatie heb, maar het lijkt me verstandiger als het bij dromen blijft.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zwak voor iemand - Pagina 3 Empty Re: Zwak voor iemand

Bericht  TGR vr 11 feb 2011 - 22:03

Ik denk dat vrouwen snel een zwak hebben voor foute mannen.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwak voor iemand - Pagina 3 Empty Re: Zwak voor iemand

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum